Gigantin "asiakaspalvelu" surkea

Ostin viime kesänä Tammiston Gigantista Nokian puhelimen ja Logitecin langattoman hiiren. Kännykästä meni näyttö pimeäksi parin päivän päästä. Vein kännyn Porvoon Giganttiin, jossa todettiin 5 sekunnin puhelimen kädessä pidon jälkeen, että puhelinta on käsitety väärin ja saan itse maksaa näytön vaihdon. Gigantin kaveri totesi, että voidaan kyllä lähettää Nokian huoltoon, mutta saan sitten itse maksaa korjausarvion teon ja kuljetuskustannukset.
No känny lähti Nokian huoltoon ja tuli parin päivän jälkeen takaisin ja näyttö oli vaihdettu takuuseen.
Gigantin kaveri vielä selitti, että Nokian käyttöohje kieltää puhelimen housujen taskussa säilyttämisen ja jos näin on tullut tehtyä ei puhelimen korjaus pitäisi mennä takuuseen. Sellaista kohtaa ei kyllä sitten yhdessä käyttöohjetta lukien löydetty.
Keväällä alkoi se hiiri pätkiä. Hiirulainen nyt Tammiston Giganttiin. Tuli samat alkulorut:
Hiiri oli heidän mielestään täysin kunnossa, voidaan lähettää huoltoon, mutta minä saan maksaa jos huoltokäynti aiheeton. Sinne se huoltoon lähti.
Lisäksi viime kesän kännykän näytön vaihto oli muutettu Gigantin asiakasrekisterissä sellaiseksi, että minä olin muka palauttanut hiiren heille viime kesänä ja saanut heiltä rahat siitä.
Eli yritin nyt muka ujuttaa heille jotain täysin eri hiirtä huoltoon. Todella mielenkiintoista. Onko tämä tapa, jolla Gigantti parantaa liiketulostaan ?
Millaisia kokemuksia muilla on ? Näinkö Gigantti markkinoi myymäänsä "lisäsuojaa" jos valmistajatakuu ei korvaa laitteen rikkoontumista.
Referenssinä voin kertoa Expert-ketjun asiakaspalvelusta. Viime syksynä ostin Samsungin 46-tuumaisen LCD-telkkarin. Toosa pimeni 15 minuutin käytön jälkeen. Soitin Expertille ja pyysivät tuomaan takaisin ja saan samantien uuden tilalle. Näin kävikin.
Samanlainen Expertiltä ostettu Logitech meni myös rikki. Hiiri Expertille ja antoivat heti uuden tilalle.
Ilmoita


109 Vastausta

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.


Itse asioin taannoin juuri Tammiston Gigantissa ja asiakaspalvelun taso oli niin surkea, että enää en sieltä mitään tule ostamaan. Menen mieluummin kilpailijoille, ihan periaatteesta - olisin mennyt jo nyt edelliskerrallakin, jollen olisi ollut hiukan epätoivoisemmassa tilanteessa enkä halunnut pitkittää hankintaani enää yhtään kauempaa.

Jouduin turvautumaan jopa perään soittamiseen (otin lisätakuun) myöhemmin ilmenneiden ongelmien takia, eikä senkään prosessin suhteen mennyt putkeen oikein mikään.

Eli omalta osaltani: hyvästi, Gigantti! Se nyt vaan on tyhmää ostaa teiltä, kun te ette satsaa asiakaspalveluun.
5 VASTAUSTA:
EN VOISI OLLA KANSSASI ENEMPÄÄ SAMAA MIELTÄ! En ymmärrä miksi tuollaista myymälää kukaan haluaa tukea! Itse olen lopettanut kaiken asioinnin Gigantissa ja tuen muita toimijoita, missä asiakas on vielä asiakas.
Samaa mieltä. Tammiston Gigantin knowhow-osastolla saamani kohtelu oli aivan käsittämätöntä. Muutama päivä aikaisemmin hankittu iPhone-puhelin oli jo kerran vaihdettu uuteen mutta uusikin puhelin katkaisi puhelut ja pomppasi pois verkosta jatkuvasti. Kun kävin tiedustelemassa knowhow-osastolla miten saisin sellaisen puhelimen joka toimii niin vastaus oli todella tympeä. Keski-ikäinen mieshenkilö tiuski, että sen kun menet ja palautat puhelimen läheiseen vastaanottoon. Ei puhettakaan, että olisi mietitty miten saisin puhelimen toimimaan. Olisin maksanut puhelimen lisäksi kolmen vuoden huolto+neuvontasopimuksesta 105 euroa jota Gigantti ei palauttanut. Se jäi omaksi tappioksi. Täytyy sanoa, etten ole elämäni aikana aikaisemmin kokenut yhtä tympeää kohtelua.
Jostain syystä vaikuttaa siltä, että Gigantin neuvontaosastolle (knowhow) otetaan töihin henkilöitä joilla ei alkeellisintakaan käsitystä hyvästä asiakaspalvelusta. Yritys jolla on varaa satsata huomattavia summia mainontaan on pahasti laiminlyönyt henkilökunnan asiakaspalveluun liittyvän koulutuksen. Yrityksen johdon olisi aika herätä.
Joo, Gigantti. Gigantilla on se tyyli, että myyvät kakkoslaatua, maanantaikappaleita, sekundaa ja sitten kusettavat takuuasioissa. Niin monelta kuullut valituksia siitä, kuinka Gigantista ostettu taulutelkkari on pimahtanut ennen aikojaan, ja sitten on väännetty takuuasioista ja Gigantti ollut maksattamassa asiakkaalla korjaukset sun muut. Missä mitäkin ollut. Eipä tartte ko. putiikissa asioida.
mikäään ei pidä paikaa minkä lupaavat.tosi surkee ,ei kannata ostaa mitään,
+Lisää kommentti
Lähinnä tuo lisäsuoja / turva mitä Gigantti markkinoi korvaa vahingot ja tapaturmat, eli eräänlainen vakuutus. Mutta yleensä pienemmällä omavastuulla kuin esim. kotivakuutus.

Näin oman xbox360 kanssa kävi, laitteeseen tuli vika, soitteliin mikä lie vakuutusnumero olikaan. Niin Gigantin väki ei soittanut sinne vaan minä itse, syyksi sanoivat etteivät tiedä mitä laitteelle on käynyt. Ei toisaalta ihme, itseähän laitetta käytin eivätkä he. Lisäturva (vakuutus) kuitenkin korvasi uuden boksin rikkinäisen tilalle, oma vastuu taisi kyllä olla noin 30e suuntaan. Kotivakuutuksessa noin 150e, ja kyllä joissain kotivakuutuksissa on myös pienempi mutta taas isompi kk maksu.

En ainakaan itse koe saaneeni huonoa palvelua, juurikin tuossa Tammiston myymälässä.
2 VASTAUSTA:
Hyvinkään Gigantin hommaama, epäpätevä asentaja asensi meille uuden astianpesukoneen. Olohuoneen parketti naarmuilla ja keittiössä vedenpaisumus.

Kiitti mulle riitti!
Gigantin asentamana pyykinpesukone ja pistivät samalla kynnyksen paskaks ja kuukauden vanha talo. Pesuallas kans naarmuilla kun sinne heitettiin työkalut. Ihan sikoja!!!!!!
+Lisää kommentti
Hiiri palautettiin Gigantilta. Viesti: hiiri kunnossa, käytetty heillä 1,5 viikkoa. Laitoin hiiren kotikoneeseen. pätkii hetken päästä.
Hiiri työkoneeseen seuraavanan päivänä, toimii 10 minuuttia, jonka jälkeen pätkii.

Soitin Logitechin asiakapalveluun, josta kehottivat ensin asentamaan viimeisimmän hiiri-driverin. Ei auttanut.
Sitten käytiin pariston vaihdot läpi. Kun hiirtä oli yritetty käyttää useammassa koneessa ja eri USB-porteissa , totesi Logtech:in kaveri, että hiiri on viallinen. He lähettävät uuden postissa tilalle. Vanhaa ei tarvitse lähettää minnekään (kun on alle 100 euron arvoinen ostos).

Logitech piti maineensa, Gigantti ei.
2 VASTAUSTA:
Tota noin ensinnäkään emme huolla mitään hiiriä. Vaan ne lähtee suoraan kierrätykseen ja logitechille hyväri pyyntö ja asiakas saa uuden. Taidatpa puhua shaissea:)?

Ja tohon nokia puhelimen voin ottaa sen verran kantaa että jos näyttö on halki se on pommin varma juttu että laskun kera tulee aina takaisin, sehän ei tietenkään kuulu takuun piiriin. Käsittämätönta jos huoltoliike on sen huoltanut. Monesti tullaan sanomaan että taskussa mennny tämmöseks. No eihän sillä ole mitään väliä olet sen joko seinään heittänyt, pudottanut maahan tai taskussa mennyt rikki. Sama lopputulos näyttöhalki= ei takuunpiiriin kuuluva juttu.
jooop kirjoitti:
Tota noin ensinnäkään emme huolla mitään hiiriä. Vaan ne lähtee suoraan kierrätykseen ja logitechille hyväri pyyntö ja asiakas saa uuden. Taidatpa puhua shaissea:)?

Ja tohon nokia puhelimen voin ottaa sen verran kantaa että jos näyttö on halki se on pommin varma juttu että laskun kera tulee aina takaisin, sehän ei tietenkään kuulu takuun piiriin. Käsittämätönta jos huoltoliike on sen huoltanut. Monesti tullaan sanomaan että taskussa mennny tämmöseks. No eihän sillä ole mitään väliä olet sen joko seinään heittänyt, pudottanut maahan tai taskussa mennyt rikki. Sama lopputulos näyttöhalki= ei takuunpiiriin kuuluva juttu.
ETHÄN SÄ D'OR DORKA EDES OLE MITÄÄN JÄRKEÄ JA SITTEN VIELÄ VARAA MAKSAA ESIMERKIKSI TURHAAN BUSSI LÄHTEE LIIKKEELLE SATOJEN KILOMETRI PÄÄSSÄ OLEVAN PERUUTTAMISTAAN OLEVIA TUOTTEEN JONKA KOHDALLA LUKEE ETTÄ MINUN MIELESTÄNI EI TARVITSE MAKSAA OLET PISSIS LISSU JA SITTEN VEDÄN TURPAAN HOMO
+Lisää kommentti
Vitun hidas toi gigantti! Ei vittu ,miks ei myyty muaalla sitä tuotetta tolla hinnalla. jos ois myyty oisin vitun varmastin ostanut muualta. Gigantin hinnat ok. Asiakas palvelu perseestä. Ja toimituksetkin perseestä. mä oon vitun kiireinen ja haluan saada tuotteen 2päivän päästä ja ei vittu kun tuote ei oo tullu 3päivässä vaikka on luvattu 2-3pv Peerseestä koko netti tilaus. Te Gigantin asiakas palvelija HAISTAKAA PASKAT!!!!!!!!!!!!!!!! Ei tiiä millon tilaus on ees postissa
Ilmoita
minun kohdallani gigantti on toiminut ihan ok joka asiassa.vaikka heidän pesukoneensa on kyllä ihan sika kalliita .mutta prismasta en mee ostaa enää mitään kun heillä on paljon paskempi palautus juttu kun joka kerta heidän pitää soittaa jollekkin et saako ottaa vastaan jonkun tuotteen vaikka se 7 päivää ei ole edes kulunut umpeen..
1 VASTAUS:
ei
+Lisää kommentti
Aika paljon paikka kunnasta kiinni ilmeisesti nää ongelmat. Ainakin Kotkan Gigantista on aika negatiivinen fiilis ku myyjät pelailee tasku biljardia, eivät tiedä elektroniikka/tietotekniikka asiosta yhtään mitään vaikka myyvät niitä ja puhuvat usein paskaa tuotteista mutta kun huomataan että oltiinkin väärässä niin sitten syytellään muita.

Tein hinta tiedustelua kerran Gigantissa ja kysyin että minkä kokonen screeni on PSP:ssä (käsikonsoli) ja sanoivat 5 tuumaa tasan. Myöhemmin selvisi että 4,3 tuumaa.

Meinasin kerran ostaa tv:n sieltä mutta eivät osanneet sanoa resoluutiota, vaste aikaa, eikä hertsi taajuutta joten jäi ostamatta. Tv ei siis ollut näytillä vaan paketissa ja tarjouksessa.

Olin ostamassa Kuulokkeita ja paketissa luki kaksi eri pituutta. Tais olla 1,5M ja 2,5M ja kysyin kumpi toi pituus on ja sanoivat sen 2,5M joten ostin sen mutta juuri kun olin lähdössä ajattelin tarkistaa...PASKA HUULEEN se oli sen 1,5M joka on tietokoneeseeni liitettynä ihan liian lyhyt. Noh palautin sen ja sain rahat takaisin ja kysyin myyjältä miksi se ei ollut 2,5M ja hän sanoi että emme vastaa maahan tuojan virheistä. Vittu teki mieli mennä ostamaan uusi samanlainen ja tarkistaa olisiko kaikki virheellisiä vai olisiko sattunut myyjä vain puhumaan paskaa. Jos olisin ehtinyt huomata sen kotona niin varmasti olisi tullut jotain ongelmia palautuksen yhteydessä.

Musta pörssi on erittäin hyvä liike Kotkassa mutta vähän kalliimpi kuin muut mutta asiakas palvelu ja myyjien tietotaso korkea.
Ilmoita
GIGANTTI ON PERSEESTÄ YRITTÄVÄT VITTU HUIJATA!!!!!! katsoin joku päivä sitten gigantin netti sivulta ps3 pelin call of juarez bound in blood sielä hinta oli jotain 25-35 euron tietämillä arvelin kumminki käydä suoraa hakemas gigantis tuon kyseisen pelin koska himotti jo päästä pelaan villin lännen peliä kuinka ollakkaan gigantis löytyi tuo peli mutta hintalapussa luki 55euroa SIIS MITÄ VITTUA JA PELI ON VUODELTA 09 EI SIIS MIKÄÄN UUS PELI SAATANAN KYRVÄT! ajattelin varmistaa vielä hinnan joten koppasin pelin mukaan ja marssin kassalle myyjä näpytteli konetta ja minä huomasin näytöllä ku sielä luki 29euroa ja mainitsinki asiasta sitte se saatanan rillipää homo rupes vaan inttään et se on 55euroa ja ei oo eka kerta toinen juttu on se että olen reilusti yli tonnilla sieltä ostanu tavaraa ja sitte ku sieltä läppärin ostin ni eivät saatana ees hiirtä antaneet tinkata mukaan SAATANAN GIGANTTI HAISTAKAA VITTU VOITTA OLLA AIVAN VITUN VARMOJA ETTÄ MINULTA ETTÄ SAA SENTTIÄKÄÄN ENÄÄ VITTU SIELTÄ SAATANAN MULKUILTA EN OSTA ENÄÄ PERIAATTEEN TAKIA MITÄÄ VAIK JOSKUS JOKU TUOTE OISKI HALVEMPAA! TYHMÄT MAKSAA LIIKAA JA KÄY GIGANTISSA LOL! ASIAKAS PALVELU GIGANTISSA ON TÖRKEÄÄ PERSETTÄ ENKÄ KYSEISTÄ KUSI LUOLAA VOI SUOSITELLA EDES PAHIMMILLE VIHAMIEHILLEKKÄÄN KOSKA SE OIS ENEMPI KU TÖRKEÄ RIKOS TUNTUU VÄHÄ ETTÄ NE YRITTÄÄ VAAN NYKYÄÄN HUIJATA JOSKUS USEAMPI VUOSI TAKAPERIN SE OLI IHAN ASIALLINEN LIIKE NYT VITTU AIVAN PERSEESTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
1 VASTAUS:
Jyväskylässä ostin älypuhelimen aioin ostaa myös pesukoneen vaan kuinkas kävi, myyjä häipyi tehtyään asiaan kjuuluvat ostopaperit etukäteen kuin entisessä Neuvostoliitossa. En antanut tietojani kun maksoin ostokseni kortilla. Niin jäi pesukone hyllyyn. Puhelimen sain sentään maksettua kassalla toiselle henkilölle.
Niin oputo toimintatapa ja käytös että ein tuntenut olevani asiakkaana tässä maassa.
+Lisää kommentti
Gigantin Joensuun myymälässä palvelu on aivan käsittämättömän huonoa. Liian usein olen antanut anteeksi huonon palvelun tason. Nyt hankitaan tuotteet ja palvelut kilpailijoilta.
7 VASTAUSTA:
Totta. Tänään yritin käydä ostamassa sieltä paria läppäri jotka oli uusimmassa tarjouslehdessä. Eka kaveri sanoi koneelta tarkistettuaan et loppuneet ja häipyi nurkkaansa. Toinen jehu sitten sanoi et ei ole mutta jos maksat 30 % varausmaksua niin saat mahdollisesti koneen kk sisään. Aivan varmaan maksan moisille etukäteen:)

Tää on turhankin tuttua et mainostetaan halvalla jotain mut arvashan sen ettei varmasti tuotetta ole.

Myyjien asiaspalvelutaidot täysin ala-arvoisia töykeitä jne.
gigantius IV kirjoitti:
Totta. Tänään yritin käydä ostamassa sieltä paria läppäri jotka oli uusimmassa tarjouslehdessä. Eka kaveri sanoi koneelta tarkistettuaan et loppuneet ja häipyi nurkkaansa. Toinen jehu sitten sanoi et ei ole mutta jos maksat 30 % varausmaksua niin saat mahdollisesti koneen kk sisään. Aivan varmaan maksan moisille etukäteen:)

Tää on turhankin tuttua et mainostetaan halvalla jotain mut arvashan sen ettei varmasti tuotetta ole.

Myyjien asiaspalvelutaidot täysin ala-arvoisia töykeitä jne.
eipä ihme ...paska valuu ylhäältä... ei siellä ole motiivia palvella asiakasta ,,,, koska joensuun gigantin ,,,olevinaan päällikkö.......ei koulutusta minkäänlaista,,, tais olla . H.S Pitkäselläkin ,,, vain autonkuljettaja.. narsistinen ,,,kumileimasin ,,, vai mikä lie mikki hiiri... yritin joskus ostaa häneltä jotakin....mut kaveri ei tuntenut edes tuotetta,,,menin eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee xpertille ja homma pelas..
ölin joskus töiissä gigantissa ....ja voin sanoa,,,,että sielllä jopa käskettiin valehtelemaan asiakkaalle...
...palvelu on mitä on,,,ei ainakaan joensuun gigantti palvelulla pärjää......sillä yksi mulipäinen jääkaapin myyjä valehtelee niin ettei pysy korvat åäässä,,, naurettavia selityksiä,,,.. olin ostamas pesukonetta ja joka oli tarjoukseessa,,, niin myyjä tyttö sanoi ettei hän myy sitä..vaan osta tuosta tuo kalliinpi kone... sanoin etten osta vaan ostan tuon tarjouskoneen,,,, ..en saanut konetta ... pitäkööt paskansa
emms3 kirjoitti:
ölin joskus töiissä gigantissa ....ja voin sanoa,,,,että sielllä jopa käskettiin valehtelemaan asiakkaalle...
Kiinnostaisi missä ihmeen Gigantissa niin kehotetaan? Ei meillä ainakaan :o Tänään juuri tavaratalopäällikkömme muistutti tarkkailemaan internet -hintoja, ettei myymälässä olisi missään nimessä kalliimmat hinnat. Hän painotti vielä hintojen tarkkailun tärkeyttä, ettei asiakkaille tulisi sellainen olo kuin yrittäisimme huijata.
Oho! kirjoitti:
Kiinnostaisi missä ihmeen Gigantissa niin kehotetaan? Ei meillä ainakaan :o Tänään juuri tavaratalopäällikkömme muistutti tarkkailemaan internet -hintoja, ettei myymälässä olisi missään nimessä kalliimmat hinnat. Hän painotti vielä hintojen tarkkailun tärkeyttä, ettei asiakkaille tulisi sellainen olo kuin yrittäisimme huijata.
"muistutti tarkkailemaan internet -hintoja"

Lahdessa ainakin löytyy huijari myyjä. Puhuu, puhuu ja saa asiakkaan valitsemaan eri tuotteen jota alunperin oli ostamassa. Kotii tullessa (5.5km) huomaa että sama tuote netistä varattaessa 200e halvempi.

No, palautus toimi kuin junan vessa, joten jotai hyvääkin.
Oho! kirjoitti:
Kiinnostaisi missä ihmeen Gigantissa niin kehotetaan? Ei meillä ainakaan :o Tänään juuri tavaratalopäällikkömme muistutti tarkkailemaan internet -hintoja, ettei myymälässä olisi missään nimessä kalliimmat hinnat. Hän painotti vielä hintojen tarkkailun tärkeyttä, ettei asiakkaille tulisi sellainen olo kuin yrittäisimme huijata.
itse töissä olleena gigantissa, voin sanoa että esimiehet käskevät kääntämään tarjoustuotteista joihinkin toisiin malleihin jotta talolle jäisi katetta.. myyjiä ei välttämättä kiinnosta paljoa myydä koska töyntekijöitä kohdellaan kuin roskasäkkejä gigantissa ja toi nettihinta tarina että nitä tarkistellaan.. paskanmarjat :D
+Lisää kommentti
Gigantti on liike, jossa en enää asioi. Ostimme astianpesukoneen, joka hajosi lyhyen käyttöajan jälkeen. Huollossa ja korjauksessa kesti yli kuukausi, mitään korvaavaa konetta tms emme saaneet tilalle.
On se kumma, että joka yhteydessä törmää tähän, kuinka huonosti Gigantti hoitaa takuuasiat, ja homma vain siellä ei muutu.

Lukuisia valituksia, lukemattomia sähköposteja, lukemattomia puheluita ja kun ei toimi niin ei toimi. Käsittämätöntä.
3 VASTAUSTA:
Mustikortit, kannettavat, astianpesukoneet, siis kaikki Gigantin tuotteet menevät rikki...
Huono Huono Huono Kauppa.
pr7of6kg5ue4n3c kirjoitti:
Mustikortit, kannettavat, astianpesukoneet, siis kaikki Gigantin tuotteet menevät rikki...
Huono Huono Huono Kauppa.
Samaa tavaraa ne muutkin myy, joten turha syyttää Giganttia tästä! ;)
pr7of6kg5ue4n3c kirjoitti:
Mustikortit, kannettavat, astianpesukoneet, siis kaikki Gigantin tuotteet menevät rikki...
Huono Huono Huono Kauppa.
Onko se pakko ostaa se kaikkein halvin ja sitten natista, vaikka olisi "pakkomyyty" se kalliimpi mutta parempi? Köyhän ei pidä ostaa kaikkein halvinta!!
+Lisää kommentti
Me tilasimme ja maksoimme. Ensin netistä saatiin aika tilauksen tuomiselle (oli ihan hatusta vedetty kävi myöhemmin ilmi), otin lomapäivän ja odotin kotona. Sitten kävi ilmi, että koska tilasimme nimenomaan tilaustuotteen, pitäisi meidän odottaa vielä 2-3 viikkoa.

Ystävällinen miekkonen selvitti asiaa, ja sai jostain käsiinsä vastaavan tuotteen. Sovittiin yhdessä, että se tulisi tänään.

Otin siis taas vapaata töistä.

Asentaja kävi meillä muttei voinut mitään asentaa kun itse laitetta ei oltu tuotu. Kaksi soittoa myöhemmin, eikä gigantista olla voitu sanoa vielä muuta kuin, että selvitetään asiaa. Sain puolen päivän aikaan sentää tietää, ettei tuotetta tuoda tänään kuulemma mitenkään, eli olisin voinut mennä töihin iltapäiväksi jos olisivat kertoneet ihan suoraan että homma kusee pahasti.

Mietin koko kaupan purkamista, koska olen niin vihainen. Kaksi päivää ihan hukkaan heitetty giganttia odotellessa, eikä gigantti osaa sanoa mitään.
Ilmoita
Gigantin astiapesukoneen asentaja valehteli, ettemme tarvitsisi tulvasuojaa (koska ei ollut mukana). Onneksi soitin asiakaspalveluun, jossa kävi ilmi, että ilman tulvasuojaa vakuutus ei korvaa mitään vahinkoja.

Nyt ovat tulossa uudelleen, eli odottelen sitten taas Gigantin miehiä.

Meillä oli 50 hyvityskortti edeltävästä, myttyyn menneestä Gigantti kaupasta, joka ei vaan yllättäen mennyt läpi. Siitäkin piti soittaa uudelleen.

EI ENÄÄ KOSKAAN GIGANTTIA!
1 VASTAUS:
ei ole yllätys.
+Lisää kommentti
Gigantista en osta enää mitään. Ovat myyneet kaksi rikkinäistä HP:n läppäriä peräkkäin. Kone kävi huollossa ja sama vika. Olin kaksi viikkoa ilman tietokonetta joka on ostettu kuvankäsittelyä varten ja jota ilman en pärjää. Opiskelen alaa. Pc-klinikan asiakaspalvelijan mukaan tietokoneen viat ovat oma vikani (ei pysy päällä, ei saa itseään käynnistettyä eikä sammutettua, ei löydä internetyhteyttä, ei saa käynnistettyä telakkaa, särkee äänet, ei tunnista usb-laitteita). Kaikkia vikoja ei oltu edes kirjattu huoltolähetteeseen, vaikka soitin perään ja varmistin asian. Näinkö teette bisnestä? Olette myös myyneet minulle pesukoneen, jonka pohjassa oleva nukkasihti irtosi ekan käyttökerran aikana ja kaikki vaatteeni menivät rikki rummun ja laipan välissä. Pesukone korvattiin uudella joka oli homeessa. Minulle riitti!
1 VASTAUS:
Me ei enää osteta Hp:tä mistään, turhen monta lappäriä mennyt paskaksi juuri takuun umpeuduttua. Tuuletin pimahtanut ja kone ylikuumentunut. Acer on ollut kestävä ja kohtuuhintainen.
Gigantin asiakaspalvelu ainakin Tammistossa on ... sanonko mistä. Ja miksi helvetissä pitää ostaa joku turvatakuu vai mikä se niiden takuu nyt onkaan, kun tuotteissa. on normaalikin takuu yleensä vähintään 1 v. Kyllä sen ison G:n pitää hoitaa viallinen laite maahantuojalle normaalinkin takuun puitteissa.
+Lisää kommentti
Joo kokemuksia mullakin Gigantista, kierrän kaukaa ja varmuuden vuoksi vielä pidemmän reitin. Menin Lokakuussa katselemaan uutta maokkulaa kun vanha meni hajalle,noh..asiallisesti myyjä esitteli siis mokkulan j asiinä tilanteessa olin varma että saan siis PELKÄN mokkulan vaikka myyjä täytteli liittymä papereita mukaan.ja vannoi että liittymä ei ole käytössä..että on vain muodollisuus..mokkulaa sai käyttää 2 viikkoa ilmaiseksi, ja hupsis oli mennyt 4 päivää käytön yli tuo aika..noh..menin Giganttiin ja sanoin että ostan tämän Mokkulan ja maksan yli menneen ajan...yllätys ja vielä enemmän HÄMMENNYS kun sanottiin että ei onnaa liittymän ja mokkulan palautus..liittymä on 24 kk määrä aikainen..SIIS MITÄ VITTUA? sanoin myyjälle silloin että EN tarvitse liittymää vain sen itse laitteen...noh..asia on sovittu kyseisien operaattorin kanssa ja sain ostaa vain mokkulan..kiitos siitä kyseiselle operaattorille..myyjä myös laskeskeli hintoja mokkulalle kun hain mokkulan koe käyttöön se oli120€...kun yritin palauttaa liittymää koeajan jälkeen ja pitää vain mokkulan hinta oli149€..meni 5 min ja uusi lasku tulos Gigantin tiskillä..333€? SIIS häh?Myyjä vielä sanoi että palauta laite ja liittymä operaattorile ja toivotaan parasta että onnistuu pelkän Mokkulan osto!!Poistuin myymälästä kiroten...päätös pitää..EN AIO OSTAA YHTÄÄN VIMPAINTA KYSEISESTÄ PAIKASTA!!
1 VASTAUS:
En mäkään käy enää koskaan gigantissa.

Osta netanttilan kautta, sieltä ainakin saa hyvää asiakaspalvelua.
+Lisää kommentti
Tapahtuu koko ajan.
Giganttissa myyjät alkavat riidellä asiakkaiden kanssa kun haluaa jonkinlaista palvelua ostoksen jälkeen.
MITÄ V****A?... MITÄ V****A?... MITÄ V****A?

GIGANTTINEN PÄÄNSÄRKY
Ilmoita
oli siinä aloitus erikoinen

Puhelin pimeni
Televisio pimeni
Hiiri meni rikki, jne.

meillä ei ole mikään noista koskaan mennyt rikki ja puhelimia on osteltu perheessä (9 henk) vuodesta n. 1996 joka vuosi, joskus kolmekin.
Samoin jo 2004 siirryttiin taulu tv, eikä yhtään vikaa ole ollut.
Läppäreitä on ostettu kai 8, kaikki toimineet 2-11 vuotta vioitta, vielä 6-8 vuotiaat päivitäisessä nettikäytössä, ei missään muussa, samoin uusin 6 kk.

pari vuotta takaperin ostin nettikaupasta tv 900 € ja sitten tuli parin viikon päästä tarjous, jossa oli 700 €, kysyin palautanko tv, vai te hinnanerotuksen, 200 € tuli luottokorttitilille.

juuri viimeksi tilasin kameran jalusta 13 € ja lisäksi partakoneen 46 € koska ilmainen toimitus kupongillani vasta 50 € tilaukseen, palautin patrakoneen ja rahat tuli valittammatta.
Ilmoita
I pod kuukauden huollossa ja kysellessä pelkkää huutoa ja vittuilua takaisin. Miikka Kari niminen myyjä huollossa kuuluisi jonnekin kantoja hakkaamaan kuin asiakaspalveluun. Mennessäni paikalle hän intti ettei vakuutus ole vielä korvannut laitetta vaikka näin olin selvittänyt. Käski asiakkkaan itse selvittämään ja soittelemaan. Häipyi takahuoneeseen ja jätti kuin nallin kalliolle.Kaksi tuntia vietin Tammistossa ja lopulta joku varastomies löysi korvauksen ja hoiti laitteen minulle. Tosin sekin oli hyllystä loppunut ja jouduin sen Itiksestä hakemaan. En ikinä kusekaan koko firmaan päin vaikka olis kuinka hyviä tarjouksia.
Ilmoita
PERKELE LCD TV ON NYT OLLUT KOHTA KOLME VIIKKOA SIELLÄ HUOLLOSSA JA GIGANTTI EI ILMOTA MITÄÄN TUOLLA HUOLLOSSA ETTÄ MISSÄ SE TV MENEE VAIKKA SANOVAT ETTÄ SAATANA ETTÄ TARKISTAT SIELTÄ MIKÄ SEN TILANNE ON PERKELE..TÄNÄÄ SOITETTII SINNE GIGANTTII JA SANOVAT ETTÄ HAE KORVAAVA TV SIKSI AIKAA KUNNES TULEE TIETOA SIELTÄ HUOLLOSTA.. MIKSI HELEVETISSÄ HAKISIN TVN 3 PÄIVÄKSI KOTIIN JOS SEKIN HAJOAA SAATANA..SANOVAT ETTÄ 2 VIIKKOA MENEE KOLME VIIKKOA HAEN UUDEN TVN EN ODOTA ENÄÄ..VITTU ETTÄ SYÖ MIESTÄ..EIKÄ KEHTAA SANOA SIELLÄ ASIAKASPALVELUSSA PUHELIMESSA SUORAAN KU LAITTAVAT MUUMIMAMMAN PUHUMAAN
1 VASTAUS:
Outoa toimintaa gigantissa .Myyjä alko kyselee henkkareita,Käteisostoksesta!Hetken kinattuamme selvis että tämä molopää yritti huijata jotain vitun vakuutusta,vaikka sanoin moneen kertaan ei kiinnosta.Ja maksua p:tilillä.Pitkän vääntämisen jälkeen vasta raha kelpasi.Vast edes kierrän kaukaa kyseisen kaupan.
+Lisää kommentti
Ostin näyttely koneen tammikuussa, nyt se meni paskaksi 6kk jälkeen, takuu ei korvaa arvioitu korjaus kustannus 220e, kone maksoi 300e.
1 VASTAUS:
No kuin niin ei ole takuuta? Niissä vuosi tai kaksi takuuta. Toki jos vika ei ole takuun piiriin kuuluva vaan esim itseaiheuttu niin ei tietenkään korvaa. Sillä ei merkitystä onko näyttelykone vai paketista ja mistä ostettu
+Lisää kommentti
Gigantista aikaisemmin pelkkiä hyviä kokemuksia, kun laitteiden kanssa ei ole ollut ongelmia. Palvelu on ollut hyvää.
Heti kun ostamani tietokoneen ja sen oheislaitteiden tuli kanssa ongelmia, oli kohtelu kylmää. Paikka oli muuten Vaasan Gigantti.
En viitsi kertoa koko tarinaa, mutta sen verran korpeaa, että sen liikkeen ovea en enää avaa.
Ilmoita
Ostin tänään Logitechin z523 kaiutinsetin ja hintaa oli 89,-. Kun katsoin tuotetta Gigantin nettikaupasta hinta olikin vain 63,95 joten maksoin 25,05e turhaan. Voinko saada ylimääräiset rahat takaisin soittamalla Giganttiin yms.?
Ilmoita
30 pv palautusoikeus oli ostettu liikkeestä suoraan tai verkkokaupasta. palautettu kaksi ostosta liikkeeseen ja rahat käteen suoraan kassalta.
1 VASTAUS:
SURKEAA TOIMINTAA!!!TEKEVÄT RAHAA HUOLLON KANSSA HUIJAAMALLA ETTÄ VIKA ON ITSEAIHEUTETTU.
Ostin puhelimen elokuussa ja hajosi kesken puhelun,ei lataa eikä mene päälle enää,,koitettiin kaverin akkua ja lähti lataamaan.noh lähetettiin huoltoon kun takuukin vielä voimassa,soitti huollosta, maksaa 140e korjaus ja sanoivat että olen itse hajottanut puhelimen latauspesän???miten voi olla mahdollista hajottaa omalla laturilla puhelimen latauspesä??puhelin ollut normaalikäytössä, ja ladattu omalla laturilla,,kummallista erityisesti se että toisella akulla toimi lataus ja meni päälle.
Huoltopäällikkö soitti ja vittuili ja veti luurin korvaan.ETTÄ SELLAISTA ASIAKASPALVELUA!
SINNE JÄI PUHELIN JA TAITAA OLLA TUTTU PULJU KULUTTAJAVIRASTOSSA VALITUSTA TAITAA PUKKAA MELKOISTA TAHTIA TÄLLAISELLA ASIOIDEN HOITAMISTAKTIIKALLA.
+Lisää kommentti
Aivan paska kauppa. Gigantin nettikaupasta tilattu puhelin jumissa Matkahuollossa, koska ne odottavat toista pakettia, jota ei ole taida edes olla olemassa - joku pöljä Gigantin työntekijä laittanut kaksi lähetysnumeroa jostain helvetin syystä yhdelle perkeleen puhelinpaketille. Gigantin asiakaspalvelussa "ruuhkaa" ja jonotus kallista kuin mikä eivätkä ota yhtään nopeammin sähköpostilla yhteyttä. Haistakoot vittu koko vitun pulju. Halvalla saa vaan paskaa palvelua ja paskan maun suuhun koko hommasta.
Ilmoita
Lommilan gigantista menin aikoinaan kyselemään tarjous telkkarista.
Myyjä haukkui tämän tarjous telkkarin ja samalla kehui maasta taivaaseen tuplahinnan omaavan töllön. Totesin myyntipuheen jälkeen, että jos se on kerran aivan paska niin täytyy tästä lähteä sitten kilpailijalle kattelemaan. Myyjä jäi monttu auki. Hah :D
Ilmoita
Ostin gigantista uuden älypuhelimen, joka saapuikin parissa päivässä kotiinkuljetuksella. Puhelinta tutkiessani huomasin kuitenkin, että näytön halki meni hiusmurtuma. Eli uusi puhelimeni oli suoraan laatikosta hajalla. Ei oikeastaan ihme, sillä puhelin oli pakattu pelkästään sellaiseen paperiseen lähetyspussiin, ilman mitään pakkausmateriaalia tai pehmusteita suojelemassa kännykkää.

Vein puhelimeni seuraavana päivänä paikallisen gigantin huoltoon ohjeiden mukaisesti. Järkytykseni oli melkoinen, kun myyjä totesi tutkittuaan tapausta ehkä muutaman sekunnin '-Ei mene takuuseen'. Myyjä katsoi puhelinta muutaman sekunnin lisää ja väitti, että olen itse rikkonut puhelimen. Hän alkoi selittää, että puhelin halkesi, kun olen muka painanut kynnellä mikfonin kohdasta(siis mitä :/). Täytyy myöntää että on ainakin selitykset valmiina.

Jäi tunne että takuujutut ovat gigantille jonkinlainen tulonjähde, mikäs sen parempaa, kun saada asiakkaat maksetaan takuukorjaukset omasta pussistaan. Tietääpä tehdä ostokset jatkossa muualta.
1 VASTAUS:
EI mene takuuseen jos näyttö halki, koska ei puhelimen näyttö itsekseen halkea. Joko olet sen särkenyt itse tai sitten posti, ja jos posti on sen rikkonut, mene ja tee valitus postiin. Kikantti on ihan hyvä paikka jos tietää mitä ostaa eikä valita turhista pikku halkeamista.
+Lisää kommentti
älä tuomitse koko giganttia yhden mädän omenan takia. ko miika kari on jo muutaman vuoden kavaltanut rahaa väärentämällä takuukuitteja tuotteille joita ostaa ns henkilökuntahintaan kavereilleen, jokin aika selvisi että lähes kaikki tuotteet olivat varastettuja ja kari vain haki asiakasrekisteristä sopivan kuitin , ikävää sitten jos tämä normaali asiakas tarvitsikin takuutaan, näinä hetkinä tuon tyyppiset selitykset kuin"ei saa pitää taskussa" ovat mahtaneet syntyä. en tiedä onko hän yhä töissä, onko mahdollista etä koko kaupunki tietää tiskin alta myynnistä paitsi firman johto? toivottavasti ei, erityisesti elektroniikassahan takuu juuri on se josta uuden tuotteen hinta maksetaan vaikka lähes uusia saa murto-osalla. t. myös Karin tavannut ja rahansa menettänyt
Ilmoita
gigantti on perseestä... :D
1 VASTAUS:
Kiitos hyvin perustellusta mielipiteestä. Tällainen analyyttinen ja tarkka tieto on aina avuksi meille muille.
+Lisää kommentti
Ostin netin kautta pari eri kodinkonetta yritykseni omistamaan asuntoon. Täytin tilauskaavakkeen parhaaksi osaamallani tavalla ja maksoin laitteet suoraan firman tililtä. Toimitus tapahtui sovitusti, mutta kun tuli kuitti niin ostajaksi oli merkitty minut eikä yritykseni. Pyysin uutta kuittia ja sain Gigantilta vastauksen että se ei mitenkään ole mahdollista, ihmettelin asiaa koska korjaus laskuja / kuitteja pystyy tekemään jokainen yritys jos vain haluaa. No minulta jää nyt muutaman sadan ALVit omaan piikkiin tämän "mokan" takia, ja olkoon niin... Mutta, sitten tuli Gigantilta kysely asiakas tyytyväisyydestä. Kerroin että teimme kolme kauppaa kerralla, ensimmäisen, viimeisen ja ainoan koska he eivät voi moista pientä asiaa korjata. Nyt tuli vastaus @postilla että minun kommenttia ei julkaista, koska arvostelu sisältää "hintoja tai epäsopivaa kielenkäyttöä" ja varmasti ei näin ole. Eli voitte laittaa gigantin asiakas tyytyväisyys kommentit aivan omaan arvoon, julkaisevat vai kehut, mutta kukapa sitä naulaa omaan arkkuun pistäsi... Minä en tule asioimaan enään täysin joustamattoman yrityksen kanssa jos en sitten takuu asioissa. Tulen asioimaan paikallisten pienyrittäjä liikkeiden kanssa jatkossa, kuten tähänkin asti. Palvelu on asiakas läheistä, ymmärrustä löytyy ja pieni taipuu aina paremmin kuin iso kankea...
Ilmoita
Jep, on ihan varma että pienet paikalliset liikeet on asiakaspalvelultaan gigantin askeleen edellä itse Giganttia. Yrittäjät itse on paikalla lähes aina ja silloin ei ole kaikentietävillä kaxkymppisillä nulikoilla varaa v****lla maksaville asiakkaille. Hyvä kauppa on tehty silloin kun asiakas tulee ostoksille uudestaan. Tätä ei pitäisi olla kovian vaikea käsittää...
Ilmoita
Älkää missään tapauksessa ostako gigantista tarjouspuhelimia!!!Ostin lumia 820 8/2013 ja 920 10/2013 hintaan 299 euroa kappale. Molemmissa laitevika : erittäin huono kuuluvuus. Puhelinta ei voi käyttää. Huollossa ensimmäinen kolmatta kertaa ja toinen ensimmäistä kertaa.Asiakaspalvelu ja huoltopalvelu ala-arvoista!!!.Asettavat asiakkaan puhelimen käyttötaidon kyseenalaiseksi. Kaupan purkukin pitää ilmeisesti tapahtua kuluttaja-asiamiehen kautta. Itku kurkussa saa palata kotiin, kun gigantista kotiin tulee. Kiertäkää liike todella kaukaa älkääkä ostako nettikaupasta!!! Esim. mustasta pörssistä saa paljon parempaa palvelua ja kunnollisia laitteita.
Ilmoita
Onkohan se Gigantin vika, jos tehtailta tulee p....aa. Samasta luukusta ne tulee muidenkin puhelimet sun muut.
Ilmoita
vaasa gigantti täynnä pikku apinoita !!!
menin kyseiseen puljuun ostamaan 32 tuumaista tv:tä olin kattonu speksit jo valmiiksi ym ym....
ompa kumma, jonne myyjä propellilakki päässä rupesi haukkumaan kyseistä tvtä,ja tyrkytti puoletkalliimpaa.
eikä osannut selittää optista ääni lähtöä,
joo o ajattelin kun hän esitteli sitä ja sanoin että tottakai ostan haen rahat vaan tililtäni tuun pian :D just menin kotiin ja tilasin verkkokauppa.comista ja olen ollut tyytyväinen:)
2 VASTAUSTA:
Haha, toi oli hyvä! "tuun pian :D just menin kotiin ja tilasin verkkokauppa.comista"

Samaa huomannu, eli sitä ei meinata myydä millään mitä on tullut ostamaan ja väkisin tyrkytetään jotai muuta. Johtuu kenties siitä, et myyjä saa toisista tuotteista paremmat provikat?
proviprovik kirjoitti:
Haha, toi oli hyvä! "tuun pian :D just menin kotiin ja tilasin verkkokauppa.comista"

Samaa huomannu, eli sitä ei meinata myydä millään mitä on tullut ostamaan ja väkisin tyrkytetään jotai muuta. Johtuu kenties siitä, et myyjä saa toisista tuotteista paremmat provikat?
Johtuu juurikin siitä. Provikkapalkalla tekevät gigantissa.
+Lisää kommentti
Joo menin Espoon keskuksen ( slummin ) giganttiin ja kysyin myyjältä mistä löytyy shakkitietokoneet. Tämä NERO alkoi esitellä LÄPPÄREITÄ. On siinä yks vitun ammattitaitoinen henkilökunta!!!
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Gigantissa kävin ennen joulua ja todella hyvää palvelua oli!
Ilmoita
Ei muuten ole, ainakaan jos niiden tuotteessa on jotain vikaa. Gigantista ei saa palvelua ja yrittävät ketkuilla irti takuuhuolloista. En suosittele Giganttia ainakaan minkään kalliimpien ostojen tekopaikaksi!
Ilmoita
Suomessa kaikki asiakaspalvelu on surkeaa firmasta riippumatta. Kaikki on suhteellista. Itse olen saanut verkkokauppa.com ista vielä paljon huonompaa asiakaspalvelua kuin Gigantista.
Ilmoita
Ensinäkin, puhelimet menevät takuuhuoltoon valmistajan määräämään huoltoliikkeeseen, valmistajan määräysten mukaan aina. Se ei riipu mitenkään myyjäliikkeestä. Jos nokia käskee puhelimen lähettää johonkin tiettyyn huoltoliikkeeseen, niin niin tehdään. Jos tuotteessa on kuljetusvaurio, tai asennuksessa on tehty virhe, reklamaatio pitäisi tehdä taholle joka kuljetuksen/asennuksen on hoitanut. Gigantti ei yleensä ole kumpikaan näistä, vaan sen hoitaa jokin toinen liike. Useimmiten tosin kyseinen yritys on toiminut reilusti tässä, ja korvannut asiakkaan tuotteen uudella ja tehnyt reklamaation todennäköisesti kuljetus/asennusliikkeelle itse. Takuuhuolloista ei kukaan tienaa mitään, paitsi korkeintaan huoltoyhtiö. Myyjäliike jos laskuttaa jotain, niin sen laskun he ovat saaneet huoltoliikkeestä TAKUUSEEN KUULUMATTOMASTA VIASTA! Jos teidän pikku-Ernesti sen puhelimen kuolaa pilalle niin se ei ole myyjän vika. Itse puhelimia huoltaneena turhan usein sekoitetaan takuu- ja mikätahansa vika. Jos puhelin kastuu, putoaa, vääntyy tai vaikka kuumenee hellan päällä rikki, sillä ei ole mitään tekemistä enään takuun kanssa. Takuuhuollot maksaa valmistaja, omat mokasi maksat itse. Kiitos ja näkemiin.
Ilmoita
Kävin tänään Tampereen Lielahden Gigantissa taas pitkästä aikaa. Kysyin myyjältä ja hän vastasi ärtyisästi, että Mitäää? Kaverilla oli napit korvissa. Mistä ihmeestä johtuu tämä Gigantin surkea asiakaspalvelutaso? Mulla on kosolti huonoja kokemuksia ja muilla myös.
Ilmoita
paikka. Itse ostin philipsin telkkarin joka maksoi 1200€. No eipä siinä sitten, teeveee alko takkuilemaan ja hidastumaan. Lopulta ei enää edes kanava vaihtunut saatika smart toiminnot toiminut. Kun asiasta soitin giganttiin vastaus oli "sulla on surkea antenni"vittu pliiis mitä porukkaa ja tostakin soitosta perittiin yli 8,8 snt/min. Soitin philipsin asiakaspalveluun josta tuli kaveri paikalle ja heitti piuhan kiinni telkkariiin,hetken päästä toimi ilman moitteita eikä edes maksanut mitään!
1 VASTAUS:
Siis et itse tajunnut tarkistaa onko laitteessa kunnolla piuhat kiinni? Toivottavasti et oo tosissas :D Veikkaan että on se Philipsinkin kaveri miettinyt kotimatkallaan että valitettavasti sunkin kaltaisia tallaajia tähän maailman mahtuu, jotka ei osaa edes antennipiuhaa laittaa töllöön kiinni :D
+Lisää kommentti
miten on mahdollista että tämmöinen firma saa silti jatkaa,joka myy ihmisille valmiiksi rikkinäisiä, uudelleen kierrätettyjä, halpoja kopioita,kakkosluokan tuotteita.myyjät ovat törkeitä koska joutuvat myymään paskaa.
Ilmoita
Gigantin "asentajat" yritti asentaa Markantalon nettikaupasta ostettua pesukonetta. "Gigantti"-sanan kuullessani aavistin jo pahinta, ei nimittäin ollut ensimmäinen kerta näden sählääjien kanssa.

Yritykseksihän se jäi eikä niinkään taidon puutteen vaan sanoisinko vakavan asennevamman vuoksi.

Vaikka isäntä itse irrotti koneen vesiverkosta ja sulki hanan, eivät herrat suostuneet nostamaan konetta paikalleen, koska kyseessä oli kuulema "kuiva tila". Tilan "kuivuus" johtui siitä, että sinänsä vesieristetyn ja laatoitetun kodinhoitohuoneen ja suihkutilan välissä oli matala kynnys(suihkuverhon tukena).

Niinpä "vakuutus ei korvaa" oli tällä kertaa syynä palveluhaluttomuuteen. Kahden todistajan läsnäollessa tapahtunut koneen irrotus vesiverkosta olisi kuitenkin siirtänyt vastuun vakuutusmielessä yksiselitteisesti irrottajalle eli isännälle.

Jos tämä ongelma vielä olisi ratkennut, kyseinen asentajakaksikko ei kyennyt irrottamaan pesukoneen päällä olevaa kuivuria. Irrotus olisi kuulema niin vaivalloinen, että siihen menisi tunteja eikä ollut aikaa odotella. Aikaa oli kylläkin selvitellä asiaa oman firman kanssa ja varmistaa, että asiakasta varmasti jätetään palvelematta juridisesti kestävällä tavalla eli siten, ettei jää tilaa valituksille.

Pesukoneen irrotus kuivurista vaatii kahden ruuvin aukaisua, minkä jälkeen koneet voi nostaa erilleen. Suomesta, Virosta tai Puolasta tuskin löytyy putkimiestä tai pesukoneasentajaa, joka ei tätä tietäisi tai osaisi ottaa nopeasti selvää.

Gigantin asennuspalvelu on näemmä sitä, että asiakas kantaa vanhan koneen ulko-ovelle, jossa asentajat käyvät vaihtamassa sen uuteen. Minulle se kyllä sopisi mainiosti, mutta palvelun tasosta pitäisi kertoa asiakkaalle selvästi ja ajoissa.

Gigantin(omistaa Markantalon) on turha puolustella sillä, että se ostaa kuljetuspalvelut ulkoa: Vastuu kaupan yhteydessä sovituista asioista on aina kaupan sopijapuolilla.

Sama johtopäätös kuin useimmilla kommentoijilla: Ei enää ikinä mitään asennusta vaativaa Gigantista eikä Markantalosta. Gigantti on kyllä "konevuokraamona" ja laiteiden testauspaikkana ihan kiva.
1 VASTAUS:
> Gigantti on kyllä "konevuokraamona" ja laiteiden testauspaikkana ihan kiva.

Asiakaspalvelua vaan käytännössä ei ole. Jo noin seitsemän viikkoa ovat syöttäneet verukkeita jotteivät joutuisi myymään keskiviikon 3.9. 15-vuotistarjouksena ollutta Lenovo G50-30 läppäriä ilmoitettuun hintaan. Siis ilman tyrkytettyä (haitallista) "käyttövalmis pc" palvelua (maksaa jotain 50 euroa)
+Lisää kommentti
Myyjäkaarti kuulemma varaa kavereilleen tiskin alle parhaat tarjoukset.
Yllä kerrottu "15-vuotistarjous" on tyypillinen esimerkki.
Saisit koneen kainaloon maksamalla 20 prosenttia lisähintaa.
Muuten on "tuote lopussa ja ilmoitamme kun saapuu". Eivät ilmoita.
4 VASTAUSTA:
Takuuhuollossa 2kk käytössä ollut läppäri pimeni. Huollossa n.viikon ja
hakumatka 2x50 km,kävin asiakseen hakemassa,kun tarve heti eikä ensi vuonna.
Konetta ei kuitenkaan saanut toimimaan;
ei saanut yhteyttä internettiin ja jumitti lopulta kokonaan. Huollon mukaan
oli asennettu (siellä jo aikaisemmin asennettu)käyttöj.uudelleen. Mutta ei testattu,että toimiiko vai ei.
Pitäisi kuulemma viedä uudestaan huoltoon 50km päähän,tai saisi lähettää
postissa.
Kannatan ostoboikottia kys.firmaan.
"... varaa kavereilleen tiskin alle parhaat tarjoukset. "

Onko tietoa, minne nuo jemmatut koneet päätyvät?
mustempi pörssi kirjoitti:
"... varaa kavereilleen tiskin alle parhaat tarjoukset. "

Onko tietoa, minne nuo jemmatut koneet päätyvät?
> Onko tietoa, minne nuo jemmatut koneet päätyvät?

Hyvä kysymys. Ilmestyvätkö esim huutonettiin?

Paljonko provikkaa Gigantin myyjämafia ottaa "tiskin alle" jemmaamistaan?
HuutoGigantti? kirjoitti:
> Onko tietoa, minne nuo jemmatut koneet päätyvät?

Hyvä kysymys. Ilmestyvätkö esim huutonettiin?

Paljonko provikkaa Gigantin myyjämafia ottaa "tiskin alle" jemmaamistaan?
Venäjälle varmaan sieltä tiskin alta uivat.
Monikansallinen gigantti saa isot erät aika edullisesti.
Pienen välityspalkkion jälkeenkin hinta itänaapurissa edullinen?
+Lisää kommentti
> Saisit koneen kainaloon maksamalla 20 prosenttia lisähintaa.

Tuo 15-vuotistarjous olisi ollut niin hyvä (199€) että "käyttövalmis pc"palvelu olisi nostanut Lenovon hintaa 25 prosentilla
Ilmoita
Gigantin muita surkeita ominaisuuksia alle linkitetyn uutisen kommenteissa:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1419218598762.html

Potkut myyjälle, jos ei onnistu huijaamaan asiakasta ostamaan ylimääräistä?
Ilmoita
Kyllä ihmiset sitten jaksaa napista kaikesta :D Ei siinä, näitä on kiva lukea, kuinka asioista tietämättömät päättelee ja huutelee.
1 VASTAUS:
Gigantin asiakaspalvelijat ovat PERSEESTÄ EIVÄTKÄ OSAA HOMMAANSA. Myyvät vaan sen missä on paras voitto. Piti mennä hakee alennus läppäri tuolta helvetistä. Liikkeestä kun astuin ulos oli sylissä joku muu läppäri, jonka piti olla ihan helvetisti parenpi ja nopeempi. No eipä ollut. ostin action kameran yhteydessä muistikortin. Piti olla ihan helvetin hyvä ja hinta oli 50e. Samsungin 32gt. Ja kuva pätkii...

No sentään jotain hyvää. Olin ostanut laturin jonka piti käydä videokameraan. Eipä käynyt(yllätys). No vein takas ja sain rahat takasin heti. Eikä edes kaikki osat ollu mukana :D
+Lisää kommentti
Hei,

Olemme pahoillamme jos toimintamme ei ole vastannut odotuksiasi.
Koulutamme henkilöstöämme säännöllisesti, jotta epäkohdilta vältyttäisiin.
Toivomme, että otatte jatkossa yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme, jotta palautteet voidaan käsitellä mahdollisimman pian.

Terveisin,

Gigantti Suomi, Asiakaspalvelu
3 VASTAUSTA:
Ostin muutama vuosi sitten Lumia 1020 puhelimen gigantista.
Niitä ei ollut hyllyssä ja myyjä lähti hakemaan sitä jostain takahuoneesta.
Haku kesti aika kauan.
Kun myyjä tuli kännykkäpaketti kädessään, niin hän alkoi tyrkyttää jotain helevetin tuohi-luottokorttia, jolla en tee yhtään mitään ja jos tekisinkin, niin mitä vittua se gigantin myyjälle kuuluu ???????????????

Mutta se tärkein asia :
Kun aloin himassa avaamaan sitä kännykkäpakettia, niin huomasin ihmeellisen jutun:
KAÄÄNYKKÄPAKETTI OLI ILMEISESTI AVATTU JO AIKAISEMMIN, KOSKA SIINÄ OLI KAKSI SINETTITEEIPPIÄ PÄÄLLEKKÄIN JA ALIMMAINEN OLI KATKAISTU.

Kaikkien tuttujeni mielestä gigantti on myynyt PALAUTETUN kännykän UUTENA !!!!!!!!!!
Siinä kännykässä ei toiminut tarkennus lainkaan, joten ei ihme jos sen on joku palauttanut.

SELLAISEN MYYMINEN UUTENA OLISI AIKAMOINEN RIKOS.
OLEN MYÖS PÄÄTTÄNYT, ETTEN IKINÄ OSTA GIGANTISTA YHTÄÄN MITÄÄN.
Meillä on nyt kolmas huonoakin huonompi kokemus Gigantista. Ensimmäisellä kerralla ostettiin tv, joka jaksoi näkyä 15 min ja sitten pimeni. Tv ei ollut mikään halpa tarjoustuote. Noh, soitto asiakaspalveluun (pääsy sinne n. 30 min), palautus itse ja uuttahan ei saanut tilalle,vaan uuden odotus kuukausi. Otettiin rahat pois ja ostettiin muualta.
Tästä ei vielä opittu, tilattiin astianpesukone, jota ei tietenkään ollut varastossa. Odotus useita viikkoja. Maksettiin valmiiksi asennus . Toimitus tuli luvattuna aikana, mutta eivät olleet ottaneet mukaan valmiiksi maksettua turva-allasta koneen alle. No pojat eivät voineet siis konetta asentaa, vaan jättivät keittiön nurkkaan ja pyysivät tilaamaan uuden asennusajan! Siis haloo, ???? Soitin oitis asiakaspalveluun ja sieltä vaan valiteltiin tilannetta. Pitkään inttäessäni lupasivat laittaa soittopyynnön ko. Liikkeestä (Espoon Lommila) ja kertoivat, että sieltä otetaan yhtyttä 12 tunnin sisällä. Yhtydenottoa ei tullut . Soitin kuluttaja-asiakaspalveluun ja sain myymäläpäällikön numeron, jonne soitin seuraavana päivänä. Aluksi kyseinen myymäläpäällikkö sanoi, että asennus menee sitten seuraavalle viikolle. Sanoin, ettei se käy! Pitkän keskustelun ja kuluttaja-asiamiehellä uhkailulla saatiinkin loppujen lopuksi seuraavalle päivälle asennus. Myymäläpäällikkö lupasi laittaa hyvitykseksi asennuksen maksuttomaksi ja 70 euron lahjakortin, jota ei tänä päivänäkään ole postissa tullut !!!( ko. tapauksesta n 1 1/2 vuotta aikaa.
Tästäkään ei siis otettu opiksemme,vaan menimme pari viikkoa sitten Espoon Suomenojan liikkeeseen tilaamaan uutta hellaa. Tilasimme, maksoimme lieden,asennuksen ja vanhan poisviennin. Sovimme toimituspäiväksi tämän päivän klo 16-20. Mies piti etäpäivää,että varmasti joku on kotona, kun toimitus saapuu. Emme lähteneet mökille toimituksen takia. Siirsimme vanhan hellan jo pois, jotta vaihtaminen on mahdollisimman helppoa. Kello kävi tik, tak ja Gigantin autoa ei näy. Soitto asiakaspalveluun (sitten kun sinne vihdoin pitkän odotuksen jälkeen sai yhtyden) . Tieto järjestelmässä, ettei liettä voi vielä toimittaa saannin vaikeuden vuoksi. Yksi pieni asia on unohtunut: nimittäin asiakkaalle ilmoittaminen!!!! Voi pyhä jysäys!! Pyytämällä pyydettyäni asiakaspalvelija lupasi jättää soittopyynnön, joka pitäisi tulla 12 tunnin kuluessa osastopäälliköltä. Edellisellä kerrallahan sieltä ei koskaan tullut puhelua. Nyt odotan puhelua tasan sen 12 tuntia eli huomisaamuun klo 6.30 asti ja sen jälkeen osastopäällikkö tai kuka lie saa tutista housuissaan , kun lähden itse paikalle.
TOSI pettynyt olo TAAS! Gigantti pettää aina ! Ja äsken tuli tekstiviesti, että toimitus on miltei kuukauden päästä ?
EI KANNATA ottaa yhteyttä gigantin asiakaspalveluun netissä. Siellä on töykeitä/väärin asennoituvia ihmisiä. Ehkä asiaan vaikuttaa tosiaan huonot tuotteet ja asiakaspalvelijan väsymys ja asiakkaan syyllistäminen lopulta huonosta tuotteesta ja palvelusta. Eivät siis ilmeisesti jaksa vastatata tuotteistaan ja laadustaan enää asiallisesti.

Selostin ongelmiani kännykän huollon kanssa chatpalvelussa siis toivoen heiltä apua, (huolto ei siis löydä vikaa, vaikka kukaan tuttu ei kuule mitä puhun heille puhelimessa).

Uusi vasta ostamani tarjouspuhelin on näköjään ns. "susi". Merkki on lenovo B, älkää vain erehtykö ostamaan ja älkää missään nimessä ainakaan Gigantista!

Huolto on maksullista Gigantissa asiakkaalle ja AINAKIN tarkastus, jos kännykkää ei osata takuukorjata eikä vikaa löydetä!! MAKSAT JA VIKA PYSYY VAIKKA ON TAKUU. Kännykkä testataan kuulemma jollain laitteella jossain, tarkastuspaikan sim-kortin kanssa, siellä jonne lähetetään. Kahdesti on jo vikaa etsitty kännykästäni sitä löytämättä. Ja vikaa on ollut alusta asti. Tippunut ei ole eikä kostunut.

Nyt kaikki ystävät ja tutut sekä sukulaiset ovat puheluiden aikana harmistuneita, kun eivät kykene kuulemaan kunnolla puhettani(valittavat asiasta koko ajan) ja vekotin on kuulemma täydellisessä kunnossa huollon mukaan......Sim-kortin vaihtokaan ei auttanut, vaikka niin toivoin. Sain viimeksi kuitenkin neuvon yrittää sitä.

Sain hyvin ylimielisen kohtelun gigantin asiakaspalvelun chattityöntekijältä. Hän lähti yksinkertaisesti kesken keskustelun pois chatista ja jätti minut sinne ihmettelemään. Totesi lähtijäisiksi, että hän veisi itse kännykän huoltoon ja että jos vikaa ei kuitenkaan löydy, niin minä maksan tarkastuksen. Tästä olen tietysti järkyttynyt kun kännykkä on ollut jo kahdesti huollossa ja sille ei ole tehty mitään ja väitetään olevan kunnossa vaikkei ole ja viimeksi nippa nappa armosta vältyin maksamasta 25 euroa. Eli jos lähetän uudelleen niin menee taas siihen laitteeseen ja tulee takaisin tietysti uudelleen samaan tapaan kuin aijemminkin ilman vian löytymistä ja seuraavasta kerrasta ei enää varmaan armo toimi ja maksan sen 25. Niinpä en enää uskalla lähettää takuukorjattavaksi.

Vika on siis huomattava. Kiertelen puhelun aikana hakemassa paikkaa ja asentoa, jossa vastapuoli kuulisi puheeni. Puhelut katkeilevat, ääni katoaa ja vaimenee sekä vastapuoli kuulee rohinaa. Itse kyllä kuulen ihan hyvin puhelut - vastapuoli kärsii uudesta kännykästäni. Jotkut lyhyet puhelut onnistuvat hyvin. Kun puhelimeni oli viimeksi tässä ns. huollossa, niin ystäväni nauttivat sujuvista puheluista ikivanhan nokian vedenkestävän puhelimeni kanssa. Siitä kuului varsin hyvin ja puhelimen kallistuskaan ei katkaissut ääntä, eikä tarvinnut hakea kuuluvuutta kiertelemällä ympäri taloa.

Jatkossa ajattelen hoitaa ostokseni myymälästä, joka ei laskuta huollosta missään oloissa asiakasta. Tarkistan sen heti ensimmäiseksi kun alan nyt etsimään uutta kännykkää jostakin laatumyymälästä.
+Lisää kommentti
vissii keräävät ählyille rahaa ku velottavat ostoksista ylimääräistä.
Ilmoita
ostin keran imurin 99e (199) tykytettiiin jotain lisätakuuta tai turvaa monen kympin hintaan. ja annettiin kuva että se rikkoutuu 2-3 tai mikä onkaa imurin kestoikä, iässä. myyjä ei varmaan tarjouksesta saa mitään peruliksaa enempää vaan sopimusten myynneistä
Ilmoita
Ostin 29.1.2016 Oulun gigantista LG G3 -puhelimen. Myyjä sai puhelimen minulle myytyä lupaamalla, että puhelimen saa palauttaa 30 vuorokauden kuluessa, jos ei ole siihen tyytyväinen, ilman, että mitään selityksiä vaaditaan. Tarkistin asian myyjältä kahdesti. Alle kuukauden puhelinta käytettyäni totesin, että se toimii jopa huonommin kuin lähes 3 vuotta vanha Samsung Galaxy S3:seni: sovellukset eivät toimi, jatkuvaa jumittamista, kosketusnäytön toimintahäiriöitä yms. Päätin siis viedä puhelimen takaisin kauppaan, ja vaihtaa sen parempaan.

Gigantissa myyjä totesi, että palautus ei onnistukkaan, sillä olin puhelimen oston yhteydessä solminut määräaikaisen Dna-liittymäsopimuksen. Myöskään puhelimen vaihto ei jostain syystä onnistunut, vaikka olin valmis pitämään liittymän, johon olen tyytyväinen. Myyjä vakuutti, että kyseinen puhelin on oikein hyvä, mutta mikäli puhelimessa on vikaa, annetaan minulle uusi puhelin tilalle, ja lähetti minut toisen myyjän luo.

Edes uutta puhelinta ei kuitenkaan annettu tilalle, vaan myyjä olisi halunnut lähettää puhelimeni huoltoon. Tilalle tarjottiin vanhaa Nokian puhelinta, jota en ollut valmis hyväksymään. Olen maksanut uudesta puhelimesta, enkä 5-10 päivän odottelusta toimintakelvottoman Nokian kanssa.

Puhelimen minulle myynyt myyjä ei missään vaiheessa maininnut, että Dna-liittymän solmittuani menetän palautusoikeuden, joka oli ainoa syy siihen, että uskalsin puhelimen ostaa. Oli tämä sitten vahinko tai ei, minulle on kaupan yhteydessä jätetty kertomatta oleellisia tietoja. Minulle on luvattu palautusoikeus, ja tapahtunut virhe on myyjän eikä minun.
2 VASTAUSTA:
Joskus alalla työskennelleenä tällaisia tilanteita tuli vastaan jokseekin usein.

Ensinäkin liikkeellä ei ole velvoitetta antaa korvaavaa laitetta huollon ajaksi (olikohan muistaakseni 14vrk kestäneen huollon jälkeen kuluttajaviraston suositus).
Toisekseen tuskinpa kovinkaan suuri prosentti saa saman merkkistä ja mallista laitetta tilalle. Mietitäänpäs tätäkin ihan järjellä. Joku massatuote markkinoilla, tarkoittaa myös että tätä tuotetta luultavimmin menee suurempi määrä huoltoon. Tällöin myymälöiden tulisi ostaa itselleen laitetta suuri määrä takuuhuoltocaseja varten.
"Olen maksanut uudesta puhelimesta, enkä 5-10 päivän odottelusta..." - ja niin maksoin minäkin laajakaistakaistan kuukausimaksun kun otin uuden netin. Netti ei toiminut, olin yhteydessä aspaan, odotin 3 pvää asentajaa, asentaja totesi että taloyhtiön sähköjaossa on vika jolloin vika ei ole operaattorin ja odotin viikon että tämä korjattiin - ei siinä auttanut paasata operaattorille vaikka olin maksanut toimivasta laajakaistasta ja en saanut mitään korvaavaa tilalle tuoksi ajaksi.
Jos ostat uuden auton niin saatat joutua odottamaan sitäkin tovin ja jos siinä on vikaa niin huoltoonhan se menee ja tuskin saat samanlaista autoa heti tilalle huollon ajaksi.

Sitten se pakko tarttua vielä operaattoripuhelimeen. Itsellä tuli luettuani tuntu että ehkäpä teillä on tullut kommunikaatiokatkos ja olette keskustelleet samasta laitteesta 2:lla eri variaatiolle, operaattorikauppa ja ilman. Näissä on sitten mennyt pasmat sekaisin jommallakummalla.

Sinun kauppasi on operaattorin ja sinun välinen asia. Operaattori on se taho joka toteaa a) ei palautusoikeutta b) myyjän virhe ja myöntää palautus-/vaihto-oikeuden

Monesti myös itsellä unohtuu(ei jaksa) lukea sopimuksen ehdot jotka allekirjoittaa. Pitää muistaa aina että myös asiakkaalla on vastuu.

Monesti myös jälkipolemiikissa on värikynää aika paljon ja itse tapahtunut on täysin erilainen kuin kertomus - tarinan kaksi eri puolta.
Itteasiassa nykypäivänä taitaapi tiettyjen laitteiden (kännykkä, jääkaappi, pesukone..) kohdalla olla pakko saada huollon ajaksi lainakone. Ei ominaisuuksiltaan välttämättä vastaava, esim Iphone 6 huoltoon, lainaan lumia 520 on okei vaikka asiakkaan näkökulmasta tuntuukin hullulta. Alalla työskenneellä myöskin, tällainen tuli joskus vastaan, tuo 14vrk:n jälkeen taitaa olla jäänne ajoilta jolloin kuvaputki töllöjä myytiin uutena.
+Lisää kommentti
joo gigantti on perseestä,ainakin tammisto.olen ostanut sonyn tuotteita paljon,tuli ongelma,tammistossa nostettiin handut pystyyn,kuluttajansuoja lain nojalla myyjäliike vastaa ensisijaisesti kuluttajalle,tämä maailman ensiksi paskin PUTIIKKI ja sen osaamaton henkilökunta on vailla vertaa.
onneksi menin äyritielle sony finlandiin.
Ilmoita
muutama vuosi sitten ostin puhelimen ja kotona huomasin että sim kortin pidike puuttui,soitin ja kysyin korjaavatko.Huoltohemmo totesi että kyllä sä voit sen tänne tuoda muttei me tehdä sille mitään.nyt menin taas halpaan ja ostin puhelimen heiltä.näytöllä lukitus ja aikani töngittyä ja selviteltyäni Samsungilta,totesivat että takuuhuollettu puhelin myyty uutena.Palauttaessa myyjä tyttö ei tuntunut uskovat ja nyrpeänä yritti avata,kun ei onnistunut nakkasi puhelimen käteeni ja kehotti asiakaspalvelutiskille.Poika halusi vaihtaa puhelimen mutta minä otin rahat ja juoksin parempaan liikkeeseen.ei pahoitteluja ei hyvityksiä, ei mitään.onneksi tuli power!
Ilmoita
Kyl huomaa että toi viihdepaska jota noi myy, tyhmentää entisestään
Ilmoita
Kotkan gigantissa nuoret myyjät eivät kerro koko totuutta tuotteista.Pari kertaa kusetettu,heippa.
Ilmoita
Itse olin ostamassa Lappeenrannan gigantista uusia pelikuulokkeita. Noh niinhän siinä kävi että netissä hinta oli alennuksessa kuin myös myymälässä näytti hintalapussa lukevan, mutta ei, ei sitten oteta saatana oikeaa hintaa vaan sen normihinnan joka oli 40 euroa kalliimpi kuin oli alennuksessa. Sitten kysäsin että miksi otit tästä normaalihinnan kun tuote on alennuksessa? Noh vastaus oli tietenkin että normaalihinta normaalihintaisesta tuotteesta... Vitut.. Että vihaan gigantin asiakaspalvelua! En tasan enää osta mitään gigantista!!!
1 VASTAUS:
30 vrk palautus oikeus. Palauta, saat rahat takas jo periaatteenkin takia.
+Lisää kommentti
Raision gigantista olen aina saanut hyvää ja asiallista palvelua, ei mitään valittamista.
Ilmoita
Oulun Gigantissa todella ystävällistä, asiallista ja asiantuntevaa palvelua joka kerta.
1 VASTAUS:
Allekirjoitan!
+Lisää kommentti
Ihan hirveä firma, hyi saatana että osaa ihmistä sylettää.
Ilmoita
Joo ei kannatta. Yritin itse Gigantin Outlettia ja myyjä väitti olevan mukamas paljon edullisempi. No jos edullisesti haluaa luurin, suosittelen ostamaan vaikka jostain erikoisliikkeestä mielummin. Ainakin Swappie Suomessa myy näitä: https://www.swappie.fi/iphone-6s-ja-iphone-6s-plus/ ja olin itse tyytyväinen.
Ilmoita
gigantista ei osta enää ikinä mitään.myynnisä vaan rikkinäista tavara ja huono palvelu.
Ilmoita
pysykää kaukana tästä paskasta liikkeestä
Ilmoita
Jooo'o.. Kaukana kannattaa pysyä Gigantista! Itsekin tilasin kotiinkuljetuksena tavaraa kun en omista autoa.. Gigantti päätti kuitenkin lähettää postipaketteina osan tuotteista, jolloin ne päätyi postiin.. Asiakaspalveluun kun soitti niin vastaus oli "Sun pitää hakea ne postista.." Turhasta maksoin.. KIITOS GIGANTTI! En koskaan enää astu tähän puljuun..
Ilmoita
15.02 tilasin tuotteen gigantista toimitusaika 2-5 päivää 20.02 tulee viesti tämä on ensimmäinen toimituspäivä mutta miksi? 26.02 tuotteesta ei ole kuulunut mitään. Suosittelen kiertämään koko paskan hyvin kaukaa.
Ilmoita
Palvelu ehkä huonoa mutta niille saa alennuskoodeja http://tarjoushaukka.fi/alennuskoodi/gigantti/ kun taas sitten esim. verkkokauppa.comiin ei alennuskoodeja heru sitten koskaan. Niiden hinnat muutenkin tuntuvat nousseen kattoon viimevuosien ajan. Ehkä yrityksen kasvun myötä myös tuotteet kallistuu ? Vai pitäisikö olla toisinpäin..
Ilmoita
Yritin soittaa gigantin "asiakaspalveluun", joka siis maksullinen numero. 18 minuutin odottelun jälkeen päätin sulkea puhelimen.

Normaalisti en ikinä asioisi gigantissa, mutta tällä kertaa haluamani tuote oli muualta loppu.

Gigantin ongelman tietänee jo kaikki. Myyjät ovat PROVIKKAPALKALLA, joka tarkoittaa, että valehtelevat asiakkaille tuotteista, jotta saisivat myytyä ja täten enemmän palkkaa. Esim. Verkkokauppa.com maksaa myyjilleen kiinteää palkkaa ja täten säästyt harhaanjohtavasta asiakaspalvelusta. Gigantissa myyjät tyrkyttää tuotteita, verkkokaupassa myyjät palvelevat asiakkaita. Helppo valinta.
1 VASTAUS:
Elefantille, urpo. Kelle siellä maksetaan provikkaa? Mistä tämän tiedät? Perusteluja?
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Gigantin "asiakaspalvelu" surkea

Ostin viime kesänä Tammiston Gigantista Nokian puhelimen ja Logitecin langattoman hiiren. Kännykästä meni näyttö pimeäksi parin päivän päästä. Vein kännyn Porvoon Giganttiin, jossa todettiin 5 sekunnin puhelimen kädessä pidon jälkeen, että puhelinta on käsitety väärin ja saan itse maksaa näytön vaihdon. Gigantin kaveri totesi, että voidaan kyllä lähettää Nokian huoltoon, mutta saan sitten itse maksaa korjausarvion teon ja kuljetuskustannukset.
No känny lähti Nokian huoltoon ja tuli parin päivän jälkeen takaisin ja näyttö oli vaihdettu takuuseen.
Gigantin kaveri vielä selitti, että Nokian käyttöohje kieltää puhelimen housujen taskussa säilyttämisen ja jos näin on tullut tehtyä ei puhelimen korjaus pitäisi mennä takuuseen. Sellaista kohtaa ei kyllä sitten yhdessä käyttöohjetta lukien löydetty.
Keväällä alkoi se hiiri pätkiä. Hiirulainen nyt Tammiston Giganttiin. Tuli samat alkulorut:
Hiiri oli heidän mielestään täysin kunnossa, voidaan lähettää huoltoon, mutta minä saan maksaa jos huoltokäynti aiheeton. Sinne se huoltoon lähti.
Lisäksi viime kesän kännykän näytön vaihto oli muutettu Gigantin asiakasrekisterissä sellaiseksi, että minä olin muka palauttanut hiiren heille viime kesänä ja saanut heiltä rahat siitä.
Eli yritin nyt muka ujuttaa heille jotain täysin eri hiirtä huoltoon. Todella mielenkiintoista. Onko tämä tapa, jolla Gigantti parantaa liiketulostaan ?
Millaisia kokemuksia muilla on ? Näinkö Gigantti markkinoi myymäänsä "lisäsuojaa" jos valmistajatakuu ei korvaa laitteen rikkoontumista.
Referenssinä voin kertoa Expert-ketjun asiakaspalvelusta. Viime syksynä ostin Samsungin 46-tuumaisen LCD-telkkarin. Toosa pimeni 15 minuutin käytön jälkeen. Soitin Expertille ja pyysivät tuomaan takaisin ja saan samantien uuden tilalle. Näin kävikin.
Samanlainen Expertiltä ostettu Logitech meni myös rikki. Hiiri Expertille ja antoivat heti uuden tilalle.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta