Gigantin "asiakaspalvelu" surkea

Ei enää Giganttiin

Ostin viime kesänä Tammiston Gigantista Nokian puhelimen ja Logitecin langattoman hiiren. Kännykästä meni näyttö pimeäksi parin päivän päästä. Vein kännyn Porvoon Giganttiin, jossa todettiin 5 sekunnin puhelimen kädessä pidon jälkeen, että puhelinta on käsitety väärin ja saan itse maksaa näytön vaihdon. Gigantin kaveri totesi, että voidaan kyllä lähettää Nokian huoltoon, mutta saan sitten itse maksaa korjausarvion teon ja kuljetuskustannukset.
No känny lähti Nokian huoltoon ja tuli parin päivän jälkeen takaisin ja näyttö oli vaihdettu takuuseen.
Gigantin kaveri vielä selitti, että Nokian käyttöohje kieltää puhelimen housujen taskussa säilyttämisen ja jos näin on tullut tehtyä ei puhelimen korjaus pitäisi mennä takuuseen. Sellaista kohtaa ei kyllä sitten yhdessä käyttöohjetta lukien löydetty.
Keväällä alkoi se hiiri pätkiä. Hiirulainen nyt Tammiston Giganttiin. Tuli samat alkulorut:
Hiiri oli heidän mielestään täysin kunnossa, voidaan lähettää huoltoon, mutta minä saan maksaa jos huoltokäynti aiheeton. Sinne se huoltoon lähti.
Lisäksi viime kesän kännykän näytön vaihto oli muutettu Gigantin asiakasrekisterissä sellaiseksi, että minä olin muka palauttanut hiiren heille viime kesänä ja saanut heiltä rahat siitä.
Eli yritin nyt muka ujuttaa heille jotain täysin eri hiirtä huoltoon. Todella mielenkiintoista. Onko tämä tapa, jolla Gigantti parantaa liiketulostaan ?
Millaisia kokemuksia muilla on ? Näinkö Gigantti markkinoi myymäänsä "lisäsuojaa" jos valmistajatakuu ei korvaa laitteen rikkoontumista.
Referenssinä voin kertoa Expert-ketjun asiakaspalvelusta. Viime syksynä ostin Samsungin 46-tuumaisen LCD-telkkarin. Toosa pimeni 15 minuutin käytön jälkeen. Soitin Expertille ja pyysivät tuomaan takaisin ja saan samantien uuden tilalle. Näin kävikin.
Samanlainen Expertiltä ostettu Logitech meni myös rikki. Hiiri Expertille ja antoivat heti uuden tilalle.

220

26973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaa Gigantista!

      Itse asioin taannoin juuri Tammiston Gigantissa ja asiakaspalvelun taso oli niin surkea, että enää en sieltä mitään tule ostamaan. Menen mieluummin kilpailijoille, ihan periaatteesta - olisin mennyt jo nyt edelliskerrallakin, jollen olisi ollut hiukan epätoivoisemmassa tilanteessa enkä halunnut pitkittää hankintaani enää yhtään kauempaa.

      Jouduin turvautumaan jopa perään soittamiseen (otin lisätakuun) myöhemmin ilmenneiden ongelmien takia, eikä senkään prosessin suhteen mennyt putkeen oikein mikään.

      Eli omalta osaltani: hyvästi, Gigantti! Se nyt vaan on tyhmää ostaa teiltä, kun te ette satsaa asiakaspalveluun.

      • NomoreGigantti

        EN VOISI OLLA KANSSASI ENEMPÄÄ SAMAA MIELTÄ! En ymmärrä miksi tuollaista myymälää kukaan haluaa tukea! Itse olen lopettanut kaiken asioinnin Gigantissa ja tuen muita toimijoita, missä asiakas on vielä asiakas.


      • Korat

        Samaa mieltä. Tammiston Gigantin knowhow-osastolla saamani kohtelu oli aivan käsittämätöntä. Muutama päivä aikaisemmin hankittu iPhone-puhelin oli jo kerran vaihdettu uuteen mutta uusikin puhelin katkaisi puhelut ja pomppasi pois verkosta jatkuvasti. Kun kävin tiedustelemassa knowhow-osastolla miten saisin sellaisen puhelimen joka toimii niin vastaus oli todella tympeä. Keski-ikäinen mieshenkilö tiuski, että sen kun menet ja palautat puhelimen läheiseen vastaanottoon. Ei puhettakaan, että olisi mietitty miten saisin puhelimen toimimaan. Olisin maksanut puhelimen lisäksi kolmen vuoden huolto neuvontasopimuksesta 105 euroa jota Gigantti ei palauttanut. Se jäi omaksi tappioksi. Täytyy sanoa, etten ole elämäni aikana aikaisemmin kokenut yhtä tympeää kohtelua.


      • Ex-asiakas

        Jostain syystä vaikuttaa siltä, että Gigantin neuvontaosastolle (knowhow) otetaan töihin henkilöitä joilla ei alkeellisintakaan käsitystä hyvästä asiakaspalvelusta. Yritys jolla on varaa satsata huomattavia summia mainontaan on pahasti laiminlyönyt henkilökunnan asiakaspalveluun liittyvän koulutuksen. Yrityksen johdon olisi aika herätä.


      • IhiimePulju

        Joo, Gigantti. Gigantilla on se tyyli, että myyvät kakkoslaatua, maanantaikappaleita, sekundaa ja sitten kusettavat takuuasioissa. Niin monelta kuullut valituksia siitä, kuinka Gigantista ostettu taulutelkkari on pimahtanut ennen aikojaan, ja sitten on väännetty takuuasioista ja Gigantti ollut maksattamassa asiakkaalla korjaukset sun muut. Missä mitäkin ollut. Eipä tartte ko. putiikissa asioida.


      • surkee

        mikäään ei pidä paikaa minkä lupaavat.tosi surkee ,ei kannata ostaa mitään,


      • Anonyymi
        IhiimePulju kirjoitti:

        Joo, Gigantti. Gigantilla on se tyyli, että myyvät kakkoslaatua, maanantaikappaleita, sekundaa ja sitten kusettavat takuuasioissa. Niin monelta kuullut valituksia siitä, kuinka Gigantista ostettu taulutelkkari on pimahtanut ennen aikojaan, ja sitten on väännetty takuuasioista ja Gigantti ollut maksattamassa asiakkaalla korjaukset sun muut. Missä mitäkin ollut. Eipä tartte ko. putiikissa asioida.

        ostin gigantista philipsin television ja kolmen kuukauden aikana se meni pimeäksi. Tv kävi takuuaikana neljä kertaa korjauksessa ja viimeinen käynti kesti kuukauden. Gigantista annettiin philipsin puhelinnumero johon vastasi joku kaveri Espanjasta. Kun lopulta sain uuden television keskustelin Turun Skanssin osastopäällikön kanssa ja kyyti oli todella törkeää en mene koskaan enää giganttiin


      • Anonyymi
        Ex-asiakas kirjoitti:

        Jostain syystä vaikuttaa siltä, että Gigantin neuvontaosastolle (knowhow) otetaan töihin henkilöitä joilla ei alkeellisintakaan käsitystä hyvästä asiakaspalvelusta. Yritys jolla on varaa satsata huomattavia summia mainontaan on pahasti laiminlyönyt henkilökunnan asiakaspalveluun liittyvän koulutuksen. Yrityksen johdon olisi aika herätä.

        Myynti toimii hyvin autoon asti, mutta laitteissa ei ole kunnon käyttöohjeita, eikä kaikkiin löydy netistäkään. Neuvonnassa on robotti. Liikkeessä kukaan ei osaa mitään. Eivät osaa neuvoa tallennusta teeveessä. Kyllä liike vaihtuu.


      • Anonyymi
        NomoreGigantti kirjoitti:

        EN VOISI OLLA KANSSASI ENEMPÄÄ SAMAA MIELTÄ! En ymmärrä miksi tuollaista myymälää kukaan haluaa tukea! Itse olen lopettanut kaiken asioinnin Gigantissa ja tuen muita toimijoita, missä asiakas on vielä asiakas.

        Se on vaan tyhmää ostaa Gigantista oiva mainoslause. Nejä kertaa pettynyt.


      • Anonyymi
        surkee kirjoitti:

        mikäään ei pidä paikaa minkä lupaavat.tosi surkee ,ei kannata ostaa mitään,

        Täysin samaa mieltä minulle on kolme kertaa myyty paskaa ja takuuasioissa pitäisi mennä oikeuteen jotta saisi homman hoidettua. Turussa Power on mainio liike joka palvelee ja hoitaa takuuasiat kunnolla. Giganttiin en enää koskaan mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myynti toimii hyvin autoon asti, mutta laitteissa ei ole kunnon käyttöohjeita, eikä kaikkiin löydy netistäkään. Neuvonnassa on robotti. Liikkeessä kukaan ei osaa mitään. Eivät osaa neuvoa tallennusta teeveessä. Kyllä liike vaihtuu.

        Sama se on sekä Gigantissa että Powerissa. Powerissa ei huolenpitosopimuksesta saanut apua, mutta sen sijaan jäi maksuksi "palvelusta", kun koneen palautin.
        En kyllä vielä tiedä, tuleeko niitäkään koneesta.
        Neuvontaa ei enää ole, maksu pitää suorittaa ennen kuin kone tulee käteen kokeiltavaksi. En ihmettele yhtään, kun katsoin kassalla, miten suuri läjä oli palautettu.

        Mutta sanokaapa, mistä nykyään Vantaalla saa ostaa koneen, niin että jo ostaessa tietää, että kaikki on ok, kun ei kaikkea tavallistakaan enää osaa kysellä eikä voi katsoa, kuten vanhat USB-laittteet/uudet USB reiät, joihin ei vanhat mallit mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myynti toimii hyvin autoon asti, mutta laitteissa ei ole kunnon käyttöohjeita, eikä kaikkiin löydy netistäkään. Neuvonnassa on robotti. Liikkeessä kukaan ei osaa mitään. Eivät osaa neuvoa tallennusta teeveessä. Kyllä liike vaihtuu.

        Todellakin,joka kielellä availlaan puhelua,painatellaan nappuloita,kysytään äänitys lupaa ja sitten hiljaisuus,kunnes nykybisneksille tuttu hokema:meillä on TILAPÄISESTI ruuhkaa,olette Jonossa seitsemäntenä.goodbye gigajonottaja!


      • Anonyymi
        Ex-asiakas kirjoitti:

        Jostain syystä vaikuttaa siltä, että Gigantin neuvontaosastolle (knowhow) otetaan töihin henkilöitä joilla ei alkeellisintakaan käsitystä hyvästä asiakaspalvelusta. Yritys jolla on varaa satsata huomattavia summia mainontaan on pahasti laiminlyönyt henkilökunnan asiakaspalveluun liittyvän koulutuksen. Yrityksen johdon olisi aika herätä.

        Tätä mieltä minäkin pieni asia mikä olisi pitänyt katsoa ei jouduttu katsomaan. Joku päivä tunnin odotin ei palvelua.Lähdin pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä mieltä minäkin pieni asia mikä olisi pitänyt katsoa ei jouduttu katsomaan. Joku päivä tunnin odotin ei palvelua.Lähdin pois.

        Gigantti on toden totta surkea kauppa, sieltä ei pidä ostaa mitään. Rahat menevät täysin hukkaan. Myyjät eivät tiedä eivätkä ymmärrä mitään. Myivät toimimattoman kännykän tuttavalle. Kun asiakas meni seuraavana päivänä sanomaan, että tällä ei voi soittaa eikä tämä puhelin ota vastaan puheluita. Myyjä oli ihan huuli pyöreänä sormi suussa. Ei mitään tetoa eikä taitoa. ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN GIGANTISTA!


      • Anonyymi
        NomoreGigantti kirjoitti:

        EN VOISI OLLA KANSSASI ENEMPÄÄ SAMAA MIELTÄ! En ymmärrä miksi tuollaista myymälää kukaan haluaa tukea! Itse olen lopettanut kaiken asioinnin Gigantissa ja tuen muita toimijoita, missä asiakas on vielä asiakas.

        Itse myös juuri nyt koen tulleeni huijatuksi Lahden Gigantissa ja pitää lähteä asiaa selvittämään. Oli jo tarjous Gigantin keittiöstäkin,mutta taitaa olla turvallisempaa tilata muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gigantti on toden totta surkea kauppa, sieltä ei pidä ostaa mitään. Rahat menevät täysin hukkaan. Myyjät eivät tiedä eivätkä ymmärrä mitään. Myivät toimimattoman kännykän tuttavalle. Kun asiakas meni seuraavana päivänä sanomaan, että tällä ei voi soittaa eikä tämä puhelin ota vastaan puheluita. Myyjä oli ihan huuli pyöreänä sormi suussa. Ei mitään tetoa eikä taitoa. ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN GIGANTISTA!

        Älä osta mitään Gigantista.
        Gigantti huijaa sinulta rahat.
        Mene mieluimmin Poweriin.
        Saat kunnon palvelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä osta mitään Gigantista.
        Gigantti huijaa sinulta rahat.
        Mene mieluimmin Poweriin.
        Saat kunnon palvelua.

        Miksi valehtelet?
        Molemmat liikkeet kuuluu älä osta näistä mitään-osastoon ja piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama se on sekä Gigantissa että Powerissa. Powerissa ei huolenpitosopimuksesta saanut apua, mutta sen sijaan jäi maksuksi "palvelusta", kun koneen palautin.
        En kyllä vielä tiedä, tuleeko niitäkään koneesta.
        Neuvontaa ei enää ole, maksu pitää suorittaa ennen kuin kone tulee käteen kokeiltavaksi. En ihmettele yhtään, kun katsoin kassalla, miten suuri läjä oli palautettu.

        Mutta sanokaapa, mistä nykyään Vantaalla saa ostaa koneen, niin että jo ostaessa tietää, että kaikki on ok, kun ei kaikkea tavallistakaan enää osaa kysellä eikä voi katsoa, kuten vanhat USB-laittteet/uudet USB reiät, joihin ei vanhat mallit mene.

        kiertäkää kaukaa ko firma . .. . . 82-vuotias yritti ostaa kuulokkeet Gigantista – Sen sijaan hänelle myytiin uusi liittymä ja satojen eurojen huolen­pito­palvelu
        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009577859.html


      • Anonyymi

        Sanotaan et tyhmää maksaa liikaa kuuluu muotoon tyhmää ostaa gigantista .. putkeenmenee ainoastaan ostajana rahojen katoaminen ilman sovittua vastinetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ostin gigantista philipsin television ja kolmen kuukauden aikana se meni pimeäksi. Tv kävi takuuaikana neljä kertaa korjauksessa ja viimeinen käynti kesti kuukauden. Gigantista annettiin philipsin puhelinnumero johon vastasi joku kaveri Espanjasta. Kun lopulta sain uuden television keskustelin Turun Skanssin osastopäällikön kanssa ja kyyti oli todella törkeää en mene koskaan enää giganttiin

        Hienoa lukea näitä että muillakin on ollut ihan samanlaisia kokemuksia kuin itsellä firmalla ei todellakaan mene hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gigantti on toden totta surkea kauppa, sieltä ei pidä ostaa mitään. Rahat menevät täysin hukkaan. Myyjät eivät tiedä eivätkä ymmärrä mitään. Myivät toimimattoman kännykän tuttavalle. Kun asiakas meni seuraavana päivänä sanomaan, että tällä ei voi soittaa eikä tämä puhelin ota vastaan puheluita. Myyjä oli ihan huuli pyöreänä sormi suussa. Ei mitään tetoa eikä taitoa. ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN GIGANTISTA!

        juuri samanlainen kokemus myyjästä käyttäytyi kuin omistaisi firman ja olisin henklökohtaisesti aiheuttanut hänelle ongelmia vittuili ihan suoraan

        firma mainostaa vaan itseään agressiivisesti ja lupaa kaiken mahdollisen lain sallimissa rajoissa jälkeenpäin todennäköisesti luottavat siihen että asiakkaat kypsyvät ja luovuttavat ruikutuksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse myös juuri nyt koen tulleeni huijatuksi Lahden Gigantissa ja pitää lähteä asiaa selvittämään. Oli jo tarjous Gigantin keittiöstäkin,mutta taitaa olla turvallisempaa tilata muualta.

        Myös minä kävin viimeistä kertaa Gigantissa, niin huonoa asiakas palvelua että puistattaa. Myyjä ylimielinen lähes huijari. Rahasti kahteen kertaan asennuksen sen jälkeen kun oli puhunut meidät ostamaan kerran palautetun tuotteen. Ei siis ikinä enää Lahden Giganttin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myynti toimii hyvin autoon asti, mutta laitteissa ei ole kunnon käyttöohjeita, eikä kaikkiin löydy netistäkään. Neuvonnassa on robotti. Liikkeessä kukaan ei osaa mitään. Eivät osaa neuvoa tallennusta teeveessä. Kyllä liike vaihtuu.

        Kokemuksia Gigantti ja Walley?


    • Tyytyväinen asiakas

      Lähinnä tuo lisäsuoja / turva mitä Gigantti markkinoi korvaa vahingot ja tapaturmat, eli eräänlainen vakuutus. Mutta yleensä pienemmällä omavastuulla kuin esim. kotivakuutus.

      Näin oman xbox360 kanssa kävi, laitteeseen tuli vika, soitteliin mikä lie vakuutusnumero olikaan. Niin Gigantin väki ei soittanut sinne vaan minä itse, syyksi sanoivat etteivät tiedä mitä laitteelle on käynyt. Ei toisaalta ihme, itseähän laitetta käytin eivätkä he. Lisäturva (vakuutus) kuitenkin korvasi uuden boksin rikkinäisen tilalle, oma vastuu taisi kyllä olla noin 30e suuntaan. Kotivakuutuksessa noin 150e, ja kyllä joissain kotivakuutuksissa on myös pienempi mutta taas isompi kk maksu.

      En ainakaan itse koe saaneeni huonoa palvelua, juurikin tuossa Tammiston myymälässä.

      • huiputettu

        Hyvinkään Gigantin hommaama, epäpätevä asentaja asensi meille uuden astianpesukoneen. Olohuoneen parketti naarmuilla ja keittiössä vedenpaisumus.

        Kiitti mulle riitti!


      • Asiakas9999

        Gigantin asentamana pyykinpesukone ja pistivät samalla kynnyksen paskaks ja kuukauden vanha talo. Pesuallas kans naarmuilla kun sinne heitettiin työkalut. Ihan sikoja!!!!!!


    • Entinen Gigantin as

      Hiiri palautettiin Gigantilta. Viesti: hiiri kunnossa, käytetty heillä 1,5 viikkoa. Laitoin hiiren kotikoneeseen. pätkii hetken päästä.
      Hiiri työkoneeseen seuraavanan päivänä, toimii 10 minuuttia, jonka jälkeen pätkii.

      Soitin Logitechin asiakapalveluun, josta kehottivat ensin asentamaan viimeisimmän hiiri-driverin. Ei auttanut.
      Sitten käytiin pariston vaihdot läpi. Kun hiirtä oli yritetty käyttää useammassa koneessa ja eri USB-porteissa , totesi Logtech:in kaveri, että hiiri on viallinen. He lähettävät uuden postissa tilalle. Vanhaa ei tarvitse lähettää minnekään (kun on alle 100 euron arvoinen ostos).

      Logitech piti maineensa, Gigantti ei.

      • jooop

        Tota noin ensinnäkään emme huolla mitään hiiriä. Vaan ne lähtee suoraan kierrätykseen ja logitechille hyväri pyyntö ja asiakas saa uuden. Taidatpa puhua shaissea:)?

        Ja tohon nokia puhelimen voin ottaa sen verran kantaa että jos näyttö on halki se on pommin varma juttu että laskun kera tulee aina takaisin, sehän ei tietenkään kuulu takuun piiriin. Käsittämätönta jos huoltoliike on sen huoltanut. Monesti tullaan sanomaan että taskussa mennny tämmöseks. No eihän sillä ole mitään väliä olet sen joko seinään heittänyt, pudottanut maahan tai taskussa mennyt rikki. Sama lopputulos näyttöhalki= ei takuunpiiriin kuuluva juttu.


      • bb fuck of gigantin
        jooop kirjoitti:

        Tota noin ensinnäkään emme huolla mitään hiiriä. Vaan ne lähtee suoraan kierrätykseen ja logitechille hyväri pyyntö ja asiakas saa uuden. Taidatpa puhua shaissea:)?

        Ja tohon nokia puhelimen voin ottaa sen verran kantaa että jos näyttö on halki se on pommin varma juttu että laskun kera tulee aina takaisin, sehän ei tietenkään kuulu takuun piiriin. Käsittämätönta jos huoltoliike on sen huoltanut. Monesti tullaan sanomaan että taskussa mennny tämmöseks. No eihän sillä ole mitään väliä olet sen joko seinään heittänyt, pudottanut maahan tai taskussa mennyt rikki. Sama lopputulos näyttöhalki= ei takuunpiiriin kuuluva juttu.

        ETHÄN SÄ D'OR DORKA EDES OLE MITÄÄN JÄRKEÄ JA SITTEN VIELÄ VARAA MAKSAA ESIMERKIKSI TURHAAN BUSSI LÄHTEE LIIKKEELLE SATOJEN KILOMETRI PÄÄSSÄ OLEVAN PERUUTTAMISTAAN OLEVIA TUOTTEEN JONKA KOHDALLA LUKEE ETTÄ MINUN MIELESTÄNI EI TARVITSE MAKSAA OLET PISSIS LISSU JA SITTEN VEDÄN TURPAAN HOMO


    • oottaja

      Vitun hidas toi gigantti! Ei vittu ,miks ei myyty muaalla sitä tuotetta tolla hinnalla. jos ois myyty oisin vitun varmastin ostanut muualta. Gigantin hinnat ok. Asiakas palvelu perseestä. Ja toimituksetkin perseestä. mä oon vitun kiireinen ja haluan saada tuotteen 2päivän päästä ja ei vittu kun tuote ei oo tullu 3päivässä vaikka on luvattu 2-3pv Peerseestä koko netti tilaus. Te Gigantin asiakas palvelija HAISTAKAA PASKAT!!!!!!!!!!!!!!!! Ei tiiä millon tilaus on ees postissa

    • 10+ gigantti

      minun kohdallani gigantti on toiminut ihan ok joka asiassa.vaikka heidän pesukoneensa on kyllä ihan sika kalliita .mutta prismasta en mee ostaa enää mitään kun heillä on paljon paskempi palautus juttu kun joka kerta heidän pitää soittaa jollekkin et saako ottaa vastaan jonkun tuotteen vaikka se 7 päivää ei ole edes kulunut umpeen..

      • ei


    • 23weqe2e2fs

      Aika paljon paikka kunnasta kiinni ilmeisesti nää ongelmat. Ainakin Kotkan Gigantista on aika negatiivinen fiilis ku myyjät pelailee tasku biljardia, eivät tiedä elektroniikka/tietotekniikka asiosta yhtään mitään vaikka myyvät niitä ja puhuvat usein paskaa tuotteista mutta kun huomataan että oltiinkin väärässä niin sitten syytellään muita.

      Tein hinta tiedustelua kerran Gigantissa ja kysyin että minkä kokonen screeni on PSP:ssä (käsikonsoli) ja sanoivat 5 tuumaa tasan. Myöhemmin selvisi että 4,3 tuumaa.

      Meinasin kerran ostaa tv:n sieltä mutta eivät osanneet sanoa resoluutiota, vaste aikaa, eikä hertsi taajuutta joten jäi ostamatta. Tv ei siis ollut näytillä vaan paketissa ja tarjouksessa.

      Olin ostamassa Kuulokkeita ja paketissa luki kaksi eri pituutta. Tais olla 1,5M ja 2,5M ja kysyin kumpi toi pituus on ja sanoivat sen 2,5M joten ostin sen mutta juuri kun olin lähdössä ajattelin tarkistaa...PASKA HUULEEN se oli sen 1,5M joka on tietokoneeseeni liitettynä ihan liian lyhyt. Noh palautin sen ja sain rahat takaisin ja kysyin myyjältä miksi se ei ollut 2,5M ja hän sanoi että emme vastaa maahan tuojan virheistä. Vittu teki mieli mennä ostamaan uusi samanlainen ja tarkistaa olisiko kaikki virheellisiä vai olisiko sattunut myyjä vain puhumaan paskaa. Jos olisin ehtinyt huomata sen kotona niin varmasti olisi tullut jotain ongelmia palautuksen yhteydessä.

      Musta pörssi on erittäin hyvä liike Kotkassa mutta vähän kalliimpi kuin muut mutta asiakas palvelu ja myyjien tietotaso korkea.

    • anti gigant

      Gigantin Joensuun myymälässä palvelu on aivan käsittämättömän huonoa. Liian usein olen antanut anteeksi huonon palvelun tason. Nyt hankitaan tuotteet ja palvelut kilpailijoilta.

      • gigantius IV

        Totta. Tänään yritin käydä ostamassa sieltä paria läppäri jotka oli uusimmassa tarjouslehdessä. Eka kaveri sanoi koneelta tarkistettuaan et loppuneet ja häipyi nurkkaansa. Toinen jehu sitten sanoi et ei ole mutta jos maksat 30 % varausmaksua niin saat mahdollisesti koneen kk sisään. Aivan varmaan maksan moisille etukäteen:)

        Tää on turhankin tuttua et mainostetaan halvalla jotain mut arvashan sen ettei varmasti tuotetta ole.

        Myyjien asiaspalvelutaidot täysin ala-arvoisia töykeitä jne.


      • ronyx1
        gigantius IV kirjoitti:

        Totta. Tänään yritin käydä ostamassa sieltä paria läppäri jotka oli uusimmassa tarjouslehdessä. Eka kaveri sanoi koneelta tarkistettuaan et loppuneet ja häipyi nurkkaansa. Toinen jehu sitten sanoi et ei ole mutta jos maksat 30 % varausmaksua niin saat mahdollisesti koneen kk sisään. Aivan varmaan maksan moisille etukäteen:)

        Tää on turhankin tuttua et mainostetaan halvalla jotain mut arvashan sen ettei varmasti tuotetta ole.

        Myyjien asiaspalvelutaidot täysin ala-arvoisia töykeitä jne.

        eipä ihme ...paska valuu ylhäältä... ei siellä ole motiivia palvella asiakasta ,,,, koska joensuun gigantin ,,,olevinaan päällikkö.......ei koulutusta minkäänlaista,,, tais olla . H.S Pitkäselläkin ,,, vain autonkuljettaja.. narsistinen ,,,kumileimasin ,,, vai mikä lie mikki hiiri... yritin joskus ostaa häneltä jotakin....mut kaveri ei tuntenut edes tuotetta,,,menin eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee xpertille ja homma pelas..


      • emms3

        ölin joskus töiissä gigantissa ....ja voin sanoa,,,,että sielllä jopa käskettiin valehtelemaan asiakkaalle...


      • ruppe4

        ...palvelu on mitä on,,,ei ainakaan joensuun gigantti palvelulla pärjää......sillä yksi mulipäinen jääkaapin myyjä valehtelee niin ettei pysy korvat åäässä,,, naurettavia selityksiä,,,.. olin ostamas pesukonetta ja joka oli tarjoukseessa,,, niin myyjä tyttö sanoi ettei hän myy sitä..vaan osta tuosta tuo kalliinpi kone... sanoin etten osta vaan ostan tuon tarjouskoneen,,,, ..en saanut konetta ... pitäkööt paskansa


      • Oho!
        emms3 kirjoitti:

        ölin joskus töiissä gigantissa ....ja voin sanoa,,,,että sielllä jopa käskettiin valehtelemaan asiakkaalle...

        Kiinnostaisi missä ihmeen Gigantissa niin kehotetaan? Ei meillä ainakaan :o Tänään juuri tavaratalopäällikkömme muistutti tarkkailemaan internet -hintoja, ettei myymälässä olisi missään nimessä kalliimmat hinnat. Hän painotti vielä hintojen tarkkailun tärkeyttä, ettei asiakkaille tulisi sellainen olo kuin yrittäisimme huijata.


      • laheslahes
        Oho! kirjoitti:

        Kiinnostaisi missä ihmeen Gigantissa niin kehotetaan? Ei meillä ainakaan :o Tänään juuri tavaratalopäällikkömme muistutti tarkkailemaan internet -hintoja, ettei myymälässä olisi missään nimessä kalliimmat hinnat. Hän painotti vielä hintojen tarkkailun tärkeyttä, ettei asiakkaille tulisi sellainen olo kuin yrittäisimme huijata.

        "muistutti tarkkailemaan internet -hintoja"

        Lahdessa ainakin löytyy huijari myyjä. Puhuu, puhuu ja saa asiakkaan valitsemaan eri tuotteen jota alunperin oli ostamassa. Kotii tullessa (5.5km) huomaa että sama tuote netistä varattaessa 200e halvempi.

        No, palautus toimi kuin junan vessa, joten jotai hyvääkin.


      • nähty
        Oho! kirjoitti:

        Kiinnostaisi missä ihmeen Gigantissa niin kehotetaan? Ei meillä ainakaan :o Tänään juuri tavaratalopäällikkömme muistutti tarkkailemaan internet -hintoja, ettei myymälässä olisi missään nimessä kalliimmat hinnat. Hän painotti vielä hintojen tarkkailun tärkeyttä, ettei asiakkaille tulisi sellainen olo kuin yrittäisimme huijata.

        itse töissä olleena gigantissa, voin sanoa että esimiehet käskevät kääntämään tarjoustuotteista joihinkin toisiin malleihin jotta talolle jäisi katetta.. myyjiä ei välttämättä kiinnosta paljoa myydä koska töyntekijöitä kohdellaan kuin roskasäkkejä gigantissa ja toi nettihinta tarina että nitä tarkistellaan.. paskanmarjat :D


      • Anonyymi
        Oho! kirjoitti:

        Kiinnostaisi missä ihmeen Gigantissa niin kehotetaan? Ei meillä ainakaan :o Tänään juuri tavaratalopäällikkömme muistutti tarkkailemaan internet -hintoja, ettei myymälässä olisi missään nimessä kalliimmat hinnat. Hän painotti vielä hintojen tarkkailun tärkeyttä, ettei asiakkaille tulisi sellainen olo kuin yrittäisimme huijata.

        Gigantti ei myy tuotetta mainostamaansa hintaan.
        Netin tuotesivulla on tarjoushinta ja tuote loppu. Sivustolla ei ole mainintaa siitä, että kyseessä olisi nettitarjous, ja samalla sivulla on tieto, että tuote on saatavilla yhdestä myymälästä. Sivustolla ei myöskään mainita, että tässä yhdessä myymälässä oleva ketjun viimeinen kappale onkin jostain syystä puolet kalliimpi.

        Vaikka myyjän ilmoittaman käsityksen mukaan he saavat itse päättää, mihin hintaan romunsa myyvät; kuluttajansuojalain mukaan niitä ei tulisi kuitenkaan mainostaa eri hinnalla kuin raaskivat niistä luopua. Aikovat varmaan lopulta museoida tuon viimeisen kappaleen tuotteesta, kun ovat aikansa juoksuttaneet entisiä asiakkaitaan.
        - Laitoin asiaa koskevan tiedustelun Gigantin asiakaspalveluun ([email protected]), josta ei viitsitty edes vastata. Vastaanottokuittauksessa viesti kyllä kuitattiin vastaanotetuksi ja asiaan luvattiin palata mahdollisimman pian. Ilmeisesti sielläkin on lyöty hanskat tiskiin asiakaspalvelun suhteen ja todettu, että sellainen ei sovi enää yhtiön nykyiseen liiketoimintamalliin. Tämän hengen mukaisestihan tuota asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta ei enää ilmoiteta verkkosivuilla, vaan yhteydenotot ohjataan maksulliseen puhelinnumeroon, jossa saat omalla kustannuksellasi turhaan odottaa vastausta, tai chat-palveluun, jossa ensin saat tapella mitään ymmärtämättömän ”robotin” kanssa ja sen jälkeen jonottaa ”asiakaspalvelijaa”, joka ei kuitenkaan osaa sanoa mitään itse asiasta tai ottaa kantaa yhtään mihinkään. Kokemukseni perusteella chatissa osaavat kertoa ainoastaan sen, minkä voit itsekin lukea tuotesivustolta, joten sitä ei yleensä kannata jonottaa.

        Muistuipa taas verevällä tavalla mieleen, miksi en ole asioinut Gigantissa vähään aikaan, ja näitä arvosteluja lukiessa muistikuva edelleen vahvistuu.
        - On suhteellisen haasteellista enää tänä päivänä löytää yhtä töykeää ja luokatonta asiakaspalvelua kuin Gigantista. Ainakin aiemmin Gigantissa on tyypillisenä toimintatapana ollut vedota tuotesivun tietoihin, jotka on muutettu sen jälkeen, kun siellä olevaan tietoon on asiakas vedonnut, eli suosittelen joka tapauksessa aina ottamaan vähintään kuvankaappauksella kaikki tiedot talteen tuotesivuilta, jos jostain ihmeen syystä aikoo asioida Gigantissa.

        Kuluttaja-asiamies valvoo muun ohella markkinoinnin lainmukaisuutta, ja kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi voi maksutta saattaa asioita ratkaistaviksi (kkv.fi). Jos ei niistä muuta kostu, niin saavatpahan tämänkaltaisetkin toimijat jotain puuhasteltavaa. Epäasiallinen toimintatapa lienee kuitenkin valittu tämän kaltaisten toimijoiden strategiaksi, joten tuskin ovat sitä kuitenkaan muuttamassa kuin pakon edessä. Itse soisin kuluttajien äänestävän jaloillaan ja pitäytyvän tekemästä ostoksiaan näistä tervettä kilpailua vääristävistä, valheellisesti markkinoivista ja kuluttajansuojanormeja rikkovista yrityksistä, jotka jo nyt ovat pakottaneet markkinoilta pois sellaisia toimijoita, joilta asiakaspalvelua ja -tyytyväisyyttä oli aiemmin saatavissa.


    • Huhhuh, sanon minä.

      Gigantti on liike, jossa en enää asioi. Ostimme astianpesukoneen, joka hajosi lyhyen käyttöajan jälkeen. Huollossa ja korjauksessa kesti yli kuukausi, mitään korvaavaa konetta tms emme saaneet tilalle.
      On se kumma, että joka yhteydessä törmää tähän, kuinka huonosti Gigantti hoitaa takuuasiat, ja homma vain siellä ei muutu.

      Lukuisia valituksia, lukemattomia sähköposteja, lukemattomia puheluita ja kun ei toimi niin ei toimi. Käsittämätöntä.

      • Mustikortit, kannettavat, astianpesukoneet, siis kaikki Gigantin tuotteet menevät rikki...
        Huono Huono Huono Kauppa.


      • G
        pr7of6kg5ue4n3c kirjoitti:

        Mustikortit, kannettavat, astianpesukoneet, siis kaikki Gigantin tuotteet menevät rikki...
        Huono Huono Huono Kauppa.

        Samaa tavaraa ne muutkin myy, joten turha syyttää Giganttia tästä! ;)


      • milloin opitte
        pr7of6kg5ue4n3c kirjoitti:

        Mustikortit, kannettavat, astianpesukoneet, siis kaikki Gigantin tuotteet menevät rikki...
        Huono Huono Huono Kauppa.

        Onko se pakko ostaa se kaikkein halvin ja sitten natista, vaikka olisi "pakkomyyty" se kalliimpi mutta parempi? Köyhän ei pidä ostaa kaikkein halvinta!!


      • Anonyymi
        G kirjoitti:

        Samaa tavaraa ne muutkin myy, joten turha syyttää Giganttia tästä! ;)

        Varmaan myyvät samaa tavaraa mutta Power hoitaa takuuasiat kunnolla Gigantti ei hoida takuuasioita mitenkään vaan ujuttaa vastuun asiakkaalle.


    • jarkkodlsökaöw

      Me tilasimme ja maksoimme. Ensin netistä saatiin aika tilauksen tuomiselle (oli ihan hatusta vedetty kävi myöhemmin ilmi), otin lomapäivän ja odotin kotona. Sitten kävi ilmi, että koska tilasimme nimenomaan tilaustuotteen, pitäisi meidän odottaa vielä 2-3 viikkoa.

      Ystävällinen miekkonen selvitti asiaa, ja sai jostain käsiinsä vastaavan tuotteen. Sovittiin yhdessä, että se tulisi tänään.

      Otin siis taas vapaata töistä.

      Asentaja kävi meillä muttei voinut mitään asentaa kun itse laitetta ei oltu tuotu. Kaksi soittoa myöhemmin, eikä gigantista olla voitu sanoa vielä muuta kuin, että selvitetään asiaa. Sain puolen päivän aikaan sentää tietää, ettei tuotetta tuoda tänään kuulemma mitenkään, eli olisin voinut mennä töihin iltapäiväksi jos olisivat kertoneet ihan suoraan että homma kusee pahasti.

      Mietin koko kaupan purkamista, koska olen niin vihainen. Kaksi päivää ihan hukkaan heitetty giganttia odotellessa, eikä gigantti osaa sanoa mitään.

    • 12Lennu

      Gigantin astiapesukoneen asentaja valehteli, ettemme tarvitsisi tulvasuojaa (koska ei ollut mukana). Onneksi soitin asiakaspalveluun, jossa kävi ilmi, että ilman tulvasuojaa vakuutus ei korvaa mitään vahinkoja.

      Nyt ovat tulossa uudelleen, eli odottelen sitten taas Gigantin miehiä.

      Meillä oli 50 hyvityskortti edeltävästä, myttyyn menneestä Gigantti kaupasta, joka ei vaan yllättäen mennyt läpi. Siitäkin piti soittaa uudelleen.

      EI ENÄÄ KOSKAAN GIGANTTIA!

    • Saatanan vihainen

      Gigantista en osta enää mitään. Ovat myyneet kaksi rikkinäistä HP:n läppäriä peräkkäin. Kone kävi huollossa ja sama vika. Olin kaksi viikkoa ilman tietokonetta joka on ostettu kuvankäsittelyä varten ja jota ilman en pärjää. Opiskelen alaa. Pc-klinikan asiakaspalvelijan mukaan tietokoneen viat ovat oma vikani (ei pysy päällä, ei saa itseään käynnistettyä eikä sammutettua, ei löydä internetyhteyttä, ei saa käynnistettyä telakkaa, särkee äänet, ei tunnista usb-laitteita). Kaikkia vikoja ei oltu edes kirjattu huoltolähetteeseen, vaikka soitin perään ja varmistin asian. Näinkö teette bisnestä? Olette myös myyneet minulle pesukoneen, jonka pohjassa oleva nukkasihti irtosi ekan käyttökerran aikana ja kaikki vaatteeni menivät rikki rummun ja laipan välissä. Pesukone korvattiin uudella joka oli homeessa. Minulle riitti!

      • acer

        Me ei enää osteta Hp:tä mistään, turhen monta lappäriä mennyt paskaksi juuri takuun umpeuduttua. Tuuletin pimahtanut ja kone ylikuumentunut. Acer on ollut kestävä ja kohtuuhintainen.
        Gigantin asiakaspalvelu ainakin Tammistossa on ... sanonko mistä. Ja miksi helvetissä pitää ostaa joku turvatakuu vai mikä se niiden takuu nyt onkaan, kun tuotteissa. on normaalikin takuu yleensä vähintään 1 v. Kyllä sen ison G:n pitää hoitaa viallinen laite maahantuojalle normaalinkin takuun puitteissa.


    • NOGIGANTTI

      Joo kokemuksia mullakin Gigantista, kierrän kaukaa ja varmuuden vuoksi vielä pidemmän reitin. Menin Lokakuussa katselemaan uutta maokkulaa kun vanha meni hajalle,noh..asiallisesti myyjä esitteli siis mokkulan j asiinä tilanteessa olin varma että saan siis PELKÄN mokkulan vaikka myyjä täytteli liittymä papereita mukaan.ja vannoi että liittymä ei ole käytössä..että on vain muodollisuus..mokkulaa sai käyttää 2 viikkoa ilmaiseksi, ja hupsis oli mennyt 4 päivää käytön yli tuo aika..noh..menin Giganttiin ja sanoin että ostan tämän Mokkulan ja maksan yli menneen ajan...yllätys ja vielä enemmän HÄMMENNYS kun sanottiin että ei onnaa liittymän ja mokkulan palautus..liittymä on 24 kk määrä aikainen..SIIS MITÄ VITTUA? sanoin myyjälle silloin että EN tarvitse liittymää vain sen itse laitteen...noh..asia on sovittu kyseisien operaattorin kanssa ja sain ostaa vain mokkulan..kiitos siitä kyseiselle operaattorille..myyjä myös laskeskeli hintoja mokkulalle kun hain mokkulan koe käyttöön se oli120€...kun yritin palauttaa liittymää koeajan jälkeen ja pitää vain mokkulan hinta oli149€..meni 5 min ja uusi lasku tulos Gigantin tiskillä..333€? SIIS häh?Myyjä vielä sanoi että palauta laite ja liittymä operaattorile ja toivotaan parasta että onnistuu pelkän Mokkulan osto!!Poistuin myymälästä kiroten...päätös pitää..EN AIO OSTAA YHTÄÄN VIMPAINTA KYSEISESTÄ PAIKASTA!!

      • En mäkään käy enää koskaan gigantissa.

        Osta netanttilan kautta, sieltä ainakin saa hyvää asiakaspalvelua.


    • Tapahtuu koko ajan.
      Giganttissa myyjät alkavat riidellä asiakkaiden kanssa kun haluaa jonkinlaista palvelua ostoksen jälkeen.
      MITÄ V****A?... MITÄ V****A?... MITÄ V****A?

      GIGANTTINEN PÄÄNSÄRKY

    • kaikki Gigantista

      oli siinä aloitus erikoinen

      Puhelin pimeni
      Televisio pimeni
      Hiiri meni rikki, jne.

      meillä ei ole mikään noista koskaan mennyt rikki ja puhelimia on osteltu perheessä (9 henk) vuodesta n. 1996 joka vuosi, joskus kolmekin.
      Samoin jo 2004 siirryttiin taulu tv, eikä yhtään vikaa ole ollut.
      Läppäreitä on ostettu kai 8, kaikki toimineet 2-11 vuotta vioitta, vielä 6-8 vuotiaat päivitäisessä nettikäytössä, ei missään muussa, samoin uusin 6 kk.


      pari vuotta takaperin ostin nettikaupasta tv 900 € ja sitten tuli parin viikon päästä tarjous, jossa oli 700 €, kysyin palautanko tv, vai te hinnanerotuksen, 200 € tuli luottokorttitilille.

      juuri viimeksi tilasin kameran jalusta 13 € ja lisäksi partakoneen 46 € koska ilmainen toimitus kupongillani vasta 50 € tilaukseen, palautin patrakoneen ja rahat tuli valittammatta.

    • Gigantti sucks

      I pod kuukauden huollossa ja kysellessä pelkkää huutoa ja vittuilua takaisin. Miikka Kari niminen myyjä huollossa kuuluisi jonnekin kantoja hakkaamaan kuin asiakaspalveluun. Mennessäni paikalle hän intti ettei vakuutus ole vielä korvannut laitetta vaikka näin olin selvittänyt. Käski asiakkkaan itse selvittämään ja soittelemaan. Häipyi takahuoneeseen ja jätti kuin nallin kalliolle.Kaksi tuntia vietin Tammistossa ja lopulta joku varastomies löysi korvauksen ja hoiti laitteen minulle. Tosin sekin oli hyllystä loppunut ja jouduin sen Itiksestä hakemaan. En ikinä kusekaan koko firmaan päin vaikka olis kuinka hyviä tarjouksia.

    • fsfksjd

      PERKELE LCD TV ON NYT OLLUT KOHTA KOLME VIIKKOA SIELLÄ HUOLLOSSA JA GIGANTTI EI ILMOTA MITÄÄN TUOLLA HUOLLOSSA ETTÄ MISSÄ SE TV MENEE VAIKKA SANOVAT ETTÄ SAATANA ETTÄ TARKISTAT SIELTÄ MIKÄ SEN TILANNE ON PERKELE..TÄNÄÄ SOITETTII SINNE GIGANTTII JA SANOVAT ETTÄ HAE KORVAAVA TV SIKSI AIKAA KUNNES TULEE TIETOA SIELTÄ HUOLLOSTA.. MIKSI HELEVETISSÄ HAKISIN TVN 3 PÄIVÄKSI KOTIIN JOS SEKIN HAJOAA SAATANA..SANOVAT ETTÄ 2 VIIKKOA MENEE KOLME VIIKKOA HAEN UUDEN TVN EN ODOTA ENÄÄ..VITTU ETTÄ SYÖ MIESTÄ..EIKÄ KEHTAA SANOA SIELLÄ ASIAKASPALVELUSSA PUHELIMESSA SUORAAN KU LAITTAVAT MUUMIMAMMAN PUHUMAAN

      • Bella v

        Outoa toimintaa gigantissa .Myyjä alko kyselee henkkareita,Käteisostoksesta!Hetken kinattuamme selvis että tämä molopää yritti huijata jotain vitun vakuutusta,vaikka sanoin moneen kertaan ei kiinnosta.Ja maksua p:tilillä.Pitkän vääntämisen jälkeen vasta raha kelpasi.Vast edes kierrän kaukaa kyseisen kaupan.


      • Anonyymi
        Bella v kirjoitti:

        Outoa toimintaa gigantissa .Myyjä alko kyselee henkkareita,Käteisostoksesta!Hetken kinattuamme selvis että tämä molopää yritti huijata jotain vitun vakuutusta,vaikka sanoin moneen kertaan ei kiinnosta.Ja maksua p:tilillä.Pitkän vääntämisen jälkeen vasta raha kelpasi.Vast edes kierrän kaukaa kyseisen kaupan.

        Aivan. Olin ostamassa vain cd soitinta. mutta myyjä rupesi touhuamaan puhelimeni kanssa, Lopuksi tuli 250 euron lasku collector pankin kautta, Minulta ei kysytty mitään. Esim. haluanko sitä, mitä tehdään ja mitä se maksaa. Tällainen toiminta suorastaan rikollista.
        Hyvästi gigantti forum. En enää elätä roistoja ja varkaita.


      • Anonyymi
        Bella v kirjoitti:

        Outoa toimintaa gigantissa .Myyjä alko kyselee henkkareita,Käteisostoksesta!Hetken kinattuamme selvis että tämä molopää yritti huijata jotain vitun vakuutusta,vaikka sanoin moneen kertaan ei kiinnosta.Ja maksua p:tilillä.Pitkän vääntämisen jälkeen vasta raha kelpasi.Vast edes kierrän kaukaa kyseisen kaupan.

        Aivan. Olin ostamassa vain cd soitinta. mutta myyjä rupesi touhuamaan puhelimeni kanssa, Lopuksi tuli 250 euron lasku collector pankin kautta, Minulta ei kysytty mitään. Esim. haluanko sitä, mitä tehdään ja mitä se maksaa. Tällainen toiminta suorastaan rikollista.
        Hyvästi gigantti forum. En enää elätä roistoja ja varkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Olin ostamassa vain cd soitinta. mutta myyjä rupesi touhuamaan puhelimeni kanssa, Lopuksi tuli 250 euron lasku collector pankin kautta, Minulta ei kysytty mitään. Esim. haluanko sitä, mitä tehdään ja mitä se maksaa. Tällainen toiminta suorastaan rikollista.
        Hyvästi gigantti forum. En enää elätä roistoja ja varkaita.

        Tämä on tuttua! Myyjä parkkeeraa puhelinosastolle riippumatta siitä mitä olet kaupasta ostamassa. Seuraavaksi kysytään henkkareita jonka jälkeen printataan satojen eurojen luottosopimus Collector pankkiin ja palvelun nimenä on laaja huolenpitosopimus sekä henkilötietosuojaus vaikka ostoksesi ostat käteisellä. Minä olin älykelloa ostamassa. Tähän kylkeen minulta kysymättä pansssrisuojaus kellolle jota ei edes kyseisessä liikkeessä ollut mutta tämän myyjän provikoihin lisänä ja jonka kassalla käteisellä maksan ja haen suojan toisesta liikkeestä.

        Minulle myös jäi kuva että toiminta on rikollista. En tiennyt mikä tietoturvapaketin listahinta on ja mitä paketti sisältää. Myyjä sanoi että hän pystyy antamaan minulle 30€ alea kellosta kun .. en muista enää mitä. Hätäännyin liikkeessä. Ymmärsin että olen joutunut tilanteeseen johon en ollut varautunut.

        Tietoturvapakettia minun ei tietenkään olisi pitänyt allekirjoittaa eikä koskaan pidä näyttää henkkareitaan Gigantissa!!! 30€ ale oli Telia Soneralta kun vaihtaa sinne liittymänsä. Tämäkin minulle selvisi vastakun palautin ostokseni seuraavana päivänä toiseen Giganttiin ja sain lahjakortin Telialle. Myöskin tätä liikettä aiemman kokemukseni perusteella kehoitan välttämään. En edes tiennyt että heillä on kytköksiä Giganttiin mutta joustamaton ja rahastava yhtiö on Telia.

        Sain tietoturvapaketin purettua mutta voimia se vei ja kokemus järkyttää vieläkin. Olen todennäköisesti vielä yhyeydessä Kuluttajasuojaneuvontaan vaikka luottosopimukseni mitätöitiin.
        Ostetut tuotteet toki sain palautettua normaalisti ja vien ne kedkusta-alueella olleeseen Giganttiin.
        Laitamilla olleeseen Megastoreen en olisi halunnut mennä sopimusta purkamaan mutta pakko oli mennä samaan liikkeeseen takaisin.

        En suosittele Giganttia kenellekään. En mene sinne itse enää ikinä ja toivottavasti edes toivun järkytyksestäni. Tuntuu että rikollisuus ei ole toiminnasta kaukana ja hätäännyin tilanteesta.


    • kl

      Ostin näyttely koneen tammikuussa, nyt se meni paskaksi 6kk jälkeen, takuu ei korvaa arvioitu korjaus kustannus 220e, kone maksoi 300e.

      • UPOOO

        No kuin niin ei ole takuuta? Niissä vuosi tai kaksi takuuta. Toki jos vika ei ole takuun piiriin kuuluva vaan esim itseaiheuttu niin ei tietenkään korvaa. Sillä ei merkitystä onko näyttelykone vai paketista ja mistä ostettu


    • Wireetön

      Gigantista aikaisemmin pelkkiä hyviä kokemuksia, kun laitteiden kanssa ei ole ollut ongelmia. Palvelu on ollut hyvää.
      Heti kun ostamani tietokoneen ja sen oheislaitteiden tuli kanssa ongelmia, oli kohtelu kylmää. Paikka oli muuten Vaasan Gigantti.
      En viitsi kertoa koko tarinaa, mutta sen verran korpeaa, että sen liikkeen ovea en enää avaa.

    • ---

      Ostin tänään Logitechin z523 kaiutinsetin ja hintaa oli 89,-. Kun katsoin tuotetta Gigantin nettikaupasta hinta olikin vain 63,95 joten maksoin 25,05e turhaan. Voinko saada ylimääräiset rahat takaisin soittamalla Giganttiin yms.?

    • xxxx

      30 pv palautusoikeus oli ostettu liikkeestä suoraan tai verkkokaupasta. palautettu kaksi ostosta liikkeeseen ja rahat käteen suoraan kassalta.

      • HALVALLA EI SAA HYVÄ

        SURKEAA TOIMINTAA!!!TEKEVÄT RAHAA HUOLLON KANSSA HUIJAAMALLA ETTÄ VIKA ON ITSEAIHEUTETTU.
        Ostin puhelimen elokuussa ja hajosi kesken puhelun,ei lataa eikä mene päälle enää,,koitettiin kaverin akkua ja lähti lataamaan.noh lähetettiin huoltoon kun takuukin vielä voimassa,soitti huollosta, maksaa 140e korjaus ja sanoivat että olen itse hajottanut puhelimen latauspesän???miten voi olla mahdollista hajottaa omalla laturilla puhelimen latauspesä??puhelin ollut normaalikäytössä, ja ladattu omalla laturilla,,kummallista erityisesti se että toisella akulla toimi lataus ja meni päälle.
        Huoltopäällikkö soitti ja vittuili ja veti luurin korvaan.ETTÄ SELLAISTA ASIAKASPALVELUA!
        SINNE JÄI PUHELIN JA TAITAA OLLA TUTTU PULJU KULUTTAJAVIRASTOSSA VALITUSTA TAITAA PUKKAA MELKOISTA TAHTIA TÄLLAISELLA ASIOIDEN HOITAMISTAKTIIKALLA.


    • megapaska

      Aivan paska kauppa. Gigantin nettikaupasta tilattu puhelin jumissa Matkahuollossa, koska ne odottavat toista pakettia, jota ei ole taida edes olla olemassa - joku pöljä Gigantin työntekijä laittanut kaksi lähetysnumeroa jostain helvetin syystä yhdelle perkeleen puhelinpaketille. Gigantin asiakaspalvelussa "ruuhkaa" ja jonotus kallista kuin mikä eivätkä ota yhtään nopeammin sähköpostilla yhteyttä. Haistakoot vittu koko vitun pulju. Halvalla saa vaan paskaa palvelua ja paskan maun suuhun koko hommasta.

    • anissss

      Lommilan gigantista menin aikoinaan kyselemään tarjous telkkarista.
      Myyjä haukkui tämän tarjous telkkarin ja samalla kehui maasta taivaaseen tuplahinnan omaavan töllön. Totesin myyntipuheen jälkeen, että jos se on kerran aivan paska niin täytyy tästä lähteä sitten kilpailijalle kattelemaan. Myyjä jäi monttu auki. Hah :D

    • Pablol

      Ostin gigantista uuden älypuhelimen, joka saapuikin parissa päivässä kotiinkuljetuksella. Puhelinta tutkiessani huomasin kuitenkin, että näytön halki meni hiusmurtuma. Eli uusi puhelimeni oli suoraan laatikosta hajalla. Ei oikeastaan ihme, sillä puhelin oli pakattu pelkästään sellaiseen paperiseen lähetyspussiin, ilman mitään pakkausmateriaalia tai pehmusteita suojelemassa kännykkää.

      Vein puhelimeni seuraavana päivänä paikallisen gigantin huoltoon ohjeiden mukaisesti. Järkytykseni oli melkoinen, kun myyjä totesi tutkittuaan tapausta ehkä muutaman sekunnin '-Ei mene takuuseen'. Myyjä katsoi puhelinta muutaman sekunnin lisää ja väitti, että olen itse rikkonut puhelimen. Hän alkoi selittää, että puhelin halkesi, kun olen muka painanut kynnellä mikfonin kohdasta(siis mitä :/). Täytyy myöntää että on ainakin selitykset valmiina.

      Jäi tunne että takuujutut ovat gigantille jonkinlainen tulonjähde, mikäs sen parempaa, kun saada asiakkaat maksetaan takuukorjaukset omasta pussistaan. Tietääpä tehdä ostokset jatkossa muualta.

      • kighantti

        EI mene takuuseen jos näyttö halki, koska ei puhelimen näyttö itsekseen halkea. Joko olet sen särkenyt itse tai sitten posti, ja jos posti on sen rikkonut, mene ja tee valitus postiin. Kikantti on ihan hyvä paikka jos tietää mitä ostaa eikä valita turhista pikku halkeamista.


    • don juan

      älä tuomitse koko giganttia yhden mädän omenan takia. ko miika kari on jo muutaman vuoden kavaltanut rahaa väärentämällä takuukuitteja tuotteille joita ostaa ns henkilökuntahintaan kavereilleen, jokin aika selvisi että lähes kaikki tuotteet olivat varastettuja ja kari vain haki asiakasrekisteristä sopivan kuitin , ikävää sitten jos tämä normaali asiakas tarvitsikin takuutaan, näinä hetkinä tuon tyyppiset selitykset kuin"ei saa pitää taskussa" ovat mahtaneet syntyä. en tiedä onko hän yhä töissä, onko mahdollista etä koko kaupunki tietää tiskin alta myynnistä paitsi firman johto? toivottavasti ei, erityisesti elektroniikassahan takuu juuri on se josta uuden tuotteen hinta maksetaan vaikka lähes uusia saa murto-osalla. t. myös Karin tavannut ja rahansa menettänyt

    • separi20

      gigantti on perseestä... :D

      • zipari

        Kiitos hyvin perustellusta mielipiteestä. Tällainen analyyttinen ja tarkka tieto on aina avuksi meille muille.


      • Anonyymi

        En voisi olla enempää samaa mieltä lisäisin kyllä sanan syvältä


    • Yrittäjä

      Ostin netin kautta pari eri kodinkonetta yritykseni omistamaan asuntoon. Täytin tilauskaavakkeen parhaaksi osaamallani tavalla ja maksoin laitteet suoraan firman tililtä. Toimitus tapahtui sovitusti, mutta kun tuli kuitti niin ostajaksi oli merkitty minut eikä yritykseni. Pyysin uutta kuittia ja sain Gigantilta vastauksen että se ei mitenkään ole mahdollista, ihmettelin asiaa koska korjaus laskuja / kuitteja pystyy tekemään jokainen yritys jos vain haluaa. No minulta jää nyt muutaman sadan ALVit omaan piikkiin tämän "mokan" takia, ja olkoon niin... Mutta, sitten tuli Gigantilta kysely asiakas tyytyväisyydestä. Kerroin että teimme kolme kauppaa kerralla, ensimmäisen, viimeisen ja ainoan koska he eivät voi moista pientä asiaa korjata. Nyt tuli vastaus @postilla että minun kommenttia ei julkaista, koska arvostelu sisältää "hintoja tai epäsopivaa kielenkäyttöä" ja varmasti ei näin ole. Eli voitte laittaa gigantin asiakas tyytyväisyys kommentit aivan omaan arvoon, julkaisevat vai kehut, mutta kukapa sitä naulaa omaan arkkuun pistäsi... Minä en tule asioimaan enään täysin joustamattoman yrityksen kanssa jos en sitten takuu asioissa. Tulen asioimaan paikallisten pienyrittäjä liikkeiden kanssa jatkossa, kuten tähänkin asti. Palvelu on asiakas läheistä, ymmärrustä löytyy ja pieni taipuu aina paremmin kuin iso kankea...

    • ISO EI Gigantille

      Jep, on ihan varma että pienet paikalliset liikeet on asiakaspalvelultaan gigantin askeleen edellä itse Giganttia. Yrittäjät itse on paikalla lähes aina ja silloin ei ole kaikentietävillä kaxkymppisillä nulikoilla varaa v****lla maksaville asiakkaille. Hyvä kauppa on tehty silloin kun asiakas tulee ostoksille uudestaan. Tätä ei pitäisi olla kovian vaikea käsittää...

    • GIGANTTIIN PETTYNYT

      Älkää missään tapauksessa ostako gigantista tarjouspuhelimia!!!Ostin lumia 820 8/2013 ja 920 10/2013 hintaan 299 euroa kappale. Molemmissa laitevika : erittäin huono kuuluvuus. Puhelinta ei voi käyttää. Huollossa ensimmäinen kolmatta kertaa ja toinen ensimmäistä kertaa.Asiakaspalvelu ja huoltopalvelu ala-arvoista!!!.Asettavat asiakkaan puhelimen käyttötaidon kyseenalaiseksi. Kaupan purkukin pitää ilmeisesti tapahtua kuluttaja-asiamiehen kautta. Itku kurkussa saa palata kotiin, kun gigantista kotiin tulee. Kiertäkää liike todella kaukaa älkääkä ostako nettikaupasta!!! Esim. mustasta pörssistä saa paljon parempaa palvelua ja kunnollisia laitteita.

    • Yks vaan

      Onkohan se Gigantin vika, jos tehtailta tulee p....aa. Samasta luukusta ne tulee muidenkin puhelimet sun muut.

      • Anonyymi

        Ei se ole Gigantin vika vaan se että eivät hoida takuuasioita


    • twr2

      vaasa gigantti täynnä pikku apinoita !!!
      menin kyseiseen puljuun ostamaan 32 tuumaista tv:tä olin kattonu speksit jo valmiiksi ym ym....
      ompa kumma, jonne myyjä propellilakki päässä rupesi haukkumaan kyseistä tvtä,ja tyrkytti puoletkalliimpaa.
      eikä osannut selittää optista ääni lähtöä,
      joo o ajattelin kun hän esitteli sitä ja sanoin että tottakai ostan haen rahat vaan tililtäni tuun pian :D just menin kotiin ja tilasin verkkokauppa.comista ja olen ollut tyytyväinen:)

      • proviprovik

        Haha, toi oli hyvä! "tuun pian :D just menin kotiin ja tilasin verkkokauppa.comista"

        Samaa huomannu, eli sitä ei meinata myydä millään mitä on tullut ostamaan ja väkisin tyrkytetään jotai muuta. Johtuu kenties siitä, et myyjä saa toisista tuotteista paremmat provikat?


      • jarmee
        proviprovik kirjoitti:

        Haha, toi oli hyvä! "tuun pian :D just menin kotiin ja tilasin verkkokauppa.comista"

        Samaa huomannu, eli sitä ei meinata myydä millään mitä on tullut ostamaan ja väkisin tyrkytetään jotai muuta. Johtuu kenties siitä, et myyjä saa toisista tuotteista paremmat provikat?

        Johtuu juurikin siitä. Provikkapalkalla tekevät gigantissa.


      • Anonyymi
        jarmee kirjoitti:

        Johtuu juurikin siitä. Provikkapalkalla tekevät gigantissa.

        Ei tee, apina. T:Gigantti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tee, apina. T:Gigantti

        Ootko oikeesti Gigantissa töissä, nimittäin jos oot niin ei mee hyvin sullakaan 😂


    • MYYJÄT NEROJA !

      Joo menin Espoon keskuksen ( slummin ) giganttiin ja kysyin myyjältä mistä löytyy shakkitietokoneet. Tämä NERO alkoi esitellä LÄPPÄREITÄ. On siinä yks vitun ammattitaitoinen henkilökunta!!!

    • Kiitos paljon!

      Gigantissa kävin ennen joulua ja todella hyvää palvelua oli!

      • Anonyymi

        Kerro ihmeesä mistä moinen Gigantti löytyy


    • Ei gigantille

      Ei muuten ole, ainakaan jos niiden tuotteessa on jotain vikaa. Gigantista ei saa palvelua ja yrittävät ketkuilla irti takuuhuolloista. En suosittele Giganttia ainakaan minkään kalliimpien ostojen tekopaikaksi!

    • Mikään ei palvele

      Suomessa kaikki asiakaspalvelu on surkeaa firmasta riippumatta. Kaikki on suhteellista. Itse olen saanut verkkokauppa.com ista vielä paljon huonompaa asiakaspalvelua kuin Gigantista.

    • vajaatietämysahistaa

      Ensinäkin, puhelimet menevät takuuhuoltoon valmistajan määräämään huoltoliikkeeseen, valmistajan määräysten mukaan aina. Se ei riipu mitenkään myyjäliikkeestä. Jos nokia käskee puhelimen lähettää johonkin tiettyyn huoltoliikkeeseen, niin niin tehdään. Jos tuotteessa on kuljetusvaurio, tai asennuksessa on tehty virhe, reklamaatio pitäisi tehdä taholle joka kuljetuksen/asennuksen on hoitanut. Gigantti ei yleensä ole kumpikaan näistä, vaan sen hoitaa jokin toinen liike. Useimmiten tosin kyseinen yritys on toiminut reilusti tässä, ja korvannut asiakkaan tuotteen uudella ja tehnyt reklamaation todennäköisesti kuljetus/asennusliikkeelle itse. Takuuhuolloista ei kukaan tienaa mitään, paitsi korkeintaan huoltoyhtiö. Myyjäliike jos laskuttaa jotain, niin sen laskun he ovat saaneet huoltoliikkeestä TAKUUSEEN KUULUMATTOMASTA VIASTA! Jos teidän pikku-Ernesti sen puhelimen kuolaa pilalle niin se ei ole myyjän vika. Itse puhelimia huoltaneena turhan usein sekoitetaan takuu- ja mikätahansa vika. Jos puhelin kastuu, putoaa, vääntyy tai vaikka kuumenee hellan päällä rikki, sillä ei ole mitään tekemistä enään takuun kanssa. Takuuhuollot maksaa valmistaja, omat mokasi maksat itse. Kiitos ja näkemiin.

    • juu1

      Kävin tänään Tampereen Lielahden Gigantissa taas pitkästä aikaa. Kysyin myyjältä ja hän vastasi ärtyisästi, että Mitäää? Kaverilla oli napit korvissa. Mistä ihmeestä johtuu tämä Gigantin surkea asiakaspalvelutaso? Mulla on kosolti huonoja kokemuksia ja muilla myös.

    • Gigantti on surkea

      paikka. Itse ostin philipsin telkkarin joka maksoi 1200€. No eipä siinä sitten, teeveee alko takkuilemaan ja hidastumaan. Lopulta ei enää edes kanava vaihtunut saatika smart toiminnot toiminut. Kun asiasta soitin giganttiin vastaus oli "sulla on surkea antenni"vittu pliiis mitä porukkaa ja tostakin soitosta perittiin yli 8,8 snt/min. Soitin philipsin asiakaspalveluun josta tuli kaveri paikalle ja heitti piuhan kiinni telkkariiin,hetken päästä toimi ilman moitteita eikä edes maksanut mitään!

      • ItseoletSurkea

        Siis et itse tajunnut tarkistaa onko laitteessa kunnolla piuhat kiinni? Toivottavasti et oo tosissas :D Veikkaan että on se Philipsinkin kaveri miettinyt kotimatkallaan että valitettavasti sunkin kaltaisia tallaajia tähän maailman mahtuu, jotka ei osaa edes antennipiuhaa laittaa töllöön kiinni :D


    • höynäytetty

      miten on mahdollista että tämmöinen firma saa silti jatkaa,joka myy ihmisille valmiiksi rikkinäisiä, uudelleen kierrätettyjä, halpoja kopioita,kakkosluokan tuotteita.myyjät ovat törkeitä koska joutuvat myymään paskaa.

    • Ei jumalauta taas

      Gigantin "asentajat" yritti asentaa Markantalon nettikaupasta ostettua pesukonetta. "Gigantti"-sanan kuullessani aavistin jo pahinta, ei nimittäin ollut ensimmäinen kerta näden sählääjien kanssa.

      Yritykseksihän se jäi eikä niinkään taidon puutteen vaan sanoisinko vakavan asennevamman vuoksi.

      Vaikka isäntä itse irrotti koneen vesiverkosta ja sulki hanan, eivät herrat suostuneet nostamaan konetta paikalleen, koska kyseessä oli kuulema "kuiva tila". Tilan "kuivuus" johtui siitä, että sinänsä vesieristetyn ja laatoitetun kodinhoitohuoneen ja suihkutilan välissä oli matala kynnys(suihkuverhon tukena).

      Niinpä "vakuutus ei korvaa" oli tällä kertaa syynä palveluhaluttomuuteen. Kahden todistajan läsnäollessa tapahtunut koneen irrotus vesiverkosta olisi kuitenkin siirtänyt vastuun vakuutusmielessä yksiselitteisesti irrottajalle eli isännälle.

      Jos tämä ongelma vielä olisi ratkennut, kyseinen asentajakaksikko ei kyennyt irrottamaan pesukoneen päällä olevaa kuivuria. Irrotus olisi kuulema niin vaivalloinen, että siihen menisi tunteja eikä ollut aikaa odotella. Aikaa oli kylläkin selvitellä asiaa oman firman kanssa ja varmistaa, että asiakasta varmasti jätetään palvelematta juridisesti kestävällä tavalla eli siten, ettei jää tilaa valituksille.

      Pesukoneen irrotus kuivurista vaatii kahden ruuvin aukaisua, minkä jälkeen koneet voi nostaa erilleen. Suomesta, Virosta tai Puolasta tuskin löytyy putkimiestä tai pesukoneasentajaa, joka ei tätä tietäisi tai osaisi ottaa nopeasti selvää.

      Gigantin asennuspalvelu on näemmä sitä, että asiakas kantaa vanhan koneen ulko-ovelle, jossa asentajat käyvät vaihtamassa sen uuteen. Minulle se kyllä sopisi mainiosti, mutta palvelun tasosta pitäisi kertoa asiakkaalle selvästi ja ajoissa.

      Gigantin(omistaa Markantalon) on turha puolustella sillä, että se ostaa kuljetuspalvelut ulkoa: Vastuu kaupan yhteydessä sovituista asioista on aina kaupan sopijapuolilla.

      Sama johtopäätös kuin useimmilla kommentoijilla: Ei enää ikinä mitään asennusta vaativaa Gigantista eikä Markantalosta. Gigantti on kyllä "konevuokraamona" ja laiteiden testauspaikkana ihan kiva.

      • LasseL

        > Gigantti on kyllä "konevuokraamona" ja laiteiden testauspaikkana ihan kiva.

        Asiakaspalvelua vaan käytännössä ei ole. Jo noin seitsemän viikkoa ovat syöttäneet verukkeita jotteivät joutuisi myymään keskiviikon 3.9. 15-vuotistarjouksena ollutta Lenovo G50-30 läppäriä ilmoitettuun hintaan. Siis ilman tyrkytettyä (haitallista) "käyttövalmis pc" palvelua (maksaa jotain 50 euroa)


    • karta giganttia

      Myyjäkaarti kuulemma varaa kavereilleen tiskin alle parhaat tarjoukset.
      Yllä kerrottu "15-vuotistarjous" on tyypillinen esimerkki.
      Saisit koneen kainaloon maksamalla 20 prosenttia lisähintaa.
      Muuten on "tuote lopussa ja ilmoitamme kun saapuu". Eivät ilmoita.

      • osta ja odota -kauppa

        Takuuhuollossa 2kk käytössä ollut läppäri pimeni. Huollossa n.viikon ja
        hakumatka 2x50 km,kävin asiakseen hakemassa,kun tarve heti eikä ensi vuonna.
        Konetta ei kuitenkaan saanut toimimaan;
        ei saanut yhteyttä internettiin ja jumitti lopulta kokonaan. Huollon mukaan
        oli asennettu (siellä jo aikaisemmin asennettu)käyttöj.uudelleen. Mutta ei testattu,että toimiiko vai ei.
        Pitäisi kuulemma viedä uudestaan huoltoon 50km päähän,tai saisi lähettää
        postissa.
        Kannatan ostoboikottia kys.firmaan.


      • mustempi pörssi

        "... varaa kavereilleen tiskin alle parhaat tarjoukset. "

        Onko tietoa, minne nuo jemmatut koneet päätyvät?


      • HuutoGigantti?
        mustempi pörssi kirjoitti:

        "... varaa kavereilleen tiskin alle parhaat tarjoukset. "

        Onko tietoa, minne nuo jemmatut koneet päätyvät?

        > Onko tietoa, minne nuo jemmatut koneet päätyvät?

        Hyvä kysymys. Ilmestyvätkö esim huutonettiin?

        Paljonko provikkaa Gigantin myyjämafia ottaa "tiskin alle" jemmaamistaan?


      • trokarilaitteet
        HuutoGigantti? kirjoitti:

        > Onko tietoa, minne nuo jemmatut koneet päätyvät?

        Hyvä kysymys. Ilmestyvätkö esim huutonettiin?

        Paljonko provikkaa Gigantin myyjämafia ottaa "tiskin alle" jemmaamistaan?

        Venäjälle varmaan sieltä tiskin alta uivat.
        Monikansallinen gigantti saa isot erät aika edullisesti.
        Pienen välityspalkkion jälkeenkin hinta itänaapurissa edullinen?


    • LasseL

      > Saisit koneen kainaloon maksamalla 20 prosenttia lisähintaa.

      Tuo 15-vuotistarjous olisi ollut niin hyvä (199€) että "käyttövalmis pc"palvelu olisi nostanut Lenovon hintaa 25 prosentilla

    • SeNytOnVaanTyhmää
    • Vanha Kodinkonemyyjä

      Kyllä ihmiset sitten jaksaa napista kaikesta :D Ei siinä, näitä on kiva lukea, kuinka asioista tietämättömät päättelee ja huutelee.

      • Paskaaaaaa

        Gigantin asiakaspalvelijat ovat PERSEESTÄ EIVÄTKÄ OSAA HOMMAANSA. Myyvät vaan sen missä on paras voitto. Piti mennä hakee alennus läppäri tuolta helvetistä. Liikkeestä kun astuin ulos oli sylissä joku muu läppäri, jonka piti olla ihan helvetisti parenpi ja nopeempi. No eipä ollut. ostin action kameran yhteydessä muistikortin. Piti olla ihan helvetin hyvä ja hinta oli 50e. Samsungin 32gt. Ja kuva pätkii...

        No sentään jotain hyvää. Olin ostanut laturin jonka piti käydä videokameraan. Eipä käynyt(yllätys). No vein takas ja sain rahat takasin heti. Eikä edes kaikki osat ollu mukana :D


    • GiganttiSuomi

      Hei,

      Olemme pahoillamme jos toimintamme ei ole vastannut odotuksiasi.
      Koulutamme henkilöstöämme säännöllisesti, jotta epäkohdilta vältyttäisiin.
      Toivomme, että otatte jatkossa yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme, jotta palautteet voidaan käsitellä mahdollisimman pian.


      Terveisin,

      Gigantti Suomi, Asiakaspalvelu

      • PäätösPITÄÄ

        Ostin muutama vuosi sitten Lumia 1020 puhelimen gigantista.
        Niitä ei ollut hyllyssä ja myyjä lähti hakemaan sitä jostain takahuoneesta.
        Haku kesti aika kauan.
        Kun myyjä tuli kännykkäpaketti kädessään, niin hän alkoi tyrkyttää jotain helevetin tuohi-luottokorttia, jolla en tee yhtään mitään ja jos tekisinkin, niin mitä vittua se gigantin myyjälle kuuluu ???????????????

        Mutta se tärkein asia :
        Kun aloin himassa avaamaan sitä kännykkäpakettia, niin huomasin ihmeellisen jutun:
        KAÄÄNYKKÄPAKETTI OLI ILMEISESTI AVATTU JO AIKAISEMMIN, KOSKA SIINÄ OLI KAKSI SINETTITEEIPPIÄ PÄÄLLEKKÄIN JA ALIMMAINEN OLI KATKAISTU.

        Kaikkien tuttujeni mielestä gigantti on myynyt PALAUTETUN kännykän UUTENA !!!!!!!!!!
        Siinä kännykässä ei toiminut tarkennus lainkaan, joten ei ihme jos sen on joku palauttanut.

        SELLAISEN MYYMINEN UUTENA OLISI AIKAMOINEN RIKOS.
        OLEN MYÖS PÄÄTTÄNYT, ETTEN IKINÄ OSTA GIGANTISTA YHTÄÄN MITÄÄN.


      • Tositosipettynyt

        Meillä on nyt kolmas huonoakin huonompi kokemus Gigantista. Ensimmäisellä kerralla ostettiin tv, joka jaksoi näkyä 15 min ja sitten pimeni. Tv ei ollut mikään halpa tarjoustuote. Noh, soitto asiakaspalveluun (pääsy sinne n. 30 min), palautus itse ja uuttahan ei saanut tilalle,vaan uuden odotus kuukausi. Otettiin rahat pois ja ostettiin muualta.
        Tästä ei vielä opittu, tilattiin astianpesukone, jota ei tietenkään ollut varastossa. Odotus useita viikkoja. Maksettiin valmiiksi asennus . Toimitus tuli luvattuna aikana, mutta eivät olleet ottaneet mukaan valmiiksi maksettua turva-allasta koneen alle. No pojat eivät voineet siis konetta asentaa, vaan jättivät keittiön nurkkaan ja pyysivät tilaamaan uuden asennusajan! Siis haloo, ???? Soitin oitis asiakaspalveluun ja sieltä vaan valiteltiin tilannetta. Pitkään inttäessäni lupasivat laittaa soittopyynnön ko. Liikkeestä (Espoon Lommila) ja kertoivat, että sieltä otetaan yhtyttä 12 tunnin sisällä. Yhtydenottoa ei tullut . Soitin kuluttaja-asiakaspalveluun ja sain myymäläpäällikön numeron, jonne soitin seuraavana päivänä. Aluksi kyseinen myymäläpäällikkö sanoi, että asennus menee sitten seuraavalle viikolle. Sanoin, ettei se käy! Pitkän keskustelun ja kuluttaja-asiamiehellä uhkailulla saatiinkin loppujen lopuksi seuraavalle päivälle asennus. Myymäläpäällikkö lupasi laittaa hyvitykseksi asennuksen maksuttomaksi ja 70 euron lahjakortin, jota ei tänä päivänäkään ole postissa tullut !!!( ko. tapauksesta n 1 1/2 vuotta aikaa.
        Tästäkään ei siis otettu opiksemme,vaan menimme pari viikkoa sitten Espoon Suomenojan liikkeeseen tilaamaan uutta hellaa. Tilasimme, maksoimme lieden,asennuksen ja vanhan poisviennin. Sovimme toimituspäiväksi tämän päivän klo 16-20. Mies piti etäpäivää,että varmasti joku on kotona, kun toimitus saapuu. Emme lähteneet mökille toimituksen takia. Siirsimme vanhan hellan jo pois, jotta vaihtaminen on mahdollisimman helppoa. Kello kävi tik, tak ja Gigantin autoa ei näy. Soitto asiakaspalveluun (sitten kun sinne vihdoin pitkän odotuksen jälkeen sai yhtyden) . Tieto järjestelmässä, ettei liettä voi vielä toimittaa saannin vaikeuden vuoksi. Yksi pieni asia on unohtunut: nimittäin asiakkaalle ilmoittaminen!!!! Voi pyhä jysäys!! Pyytämällä pyydettyäni asiakaspalvelija lupasi jättää soittopyynnön, joka pitäisi tulla 12 tunnin kuluessa osastopäälliköltä. Edellisellä kerrallahan sieltä ei koskaan tullut puhelua. Nyt odotan puhelua tasan sen 12 tuntia eli huomisaamuun klo 6.30 asti ja sen jälkeen osastopäällikkö tai kuka lie saa tutista housuissaan , kun lähden itse paikalle.
        TOSI pettynyt olo TAAS! Gigantti pettää aina ! Ja äsken tuli tekstiviesti, että toimitus on miltei kuukauden päästä ?


      • KatuvaOSTAJA

        EI KANNATA ottaa yhteyttä gigantin asiakaspalveluun netissä. Siellä on töykeitä/väärin asennoituvia ihmisiä. Ehkä asiaan vaikuttaa tosiaan huonot tuotteet ja asiakaspalvelijan väsymys ja asiakkaan syyllistäminen lopulta huonosta tuotteesta ja palvelusta. Eivät siis ilmeisesti jaksa vastatata tuotteistaan ja laadustaan enää asiallisesti.

        Selostin ongelmiani kännykän huollon kanssa chatpalvelussa siis toivoen heiltä apua, (huolto ei siis löydä vikaa, vaikka kukaan tuttu ei kuule mitä puhun heille puhelimessa).

        Uusi vasta ostamani tarjouspuhelin on näköjään ns. "susi". Merkki on lenovo B, älkää vain erehtykö ostamaan ja älkää missään nimessä ainakaan Gigantista!

        Huolto on maksullista Gigantissa asiakkaalle ja AINAKIN tarkastus, jos kännykkää ei osata takuukorjata eikä vikaa löydetä!! MAKSAT JA VIKA PYSYY VAIKKA ON TAKUU. Kännykkä testataan kuulemma jollain laitteella jossain, tarkastuspaikan sim-kortin kanssa, siellä jonne lähetetään. Kahdesti on jo vikaa etsitty kännykästäni sitä löytämättä. Ja vikaa on ollut alusta asti. Tippunut ei ole eikä kostunut.

        Nyt kaikki ystävät ja tutut sekä sukulaiset ovat puheluiden aikana harmistuneita, kun eivät kykene kuulemaan kunnolla puhettani(valittavat asiasta koko ajan) ja vekotin on kuulemma täydellisessä kunnossa huollon mukaan......Sim-kortin vaihtokaan ei auttanut, vaikka niin toivoin. Sain viimeksi kuitenkin neuvon yrittää sitä.

        Sain hyvin ylimielisen kohtelun gigantin asiakaspalvelun chattityöntekijältä. Hän lähti yksinkertaisesti kesken keskustelun pois chatista ja jätti minut sinne ihmettelemään. Totesi lähtijäisiksi, että hän veisi itse kännykän huoltoon ja että jos vikaa ei kuitenkaan löydy, niin minä maksan tarkastuksen. Tästä olen tietysti järkyttynyt kun kännykkä on ollut jo kahdesti huollossa ja sille ei ole tehty mitään ja väitetään olevan kunnossa vaikkei ole ja viimeksi nippa nappa armosta vältyin maksamasta 25 euroa. Eli jos lähetän uudelleen niin menee taas siihen laitteeseen ja tulee takaisin tietysti uudelleen samaan tapaan kuin aijemminkin ilman vian löytymistä ja seuraavasta kerrasta ei enää varmaan armo toimi ja maksan sen 25. Niinpä en enää uskalla lähettää takuukorjattavaksi.

        Vika on siis huomattava. Kiertelen puhelun aikana hakemassa paikkaa ja asentoa, jossa vastapuoli kuulisi puheeni. Puhelut katkeilevat, ääni katoaa ja vaimenee sekä vastapuoli kuulee rohinaa. Itse kyllä kuulen ihan hyvin puhelut - vastapuoli kärsii uudesta kännykästäni. Jotkut lyhyet puhelut onnistuvat hyvin. Kun puhelimeni oli viimeksi tässä ns. huollossa, niin ystäväni nauttivat sujuvista puheluista ikivanhan nokian vedenkestävän puhelimeni kanssa. Siitä kuului varsin hyvin ja puhelimen kallistuskaan ei katkaissut ääntä, eikä tarvinnut hakea kuuluvuutta kiertelemällä ympäri taloa.

        Jatkossa ajattelen hoitaa ostokseni myymälästä, joka ei laskuta huollosta missään oloissa asiakasta. Tarkistan sen heti ensimmäiseksi kun alan nyt etsimään uutta kännykkää jostakin laatumyymälästä.


      • Anonyymi

        Pahoittelu ei auta jos toimintatavat ovat perseestä


      • Anonyymi
        Tositosipettynyt kirjoitti:

        Meillä on nyt kolmas huonoakin huonompi kokemus Gigantista. Ensimmäisellä kerralla ostettiin tv, joka jaksoi näkyä 15 min ja sitten pimeni. Tv ei ollut mikään halpa tarjoustuote. Noh, soitto asiakaspalveluun (pääsy sinne n. 30 min), palautus itse ja uuttahan ei saanut tilalle,vaan uuden odotus kuukausi. Otettiin rahat pois ja ostettiin muualta.
        Tästä ei vielä opittu, tilattiin astianpesukone, jota ei tietenkään ollut varastossa. Odotus useita viikkoja. Maksettiin valmiiksi asennus . Toimitus tuli luvattuna aikana, mutta eivät olleet ottaneet mukaan valmiiksi maksettua turva-allasta koneen alle. No pojat eivät voineet siis konetta asentaa, vaan jättivät keittiön nurkkaan ja pyysivät tilaamaan uuden asennusajan! Siis haloo, ???? Soitin oitis asiakaspalveluun ja sieltä vaan valiteltiin tilannetta. Pitkään inttäessäni lupasivat laittaa soittopyynnön ko. Liikkeestä (Espoon Lommila) ja kertoivat, että sieltä otetaan yhtyttä 12 tunnin sisällä. Yhtydenottoa ei tullut . Soitin kuluttaja-asiakaspalveluun ja sain myymäläpäällikön numeron, jonne soitin seuraavana päivänä. Aluksi kyseinen myymäläpäällikkö sanoi, että asennus menee sitten seuraavalle viikolle. Sanoin, ettei se käy! Pitkän keskustelun ja kuluttaja-asiamiehellä uhkailulla saatiinkin loppujen lopuksi seuraavalle päivälle asennus. Myymäläpäällikkö lupasi laittaa hyvitykseksi asennuksen maksuttomaksi ja 70 euron lahjakortin, jota ei tänä päivänäkään ole postissa tullut !!!( ko. tapauksesta n 1 1/2 vuotta aikaa.
        Tästäkään ei siis otettu opiksemme,vaan menimme pari viikkoa sitten Espoon Suomenojan liikkeeseen tilaamaan uutta hellaa. Tilasimme, maksoimme lieden,asennuksen ja vanhan poisviennin. Sovimme toimituspäiväksi tämän päivän klo 16-20. Mies piti etäpäivää,että varmasti joku on kotona, kun toimitus saapuu. Emme lähteneet mökille toimituksen takia. Siirsimme vanhan hellan jo pois, jotta vaihtaminen on mahdollisimman helppoa. Kello kävi tik, tak ja Gigantin autoa ei näy. Soitto asiakaspalveluun (sitten kun sinne vihdoin pitkän odotuksen jälkeen sai yhtyden) . Tieto järjestelmässä, ettei liettä voi vielä toimittaa saannin vaikeuden vuoksi. Yksi pieni asia on unohtunut: nimittäin asiakkaalle ilmoittaminen!!!! Voi pyhä jysäys!! Pyytämällä pyydettyäni asiakaspalvelija lupasi jättää soittopyynnön, joka pitäisi tulla 12 tunnin kuluessa osastopäälliköltä. Edellisellä kerrallahan sieltä ei koskaan tullut puhelua. Nyt odotan puhelua tasan sen 12 tuntia eli huomisaamuun klo 6.30 asti ja sen jälkeen osastopäällikkö tai kuka lie saa tutista housuissaan , kun lähden itse paikalle.
        TOSI pettynyt olo TAAS! Gigantti pettää aina ! Ja äsken tuli tekstiviesti, että toimitus on miltei kuukauden päästä ?

        Eli sulle on kaksi kertaa myyty paskaa ja silti änkesit Giganttiin vielä kolmannenkin kerran. Aika pönttö olet.


    • ei-ikinä

      vissii keräävät ählyille rahaa ku velottavat ostoksista ylimääräistä.

    • rahannälkäinenoli

      ostin keran imurin 99e (199) tykytettiiin jotain lisätakuuta tai turvaa monen kympin hintaan. ja annettiin kuva että se rikkoutuu 2-3 tai mikä onkaa imurin kestoikä, iässä. myyjä ei varmaan tarjouksesta saa mitään peruliksaa enempää vaan sopimusten myynneistä

    • petetty_olo

      Ostin 29.1.2016 Oulun gigantista LG G3 -puhelimen. Myyjä sai puhelimen minulle myytyä lupaamalla, että puhelimen saa palauttaa 30 vuorokauden kuluessa, jos ei ole siihen tyytyväinen, ilman, että mitään selityksiä vaaditaan. Tarkistin asian myyjältä kahdesti. Alle kuukauden puhelinta käytettyäni totesin, että se toimii jopa huonommin kuin lähes 3 vuotta vanha Samsung Galaxy S3:seni: sovellukset eivät toimi, jatkuvaa jumittamista, kosketusnäytön toimintahäiriöitä yms. Päätin siis viedä puhelimen takaisin kauppaan, ja vaihtaa sen parempaan.

      Gigantissa myyjä totesi, että palautus ei onnistukkaan, sillä olin puhelimen oston yhteydessä solminut määräaikaisen Dna-liittymäsopimuksen. Myöskään puhelimen vaihto ei jostain syystä onnistunut, vaikka olin valmis pitämään liittymän, johon olen tyytyväinen. Myyjä vakuutti, että kyseinen puhelin on oikein hyvä, mutta mikäli puhelimessa on vikaa, annetaan minulle uusi puhelin tilalle, ja lähetti minut toisen myyjän luo.

      Edes uutta puhelinta ei kuitenkaan annettu tilalle, vaan myyjä olisi halunnut lähettää puhelimeni huoltoon. Tilalle tarjottiin vanhaa Nokian puhelinta, jota en ollut valmis hyväksymään. Olen maksanut uudesta puhelimesta, enkä 5-10 päivän odottelusta toimintakelvottoman Nokian kanssa.

      Puhelimen minulle myynyt myyjä ei missään vaiheessa maininnut, että Dna-liittymän solmittuani menetän palautusoikeuden, joka oli ainoa syy siihen, että uskalsin puhelimen ostaa. Oli tämä sitten vahinko tai ei, minulle on kaupan yhteydessä jätetty kertomatta oleellisia tietoja. Minulle on luvattu palautusoikeus, ja tapahtunut virhe on myyjän eikä minun.

      • Jorbas

        Joskus alalla työskennelleenä tällaisia tilanteita tuli vastaan jokseekin usein.

        Ensinäkin liikkeellä ei ole velvoitetta antaa korvaavaa laitetta huollon ajaksi (olikohan muistaakseni 14vrk kestäneen huollon jälkeen kuluttajaviraston suositus).
        Toisekseen tuskinpa kovinkaan suuri prosentti saa saman merkkistä ja mallista laitetta tilalle. Mietitäänpäs tätäkin ihan järjellä. Joku massatuote markkinoilla, tarkoittaa myös että tätä tuotetta luultavimmin menee suurempi määrä huoltoon. Tällöin myymälöiden tulisi ostaa itselleen laitetta suuri määrä takuuhuoltocaseja varten.
        "Olen maksanut uudesta puhelimesta, enkä 5-10 päivän odottelusta..." - ja niin maksoin minäkin laajakaistakaistan kuukausimaksun kun otin uuden netin. Netti ei toiminut, olin yhteydessä aspaan, odotin 3 pvää asentajaa, asentaja totesi että taloyhtiön sähköjaossa on vika jolloin vika ei ole operaattorin ja odotin viikon että tämä korjattiin - ei siinä auttanut paasata operaattorille vaikka olin maksanut toimivasta laajakaistasta ja en saanut mitään korvaavaa tilalle tuoksi ajaksi.
        Jos ostat uuden auton niin saatat joutua odottamaan sitäkin tovin ja jos siinä on vikaa niin huoltoonhan se menee ja tuskin saat samanlaista autoa heti tilalle huollon ajaksi.

        Sitten se pakko tarttua vielä operaattoripuhelimeen. Itsellä tuli luettuani tuntu että ehkäpä teillä on tullut kommunikaatiokatkos ja olette keskustelleet samasta laitteesta 2:lla eri variaatiolle, operaattorikauppa ja ilman. Näissä on sitten mennyt pasmat sekaisin jommallakummalla.

        Sinun kauppasi on operaattorin ja sinun välinen asia. Operaattori on se taho joka toteaa a) ei palautusoikeutta b) myyjän virhe ja myöntää palautus-/vaihto-oikeuden

        Monesti myös itsellä unohtuu(ei jaksa) lukea sopimuksen ehdot jotka allekirjoittaa. Pitää muistaa aina että myös asiakkaalla on vastuu.

        Monesti myös jälkipolemiikissa on värikynää aika paljon ja itse tapahtunut on täysin erilainen kuin kertomus - tarinan kaksi eri puolta.


      • algebra

        Itteasiassa nykypäivänä taitaapi tiettyjen laitteiden (kännykkä, jääkaappi, pesukone..) kohdalla olla pakko saada huollon ajaksi lainakone. Ei ominaisuuksiltaan välttämättä vastaava, esim Iphone 6 huoltoon, lainaan lumia 520 on okei vaikka asiakkaan näkökulmasta tuntuukin hullulta. Alalla työskenneellä myöskin, tällainen tuli joskus vastaan, tuo 14vrk:n jälkeen taitaa olla jäänne ajoilta jolloin kuvaputki töllöjä myytiin uutena.


    • giganperse

      joo gigantti on perseestä,ainakin tammisto.olen ostanut sonyn tuotteita paljon,tuli ongelma,tammistossa nostettiin handut pystyyn,kuluttajansuoja lain nojalla myyjäliike vastaa ensisijaisesti kuluttajalle,tämä maailman ensiksi paskin PUTIIKKI ja sen osaamaton henkilökunta on vailla vertaa.
      onneksi menin äyritielle sony finlandiin.

    • hjg

      muutama vuosi sitten ostin puhelimen ja kotona huomasin että sim kortin pidike puuttui,soitin ja kysyin korjaavatko.Huoltohemmo totesi että kyllä sä voit sen tänne tuoda muttei me tehdä sille mitään.nyt menin taas halpaan ja ostin puhelimen heiltä.näytöllä lukitus ja aikani töngittyä ja selviteltyäni Samsungilta,totesivat että takuuhuollettu puhelin myyty uutena.Palauttaessa myyjä tyttö ei tuntunut uskovat ja nyrpeänä yritti avata,kun ei onnistunut nakkasi puhelimen käteeni ja kehotti asiakaspalvelutiskille.Poika halusi vaihtaa puhelimen mutta minä otin rahat ja juoksin parempaan liikkeeseen.ei pahoitteluja ei hyvityksiä, ei mitään.onneksi tuli power!

    • rojuunassuun

      Kyl huomaa että toi viihdepaska jota noi myy, tyhmentää entisestään

    • 9972

      Kotkan gigantissa nuoret myyjät eivät kerro koko totuutta tuotteista.Pari kertaa kusetettu,heippa.

    • GiganttiOnPerseestä

      Itse olin ostamassa Lappeenrannan gigantista uusia pelikuulokkeita. Noh niinhän siinä kävi että netissä hinta oli alennuksessa kuin myös myymälässä näytti hintalapussa lukevan, mutta ei, ei sitten oteta saatana oikeaa hintaa vaan sen normihinnan joka oli 40 euroa kalliimpi kuin oli alennuksessa. Sitten kysäsin että miksi otit tästä normaalihinnan kun tuote on alennuksessa? Noh vastaus oli tietenkin että normaalihinta normaalihintaisesta tuotteesta... Vitut.. Että vihaan gigantin asiakaspalvelua! En tasan enää osta mitään gigantista!!!

      • palapalauta

        30 vrk palautus oikeus. Palauta, saat rahat takas jo periaatteenkin takia.


    • näinmeil

      Raision gigantista olen aina saanut hyvää ja asiallista palvelua, ei mitään valittamista.

    • Nahhh

      Oulun Gigantissa todella ystävällistä, asiallista ja asiantuntevaa palvelua joka kerta.

      • Yappp

        Allekirjoitan!


    • Shitgantti

      Ihan hirveä firma, hyi saatana että osaa ihmistä sylettää.

    • hyväasiakaspalvelu
    • exasiakas

      gigantista ei osta enää ikinä mitään.myynnisä vaan rikkinäista tavara ja huono palvelu.

    • einiintyytyväinenasiakas

      pysykää kaukana tästä paskasta liikkeestä

    • pettynyt-asiakas

      Jooo'o.. Kaukana kannattaa pysyä Gigantista! Itsekin tilasin kotiinkuljetuksena tavaraa kun en omista autoa.. Gigantti päätti kuitenkin lähettää postipaketteina osan tuotteista, jolloin ne päätyi postiin.. Asiakaspalveluun kun soitti niin vastaus oli "Sun pitää hakea ne postista.." Turhasta maksoin.. KIITOS GIGANTTI! En koskaan enää astu tähän puljuun..

    • louihlkj

      15.02 tilasin tuotteen gigantista toimitusaika 2-5 päivää 20.02 tulee viesti tämä on ensimmäinen toimituspäivä mutta miksi? 26.02 tuotteesta ei ole kuulunut mitään. Suosittelen kiertämään koko paskan hyvin kaukaa.

    • Heikki453
    • elefantti

      Yritin soittaa gigantin "asiakaspalveluun", joka siis maksullinen numero. 18 minuutin odottelun jälkeen päätin sulkea puhelimen.

      Normaalisti en ikinä asioisi gigantissa, mutta tällä kertaa haluamani tuote oli muualta loppu.

      Gigantin ongelman tietänee jo kaikki. Myyjät ovat PROVIKKAPALKALLA, joka tarkoittaa, että valehtelevat asiakkaille tuotteista, jotta saisivat myytyä ja täten enemmän palkkaa. Esim. Verkkokauppa.com maksaa myyjilleen kiinteää palkkaa ja täten säästyt harhaanjohtavasta asiakaspalvelusta. Gigantissa myyjät tyrkyttää tuotteita, verkkokaupassa myyjät palvelevat asiakkaita. Helppo valinta.

      • Anonyymi

        Elefantille, urpo. Kelle siellä maksetaan provikkaa? Mistä tämän tiedät? Perusteluja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elefantille, urpo. Kelle siellä maksetaan provikkaa? Mistä tämän tiedät? Perusteluja?

        No ihan rakkaudesta lajiinko nämä toistaitoiset taulapäämyyjät myyvät aina täysin alkuperäisiin ostettaviin tuotteisiin kuulumattomia sähkösopimuksia ja netti- sekä puhelinliittymiä niinkuin heidän henkensä olisi kiinni siitä että saavat näitä kytky-paskasopimuksia myytyä? 😂😂😂


    • Anonyymi

      ÄLÄ IKINÄ osta myymälästä mitään. Tyrkyttävät palveluita epämääräisillä tiedoilla ja sitten niitä ei voi enää purkaa, jos on sattunut nimen johonkin laittamaan. Sitten vain maksat ja mistään ei oteta vastuuta.

    • Anonyymi

      Gigantti Tammisto
      myynti sujuu ja tyrkytetään päälle liittymää ja kysytään asumismuotoa ??
      Mitä asumismuoto liittyy asiaan? Varallisuuskartoitusta?

      Ostettu muutama tietokone joista yksi oli hajalla heti, tilalle ostettu yhtä kelvoton mutta pidimme sen. Kolmatta sieltä ostettua on hajotettu huollossa lisää. Ihan tahallista. Vastaus oli: mene kuluttaja-asiamiehelle valittamaan.

      Lasten kuulokkeet toimi just takuuajan, en edes harkitse yhteydeonottoa.
      Yhden tietokoneen speksit ei tainnu olla ihan sitä mitä oli myyty.

      Asiakaspalvelu on mennyt vuosien mittaan pelottavan huonoksi.
      Ei yhtään enää.
      r
      Miten vaan voi välttää takuuasiat keinoja kaihtamatta.

      • Anonyymi

        Kuvittele mielessäsi miten heiän kaikkia myyjiä koulutetaan ja miten heidät motivoidaan (pakotetaan) toimimaan yhdessä oppien mukaisesti. Kaikki on tietysti huippusalaista. Sama juttu kymmenien muidenkin liikeketjujen "myyjien" kanssa. Perehtykää joskus jonkun ostamanne huonon tuotteen kaikkiin ominaisuuksiin todella hyvin. Leikkikää sitten mitään tietämätöntä ja esittäkää myyjille johdattevia "tyhmiä" kysymyksiä tästä tuotteesta. Alkaa melkoinen valheiden verkko ja myyjä on puhuu itsensä pussiin eikä edes itse tätä tajua.

        Ja jos jotain oikeudellisia ongelmia tulee, kyse on aina poikkeuksetta ihan yksittäisestä tapauksesta ja yhden myyjän tai varastotyötekijän vahingossa tekemästä virheestä. Ja näitä virheitä ei ikinä raportoida eikä tilastoida mihinkään, joten ...


    • Anonyymi

      Ostin steel series arctis 3 kuulokkeet mikki suhisi palautin ne sitten ostin razer kraken v3 niissä mikki heilu ja suhisi myös

    • Anonyymi

      Hei! Kiitos sinulle nuorimies, sain 5 kerralla koneeni toimimaan,itiksen gigantissa. sinulla oli aikaa neuvoa minua ja saada kone toimimaan. 15.2.2020. Olit työvuorossa klo 10 kun saavuin. ISO KIITOS.. T.Siru

    • Anonyymi

      Gigantin asiakaspalvelu on täyttä skeidaa. Chatti kiinni ja soittojono tunnin mittainen.
      Kun vihdoin saat yhteyden luvataan asia selvittää ja soittaa takaisin.
      Sellaista soittoa ei tule.

      Älkää ihmeessä ostatko Gigantista mitään. Jos paketti hukkuu ette saa puljusta mitään apua!

    • Anonyymi

      Kaikki palvelu loppuu siinä vaiheessa kun toimituksessa, kuljetuksessa tai tuotteessa on joku ongelma. Eli siinä vaiheessa, kun raha on vaihtanut omistajaa. Eikä tämä ole edes pahinta. Tympeintä on se HV asenne, joka siellä on kaiken sen ammattitaidon päälle.
      Never again!

    • Anonyymi

      Kommenteista päätellen kypsää sakkia. Omat kokemukset (2kpl): menin muutama vuosi sitten ostamaan lapsille joululahjaksi pelikonetta. Kassajonossa oli n.7-8 asiakasta ennen minua. Aloin jonkin ajan päästä ihmetellä kun jono ei etene mihinkään. Kun pääsin lähemmäs kassaa kuulin kun myyjä vetää jokaiselle asiakkaalle helvetin pitkän myyntipuheen jostain saatanan vakuutuksesta. Myyjä piti puheensa väkisin loppuun, vaikka asiakas yritti keskeyttää sanomalla että ei kiitos. Hiki valui kun talvivaatteissa joutui jonottamaan tolkuttoman kauan. Toinen kerta menin ruokatunnilla ostamaan liitinadapteria ja silloin ei ollut muita asiakkaita kassalla. Myyjä piti taas väkisin vakuutusmyyntipuheensa loppuun, vaikka yritin keskeyttää. Kyseessä oli n.1,5€ liitinadapteri. Sen jälkeen päätin että niin huonosti ei mene että siihen kioskiin enää astuisin.

    • Anonyymi

      Laitetaan lyhyesti vielä yksi kokemus Gigantista lisää. Tilasin erään tuotteen ja luvattiin toimitusajaksi 4-6 päivää. Viikkoa myöhemmin soitin että mikä mättää ja kas tilaukseni oli jostakin syystä mennyt jumitilaan. Luvattiin korjata ja tuote lähetetään pikana ettei enää tarvitsisi viikkoa odottaa. No, soitin muutaman päivän päästä uudelleen että mikä on tilanne tilauksen suhteen, kerrottiin että tuotetta tulee heidän varastoon vasta kuun lopussa eli valehtelivat edellisessä puhelussa toimitusajasta. Kokonaisuudessa siis yli kuukauden viivästys tuotteen toimituksessa, jos edes sekään pitää paikkaansa, tämänhän näkee vasta sitten myöhemmin. Jos Gigantin toiminta on näinkin epäluotettavaa, niin itse en enää ainakaan mitään isompaa verkkotilausta tai ostosta kivijalkaliikkeessä heillä tekisi. On kohtuullisen kummallinen homma, että nykypäivänä tämmöinen asiakaspalvelun taso on vielä kannattavaa.

    • Anonyymi

      Ei ole ihmeellistä tämmästä raision gigantissa ens kerralla verkkokauppaan!

      Joo, tossaja se kone huollossa ja kuulemma ei voi mitään tehdä. Gigantin nettisivuilla lukee yli 7pvn huollot pyritään korvaamaan lainaluotteella joka ei välttämättä ole samatuote mutta tietokone kuitenkin aka gigantti on kussu tässäkin koska ei ole antanut vaikka kone on ollu huollossa päälle 22pv - huolto arviopituolla n8-15pv tässäkin ovat kusseet. Koneen varaosa ei ole saatavilla koronan takia joten Huolto viivästyy tästäkään ei ole ilmoitettu erikseen millään tavalla tai korvattu mitenkään.????? Mitä paskaa tämmönen on "asiakaspalvelua" kaiken tämänlisäksi ilmoitettiin tietokoneen huollon pituudeksi 6-8pv ja tämäkin on ylitetty 16pv. Tässä tätä asiakaspalvelua 5/5 ei ilmettä

    • Anonyymi

      Tilattiin kodinkoneita Tampereen gigantista liesi ja astianpesukone asennuksineen. Asennus yrityksenä toimi tarotek oy. Liesi poltti kaikki sulakkeet ja astianpesukone luukku paskana ja kolhuja täynnä. Myös seinät vedetty rikki. Ei näillä ole edes sähköasentajan koulutusta. Vittu mitä touhua.

    • Anonyymi

      Ennen oli hyvä mutta nyt on paskin paikka mikä voi olla
      Ei toimi enäää mikään
      Paska palvelu,ei palautus toimi(kestää kauaun kun maksetaan takas raha)

    • Anonyymi

      Ei saa edes yhteyttä. Olen yrittänyt jo parikymmentä kertaa.

    • Anonyymi

      Paska lafka, kerran olen onnistunut ostamaan puhelimen ilman liittymä kytkykauppaa kun ilmoitin "tyrkyttäjälle" ostavani kyseisen tarjouspuhelimen vain sillä ehdolla että liittymistä ei puhuta sanaakaan. Kassalla tyrkky lannistui vasta kun muistutin ehdostani ja tein lähtöä. Toisella kertraa "Laukkuryssä" onnistui kalastamaan lahjakortillani jäljellä olevan saldon ja kas kummaa hinta asettui kyseiselle saldolle. Jätän kyseisen puodin pois ostospaikoistani. HP . koko Tammiston Gigantin tyrkkyarmeija.

      • Anonyymi

        Käytän nykyään muita kuin Giganttia.
        Gigantilla on ydintehtävä täysin unohtunut, kauppaavat sähkösopimuksia, puh liittymiä ym ym. Maine on nyt sen mukainen.
        Kierrän kaukaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytän nykyään muita kuin Giganttia.
        Gigantilla on ydintehtävä täysin unohtunut, kauppaavat sähkösopimuksia, puh liittymiä ym ym. Maine on nyt sen mukainen.
        Kierrän kaukaa...

        Samaa mieltä ja olen ja olen lafkan entinen työntekijä. Yrityksessä on käytännössä nykyään ainoastaan paatunut nopean rahan tekemisen kulttuuri ja tyrkyttämistavoitteisiin pitää päästä muuten alkaa lähtölaskenta. Firmassa on vain yksi hyvä työpaikka ja se on varastossa. Siellä ei tarvitse moraalittomasti tyrkyttää vakuutuksia ja liittymiä kaikille ketä tulee vastaan. Gigantti on ok työkokemuksen puolesta, mutta jos sinne pidemmäksi aikaa jää niin hulluksi tulee.


    • Anonyymi

      Lappeenrannan gigantissa asennuspalvelussa ei osanneet palauttaa kadonneita kuvia puhelimesta. Annan nyt heille osoitteen miten se onnistuu. Photos Google.com . Gigantin sivuilla ei löydy palautelinkkiä

    • Anonyymi

      Gigantin myymälöissä kyllä palvellaan kohtuullisesti mutta auta armias jos takuuaikaiseen laitteeseen tulee vikaa niin alkaa työläs rumba jossa asiakasta vaaditaan hoitamaan yhteydenotot maahantuojaan ja huoltoliikkeeseen. Oma televisioni meni (philips) korjaukseen neljä kertaa ja sain itse hoitaa kuljetukset liikkeeseen (Turku Skanssi) ja takaisin. Viimeisellä kerralla odotin kuukauden ja sain vihdoin uuden laitteen. Nyt tyttäreni pesukone (LG) hajosi takuuaikana huoltokaveri puuhasteli yli tunnin eikä saanut konetta kuntoon. Asiakaspalvelusta luvattiin lainakone mutta se olisi pitänyt itse hakea ja palauttaa miten autoton ihminen voi tehdä sen ilman huomattavia kuluja. Gigantin toiminta rikkoo törkeästi kuluttajansuojalakia. Lopettaisivat asiakaspalvelun työsuhteet koska valehtelevat ja puhuvat pelkkää paskaa. Ikinä en osta tuolta rikollisfirmalta mitään.

    • Anonyymi

      Gigantin asiañkaspalvelu on suoraan sanottuna perseestä
      Tilasin kodinkoneosastolta lieden ja jäin odottamaan noutopäivää jota ei koskaan tullut.Kusipää joka otti tilauksen vastaanRaision myymälässä ei ollutkaan tilannut tuotetta
      Vuokralainen tuloa asuntoon eikä ole hellaa.Kävin ostamassa hellan Loimaan liikkeestä,enkä tämän jälkeen avaa Gigantin ovea.

    • Anonyymi

      Gigantin tarjouskodinkoneita ostaessa huomioikaa seuraava asia. Myyjä haluaa, että et ostaisikaan tarjoustuotetta vaan vaihtaisit muuhun tuotteeseen. Syynä se, että myyjä ei saa tarjoustuotteesta provisiota kuin siitä mihin hän ehdottaa vaihtoa toiseen tuotteeseen. Tarjoustuote on vain houkutin saada asiakas liikkeeseen

    • Anonyymi

      Kikantin robotti asiakaspalvelu on niin syvältä että sinne ei paista aurinko.ropotille voi puhua jättää yhteystiedot siinä uskossa että kyseisestä kioskista joku vaivautua soittamaan .on kyse astianpesukoneesta jossa takuu voimassa .eli kikantti saa haistaa pitkän paskan

    • Anonyymi

      Näin huonoa asiakaspalvelua en ole eläessäni saanut. Reklamaatio on kestänyt jo 4 viikkoa ja aina eri henkilö vastaa s-postiin ja sanoo, että palaamme asiaan PIAN. Jatkossa EN osta Giganttin verkkokaupasta mitään.

    • Anonyymi

      Kävin tilaamassa Raision Gigantista sähköhellan,kun uusi vuokralainen piti vanhaa hellan huonona.Vuokralaisen piti tulla asuntoon kun hella on asennettu.Kun menin noutamaan hellan ei se vesipää myyjä ollut edes tilannut tuotetta.Jouduin hakemaan hellan Loimaan myymälästä omalla autollani.Gigantin as palvelu on muutaman ostokerran perusteella onneton.

    • Anonyymi

      Taso surkea ollut ja huonompaan menossa

    • Anonyymi

      2-5 pvä toimitus meni sitten 3vk... tuon ku oisin tilatessa tienny nii oisin eri paikasta tilannu. Mitään ilmotustakaan ei tullu, että myöhässä on. Piti liikkeessä käydä selvittää pariin otteeseen missä se menee... että en netistä voi suositella tilaamaan ainakaa.

    • Anonyymi

      Gigantista ei todellakaan kannata ostaa nykyisin mitään. Kouvolan Gigantin asiakaspalvélu törkeän ala-arvoista. Varokaa oikeasti ! Jos ostamanne tuote menee rikki, eivät suostu palauttamaan rahoja edes kuluttujariitalautakunnan puututtua asiaan. Mustalle listalle tämä kauppa ja muutkin Gigantit !

    • Anonyymi

      Täysin ala-arvoinen,ei pääse puhelimellakaan läpi liekkö rahastetaan odottamisesta

    • Anonyymi

      Täysin ala-arvoista palvelua. Tilasin pesukoneen, joka piti kuljettaa mulle kotiin vieden vanha pois. noh 2 kertaa yrityksen kuljetus epäonnistui tuomaan konetta minulle. Lisäksi ensimmäisen epäonnistuneen kerran jälkeen piti soittaa itse, että miksi kone ei saapunutkaan perille. Ei siinä mitään sovittiin että ilmoittavat ja sovitaan uusi tuonti päivä. noh... ei kukaan soittanut. Soitin uudelleen ja sovimme päivän jolloin koneen olisi pitänyt saapua. Ei näkynyt konetta ja kun soitin palvelimeen taas niin eipä kuulemma oltu lastattu autoon pesukonettani. Asiakas palveluun johon olen joutunut tästä nyt soittamaan 4 krt!! Jono on ollut aina yli 30minuuttia!! Lisäksi valehtelivat ensimmäisellä kerralla käyneensä ovella ja soittaneensa. Päivystelin puhelinta kyseisen päivän -> ollen koko ajan kotona. Valehtelivat siis suoraan ja sanoin sen myös asiakaspalvelussa. Aivan käsittämättömän surkeaa palvelua. En enää osta kyseisestä firmasta ikinä mitään.

    • Anonyymi

      Asiakapalvuun puhelimella 30 minuuttia😩😩😩

      • Anonyymi

        Elkää soittako maksulliseen numeroon!

        Siinähän te häviätte siinä ja gigantti ja puhelinfirma saa helppoa rahaa.

        Itse en koskaan soita asiakaspalveluun jos ei ilmainen numero vaikka ei olisi jonoa ollenkaan. Laki pitää laittaa voimaan jolla asiakkaille puhelut on täysin maksuttomia jos pidetään numeroa.
        Kaikille tavaroiden ja tuotteiden myyjille.



        Sähköposti on uudenajan ja paras kanava, jää teksti talteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elkää soittako maksulliseen numeroon!

        Siinähän te häviätte siinä ja gigantti ja puhelinfirma saa helppoa rahaa.

        Itse en koskaan soita asiakaspalveluun jos ei ilmainen numero vaikka ei olisi jonoa ollenkaan. Laki pitää laittaa voimaan jolla asiakkaille puhelut on täysin maksuttomia jos pidetään numeroa.
        Kaikille tavaroiden ja tuotteiden myyjille.



        Sähköposti on uudenajan ja paras kanava, jää teksti talteen.

        Gigantin sähköposti, no sellaista ei ole..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gigantin sähköposti, no sellaista ei ole..

        On, mutta eivät mainosta sitä.
        Se on: [email protected]

        Vastasivat sieltä jopa nopeasti, toki jaaritellen jotakin täysin yhdentekevää ja hyödytöntä, sekä muistivat mainita että jatkokysymykset yms. voi osoittaa heidän maksulliseen puhelinpalveluunsa (yhtä hyödytön kuin sähköposti, mutta maksaa) tai chat-bottiin, (mitä en jaksa edes kokeilla).

        Joten sähköposti on, sitä saatetaan jopa lukea, mutta onko siitä mitään hyötyä - vähintäänkin kyseenalaista.

        Neuvoisin aivan vakavasti välttämään Giganttia kuin ruttoa, se on vähintäänkin puolirikollinen, mutta ainakin kokonaan huijausfirma.

        Ainoa tuote mitä sieltä kannattaa harkita ostaa on halpa tuote minkä voi ottaa hyllystä heti mukaansa ilman että täytyy asioida lainkaan niiden elektroniikkamyyjiksi naamioituneiden puhelinliittymä- ja sähkösopimusmyyjien kanssa.

        Luonnollisestikaan yhtään mitään sieltä ei kannata tilata; ei halpaa, ei kallista.

        Mihinkään mitä sieltä viestitään ei kannata uskoa ja jos ostaa sieltä kallista, niin melkoiseen arpapeliin tulee rahansa laittaneeksi.


    • Anonyymi

      Ostin erään tuotteen, oli viimeinen kappale avatussa pakkauksessa. Kotona totesin, ettei laite kaikilta osiltaan toiminut. Palautin, ja rahat tulivat nopeasti tilille. Tarjottiinko samaa tuotetta mahdollisesti vielä jollekulle, joka olisi jättänyt sen palauttamatta?

    • Anonyymi

      Todella surkeata asiakasplvelua myös meikäläiselle. Ostamassani televisiossa (Samsung) on ominaisuutena selvä virhe. Eli laitteesta hävisi siihen kuuluva YLE AREENA , eikä sitä saa takaisin tv:ssä olevan ohjeen mukaan ilman määrätyn mallista kaukosäädintä, mikä ei kuitenkaan ollut kys. tv:n mukana. Mitään vastausta en ole Giigantista saanut. Lisäksi liikkeen sähköpostiosoitetta ei löydy ollenkaan (ilmeisesti tarkoituksellisesti), joten esim. reklamaation toimittaminen yritykselle on vaikeaa.
      Uskon kuitenkin, että saan asian selvitettyä. Giganttiin ei kuitemkaan ole enää muuta asiaa.

    • Anonyymi

      Jumalauta! Huhtokuussa sain tv lahjaksi. Tuote viallinen. Vietii takas. Pärkkele koko päivä ooteltii mitä tekevät? Vihdoin päättivät huoltoon laittaa.
      Nyt en saanu tilalle ees tv. Huollon odotus 1,5kk ja paskaa tilalle ja osat hävinny!!
      Kauhee kädenvääntö kaupassa,ei ollu vastaavaa tuotetta tilalle(kampanjatuote)
      Eivät suostunu rahaa palauttaa,vaan osan ja lahjakortti?? Ei hyväksytty.
      No,6 tumpeloo vatvo asiaa,joka poikani puheella päätyi toiseenmalliin ja meitin on pitäny maksaa viel 60e!! Ei helvattu...
      No,asian pitkytteneisyyden vuoksi,poikani suostu maksaa 30e,jotta joku masina saahaa.
      Minä en ois suostunu maksaa mitää,koska vika tehdasvalmisteinen...
      Myöskään tv odottelunaikana ei gigantin miltään sivuilta tullut pyynnöstä huölimatta vastauksia??
      Minusta tää ei menny oikein?? Aattelin viel kuluttäja asiamieheltä kysyä.
      Minä en asioi enää Lahden gigantissa ikinä! (Enkä muute ollu ainoo palautustepuolella oleva,jono oli ku tokmanni ilmaisämpärijono)
      Myös erittäin tympeä palvelu. Pahoitteluista ei tietookaa! T. Erittäin pettynyt😣😏

      • Anonyymi

        No, tv ei nyt ole mikään oikeasti tarvittava laite, itse asiassa aivan turha laite. Liesi, jääkaappi ja pesukone ovat niitä oikeasti tarvittavia laitteita.


    • Anonyymi

      Miltä kuullostaisi diili, että ostat television vuoden takuulla, joka hajoaa alle 6kk ostosta. Televisio on lähes mahdoton saada huoltoon, puhumattakaan siittä että sen saisi huollosta. Huolto kestää 4 kertaa pidempää kuin luvattu.
      Myyjä lupaa, mikäli televisio ei saavu viikon sisällä saat uuden television.
      Viikoa myöhemmin televisiota ei tietenkään kuulu, eikä uutta televisiota heru. Myöhemmin (viikko edellisestä deadlinestä), televisio saapua huollosta, mutta on enemmän rikki kuin lähtiessä.
      Tämän jälkeen joudut maksamaan 200€ uudesta televisiosta, joka sinulle luvattiin veloituksetta.
      Tällaisia hyviä diilejä saa Gigantista, eikun Tornion liikkeeseen huippu diilejä metsästämään.

      PS. Puolivuotta on tapeltu liikkeessä ja puhelimitse ja sähköpostitse.

    • Anonyymi

      Kävin torstaina Lahden gigantissa, oli muuttoloppuunmyynti.
      Panasonicin kamera oli tarjouskorissa 379 hintaan, kysyin myyjältä millä hinnalla kauppa tehdään ? "sillä mikä on lapussa" kuului vastaus.
      jätin kameran ja jatkoin matkaa. Ollessani poistumassa, myyjä tavoitti ja sanoi 300 euroa. Tarjosin 290 ja se sopi.
      Palasimme myymälän toiseen päähän ja myyjä alkoi tehdä myyntiä koneella.
      Katsoin vielä odotellessa pelihahmo kylpyankan. Huomasin rekissä 3 pelipaitaa, tiedustelin hintaa.
      Myyjä tutki ja kertoi hinnaksi 5 euroa, tarjosin kolmesta 10 euroa ja se sopi.
      Kysyin myös playstation pipoa, 5 mukaan sovittiin.
      Koneella alkoi kestämään... paitoja ei voi myydä koska niitä ei ole saldolla.
      Paikalle tullut toinenkin ja kolmas myyjä totesi ettei voi myydä.
      Ihmettelin asiaa ja ehdotin poistokorituotteena, rivimyyntinä, lisätä tuotteen hintaan tai jonain mikä käytössä olisi...
      Sanoin "ettei ole todellista, hinta oli sovittu".
      Kun asia ei edennyt ja aikaa oli mennyt 45 min ojensin kameran ja totesin etten tarvitse sitten sitäkään.
      Lähdin kävelemään ulos. Noutopisteessä ei ollut asiakkaita, ajattelin ettei asiat muuttuisi ilman palautetta,
      antaisin mahdollisuuden korjata tapahtuneen virheen. Tiedustelin voisiko jattää soittopyynnön johtajalle, se sopi ja myyjä kirjoitti numeron ylös.
      Perjantaina ei tapahtunut mitää, maanantaina jätin palautteen gigantin nettisivulle. Mitään ei ole kuuilunut, aikaa mennyt on viikkoja. En suosittele.

    • Anonyymi

      ostin eilen gigantista pelihiiren ja seuraavana päivänä hiiren left clickki paskana. on se vittu kumma juttu kun myydään rikkinäisiä hiiriä. (en ole pasikonut hiirtä vaan pitänyt kun kukkaa kämmenellä)

    • Anonyymi

      Täysin surkeaa palvelua jos laitteessa vikaa ja yrität asiasta heille reklamoida ja saada Giganttia asiasta vastaamaan. Vetkuttelevat , vitkuttelevat ja pallottelevat asiaa niin kauan, että ei kenellekään normaali ihmisellä ole aikaa ja " voimia" monesti kukaan viedä loppuun asti. Gigantin taktiikka vastuu ja korvaus asioissa on näköjään selvästi asiakkaan uuvuttaminen korvaus- ja vastuun peräämisessä! Älkää missään nimessä erehtykö ostamaan sieltä mitään! Ei Gigantti välitä 1 ei 100 pieni asiakkaasta, vaan täytyy olla suur' ostaja/asiakas jos meinaa saada oikeutta ja kunnon palvelua kun ongelmia ilmaantuu myymänsä tuotteiden kanssa! On paljon, tosin pienempiä, liikkeitä ja kauppaketjuja jotka hoitavat vastuu ja muut reklamaatio asiat sujuvasti ja asiakastaan arvostaen joten suosikaa niitä.

    • Anonyymi

      70- vuotias äitini osti puhelimen Lielahden Gigantti myymälästä ja hänelle myytiin samalla McAfee SAMOBILE36 huolenpitopalvelu 36kk 7.90e =284.40e. ("Planeetan surkein ohjelmisto jossa lähetetään huijausviestejä McAfeen nimissä").

      Kun huomasin sopimuslapun pöydällä niin hermostuin siitä että hänelle oli myyty palvelu josta hän ei mitään tiedä eikä sitä muutenkaan tarvitse koska ei juurikaan edes internettiä käytä.

      Noh, sopimuksessa lukee kuitenkin että "Teillä on oikeus peruuttaa luottosopimus 14 päivän kuluessa" joten soitin asiakaspalveluun peruakseni sopimuksen. Gigantin asiakaspalvelusta vastattiin että sopimusta ei voi perua asiakaspalvelu numerossa vaan pitäisi soittaa Lielahden Giganttiin.

      Seuraavaksi soitin Lielahden Giganttiin ja siellä sanottiin että sopimusta joka on tehty kasvotusten ei voi enään perua ja tarjosivat hyvitykseksi 30e lahjakorttia. En suostunut tähän vaan halusin peruuttaa sopimuksen.

      Jouduin soittamaan ja vastaamaan kymmeniin puheluihin ennen kuin sain yhteyden kyseiseen myyjään joka oli myynyt tämän 300e maksavan palvelun 150e puhelimeen vanhukselle joka käyttää nettiä ainoastaan tarkkaillakseen BussiMannisen tulevia matkoja.

      Myyjä väitti että sopimusta ei voi perua ja sanoi vertauskuvana "Että ei hänkään vaihda omia auton renkaita vaikka osaisi vaan vie ne vaihdettavaksi".

      En tiedä mitä tämä vertauskuva tarkoitti, mutta ilmeisesti ylimääräistä rahaa ainakin on.

      Itse en ainakaan osta elämässäni enään mitään Gigantin myymälöistä.

      ÄLKÄÄ PÄÄSTÄKÖ VANHUKSIA YKSIN PUHELIN OSTOKSILLE GIGANTTI MYYMÄLÖIHIN!!

    • Anonyymi

      70-vuotias äitini osti puhelimen Lielahden Gigantti myymälästä ja hänelle myytiin samalla McAfee SAMOBILE36 huolenpitopalvelu 36kk x 7.90€ =284.40€. ("Planeetan surkein ohjelmisto jossa lähetetään huijausviestejä McAfeen nimissä").

      Kun huomasin sopimuslapun pöydällä niin hermostuin siitä että hänelle oli myyty palvelu josta hän ei mitään tiedä eikä sitä muutenkaan tarvitse koska ei juurikaan internettiä käytä.

      Noh, sopimuksessa lukee kuitenkin että "Teillä on oikeus peruuttaa luottosopimus 14 päivän kuluessa" joten soitin asiakaspalveluun peruakseni sopimuksen. Gigantin asiakaspalvelusta vastattiin että sopimusta ei voi perua asiakaspalvelu numerossa vaan pitäisi soittaa Lielahden Giganttiin.

      Seuraavaksi soitin Lielahden Giganttiin ja siellä sanottiin että sopimusta joka on tehty kasvotusten ei voi enään perua ja tarjosivat hyvitykseksi 30€ lahjakorttia. En suostunut tähän vaan halusin peruuttaa sopimuksen.

      Jouduin soittamaan ja vastaamaan kymmeniin puheluihin ennen kuin sain yhteyden kyseiseen myyjään joka oli myynyt tämän 300€ maksavan palvelun 150€ puhelimeen vanhukselle joka käyttää nettiä ainoastaan tarkkaillakseen Bussi Mannisen tulevia matkoja.

      Myyjä väitti että sopimusta ei voi perua ja sanoi vertauskuvana "Että ei hänkään vaihda omia auton renkaita vaikka osaisi, vaan vie ne vaihdettavaksi korjaamolle".

      En tiedä mitä tämä vertauskuva tarkoitti, mutta ilmeisesti ylimääräistä rahaa ainakin on.

      Soitin vielä luoton laskuttajalle (Collector Bank AB) ja he sanoivat että Gigantin kuuluu purkaa sopimus, mutta se ei vaan onnistu.

      Itse en ainakaan osta elämässäni enään mitään Gigantin myymälöistä.

      ÄLKÄÄ PÄÄSTÄKÖ VANHEMPIANNE YKSIN PUHELIN OSTOKSILLE GIGANTTI MYYMÄLÖIHIN!!

      • Anonyymi

        Minun vanha isäni meni vuosi sitten ostamaan televisiota, kooltaan noin 40", Gigantista ja maksoi siitä 3500 €.
        Kun me lapset kerroimme, että kukaan meistä ei ole maksanut televisiosta 800 € enempää, vanha isäni meni todella noloksi: ymmärsi, että nyt häntä oli vedätetty ostamaan jotain täysin tarpeetonta.
        Ei ole sen jälkeen siellä asioinut, mutta ei kehtaa kertoa asiasta kenellekään.


    • Anonyymi

      Pääset helpommalla kun ostat puhelimen ja käyttövalmis asennus puhelimeen.
      Esimerkiksi Elisalta Tai Powerilta.
      Gigantin kanssa tulee ongelmia jos tilaat käyttövalmis puhelin asennus.
      Ei mitään ammattitaitoista väkeä. Huono asiakaspalvelu.

    • Anonyymi

      Älä osta Gigantista mitään laitteita ja palveluita.
      tulee ongelmia. Asennuspalvelun virheiden kanssa
      Rahan palautuksesta tulee kova vääntö.
      Eivät myönnä virheitään.

    • Anonyymi

      Taas jälleen kerran,,,kun myyjä yritti myydä puhelinliittymän.
      En siis ostanut telkkaria jota olin tullut ostamaan.
      Hu hu...

    • Anonyymi

      Olisin ostanut Espoosta Suomenojan Gigantista Lenovo Yoga AIO 7 R7/16/1000/6600M/27 AIO pöytätietokoneen 1899€.
      Olisin halunnut tutustua kalliiseen tietokoneeseen ennen ostosta.
      Myyjä ei suostunut tuomaan varastosta pakettia tutustumista varten.
      Tutustuminen pitäisi hänen mielestä hoitaa vasta kotona.
      En sitten ostanut tietokonetta Gigantista. Enkä kyllä enään osta mitään muutakaan.

    • Anonyymi

      Gigantti Cloud-tilauksesi on päättynyt
      Postilaatikko

      Gigantti Cloud <[email protected]>
      ti 13. syysk. 14.58 (2 päivää sitten)
      -> minä


      Gigantti Cloud-tilauksesi on päättynyt
      Gigantti Cloud-tilauksesi, joka oli osa Gigantti-tukisopimusta, on kulunut umpeen ja varmuuskopiointi on päättynyt.

      Voit vielä uusia Gigantti Cloud-tilauksesi ja jatkaa arvokkaiden tiedostojesi ja valokuviesi turvallista tallennusta.

      Napsauta alla olevaa painiketta ja valitse maksuvaihtoehto, niin voit jatkaa Gigantti Cloud-palvelun käyttöä:

      Uusi Gigantti Cloud nyt

      Säilytämme tiedostosi vielä 90 päivän ajan. Sen jälkeen tili palautetaan ilmaistiliksi, ja Gigantti Cloud-tilille toistaiseksi tallennetut tiedostot poistetaan. Sinulla on tällä hetkellä 8,6 Gt tietoja tallennettuna Gigantti Cloud -palveluun.

      Tietojen varmuuskopioinnista on useita hyötyjä:
      Norjan tietosuojalakien suojaama turvallinen pilvitallennustila
      Storage for the whole family on unlimited number of devices
      Voit avata tiedostosi ja valokuvasi kaikilta laitteiltasi missä tahansa
      Mobiilisovellus, joka kerää ja lajittelee kaikki kuvasi ja videosi
      Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluun.


      Ystävällisin terveisin
      Gigantti Cloud




      Kari Seppänen
      ke 14. syysk. 19.09 (10 tuntia sitten)
      Mikä ihmeen Gigantti Cloud ? En muista moista milloinkaan tilanneeni enkä ole ohjelmaa käyttänyt, ainakaan tietoisesti Mikä antaa teille oikeuden poistaa joitak

      Mail Delivery Subsystem
      ke 14. syysk. 19.10 (10 tuntia sitten)
      -> minä


      Käännä viesti
      Poista käytöstä kielessä englanti
      Virhekuvake
      Viesti estettiin
      Osoitteeseen [email protected] lähettämäsi viesti estettiin. Lisätietoja on oheisissa teknisissä tiedoissa.

    • Anonyymi

      Helsinki Itä Keskus Gigantti aina asiaks palvelu on ollut moiteetonta. Ostin jonkun puhelin ja ei toiminnut minulla kauan,takuu oli voimassa. Nokia oli merkkinä. Rahaa en sanut käteisenä vaan puhelimen hinna mukaisena ostolapun vai lahja korttiko oli?. Jonka siten annoin joululahjana jollekin henkilölle käytettäväksi..

      • Anonyymi

        Nykyään vastaavassa tilanteessa lahjakorttien ja ostolappujen antaminen on kiellettyä eikä niitä tarvitse ottaa vastaaan. Hyvitys pitää tulla rahana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään vastaavassa tilanteessa lahjakorttien ja ostolappujen antaminen on kiellettyä eikä niitä tarvitse ottaa vastaaan. Hyvitys pitää tulla rahana.

        "Nykyään vastaavassa tilanteessa lahjakorttien ja ostolappujen antaminen on kiellettyä eikä niitä tarvitse ottaa vastaaan."

        Gigantti ei noudata lakia, koska se on sille edullisempaa. Sain itsekin "lahjakortin" jo vuosia sitten. Gigantti "lahjoitti" minulle omat rahani, koska ostamaani kelloradiota ei saatu toimimaan.


    • Anonyymi

      Yhdyn täysin Gigantin huonoon palveluun ja väkisinmyyntiin. Minulle myytiin puhelimeen tietokoneen turvaohjelmat, jota en tarvitse. Maksan siis yli 300,-€ tyhjästä. On parempiakin liikkeitä. Varsinkin vanhojen ihmisten on syytä kiertää Gigantti kaukaa. Tulee vaan huijatuksi.

      • Anonyymi

        Idiootti...


    • Anonyymi

      Huono asiakaspalvelu.Ei toimi. Kukaan ei ota vastuuta.Haloo..

    • Anonyymi

      Ei toimi täällä firmassa ainakaan palvelu ja korjaus,kun itse mokaavat.

    • Anonyymi

      Niin on surkea

    • Anonyymi

      Minulla on myös hirveitä kokemuksia Gigantin asiakaspalvelusta. Luvatut toimitusajat harvoin pitävät paikkansa, mutta tuo on vielä pientä siihen verrattuna, jos joutuu asioimaan Gigantin asiakaspalvelun kanssa. Mikään asia ei siellä etene edes yli puolen vuoden aikana.

      Asiakaspalvelu ei seuraa keissejä millään tavalla, ja ne unohtuvat täysin jos asiakas ei itse pidä huolta että hommat etenevät. Ja silloinkin Gigantti pyrkii vaan pelaamaan aikaa, jotta asiakas luovuttaisi.

      Gigantti käyttää myös järkyttävän huonoja kuljetusliikkeitä toimituksiin. Pahin esimerkki on Poijjaat Oy, joka huoletta kolhii asiakkaiden asuntoja eivätkä reklamaatioista huolimatta tee asialle mitään. Ei ihmekään, jos Gigantti on moisen roskafirman saanut halvalla, mutta samalla asiakkaat kaikkoavat.

      Suosittelen pysymään pois kyseisestä huijarifirmasta, jos haluat säästää hermoja.

    • Anonyymi

      Puhelin ostettu Gigantista Mofusion suojakalvolla 59,90€ jossa on elinikä takuu. Puhelin viety parinkuukauden päästä tiskille kun on risulasi. Tiskin mies nauraa naamaan ja sanoo että ei puhelimessa olekaan suojakalvoa. Siinäpä se kalvohuijaus!!! Onneks kuitti on tallessa. Vaadin että antavat pojalle uuden puhelimen suojakalvolla tälläkertaa kun ovat ottaneet 60 huijauskalvosta.

      • Anonyymi

        Toivottavasti saatte uuden puhelimen, vaikka tuo palautusaika lienee 50 päivää ?
        Arvostelut tuotteistaan Gigantti onkin estänyt oikein mallikkaasti!
        Ostetuista tuotteista ei todellakaan voi tehdä enää asiakas arvosteluja, miksiköhän?
        Soitin aiheesta Gigantille, siellä oltiin vähän sormi suussa ja väitettiin asiakkaalle tulevan myöhemmin arvostelulinkki, eipä vaan saavu:):)


    • Anonyymi

      Ostin puhelivimen Gigantista, en koskaan näin tee!

    • Anonyymi

      Aivan samanlaista kokenut Itäkeskuksen myymälässä.
      Huollossa väittävät ettei heillä tehdyn ohjelmistopäivityksen aikana ole kadonnut minun Memo-äpin sisältö vaan syyttivät että itse deletoin kaikki kansiot ja sitten syytän heitä. Eivät halunneet keskustella siitä mitä on tapahtunut eli täysin nostivat kädet pystyyn vaikka eivät siellä muistaneet varmistaa asiakkaalta onko asiakas ottanut Back uppia. En tajunnut että meno tiedoston sisältö häviää. Minusta myymälän huollossa saisivat kysyä ja mainita mitkä häviää jos Back uppia ei ole tehnyt. Lisäksi työntekijä puhui hyvin agressiivisesti ilmeisesti jotta en pystyisi sanomaan mitään. Tämä kohtelu ei ole unohtunut ja aion ottaa asian esille ylemmän johdon kanssa. Pelkäämään vaan että tämä on Gigantin linja eli yritetään ajaa asiakas pois ja jos jaksaa tapella vastaan vasta pahoitellaan tapahtunutta. Olen hyvin pettynyt Gigantti Itäkeskukseen.

      • Anonyymi

        "aion ottaa asian esille ylemmän johdon kanssa. "

        Sillä ei ole mitään merkitystä. Viisainta on vain kiertää Gigantti kaukaa. Niin olen itsekin tehnyt vuodesta 2012 alkaen.


    • Anonyymi

      Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä jos tilaukseen liittyy ongelmia. Chatin kautta kun yrittää tulee Gigantista tekstiviesti "koitin soittaa mutta en saanut teitä kiinni". Mitään soittoa ei ole tullut joten en ymmärrä miksi valehdella. Myyjien tieto esim. kodinkoneista on heikko.

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset olko missään tekemisissä tämän yrityksen kanssa
      säästytte paljolta


      82-vuotias yritti ostaa kuulokkeet Gigantista – Sen sijaan hänelle myytiin uusi liittymä ja satojen eurojen huolen­pito­palvelu

      https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009577859.html

    • Anonyymi

      muuten hyvin kirjoitettu mutta asiakaspalvelu ei ole surkea .. sitä vain ei ole !

    • Anonyymi

      Tiesittekö. Kun annat Gigantin myyjälle henkkarit, niin pääsee katsomaan luvattasi tietojasi operaattorilta.
      Samoin on henkilötunnuksellasi pääsy tietoihisi sähköyhtiöön.
      Joten jos tarkoituksesi ei ole vaihtaa liittymää/sopimusta, niin älä anna henkilöllusyystodistustasi ja muita tietojasi käytettäväksi.
      Gigantilla ja Telialla sopimus, että Gigantin myyjä pääsee tietoihisi, vaikka et lupaa anna. Tekee omaa bisnestään kustannuksellasi ja saa provikat.

    • Anonyymi

      Jos yrität saada ostamastasi tuotteesta hyvitystä oiketetusti takuun tai virhevastuun perusteella, niin saat vastaasi Gigantin lakimiesarmeijan. Sinulla ei ole sen jälkeen mitään mahdollisuuksia asiassa.

    • Anonyymi

      Gigantin asiakaspalvelu on aivan ala- arvoinen! Valmiiksi rikkinäinen paska kodinkone myyty ja kukaan ei vastaa annetaanko raha takaisin vai korjataanko? Yksinkertainen asia ei onnistu näköjään tuossa talossa. Aiemmin olen ollut tyytyväinen , nyt en todellakaan. En suosittele kenellekään kyseistä firmaa!

    • Anonyymi

      Kiitos Rosa

    • Anonyymi

      Lainaus edelliseltä' kirjoittajalta: "82-vuotias yritti ostaa kuulokkeet Gigantista – Sen sijaan hänelle myytiin uusi liittymä ja satojen eurojen huolen­pito­palvelu."

      ...ja 23.10.2023 (IL) oli uutinen että 84-vuotiaalle asiakkaalle oli "myyty" yli 400 euron sopimukset vaikka asiakkaan tarve oli noin viiden (5) euron latausjohto.

      Myyjällä (henkilönä) tietysti vastuu miten asiakasta palvellaan. Missä myyjän vastuu ja omatunto? Vai onko palkat jo niin paljon kiinni provikoista, että tällaista tehdään...omantunnon tuskalla tai ilman....ja vieläpä vanhuksille, jotka eivät välttämättä tiedä mitä ja millä hinnalla ostavat. Hävetkää!!

    • Anonyymi

      Samaa kusetusta Elisan gurulla 140 euroa tunti puhelimen opastuksella

    • Anonyymi

      Tämä kirjoitus ei koske tai ole vastaan laitettu mitään tai yhtäkään erityistä kauppaa tai kauppaketjua vastaan, joten voitte mieltää kommentit oman kokemuksenne mukaan.

      Iltaehti 25.10.2023
      Toimitusjohtajan haastattelu:

      – Mehän emme toimi provisiopalkkauksella niin kuin moni muu toimija markkinassa, .Sandström totesi, mutta jatkoi myyjän voivan saada bonusta peruspalkan päälle silloin, kun myymälä saavuttaa tietyt tavoitteet.

      – Tietysti siihen kuuluvat niin tuotteet kuin palvelutkin, jotta niihin tavoitteisiin päästään ja sitä kautta voidaan myyjille maksaa ekstrabonuksia, hän sanoi.
      Jep ja juuri näin.

      Lainaus päättyy.
      Kommentit: Niin...näin kai se pitää sanoa, eli otetaan kantaa mutta ei sitouduta mihinkään tai jos ikinä, niin ei tunnusteta mitäään. Vain se vähimmäisvaatimus mediauskolliselle lausunto annetaan. Ja näin me kaikki, tyhmä kansa, uskomme kaiken tuon? No, niinhän me teemme ja me, te ja muutamat muut jotka ette usko kaikkeen, muodostatte tämän totuuteen nojautuvan ja usein myös jälkeenpäin viisaitten osan. Vaan, ei huolta...olemmehan viisas kansa??

    • Anonyymi

      Gigantin syöksy on alkanut, ja sukeltaa . Ahneella on pakkanen loppu !

    • Anonyymi

      Nuoret myyntitykit vähä näyttää taitojaan ja ottaa mummeleilta rahat pois kuleksimasta. Haiskahtaa provikan saalistukselta? Eihän vanhukset mitään tajuu.

    • Ostin edellisen televisioni Gigantista ja se oli kauhea kokemus: toimitusaika lähes kuukausi, yhteydenotoissa kamala asiakaspalvelu, ongelmia joka asiassa,asentajia ja kuljettajia ei Gigantti " löytänyt" ym. Tv ei kestänyt kauaakaan, tuli uuden hankinta.Soitin paikalliseen sähköliikkeeseen ja kysyin saako TVn ostettua kaukosäädin käteen -menetelmällä. Sai ja hienosti jo samana iltapäivänä kuljettaja-asentaja antoi kaukosäätimem käteen ja Tv toimi hienosti .Hinta oli jopa edullisrmpi kuin Gigantin. Asun Raisiossa, ei ikinä enää Giganttiin.

    • Anonyymi

      Tampereen Kalevan Gigantissa sama onneton "palvelu". Myyjät lipeää paikalta neuvonnasta sanomatta mitään, vaikka näkee, että olet siinä vartin jonotellut vuoroasi. Ja hiivitään seiniä pitkin, ettei vaan tarvi asiakasta kohdata. Myyjillä ei mitään pelisilmää, palvelua et saa vaikka tekisit kärrynpyöriä. Viimeinen kerta, kun rahani tähän puljuun kannan.

    • Anonyymi

      Itiksen Gigantissa todella huono palvelu. Nuorta miesmyyjää sai kysyä voisiko hän auttaa. Oli juuri näpäilemässä kännykkäänsä ja selvästi oli vaivautunut kun joutui keskeyttämään viestittelynsä. Kolme muuta myyjää mittelivät pituuksiansa yks siinä kertoi olevansa 188 pitkä. Tais järki jäädä pituuskasvuun. Mitkä on kriteerit kun gigantiin pääsee töihin? Läppärin ostin mut enin aika kaupankäyntiin meni, kun piti kieltäytyä oheispalveluiden ostosta mm. kännyliittymä jne. Myyjä vähän suuttu kun ostin vain tarjousläppärin enkä mitään muuta. No jatkossa en osta tuosta kaupasta edes tarjoustuotteita.

    • Reklamaatioapu Suomi, kuluttajan ääni kuuluviin.

      Tervetuloa Reklamaatioapu Suomi- sivulle.

      Sivuston ensisijainen tarkoitus on parantaa yritysten reklamaatioprosesseja ja ennaltaehkäistä riitatapauksia, kun reklamaatiot ja ongelmatapaukset tuodaan nopeasti esille ja näin ollen kuluttajille saadaan luotettavampaa ja laadukkaampaa palvelua.

      Sivun tarkoituksena on myös lisätä läpinäkyvyyttä ja nopeuttaa tiedon jakamista, jotta ongelmatapauksiin pystytään reagoimaan nopeammin ja kuluttajat pystyvät minimoimaan tai jopa välttämään riskit.

      Tähän tarvitaan yhteistyötä ja ihmisiä, joten suosittelethan sivustoa ja sivustolla olevia ryhmiä. Pidetään myös me kuluttajina huoli siitä, että tieto sivustolla ja ryhmissä pysyy totuudenmukaisena, siistinä ja laadukkaana.

      Muutama vinkki:

      1. Ryhmät toimialakohtaisesti löytyvät sivun “ryhmät”- osiosta. Ryhmiä luodaan sitä mukaa lisää, kun sille on tarvetta.

      2. Ryhmien sisältä löytyy “Oppaat”- osio johon tullaan kiinnittämään julkaisuja niihin kuuluvien kategorioiden alle, niin “tietyn yrityksen reklamaatiot ja ongelmat ” on löydettävissä helposti saman katon alta.
      Ideat, kehitysehdotukset, palaute jne. ovat tervetullutta!

      Tällä hetkellä ( 16.11.2023) ryhmiä on seuraavista kategorioista:

      - Sähköyhtiöt
      - Verkkokaupat
      - Kodintekniikkaliikkeet
      - Vähittäiskauppaketjut
      - Autoliikkeet
      - Rakennus- ja remontointiliikkeet
      - Sosiaali- ja terveysministeriö

      https://www.facebook.com/profile.php?id=61553731611862

      Sivusto on yksityisen luoma ja tarpeesta kehitetty.

    • Anonyymi

      On valitettavaa että hyvä Exspert on harvoin enää tarjolla ihmisten myynti ketjuksi

    • Anonyymi

      Ostin gigantista kannettavan tietokoneen 2022 loppuvuodesta. Hinta oli noin puolet halvempi kuin alkuvuonna. Melkein tasan vuoden kuluttua näyttö sekosi aivan yllättäen. Vein hyväuskoisena läppärin myyjäliikkeen huoltoon. Huoltohenkilö tutki läppäriä ja totesi että näyttöpaneeli on murtunut. Mitään ulkoista osumajälkeä ei näkynyt. Huoltohenkilö sanoi että ei kuulu takuun piiriin mutta he voivat lähettää läppärin heidän valtuuttamaan huoltoliikkeeseen tarkemmin tutkittavaksi ja arvioitavaksi. Minulle ei mainittu mitään siitä että jos diagnoosi on sama, eikä laitteelle tehdä mitään, se maksaa 98€. Jo ostokuittiin oli myyjä kirjoittanut puhelinnumeroni väärään muotoon. Tämän pelkän puhelinnumeron pohjalta toimii näköjään heidän koko prosessin hallinta. Kun tämä tuli selväksi niin huoltohenkilö sanoi korjaavansa virheellisen puhelinnumeron. Oli kuitenkin saatteeseen laittanut sen nimenomaisen väärän numeron, eikä huoltoliike osannut sen jälkeen ottaa minuun yhteyttä. Ei voi luottaa näköjään enää keneenkään ja vähiten gigantin henkilökuntaan. EN ENÄÄ IKINÄ ASIO NIMENOMAISESSA KODINKONELIIKKEESSÄ. SURKEAA TOIMINTAA.

    • Anonyymi

      Ostin Kodak step touch kameran poikani tyttärelle joululahjaksi joka oli asiakaspalatus (kameraa ei ollut myynissä muualla suomessa),Forumin myymälä sanoi sen olevan testattu ja varmasti ehjä,eipä ollut,ja joulukuvat jäi tytöltä kuvaamatta.Ostin toisen,joulun jälkeen,senkin vakuutettiin olevan varmasti ehjä,kemera ei tulostanut kuvia,vain tyhjän valokuvapaperin eli sekin oli vakuutteluista huolimatta risa.Tein reklamaation asiasta jossa pyysin korvausta parkkihallimaksuista,sekä pojatytölle aihetuneesta harmista,kun ei saanutkaan joulukuvia,eikä muitakaan.Reklamaatiooni ei vastattu,soitin giganntti ja sieltä ilmoitettii ettei asiani ole mennyt eteepäin,kysyin miksei ole vastasi gigantti ettei tiedä ja lupasi laittaa asiani eteenpäin.Gigantista tuki soitto jossa luvattiin maksaa parkkimaksut ja kun kysyin eikö kuuluisi joku hyvitys tytön mielipahasta kun ei joulahja toiminutkaa eikä toinenkaan kamera niin asiakaspalvelija sanoi ettei korvata muutakuin jo palautetut kauppasummat!!!Sanoin että on hävytöntä tällainen asiakaspalvelu,jonka jälkeen asiakaspalvelija ilmoitti että 10e voidaan korvata.
      Mielestäni on erittäin huonia palvelua gigantilta.Oli viimeinen kauppa siinä putiikissa

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1736
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1357
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1262
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1225
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1126
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1101
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1085
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      924
    Aihe