Raps raps

13

Uskomaton määrä nastapellejä jauhoi maanteitä tomuksi vieläkin tänäänkin täällä pääkaupunkiseudulla, vaikka
nastakausi päättyi jo ajat sitten. Itse asiassa koko talven olisi pärjännyt ilman nastoja mainiosti.
Jos nämä tunarit saavat vaihdettua vappuun mennessä renkaat,niin voivat sitten aloittaa narinan
maanteiden kulumisurista. Ai niin, eihän ne nastat mitään maanteita kuluta..................

6

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j6u64h

"niin voivat sitten aloittaa narinan maanteiden kulumisurista" sinähän se tässä nariset kun se karhean asvaltin ääni niin pelottaa sinua. Vinkki: mene junalla.

• renkkutus

Ei kai se ääni ketään pelota. Tiet kuluvat turhaan > sateella veden täyttämiä uria, aina herkemmin
        lähtee auto vesiliirtoon. Loputtomasti uutta pölyä ilmaan jalankulkijoiden hengitettäväksi. Turhaa liikenteen
        melua.
        Sitä paitsi renkaat kuluvat keväällä tosi herkästi. Jostain olen lukenut että toukokuussa renkaat kuluvat
        viisi kertaa nopeammin kuin syyskuussa. Liekö näin paljoa, mutta huomattavasti enemmän kuitenkin.

• Savolaistollo

Vaihdoin kesärenkaisiin sunnuntaina ja eikös heti työn jälkeen tullut televisiosta kelivaroitus. Ja eilen tuolla Sonkajärven perällä satoi lunta tien valkeaksi niin, että siinä liukastellessa rupesi jo kaduttamaan tämä pääkaupunkilaisten säätämän lain takia hätäily. Onneksi ei tänään tarvitse lähteä aamupakkaseen vaan vasta puolenpäivän jälkeen.

• ainakitkat

ajotaitosi yhteen pakkasaamuun?

• Savolaistollo
        ainakitkat kirjoitti:

ajotaitosi yhteen pakkasaamuun?

Näkyypä joiltakin loppuneen taidot kesken viime yönäkin. Ihmekö tuo, kun eilen satoi räntää ja päälle tuuppasi viiden asteen pakkasen. Kyllä siinä on kesärenkailla selviämistä. Minulla ei ole ollut tarvetta ajaa perjantai-illan jälkeen ja hyvä niin.

• ozzis

Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Ei ole kaikki kunnossa päänupissa niillä jotka nastoilla vielä ajavat. Ja kyllä! täälläpäin satoi räntää eilen ja tänään, mutta mitään nastoja siitä selviämiseen ei todellakaan tarvita. lumi/räntä sulaa samantien pois kun se osuu maahan ja vaik ei sulaisikaan ei siitä huolimatta ole liuakasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      315
      6817
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      3906
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3106
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2807
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1932
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1682
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe