Eli kuinka kovaa hevonen juoksee? Ravi,laukka? Pitkä matka ja semmonen pyrähdys...
Tai jos vaikka heppa ryöstää maastossa?
Ja paljonkohan hevoset painaa?? kg/rotu?
Suokki kuulemma painaa enemmän kun katsomalta uskois, paljonkohan se on? Mitenkäs muut rodut?
Nuo taitaa olla semmoisia kysymyksiä joita ei-hevosihmiset aina kysyy. Enkä vieläkään osaa vastata. Että päätimpä selvittää. Toivottavasti joku tietää jotain faktaa (myös vastaavanlaiset linkit olis mielenkiintoisia).
-Kiitokset etukäteen
Hevosen nopeus
kysymys
2
1984
Vastaukset
- falabella
mä oon kuullut et kun hevonen laukkaa niin vauhtia voi olla jopa 40 km/h mut tavallisesti se on noin 25-30 km/h..tätä mä oon kuullut mut kannattaa vaik hakee googlella hakusanalla "hevosen nopeus".. ravista enkä niistä pyrähdyksistä tiedä niin en kyl uskalla sanoa..
- Holppa
painaa jotakin 500-600 kilon paikkeilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693205
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541849Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591664- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401491Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581122
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251105