NOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
NOLOOOOOOO
9
383
Vastaukset
- thththijninui
omalla palstallas
- Just joo ja nähdään
lähtee maataloustraktorilla (oliko se Valtra) moottoritielle....Siinä käy helposti kylmä....
- ehh he hee
löydy yhtä noloooooo rupusakkia!
- ojhfoihewroiufholrew
Just joo ja nähdään kirjoitti:
lähtee maataloustraktorilla (oliko se Valtra) moottoritielle....Siinä käy helposti kylmä....
Kun käytiin turussa kattoo matsi viime torstaina, niin loimaan ja turun välillä tuli ainakin seitsemän traktoria (mm. valtroja) vastaan. Näkyi niitä olevan joka toisen talon pihassakin. Ja mä kun luulin näitä sm-liiga palstoja lukeneena ettei turun seudulla käytetä traktoreita lainkaan. Voi voi.
- Puropellon Puusilmä
ehh he hee kirjoitti:
löydy yhtä noloooooo rupusakkia!
sijaitsee kuuluisalla saviseudulla. Viljavat pellot tuottavat ruista, jota Tepsinkin pelaaajat jyystävät. Sen vuoksi kavereilla onkin ruista ranteessa enemmän kuin Jypin vehnänisupojilla.
Mutta totta on, että Tepsin pelejä käydään katsomassa Loimaalta asti. Taitaa siellä sentään olla jonkun verran kannatusta Ilvekselle ja Tapparallekin.
Oli muuten hienoa katsoa peli vielä digiboxiltakin. Toinen erä oli varsinaista hullunmyllyä. Tuli mieleen, että Jypin Duffa on kokenut vastaavan Olympiakisoissa kun USA pöllytti Suomea 6-1. Silloinkaan ei valmennusjohto ollut hereillä. Kaiken annettiin vain tapahtua.
Mites siellä Ryynikylässä muuten? Joko keskittyminen siihen legendaariseen Game Seveniin on alkanut. Tällä kertaa tuo Seven on vain pronssiottelu - mutta kuitenkin.
Yllätävää on ollut havaita, kuinka kiekkoyleisö on ollut tyytyväistä, kun Jypi suistui finaaleista. No ensi vuonna sitten uusi yritys. - lkjgbekjgbukewrugwer
Puropellon Puusilmä kirjoitti:
sijaitsee kuuluisalla saviseudulla. Viljavat pellot tuottavat ruista, jota Tepsinkin pelaaajat jyystävät. Sen vuoksi kavereilla onkin ruista ranteessa enemmän kuin Jypin vehnänisupojilla.
Mutta totta on, että Tepsin pelejä käydään katsomassa Loimaalta asti. Taitaa siellä sentään olla jonkun verran kannatusta Ilvekselle ja Tapparallekin.
Oli muuten hienoa katsoa peli vielä digiboxiltakin. Toinen erä oli varsinaista hullunmyllyä. Tuli mieleen, että Jypin Duffa on kokenut vastaavan Olympiakisoissa kun USA pöllytti Suomea 6-1. Silloinkaan ei valmennusjohto ollut hereillä. Kaiken annettiin vain tapahtua.
Mites siellä Ryynikylässä muuten? Joko keskittyminen siihen legendaariseen Game Seveniin on alkanut. Tällä kertaa tuo Seven on vain pronssiottelu - mutta kuitenkin.
Yllätävää on ollut havaita, kuinka kiekkoyleisö on ollut tyytyväistä, kun Jypi suistui finaaleista. No ensi vuonna sitten uusi yritys.Loimaan ja turun välillä. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?? Se ei välttämättä tarkoita sitä että ne kaikki oli just loimaalla. Mut ei siinä mitään. Hieno asiahan se on että te käytätte laadukkaita traktoreita. Siellä on kuitenkin sitä peltoo niin perkeleesti. Mä aattelin aikasemmin et ei kai ne idiootit nyt sentään hevosilla niitä enää kynnä. Olin onneksenne väärässä.
ps. Voisin lyödä vetoo ettei Sweatt ole ikinä syonyt ruisleipää. Se niistä ranteista. - Pikku Nisu
lkjgbekjgbukewrugwer kirjoitti:
Loimaan ja turun välillä. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?? Se ei välttämättä tarkoita sitä että ne kaikki oli just loimaalla. Mut ei siinä mitään. Hieno asiahan se on että te käytätte laadukkaita traktoreita. Siellä on kuitenkin sitä peltoo niin perkeleesti. Mä aattelin aikasemmin et ei kai ne idiootit nyt sentään hevosilla niitä enää kynnä. Olin onneksenne väärässä.
ps. Voisin lyödä vetoo ettei Sweatt ole ikinä syonyt ruisleipää. Se niistä ranteista.se Sweatt Jypin upotti. Naks vaan, kun Jypin selkäranka katkesi 15.4. Turussa Sweattin 3-3- rannelaukaukseen. Sen jälkeen kaikki oli niin kovin helppoa Tepsille.
- väite
lkjgbekjgbukewrugwer kirjoitti:
Loimaan ja turun välillä. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?? Se ei välttämättä tarkoita sitä että ne kaikki oli just loimaalla. Mut ei siinä mitään. Hieno asiahan se on että te käytätte laadukkaita traktoreita. Siellä on kuitenkin sitä peltoo niin perkeleesti. Mä aattelin aikasemmin et ei kai ne idiootit nyt sentään hevosilla niitä enää kynnä. Olin onneksenne väärässä.
ps. Voisin lyödä vetoo ettei Sweatt ole ikinä syonyt ruisleipää. Se niistä ranteista.vähän sama jos suomalainen asuis ameriikoissa kaksi vuotta enkä koko aikana kävis kertaakaan pikaruokalassa.... hyvin epätodennäköistä.
- ynjhytenuhmnyrmuu
väite kirjoitti:
vähän sama jos suomalainen asuis ameriikoissa kaksi vuotta enkä koko aikana kävis kertaakaan pikaruokalassa.... hyvin epätodennäköistä.
Niin no. Vähän samahan se on joo. Eri juttu ois jos suomessa ois pikaruokaloita myös...
Sweatt muuten filmaa ensi kaudella juurikin siellä pikaruoan äärellä eli änärissä. Vituttaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835