NOLOOOOOOO

heh heh hee

NOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

9

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thththijninui

      omalla palstallas

      • Just joo ja nähdään

        lähtee maataloustraktorilla (oliko se Valtra) moottoritielle....Siinä käy helposti kylmä....


      • ehh he hee

        löydy yhtä noloooooo rupusakkia!


      • ojhfoihewroiufholrew
        Just joo ja nähdään kirjoitti:

        lähtee maataloustraktorilla (oliko se Valtra) moottoritielle....Siinä käy helposti kylmä....

        Kun käytiin turussa kattoo matsi viime torstaina, niin loimaan ja turun välillä tuli ainakin seitsemän traktoria (mm. valtroja) vastaan. Näkyi niitä olevan joka toisen talon pihassakin. Ja mä kun luulin näitä sm-liiga palstoja lukeneena ettei turun seudulla käytetä traktoreita lainkaan. Voi voi.


      • Puropellon Puusilmä
        ehh he hee kirjoitti:

        löydy yhtä noloooooo rupusakkia!

        sijaitsee kuuluisalla saviseudulla. Viljavat pellot tuottavat ruista, jota Tepsinkin pelaaajat jyystävät. Sen vuoksi kavereilla onkin ruista ranteessa enemmän kuin Jypin vehnänisupojilla.
        Mutta totta on, että Tepsin pelejä käydään katsomassa Loimaalta asti. Taitaa siellä sentään olla jonkun verran kannatusta Ilvekselle ja Tapparallekin.

        Oli muuten hienoa katsoa peli vielä digiboxiltakin. Toinen erä oli varsinaista hullunmyllyä. Tuli mieleen, että Jypin Duffa on kokenut vastaavan Olympiakisoissa kun USA pöllytti Suomea 6-1. Silloinkaan ei valmennusjohto ollut hereillä. Kaiken annettiin vain tapahtua.

        Mites siellä Ryynikylässä muuten? Joko keskittyminen siihen legendaariseen Game Seveniin on alkanut. Tällä kertaa tuo Seven on vain pronssiottelu - mutta kuitenkin.

        Yllätävää on ollut havaita, kuinka kiekkoyleisö on ollut tyytyväistä, kun Jypi suistui finaaleista. No ensi vuonna sitten uusi yritys.


      • lkjgbekjgbukewrugwer
        Puropellon Puusilmä kirjoitti:

        sijaitsee kuuluisalla saviseudulla. Viljavat pellot tuottavat ruista, jota Tepsinkin pelaaajat jyystävät. Sen vuoksi kavereilla onkin ruista ranteessa enemmän kuin Jypin vehnänisupojilla.
        Mutta totta on, että Tepsin pelejä käydään katsomassa Loimaalta asti. Taitaa siellä sentään olla jonkun verran kannatusta Ilvekselle ja Tapparallekin.

        Oli muuten hienoa katsoa peli vielä digiboxiltakin. Toinen erä oli varsinaista hullunmyllyä. Tuli mieleen, että Jypin Duffa on kokenut vastaavan Olympiakisoissa kun USA pöllytti Suomea 6-1. Silloinkaan ei valmennusjohto ollut hereillä. Kaiken annettiin vain tapahtua.

        Mites siellä Ryynikylässä muuten? Joko keskittyminen siihen legendaariseen Game Seveniin on alkanut. Tällä kertaa tuo Seven on vain pronssiottelu - mutta kuitenkin.

        Yllätävää on ollut havaita, kuinka kiekkoyleisö on ollut tyytyväistä, kun Jypi suistui finaaleista. No ensi vuonna sitten uusi yritys.

        Loimaan ja turun välillä. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?? Se ei välttämättä tarkoita sitä että ne kaikki oli just loimaalla. Mut ei siinä mitään. Hieno asiahan se on että te käytätte laadukkaita traktoreita. Siellä on kuitenkin sitä peltoo niin perkeleesti. Mä aattelin aikasemmin et ei kai ne idiootit nyt sentään hevosilla niitä enää kynnä. Olin onneksenne väärässä.

        ps. Voisin lyödä vetoo ettei Sweatt ole ikinä syonyt ruisleipää. Se niistä ranteista.


      • Pikku Nisu
        lkjgbekjgbukewrugwer kirjoitti:

        Loimaan ja turun välillä. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?? Se ei välttämättä tarkoita sitä että ne kaikki oli just loimaalla. Mut ei siinä mitään. Hieno asiahan se on että te käytätte laadukkaita traktoreita. Siellä on kuitenkin sitä peltoo niin perkeleesti. Mä aattelin aikasemmin et ei kai ne idiootit nyt sentään hevosilla niitä enää kynnä. Olin onneksenne väärässä.

        ps. Voisin lyödä vetoo ettei Sweatt ole ikinä syonyt ruisleipää. Se niistä ranteista.

        se Sweatt Jypin upotti. Naks vaan, kun Jypin selkäranka katkesi 15.4. Turussa Sweattin 3-3- rannelaukaukseen. Sen jälkeen kaikki oli niin kovin helppoa Tepsille.


      • väite
        lkjgbekjgbukewrugwer kirjoitti:

        Loimaan ja turun välillä. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?? Se ei välttämättä tarkoita sitä että ne kaikki oli just loimaalla. Mut ei siinä mitään. Hieno asiahan se on että te käytätte laadukkaita traktoreita. Siellä on kuitenkin sitä peltoo niin perkeleesti. Mä aattelin aikasemmin et ei kai ne idiootit nyt sentään hevosilla niitä enää kynnä. Olin onneksenne väärässä.

        ps. Voisin lyödä vetoo ettei Sweatt ole ikinä syonyt ruisleipää. Se niistä ranteista.

        vähän sama jos suomalainen asuis ameriikoissa kaksi vuotta enkä koko aikana kävis kertaakaan pikaruokalassa.... hyvin epätodennäköistä.


      • ynjhytenuhmnyrmuu
        väite kirjoitti:

        vähän sama jos suomalainen asuis ameriikoissa kaksi vuotta enkä koko aikana kävis kertaakaan pikaruokalassa.... hyvin epätodennäköistä.

        Niin no. Vähän samahan se on joo. Eri juttu ois jos suomessa ois pikaruokaloita myös...

        Sweatt muuten filmaa ensi kaudella juurikin siellä pikaruoan äärellä eli änärissä. Vituttaako?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3599
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1456
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      175
      1169
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      993
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      981
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      819
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      814
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      750
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      748
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      33
      734
    Aihe