hankin pitkän välikaapelin ja kiinnitin oman mokkulani ulkoseinälle ikkunan yläpokaan. Aiemmin kun tuo mokkula oli kannettavan kyljessä usb-liittimessä, niin toimi todella huonosti. Nyt ei ole mitään ongelmaa enää, kaikki pelaa.
Ja tuo 3m välijohto maksoi alle kympin, joten kokeilkaas muutkin. Se on pienestä kiinni.
Mokkulaongelmat
4
338
Vastaukset
minkä firman?
Vähän nimittäin eppäilen, saako Soneraa toimimaan kunnolla millään virityksellä.- TeleFinland eli
Sonera.
TeleFinland eli kirjoitti:
Sonera.
Nopeus/maksimi?
Välijohtoa kannattaa aina käyttää, mutta semmoistapas ei tule Soneran 1552:n mukana...- ja käytännössä jää
RepeRuutikallo kirjoitti:
Nopeus/maksimi?
Välijohtoa kannattaa aina käyttää, mutta semmoistapas ei tule Soneran 1552:n mukana...vain hieman sen alle n.2,6M.
Ja nopeushan on helppo tarkistaa vaikka vähän väliä netistä ( haku NOPEUSTESTI )
Eli oma kokemukseni puolustaa nyt sitä, että tietokone häiritsee läheltä sen verran mokkulan toimintaa, että sitä ei todellakaan kannata vain tuupata suoraan usb-liitäntään laitteen kylkeen.
Minulla tuli sellainen lyhyt n.30cm välipiuha Huawein mokkulan mukana, mutta siitä ei ollut mihinkään, joten hain tuon pitkän piuhan halpahallista ja johan lähti pelaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258