Raps raps

13

Uskomaton määrä nastapellejä jauhoi maanteitä tomuksi vieläkin tänäänkin täällä pääkaupunkiseudulla, vaikka
nastakausi päättyi jo ajat sitten. Itse asiassa koko talven olisi pärjännyt ilman nastoja mainiosti.
Jos nämä tunarit saavat vaihdettua vappuun mennessä renkaat,niin voivat sitten aloittaa narinan
maanteiden kulumisurista. Ai niin, eihän ne nastat mitään maanteita kuluta..................

6

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j6u64h

      "niin voivat sitten aloittaa narinan maanteiden kulumisurista" sinähän se tässä nariset kun se karhean asvaltin ääni niin pelottaa sinua. Vinkki: mene junalla.

      • renkkutus

        Ei kai se ääni ketään pelota. Tiet kuluvat turhaan > sateella veden täyttämiä uria, aina herkemmin
        lähtee auto vesiliirtoon. Loputtomasti uutta pölyä ilmaan jalankulkijoiden hengitettäväksi. Turhaa liikenteen
        melua.
        Sitä paitsi renkaat kuluvat keväällä tosi herkästi. Jostain olen lukenut että toukokuussa renkaat kuluvat
        viisi kertaa nopeammin kuin syyskuussa. Liekö näin paljoa, mutta huomattavasti enemmän kuitenkin.


    • Savolaistollo

      Vaihdoin kesärenkaisiin sunnuntaina ja eikös heti työn jälkeen tullut televisiosta kelivaroitus. Ja eilen tuolla Sonkajärven perällä satoi lunta tien valkeaksi niin, että siinä liukastellessa rupesi jo kaduttamaan tämä pääkaupunkilaisten säätämän lain takia hätäily. Onneksi ei tänään tarvitse lähteä aamupakkaseen vaan vasta puolenpäivän jälkeen.

      • ainakitkat

        ajotaitosi yhteen pakkasaamuun?


      • Savolaistollo
        ainakitkat kirjoitti:

        ajotaitosi yhteen pakkasaamuun?

        Näkyypä joiltakin loppuneen taidot kesken viime yönäkin. Ihmekö tuo, kun eilen satoi räntää ja päälle tuuppasi viiden asteen pakkasen. Kyllä siinä on kesärenkailla selviämistä. Minulla ei ole ollut tarvetta ajaa perjantai-illan jälkeen ja hyvä niin.


    • ozzis

      Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Ei ole kaikki kunnossa päänupissa niillä jotka nastoilla vielä ajavat. Ja kyllä! täälläpäin satoi räntää eilen ja tänään, mutta mitään nastoja siitä selviämiseen ei todellakaan tarvita. lumi/räntä sulaa samantien pois kun se osuu maahan ja vaik ei sulaisikaan ei siitä huolimatta ole liuakasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1413
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1215
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      97
      961
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      944
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      918
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      823
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      814
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      784
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe