NOLOOOOOOO

heh heh hee

NOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

9

399

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thththijninui

omalla palstallas

• Just joo ja nähdään

lähtee maataloustraktorilla (oliko se Valtra) moottoritielle....Siinä käy helposti kylmä....

• ehh he hee

löydy yhtä noloooooo rupusakkia!

• ojhfoihewroiufholrew
        Just joo ja nähdään kirjoitti:

lähtee maataloustraktorilla (oliko se Valtra) moottoritielle....Siinä käy helposti kylmä....

Kun käytiin turussa kattoo matsi viime torstaina, niin loimaan ja turun välillä tuli ainakin seitsemän traktoria (mm. valtroja) vastaan. Näkyi niitä olevan joka toisen talon pihassakin. Ja mä kun luulin näitä sm-liiga palstoja lukeneena ettei turun seudulla käytetä traktoreita lainkaan. Voi voi.

• Puropellon Puusilmä
        ehh he hee kirjoitti:

löydy yhtä noloooooo rupusakkia!

sijaitsee kuuluisalla saviseudulla. Viljavat pellot tuottavat ruista, jota Tepsinkin pelaaajat jyystävät. Sen vuoksi kavereilla onkin ruista ranteessa enemmän kuin Jypin vehnänisupojilla.
        Mutta totta on, että Tepsin pelejä käydään katsomassa Loimaalta asti. Taitaa siellä sentään olla jonkun verran kannatusta Ilvekselle ja Tapparallekin.

Oli muuten hienoa katsoa peli vielä digiboxiltakin. Toinen erä oli varsinaista hullunmyllyä. Tuli mieleen, että Jypin Duffa on kokenut vastaavan Olympiakisoissa kun USA pöllytti Suomea 6-1. Silloinkaan ei valmennusjohto ollut hereillä. Kaiken annettiin vain tapahtua.

Mites siellä Ryynikylässä muuten? Joko keskittyminen siihen legendaariseen Game Seveniin on alkanut. Tällä kertaa tuo Seven on vain pronssiottelu - mutta kuitenkin.

Yllätävää on ollut havaita, kuinka kiekkoyleisö on ollut tyytyväistä, kun Jypi suistui finaaleista. No ensi vuonna sitten uusi yritys.

• lkjgbekjgbukewrugwer
        Puropellon Puusilmä kirjoitti:

sijaitsee kuuluisalla saviseudulla. Viljavat pellot tuottavat ruista, jota Tepsinkin pelaaajat jyystävät. Sen vuoksi kavereilla onkin ruista ranteessa enemmän kuin Jypin vehnänisupojilla.
        Mutta totta on, että Tepsin pelejä käydään katsomassa Loimaalta asti. Taitaa siellä sentään olla jonkun verran kannatusta Ilvekselle ja Tapparallekin.

Oli muuten hienoa katsoa peli vielä digiboxiltakin. Toinen erä oli varsinaista hullunmyllyä. Tuli mieleen, että Jypin Duffa on kokenut vastaavan Olympiakisoissa kun USA pöllytti Suomea 6-1. Silloinkaan ei valmennusjohto ollut hereillä. Kaiken annettiin vain tapahtua.

Mites siellä Ryynikylässä muuten? Joko keskittyminen siihen legendaariseen Game Seveniin on alkanut. Tällä kertaa tuo Seven on vain pronssiottelu - mutta kuitenkin.

Yllätävää on ollut havaita, kuinka kiekkoyleisö on ollut tyytyväistä, kun Jypi suistui finaaleista. No ensi vuonna sitten uusi yritys.

Loimaan ja turun välillä. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?? Se ei välttämättä tarkoita sitä että ne kaikki oli just loimaalla. Mut ei siinä mitään. Hieno asiahan se on että te käytätte laadukkaita traktoreita. Siellä on kuitenkin sitä peltoo niin perkeleesti. Mä aattelin aikasemmin et ei kai ne idiootit nyt sentään hevosilla niitä enää kynnä. Olin onneksenne väärässä.

ps. Voisin lyödä vetoo ettei Sweatt ole ikinä syonyt ruisleipää. Se niistä ranteista.

• Pikku Nisu
        lkjgbekjgbukewrugwer kirjoitti:

Loimaan ja turun välillä. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?? Se ei välttämättä tarkoita sitä että ne kaikki oli just loimaalla. Mut ei siinä mitään. Hieno asiahan se on että te käytätte laadukkaita traktoreita. Siellä on kuitenkin sitä peltoo niin perkeleesti. Mä aattelin aikasemmin et ei kai ne idiootit nyt sentään hevosilla niitä enää kynnä. Olin onneksenne väärässä.

ps. Voisin lyödä vetoo ettei Sweatt ole ikinä syonyt ruisleipää. Se niistä ranteista.

se Sweatt Jypin upotti. Naks vaan, kun Jypin selkäranka katkesi 15.4. Turussa Sweattin 3-3- rannelaukaukseen. Sen jälkeen kaikki oli niin kovin helppoa Tepsille.

• väite
        lkjgbekjgbukewrugwer kirjoitti:

vähän sama jos suomalainen asuis ameriikoissa kaksi vuotta enkä koko aikana kävis kertaakaan pikaruokalassa.... hyvin epätodennäköistä.

• ynjhytenuhmnyrmuu
        väite kirjoitti:

vähän sama jos suomalainen asuis ameriikoissa kaksi vuotta enkä koko aikana kävis kertaakaan pikaruokalassa.... hyvin epätodennäköistä.

Niin no. Vähän samahan se on joo. Eri juttu ois jos suomessa ois pikaruokaloita myös...

Sweatt muuten filmaa ensi kaudella juurikin siellä pikaruoan äärellä eli änärissä. Vituttaako?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe