Kuinka kehittyä paremmaksi?

joopajoo234

Terve, haluaisin kehittyä paremmaksi pelaajaksi. Kaikkia osa-alueita olisi hyvä parantaa, eli vinkkejä, kuinka mailankäsittelyä ja luistelua on hyvä kehittää.

12

3889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harjoittelua

      Kaikessa taitoa vaatiavassa tekemisessä voidaan pitää 10 tuhannen tunnin harjoittelua rajana jolloin oma maksimitaso on saavutettu. Paljon harjoittelua tarvitaan.

      • 123123ererer

        1. Leivo puupalloa iha perkeleesti, siis joka päivä.
        2. Spurtteja ja loikkia.
        3. Alota jalkapuntti vasta a junnuissa
        4. Venyttele paljon
        5. Käy aina alku- ja loppulämmöil
        6. Älä käy lenkeillä, polvet menee ja muutenki iha paskaa, kuha jaksat pelaa yhden pelin täysii se riittää lätkäpelaajalle.
        7. Älä vaihda pelityyliä vaikka valmentaja sanoo mitä.


      • jäätyy_
        123123ererer kirjoitti:

        1. Leivo puupalloa iha perkeleesti, siis joka päivä.
        2. Spurtteja ja loikkia.
        3. Alota jalkapuntti vasta a junnuissa
        4. Venyttele paljon
        5. Käy aina alku- ja loppulämmöil
        6. Älä käy lenkeillä, polvet menee ja muutenki iha paskaa, kuha jaksat pelaa yhden pelin täysii se riittää lätkäpelaajalle.
        7. Älä vaihda pelityyliä vaikka valmentaja sanoo mitä.

        Mulla on eniten ongemia kiekollisen pelin kanssa. Luisteluu sujuu aika hyvin mutta kun saan pelissä kiekon en hetkeen tiedä mitä tehdä. Auttaakohan tuo leipominen puupallolla myös tuohon?


      • 2323erer
        jäätyy_ kirjoitti:

        Mulla on eniten ongemia kiekollisen pelin kanssa. Luisteluu sujuu aika hyvin mutta kun saan pelissä kiekon en hetkeen tiedä mitä tehdä. Auttaakohan tuo leipominen puupallolla myös tuohon?

        Ei, muista vaa nauttia siit jääkiekost ja ottaa rennosti siel kentäl.(siis mitää löysäilyy, mut turha jännittäminen pois) Turha hätäily pois.


    • Varmanyt

      Sun pitää nauttia treenaamisesta ja treenata sikana myös omalla ajalla. Siinä sä teet eron muihin.

    • blääh

      Muista !

      Moni nuori pelaa jääkiekkoa vaan koska se on cool. Sun ite pitää tiedostaa mitä jääkiekko vaatii ja nauttia treenaamisesta kentällä, kuin kentän ulkopuolellakin.

      • Tervetuloa Ipaan

        Tuu Ilveksen pelaan. Siellä on kaksi hyvää vakee. Toinen tietää jo paitsionkin


    • Ksskkfkfkfkfkfkdkd

      Per*eleesti duunia joka päivä ittekseen

      • Patrik.Laine

        Muista luistelu asento ja reenaaminen kovaa!


    • Anonyymi

      Voisko joku helpota oon ihan paska jääkiekossa oon siis jo 11v enkä harrasta jääkiekkoa koska en pysy perässä oon hyvä päästä mitä mun pitää tehä

      • Anonyymi

        rupeet ylen syömäriksi tai kaupunki suunistaja, tai lutkuttaja.


    • Anonyymi

      En osaa pelata jääkiekkoa 😢

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe