Raps raps

13

Uskomaton määrä nastapellejä jauhoi maanteitä tomuksi vieläkin tänäänkin täällä pääkaupunkiseudulla, vaikka
nastakausi päättyi jo ajat sitten. Itse asiassa koko talven olisi pärjännyt ilman nastoja mainiosti.
Jos nämä tunarit saavat vaihdettua vappuun mennessä renkaat,niin voivat sitten aloittaa narinan
maanteiden kulumisurista. Ai niin, eihän ne nastat mitään maanteita kuluta..................

6

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j6u64h

"niin voivat sitten aloittaa narinan maanteiden kulumisurista" sinähän se tässä nariset kun se karhean asvaltin ääni niin pelottaa sinua. Vinkki: mene junalla.

• renkkutus

Ei kai se ääni ketään pelota. Tiet kuluvat turhaan > sateella veden täyttämiä uria, aina herkemmin
        lähtee auto vesiliirtoon. Loputtomasti uutta pölyä ilmaan jalankulkijoiden hengitettäväksi. Turhaa liikenteen
        melua.
        Sitä paitsi renkaat kuluvat keväällä tosi herkästi. Jostain olen lukenut että toukokuussa renkaat kuluvat
        viisi kertaa nopeammin kuin syyskuussa. Liekö näin paljoa, mutta huomattavasti enemmän kuitenkin.

• Savolaistollo

Vaihdoin kesärenkaisiin sunnuntaina ja eikös heti työn jälkeen tullut televisiosta kelivaroitus. Ja eilen tuolla Sonkajärven perällä satoi lunta tien valkeaksi niin, että siinä liukastellessa rupesi jo kaduttamaan tämä pääkaupunkilaisten säätämän lain takia hätäily. Onneksi ei tänään tarvitse lähteä aamupakkaseen vaan vasta puolenpäivän jälkeen.

• ainakitkat

ajotaitosi yhteen pakkasaamuun?

• Savolaistollo
        ainakitkat kirjoitti:

ajotaitosi yhteen pakkasaamuun?

Näkyypä joiltakin loppuneen taidot kesken viime yönäkin. Ihmekö tuo, kun eilen satoi räntää ja päälle tuuppasi viiden asteen pakkasen. Kyllä siinä on kesärenkailla selviämistä. Minulla ei ole ollut tarvetta ajaa perjantai-illan jälkeen ja hyvä niin.

• ozzis

Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Ei ole kaikki kunnossa päänupissa niillä jotka nastoilla vielä ajavat. Ja kyllä! täälläpäin satoi räntää eilen ja tänään, mutta mitään nastoja siitä selviämiseen ei todellakaan tarvita. lumi/räntä sulaa samantien pois kun se osuu maahan ja vaik ei sulaisikaan ei siitä huolimatta ole liuakasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      119
      5523
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      277
      2227
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      92
      1793
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1220
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      341
      1207
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1130
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1129
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      153
      1126
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      114
      1108
    10. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      89
      1104
    Aihe