Kyseisistä loisteputkista kokemuksia,siis parina? Tällä hetkellä ainoana loisteputkena toimii toi freshwater FF30,mutta tuntuu et se ei riitä:( ja aattelin et oisko kannattavuutta ostaa juuri toi tropical sen kaveriksi? Vai olisiko joku muu parempi? Sais noi kasvit kasvamaan...
Arcadia Tropical & Freshwater
Loisteputket
2
463
Vastaukset
- Putket
Ostin hagenin aqua glo loisteputken jonka kaverina on toi freshwater...Onkohan sopusuhtanen yhdistelmä? Kumpi parempi? Vai mitkä näille sopisi kaveriksi?
- fish KING
Kasvit kasvamaan hyvillä ravinteilla, valomäärä tulee seuraavaksi.
- Satekin nestemäiset ja kiinteät ravinteet olen itse havainnut parhaiksi ja hintalaatusuhteeltaan hyviksi tuotteiksi .. KVG
- jos on mahdollisuus kahteen putkeen, toinen putki n. 10000Kelviniä ja toinen se Grolux tms. kasviputki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954