Kyllä Vectra farkkuun mahtuu

kari789

Vectra farkun yksi parhaita puolia on tilavuus.

Kuljetin siinä lattia ja kattolistoja. Niiden pituus oli 3,3 m ja mahtuivat kokonaan sisälle. Kartturin jalkatilasta takatilan vasempaan kulmaan.

Myös 2,5 m pitkät, 8 askelman tikkaat mahtuu helposti sisälle kun kartturin istuin on makuuasennossa. Ehkä voisi olla yksi askelma ( 30 cm) pitempikin.

Myös 2m korkea ovi mahtuu sisälle.

3

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vahdoin Superbiin

mallin valmistus lopetettiin ja nykyiseen Insigniaan ei mahdu kuin korkeintain golfbagi. Mutta on se NIIN paljon hienomman ja nuorekkaamman näköinen kuin Vectra farkku oli!!
      Onneksi porukka tajuaa kusetuksen ja farkku-Insignian myynti on jo sakannut kunnolla.

• O tempora

Katsoppa uudestaan lasien kanssa. C-Vectraa ei voi nuorekkaan näköiseksi väittää mutta kyllä Superb on tasan samaa kastia. Ainakin sedanin takaosa on kuin suoraan 30-luvulta.

• v S
        O tempora kirjoitti:

Katsoppa uudestaan lasien kanssa. C-Vectraa ei voi nuorekkaan näköiseksi väittää mutta kyllä Superb on tasan samaa kastia. Ainakin sedanin takaosa on kuin suoraan 30-luvulta.

kirjoitin että nykyinen Insignia on nuorekkaamman näköinen kuin Vectra farkku oli.
        Itse kaipaan farkulta tilaa ja siksi vaihdoin Superbiin. Jos taas kaipaisin farkkua ulkonäön vuoksi ottasin siltikin jonkun muun kuin Insignian

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2824
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2097
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      56
      2012
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1776
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1541
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      84
      1268
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      200
      1041
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    Aihe