Siis oonks mä lopullisesti seonnut ?

Yx Pässi

kun tänään tein päätöksen. Mulla ei ole koskaan ollut wiiksiä mutta pian on. Meinaan kasvattaa kunnon wiikset m/kalapuikko. Eiwät taida kasvaa vielä Wapuksi, mutta ei sen niin wäliä. Kunhan Juhannukseksi edes. Ai miksi ? No, siksi, että olishan se kiwa jos joku ohimennessä wetäisis wiiksestä. Olishan se kiva.
Jos joku semmonen jota on vedetty wiiksestä wiitsisi kommentoida.
H.I.J.

22

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta tohon viikse(en)stä vetämiseen on vaikee vastata viksusti joten jätän sen kokonaan väliin.

      Jotta kalapuikot? Sä lienet kuullu sitte jostain et viikset on tulossa muotiin. Wapuksi sä voit hommata ihan erityiset wappuviikset jos omat ei ehdi kalajalostetta muistuttaviksi siihen mennessä.

      H.I.J.S.

      • Yx Pässi

        kun uskalsit ottaa kantaa. Ihan waan tiedoksi, että wiiksiviljelmä on hyvää vauhtia alullaan. Ei niistä kyllä vielä voi wetästä mutta hiljaa hywä tulee. Wai ?


      • hepuli.hesasta
        Yx Pässi kirjoitti:

        kun uskalsit ottaa kantaa. Ihan waan tiedoksi, että wiiksiviljelmä on hyvää vauhtia alullaan. Ei niistä kyllä vielä voi wetästä mutta hiljaa hywä tulee. Wai ?

        vedetty viikseen mut se voi johtuu siit, et mulla on jääny noi G-kuppilat väliin, enkä kyl haluu kokeekaa sitä riemua.


      • Yx Pässi kirjoitti:

        kun uskalsit ottaa kantaa. Ihan waan tiedoksi, että wiiksiviljelmä on hyvää vauhtia alullaan. Ei niistä kyllä vielä voi wetästä mutta hiljaa hywä tulee. Wai ?

        Tuli vaan mieleen kun sulla tuntuu olevan niin kovin hoppu niitten viiksikarvojen kanssa.. osta Mavala'in ripsiravinnetta, se tekee viiksistäsi vahvat, terveet ja hyväkuntoiset. Ja saattaa se vähän nopeuttaa sitä kasvatusprojektiakin;)

        H.I.J.S.T.


      • hepuli.hesasta
        a-v kirjoitti:

        Tuli vaan mieleen kun sulla tuntuu olevan niin kovin hoppu niitten viiksikarvojen kanssa.. osta Mavala'in ripsiravinnetta, se tekee viiksistäsi vahvat, terveet ja hyväkuntoiset. Ja saattaa se vähän nopeuttaa sitä kasvatusprojektiakin;)

        H.I.J.S.T.

        teiniviikset vaik oon vanhempi kubbe ja pärjään niil citykahviloissa.


      • Cassis-Alma
        hepuli.hesasta kirjoitti:

        vedetty viikseen mut se voi johtuu siit, et mulla on jääny noi G-kuppilat väliin, enkä kyl haluu kokeekaa sitä riemua.

        vai G-kuppilat jääny väliin ;o). ;o),,,,


      • hepuli.hesasta
        Cassis-Alma kirjoitti:

        vai G-kuppilat jääny väliin ;o). ;o),,,,

        synnynnäisii gee-voimii niinku formuloissa, niin on jääny G-kuppilat väliin.


      • Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

        Tuli vaan mieleen kun sulla tuntuu olevan niin kovin hoppu niitten viiksikarvojen kanssa.. osta Mavala'in ripsiravinnetta, se tekee viiksistäsi vahvat, terveet ja hyväkuntoiset. Ja saattaa se vähän nopeuttaa sitä kasvatusprojektiakin;)

        H.I.J.S.T.

        mut sehän on ripsiravinnetta ??? Nyt puhutaan wiiksistä. Eli Substralia tai jotain vastaavaa mömmöä.
        Tai sitten wiiksiwahaa.


      • Cassis-Alma
        hepuli.hesasta kirjoitti:

        synnynnäisii gee-voimii niinku formuloissa, niin on jääny G-kuppilat väliin.

        sitte näin naisnäkökulmasta katsottuna?,,, ei mullakaan niitä G-voimia, mut mitä voimia mulla pitäs olla?,,,


      • Yx Pässi
        hepuli.hesasta kirjoitti:

        vedetty viikseen mut se voi johtuu siit, et mulla on jääny noi G-kuppilat väliin, enkä kyl haluu kokeekaa sitä riemua.

        pitää olla äärettömän huolellinen kun menee esim. hissiin tai bussiin- siis jos omistaa kunnon wiikset.
        Nimittäin jos ne jää oven wäliin ja hissi/bussi lähtee. Wiikset menee ja äijä jää. Hirwee kauhuskenario.


      • hepuli.hesasta kirjoitti:

        teiniviikset vaik oon vanhempi kubbe ja pärjään niil citykahviloissa.

        Pärjään silti kohtuullisesti. Ehkä jopa paremmin kuin viiksien kanssa..


      • Yx Pässi kirjoitti:

        mut sehän on ripsiravinnetta ??? Nyt puhutaan wiiksistä. Eli Substralia tai jotain vastaavaa mömmöä.
        Tai sitten wiiksiwahaa.

        viiksivahaa tarvi ennenku ne viikset on kasvanu.
        Kuule pässi.. ei se aine tiedä mihin sitä laitetaan. Karva kuin karva.


    • Cassis-Alma

      versioo kuullu viiksistä,,, makasiinirotta, mursu ja sillinperkaaja ;o),,, Mikähän malli sulle ois niinkus paree?,,,

      • Yx Pässi

        Ehkä marsu tai sitten Tarzan ?


      • Cassis-Alma
        Yx Pässi kirjoitti:

        Ehkä marsu tai sitten Tarzan ?

        Tarzan,,, niin mites ois liaaniilla keikkuessa se kuuluisa Tarzan huuto?,,,


      • Yx Pässi kirjoitti:

        Ehkä marsu tai sitten Tarzan ?

        ;)


    • luovuin eilen 1,5 v parrasta raskain sydämin (kyynel), nyt täytyy taas tottua pärstäkertoimees...
      Johny W alias tarzan oli muutes karvaton, joku oli nyppiny sen rintakarvatki veke...
      kokkeile sellaisia kapteeni Ahab mallisia viiksiä, pitkät, kapeat ja voi hätätilassa solmia niskan puolelle, on ainakin silloin tarpeen kun syö puuroo...
      http://www.youtube.com/watch?v=LMoLn-NT-NA&feature=related

      • Yx Pässi

        eli ruokailutottumukset menevät ihan uuteen uskoon. Pitää olla tarkkana kun syö. Onhan se ihan eri asia jos herne on viiksessä kuin nenässä. Noin niinkuin ulospäin.


    • Yx Pässi

      Kuten kaikki tietävät Suomi-kuvaa on tarkoitus kirkastaa uusin innovatiivisin ja ennakkoluulottomin keinoin.
      Näinollen haluaisin kantaa korteni kekoon ja ehdotan, että Suomen naiset alkaisivat joukolla kasvattamaan wiiksiä. Tällä yksinkertaisella keinolla Suomi-brandi saisi aivan uutta potkua. Hetken kuluttua Suomi olisi
      taas tässä globalisaation ja kvartaalitalouden maailmassa ykkösketjussa. ?
      Näin yksinkertaista se on. Prkl. Naiset, harkitkaa edes.

      • Muttaku muttaku.. no, jos olisin edes vähän tummempi mut.. auttaako se jos potentiaalisen viiksenkasvupaikan höylää joka aamu?


      • Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

        Muttaku muttaku.. no, jos olisin edes vähän tummempi mut.. auttaako se jos potentiaalisen viiksenkasvupaikan höylää joka aamu?

        oo niin väliä. Ja onhan niitä väriaineita pilvin pimein. Olet siinä aivan oikeassa, että pieni höyläys ja fiilaus edesauttaa lopputulosta.


      • Yx Pässi kirjoitti:

        oo niin väliä. Ja onhan niitä väriaineita pilvin pimein. Olet siinä aivan oikeassa, että pieni höyläys ja fiilaus edesauttaa lopputulosta.

        et kun monilla tummemmilla naisihmisillä selkeesti on viikset ja ihan ilman kummempia kasvatuksia. Ja meillä erivärisillä niitä ei oo. Että niinku mahtaako kasvaakaan?

        Ok, fiilaus ja höyläys.
        Meen saunaan ny.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe