Jyp on tosi hyvä joukkue, ehdottomasti Suomen, ehkä koko maailman paras. Kattokaa ny miten hyvin ne pelaa Tepsiä vastaan. Jyp on ehdottomasti parempi mitä Kärpät oli muutama vuosi sitten.
Jyp on paras
3
326
Vastaukset
- Jyp is best
Olen samaa mieltä. Jyp on Dynastia. Riisti vallan Kärpiltä vuosi sitten ja tulee hallitsemaan Suomen lätkää ainakin seuraavat 10 vuotta. Jyp pelaa niin upeeta ja mahtavaa lätkää että sen uusi lempinimi on Ylivoima-Jyppi. Muut jää jalkoihin. Jyp on suunnilleen yhtä ylivoimainen mitä Neuvostoliitto oli 70-luvulla. Muilla ei oo mitään saumaa. Kun kentällä on Vatanen, Pihlström ja Malmivaara, ni vastustajilla on pskat housuissa :-)
- tuostaaaa
Kyl niil ulkomaalais avustuksil pääsee pitkälle (: Kärpille meinas käydä sama vahinko. Tehän otatte tän ku lottovoiton, tais tulla yllätyksenä? Ainakin sama todennäköisyys. Mut ei se mitään saatiin ainakin SM-LIIGAN vuoden floppi ku finaalis TePSi-HPK
- Santero22
Joo,näinhän siinä käy kun kus nousee päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798