kiimanen juhannus mökillä 08

jennn4

meitä oli kymmenisen tyttöö ja kymmenisen poikaa oltiin otettu vuokramökki tuolta hämeen alueelta.
me tytöt oltiin 16-17 vuotiaita ja pojat puolestaan 19-20 vuotiaita. mut mitäpä oli tapahtunu meidän kolleista komeimmalle, jonille, sen miehuus 'oli menny' vuosi sitten koska sillä oli diabetes ja niistä syistä sen vasen jalka jouduttiin amputoimaan just pari kuukautta siitä kun jätkä oli täyttäny 18v.
se ei voinu pistää päätäsä ulos minnekkään sen jälkeen! lopulta me tytöt alettiin nauramaan koko tyypille se oli niin läppä, se ois pystyny elämään onnellisen elämän ellei säälis koko ajan itteesä eikä pillustakaan ollut puute.. mut yllätysyllätys, jätkät oli saanu sitten jonin pakotettuu tulemaan sinne mökille jussina, mua ahisti tätähän mä just ensimmäiseks toivoin...
kato meillä oli ollut seksisuhde joskus ennen sitä sen amputaatioo mut sit se ei enää pystyny siihen vaan päätti alkaa elämään selibaatissa, mä en jaksanu enää kattoo.. lähin menemään ja tulinki ihan onnelliseks.. istuttiin sit iltaa ensiks pihalla makkaraa paistaen ja olutta juoden mä istuin just toisessa päässä pöytää niin kaukana jonista kun vaan pystyin, huomasin kuitenkin joni vilkuili mua vähän silleen ujosti silti kiltisti hymyillen ja mä koitin olla välittämättä..
sitten mentiin saunaan, ei me mitään arasteltu muijat istu alasti ja jätkät kanssa.. JOPA JONI EI OIS VUOSI SITTEN AKKOJEN KANSSA TODELLAKAAN TEHNYT ! ja taas kun se kahto mua ja hitto kun mä erehdyin kahtomaan vähän alas päin niin jätkällä seiso ja kohta huomas muutkii,, jätkät alko heittää sit läppää 'jonilla seisoo aina niin kovasti että sitä ei kyllä saa alas kun laittamalla jesarilla tohon melaan rautakangen kiinni! ' :D ja sitten kaikkee et ' jennanhan takia se joni kuitenki vaan tänne lähti '
mulle tuli niin kiusaantunu olo et mun oli pakko juosta helvettiin sieltä saunasta, ottaa pyyhe päälle ja mennä ulos.. minna lähti mun perään.. 'hei mikä sulle oikeen tuli..? '
sitten mentiin kaikki uimaan, onneks se viilenti vähän ilmapiiriä.. sitten mä jäin röökille ja palatessani muut oli mun mielestä menny jo sisätiloihin, aattelin et kai sitä vois tässä vielä käydä yhet löylyt ottamassa..
yllätykseltäni kun avasin saunan oven luultuani ettei siellä oo ketään, näinki jonin jääneen sinne ja ihan kun se ois ollu siinä varta vasten runkkaamassa ! valkoset spermat valu pitkin lauteita....
mä en tajuu , kiihotuin ihan vitusti.. menin kosteeks , ää vaikka kuinka en ois halunnu !
' jenna.. ' joni kahto mua ja voihki runkatessaan. mä en voinu kahtoo kun sitä sen tuskaa kun se ei ollu saanu pillua pitkään aikaan, menin viereen ja katoin sitä hellyyttävästi ja sanoin ' hei.. anna mun... '
niinpä mä aloin runkata jonia ja mihinkäs se johtikaan... no suihin ottoon.. lopulta me sitten pantiin siellä niin että lauteet jysky ei ollu ees liian kuuma vaan miellyttävän lämmin...

3

31578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jöördis

      Käy ensin ripari . lapsen isä ei ole poikaystävä....

    • 19

      minä olen pieraissut ainakin kaksi kertaa

    • reallylikeit

      ihan loistava tarina 8) ei mtn pervojen keski-ikästen anaaliseksijuttuja... tää oli just oikeenlaine 8) aah, romantic!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe