Uskomaton määrä nastapellejä jauhoi maanteitä tomuksi vieläkin tänäänkin täällä pääkaupunkiseudulla, vaikka
nastakausi päättyi jo ajat sitten. Itse asiassa koko talven olisi pärjännyt ilman nastoja mainiosti.
Jos nämä tunarit saavat vaihdettua vappuun mennessä renkaat,niin voivat sitten aloittaa narinan
maanteiden kulumisurista. Ai niin, eihän ne nastat mitään maanteita kuluta..................
Raps raps
6
629
Vastaukset
- j6u64h
"niin voivat sitten aloittaa narinan maanteiden kulumisurista" sinähän se tässä nariset kun se karhean asvaltin ääni niin pelottaa sinua. Vinkki: mene junalla.
- renkkutus
Ei kai se ääni ketään pelota. Tiet kuluvat turhaan > sateella veden täyttämiä uria, aina herkemmin
lähtee auto vesiliirtoon. Loputtomasti uutta pölyä ilmaan jalankulkijoiden hengitettäväksi. Turhaa liikenteen
melua.
Sitä paitsi renkaat kuluvat keväällä tosi herkästi. Jostain olen lukenut että toukokuussa renkaat kuluvat
viisi kertaa nopeammin kuin syyskuussa. Liekö näin paljoa, mutta huomattavasti enemmän kuitenkin.
- Savolaistollo
Vaihdoin kesärenkaisiin sunnuntaina ja eikös heti työn jälkeen tullut televisiosta kelivaroitus. Ja eilen tuolla Sonkajärven perällä satoi lunta tien valkeaksi niin, että siinä liukastellessa rupesi jo kaduttamaan tämä pääkaupunkilaisten säätämän lain takia hätäily. Onneksi ei tänään tarvitse lähteä aamupakkaseen vaan vasta puolenpäivän jälkeen.
- ainakitkat
ajotaitosi yhteen pakkasaamuun?
- Savolaistollo
ainakitkat kirjoitti:
ajotaitosi yhteen pakkasaamuun?
Näkyypä joiltakin loppuneen taidot kesken viime yönäkin. Ihmekö tuo, kun eilen satoi räntää ja päälle tuuppasi viiden asteen pakkasen. Kyllä siinä on kesärenkailla selviämistä. Minulla ei ole ollut tarvetta ajaa perjantai-illan jälkeen ja hyvä niin.
- ozzis
Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Ei ole kaikki kunnossa päänupissa niillä jotka nastoilla vielä ajavat. Ja kyllä! täälläpäin satoi räntää eilen ja tänään, mutta mitään nastoja siitä selviämiseen ei todellakaan tarvita. lumi/räntä sulaa samantien pois kun se osuu maahan ja vaik ei sulaisikaan ei siitä huolimatta ole liuakasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541290Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206979Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15939- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865