Uskomaton määrä nastapellejä jauhoi maanteitä tomuksi vieläkin tänäänkin täällä pääkaupunkiseudulla, vaikka
nastakausi päättyi jo ajat sitten. Itse asiassa koko talven olisi pärjännyt ilman nastoja mainiosti.
Jos nämä tunarit saavat vaihdettua vappuun mennessä renkaat,niin voivat sitten aloittaa narinan
maanteiden kulumisurista. Ai niin, eihän ne nastat mitään maanteita kuluta..................
Raps raps
6
642
Vastaukset
- j6u64h
"niin voivat sitten aloittaa narinan maanteiden kulumisurista" sinähän se tässä nariset kun se karhean asvaltin ääni niin pelottaa sinua. Vinkki: mene junalla.
- renkkutus
Ei kai se ääni ketään pelota. Tiet kuluvat turhaan > sateella veden täyttämiä uria, aina herkemmin
lähtee auto vesiliirtoon. Loputtomasti uutta pölyä ilmaan jalankulkijoiden hengitettäväksi. Turhaa liikenteen
melua.
Sitä paitsi renkaat kuluvat keväällä tosi herkästi. Jostain olen lukenut että toukokuussa renkaat kuluvat
viisi kertaa nopeammin kuin syyskuussa. Liekö näin paljoa, mutta huomattavasti enemmän kuitenkin.
- Savolaistollo
Vaihdoin kesärenkaisiin sunnuntaina ja eikös heti työn jälkeen tullut televisiosta kelivaroitus. Ja eilen tuolla Sonkajärven perällä satoi lunta tien valkeaksi niin, että siinä liukastellessa rupesi jo kaduttamaan tämä pääkaupunkilaisten säätämän lain takia hätäily. Onneksi ei tänään tarvitse lähteä aamupakkaseen vaan vasta puolenpäivän jälkeen.
- ainakitkat
ajotaitosi yhteen pakkasaamuun?
- Savolaistollo
ainakitkat kirjoitti:
ajotaitosi yhteen pakkasaamuun?
Näkyypä joiltakin loppuneen taidot kesken viime yönäkin. Ihmekö tuo, kun eilen satoi räntää ja päälle tuuppasi viiden asteen pakkasen. Kyllä siinä on kesärenkailla selviämistä. Minulla ei ole ollut tarvetta ajaa perjantai-illan jälkeen ja hyvä niin.
- ozzis
Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Ei ole kaikki kunnossa päänupissa niillä jotka nastoilla vielä ajavat. Ja kyllä! täälläpäin satoi räntää eilen ja tänään, mutta mitään nastoja siitä selviämiseen ei todellakaan tarvita. lumi/räntä sulaa samantien pois kun se osuu maahan ja vaik ei sulaisikaan ei siitä huolimatta ole liuakasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232538- 1351945
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631276Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151271En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771131Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271113Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451079Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831029Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse60992