Vaimon vilauttelusta

aviomies72

>Mua kiihottaa jajatus että vaimo vilauttelisi paikkojaan vieraille/tutuillekkin. Vaimoni on aika ujoa ja häveliästä sorttia;=( tosin "muodollisesti pätevä. 168/73 dd tissit....) onko muilla kokemusta? ehdotuksia?

34

9611

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leikki leikkinä

      meikattuna ja rohkeasti puettuna.........hommaa ostaja.

    • naapurin miäs

      Ei vilauttelussa mitään vikaa muuten ole, mutta jos painoindeksi on 26 niin parempi olis jos armahtaisi vieraita siltä näyltä. Semmoiset 10 kiloa läskiä ens pois, niin sit ehkä.

      • vilauttelufani

        Selvästi puhuu nuori finninaamainen poika. Kyllä nainen kun nainen on kivaa katsella kun on vähissä vaatteissa.


      • tyhmähkö

        Otappa tuosta muutama kuppikoko tissiä pois, niin on painoindeksikin taas normaalipainon puolella.


    • venom lover

      Tyttöystäväni valitti että eräs miespuolinen tuttavani aina tuijotteli hänen tissejään. Kerran kun olimme baarissa ja tyttöystävälläni oli poikkeuksellisen paljastava toppi päällä törmäsimme kyseiseen mieheen. kutsuin hänet pöytäämme. Oli kiihottavaa katsella kun hän tuijotteli tyttöystäväni rintoja koko illan. Oli varmaan raukalla muna kovana. Muutenkin kyllä tykkään kun tyttöystäväni pukeutuu paljastavasti ja herättää kiihotusta tutuissa ja tuntemattomissa.
      Oli myös erittäin kiihottavaa kun tyttöystäväni osallistui tyttöjen saunailtaan muutama vuosi sitten jossa oli paikalla myös yhteinen tuttu nainen, joka on kova feministi ja lesbo. tyttöystäväni käyttää välillä melko seksikkäitä alusvaatteita ja ajelee itsensä posliiniksi. Olen varma että feministituttumme joka ei takuulla ajele karvojaan tai pukeudu mihinkään hepeniin on kihissyt kiukusta ja ehkä myös himosta kun upeat pitsiverhotut rynttäät ja paljas pillu ovat paljastuneet.

    • Vilautellaan

      Sama juttu. Ei ole mitään kiihottavampaa kun että vaimo vilauttelee tuntemattomille ihmisille (vaimo on alta 25v ja hyväkroppainen C-kupin omaava). Mahdollisuuksia on lukemattomia: yhteissaunat (eniten kiihottaa ajatus mennä johonkin yhteissaunaan josta ei tunneta ketään ja sauna täynnä kiimaisia miehiä), rannat (vaikkapa yläosattomissa tai sitten nudistiranta), "vahinkovilauttelu" ilman rintsikoita tai pikkareita (kaupassa, baarissa jne) tai sitten ihan jossain hiljaisella kadulla vaan paita ja housut pois ja jos joku tulee vastaan niin antaa hänen nauttia kaikin siemauksin. Myös sellainen tahallinen kiusaaminen esimerkiksi sekasaunan suihkussa olisi ihan sairaan kiihottavaa että vaimo hieroisi pitkään ja hartaasti saippualla itseään, tissejään ja pilluaan muiden "salaa" katsellessa. Tai jonkin vilkkaan tien päällä kulkevalta jalankulkusillalta olisi myös hyvä esitellä suloja autoilijoille. En tiedä mikä siitä tekee niin kiihottavaa että muut saavat ihailla alastonta vaimoa mutta näin se vaan on. Meilläkin menee niinpäin että vaimo on ujompaa sorttia, mutta osaa noista jutuista on jo testattukin ja monet kerrat heppi pystyssä niitä muistellut.

      • minihamefani

        minihame ilman pikkupöksyjä on parasta.


    • Drontti Edward

      Vilauttelua voi toteuttaa varsin viattomastikin, jos ei halua sosiaalisesti liian kiusallisia tilanteita. Lyhyehköt hameet (erityisesti leveähelmaiset) ilman alushousuja ovat kivoja varsinkin rullaportaissa. Myös vaimon lähettäminen urheiluharrastukseen piukoissa trikoissa ilman alusvaatteita miellyttää. Mahtaa olla spinningtunneilla taka istuvalla mukavaa, kun "mäkiosuudessa" läpikuultavat trikoot pingoittuvat pompahtelevien kankkujen päällä katsojan nenän edessä. Kesällä pyöräily lyhyessä hameessa toimii myös. Nudistirannoilla on oma viehätyksensä.

      Samankaltaista hupia saa diskoissa yms. tanssipaikoissa, kun vaimo pukeutuu ohuisiin ja pehmeäkankaisiin mekkoihin. Vieraat tanssipartnerit tuntevat kaiken läpi vaivatta, eikä alushousujen puuttuminen jää epäselväksi. Vaimo voi keskittyä virnuilemaan sivusta katsovalle aviomiehelleen tanssipartnerin käsien tehdässä yhä estottomampia tutkimusretkiään. Tanssimasta on myös helppo karata, jos joku käy liian tuttavalliseksi.

    • Käy vanhempikin

      Minun vanhempi naapurin rouva oli kesäleskenä, halus vilautella isoja rintojaan ja välillä alapäätään. Menin kylään ja sain katsella kunnolla. Kolmen päivän päästyä oli onnellinen kun sai nuorta poikaa kunnolla.

      • ennen lapsia

        Kerroin tämän täällä aikaisemminkin, mutta joskus kauan sitten ja viestiketju taitaa olla kadonnut.

        Olen nainen ja ujonsorttinen, mutta muutamia vuosia sitten, kun meillä ei vielä ollut lapsia, kävi näin. Olimme tulossa mieheni kanssa mökiltä, mies kuskina. Oli kaunis kesäpäivä ja minua alkoi himottaa, joten aloin sormettaa hameen ja pikkuhousujen alta. Mies innosti jatkamaan ja käski ottaa pikkuhousut pois. Minähän otin ja jatkoin sormettamista aivan kuumana, mutta aina rekan tai bussin tullessa vastaan pidin tauon ja laitoin häveliäästi hameen pimpsan eteen. Mies sanoi, että älä turhaan piilottele ja käski nostaa jalat siihen kojetaulun tai mikä-se-nyt-on päälle. Nostin, mutta edelleen laitoin hameen eteen, kun korkeampi auto tuli vastaan. Mies sanoi uudestaan, että pidä näkyvissä vaan, jolloin lopulta olin niin kuumana, että sormetin jalat levällään, vaikka montakin isoa autoa tuli. En tiedä, huomasiko niistä kukaan mitään, mutta jälkikäteen kiihotun edelleen, kun muistelen tuota reissua, vaikka toisaalta vähän hävettää niin, etten ehkä uskaltaisi sitä toistaa, jos vaikka joku tuttu tulisi vastaan. Enkä kyllä enää voikaan, kun on lapset aina kyydissä. Mutta mies tykkäsi :)


      • cor76
        ennen lapsia kirjoitti:

        Kerroin tämän täällä aikaisemminkin, mutta joskus kauan sitten ja viestiketju taitaa olla kadonnut.

        Olen nainen ja ujonsorttinen, mutta muutamia vuosia sitten, kun meillä ei vielä ollut lapsia, kävi näin. Olimme tulossa mieheni kanssa mökiltä, mies kuskina. Oli kaunis kesäpäivä ja minua alkoi himottaa, joten aloin sormettaa hameen ja pikkuhousujen alta. Mies innosti jatkamaan ja käski ottaa pikkuhousut pois. Minähän otin ja jatkoin sormettamista aivan kuumana, mutta aina rekan tai bussin tullessa vastaan pidin tauon ja laitoin häveliäästi hameen pimpsan eteen. Mies sanoi, että älä turhaan piilottele ja käski nostaa jalat siihen kojetaulun tai mikä-se-nyt-on päälle. Nostin, mutta edelleen laitoin hameen eteen, kun korkeampi auto tuli vastaan. Mies sanoi uudestaan, että pidä näkyvissä vaan, jolloin lopulta olin niin kuumana, että sormetin jalat levällään, vaikka montakin isoa autoa tuli. En tiedä, huomasiko niistä kukaan mitään, mutta jälkikäteen kiihotun edelleen, kun muistelen tuota reissua, vaikka toisaalta vähän hävettää niin, etten ehkä uskaltaisi sitä toistaa, jos vaikka joku tuttu tulisi vastaan. Enkä kyllä enää voikaan, kun on lapset aina kyydissä. Mutta mies tykkäsi :)

        hyä etten ajanut ojaan kun eukko took mouth


    • stondis

      Ilmeisesti jotkut naiset tykkäävät esitellä tahallaan paikkojaan,mikä on ihan hyvä juttu!
      Minulle on muutaman kerran käynyt näin esim.terassilla tai uimarannalla.
      Viime kesänä joku nainen alkoi hieroa tavaraansa uimarannalla vaikka oma mies oli aivan vieressä,eihän siinä mitään esitys oli hyvä ja samalla aika kiihottava!
      Ja kun poikaystävä heräsi vierestä oli kuin mitään ei olisi tapahtunut!Palkinnoksi sain itselleni mahtavan seisokin ja joukon irstaita virnistyksiä.
      Vilauttelu on yksi flirttailun muoto joka tekee kaikille hyvää!

      • vaimokin

        Olimme tallinassa hotelliviikonloppua viettämässä.
        Hotellin ikkuna oli keskustaan päin ja vaimo seisoi pitkään rinnat paljaana ikkunan edessä.


      • Darri & Boddy
        vaimokin kirjoitti:

        Olimme tallinassa hotelliviikonloppua viettämässä.
        Hotellin ikkuna oli keskustaan päin ja vaimo seisoi pitkään rinnat paljaana ikkunan edessä.

        Mä näin kerran kaupungilla kun yksi nainen käveli mun edellä ja keikutti persettä. Sitten se kääntyi kulman taakse.


    • Onnellinen mies

      Minusta mukava kun avokkini pukeutuu avokaulaiseen paitaa josta näkyy tissien väli ja välillä pikkuisen nännin pihaakin,,,kapakissa miehet kuolaten katselevat! Samoin hän tykkää pitää sopivan mittaista hametta kesäisin,,, varsinkin kun lähdemme pilettämään hän pistää stay-upit jalkaansa ja "unohta" pikkarit pois,,,sitten pikkaisen huolimattomasti istuu tai kumartelee,,,saa myös miehet kuumiksi. Joskus oltu silleen, etteivät muut tiedä meitä pariksi, kiva huomata miten miehet käyvät kuumana ja kiimaisena hänen kimppuunsa,,, se kuumentaa naisenikin,,saan sitten nauttia hänen kiimaisesta olemuksestaan,,aijai,,,IHANA NAISENI:)

      • strech

        Kerroin kerran kotona vaimolle että on kiihottavaa kun hän käyttää housuja josta näkyy alushousujen rajat selvästi läpi. Kerroin että hän voisi käyttää ja ostaa useammin valkoisia strechhousuja.Siitäpä vaimo innostui ja käyttää myös kaupungilla ollessamme ruokaostoksilla näitä. Alushousujen rajat loistaa suoraan läpi ja on todella seksikkään näköistä, välillä jopa meinaa mustasukkaisuus tulla kun näkee kuinka miehet mielellään kävelevät meidän takana. Mutta onhan se upeaa kun vieraat miehet eivät saa silmiään irti vaimoni takamuksesta.


      • aikuinen mies
        strech kirjoitti:

        Kerroin kerran kotona vaimolle että on kiihottavaa kun hän käyttää housuja josta näkyy alushousujen rajat selvästi läpi. Kerroin että hän voisi käyttää ja ostaa useammin valkoisia strechhousuja.Siitäpä vaimo innostui ja käyttää myös kaupungilla ollessamme ruokaostoksilla näitä. Alushousujen rajat loistaa suoraan läpi ja on todella seksikkään näköistä, välillä jopa meinaa mustasukkaisuus tulla kun näkee kuinka miehet mielellään kävelevät meidän takana. Mutta onhan se upeaa kun vieraat miehet eivät saa silmiään irti vaimoni takamuksesta.

        Mahtava homma - ja toivoisin omankin vaimoni käyttäytyvän samoin. Mutta ne alushousut ei sitten saa olla mitkään mummokalsarit, vaan stringit tai muuten niukat...


      • Toinen puoli

        Olimme kerran avopuolison kanssa yökerhossa ja hänellä oli melkoisen paljastava toppi päällä. Oli tautisen kiihottavaa seurata tanssilattialla tissien pomppimista, ja useampaan otteeseen myös nännit vilahtelivat (välillä pidemmänkin aikaa). Luonnollsesti tämä herätti myös kiimaisia katseita muissa miehissä mutta se lisäsi kiihotusta entisestään.

        Tahtoisin ottaa illan ehdottomasti uusiksi ja viedä jopa hieman pidemmälle, Onnellisen miehen ehdotus eli minihame ilman pikkareita kuulostaa mahtavalta, olisi upeaa seurata vieraiden miesten reaktioita ja katseita avokin istuskellessa jalat sopivasti levällään vaikkapa baarijakkaralla tai kumarrellen (ehkä jopa ilman rintsikoita). Tämän jälkeen saisi avokki kunnon kyytiä petipuuhissa!

        Onpa semmoinenkin tullut mieleen että (löysässä) minihameessa ilman pikkareita olisi myös hyvä paikka pöydällä / kaiteella / korotetun tanssilavan reunalla tanssia, jolloin alapuolella olevilla ihmisillä olisi suhteellisen hyvät näkymät suoraan kaikkein suloisimpaan. Toisinpäin käännettynä voisi tanssia lattialla kaiteen alapuolella siten, että löysän paidan alta pomppisivat paljaat tissit yläpuolelta katsottaessa.

        Onko kellään kokemuksia jostain vastaavista touhuista??


    • voi harmia

      vilauttelevia naisia? Porilaiset ainakin pitävät rintaliivejäkin vaikka olisi kuinka helteinen sää.

    • Norojärvi...

      se oli viimme kesänä kun kusi keskelle Kotkan toria, pelkät reisisaappaat asunaan.....?
      En sanoisi enää "vilautteluksi".

      • kaveri katsomosta

        Tykkääkö joku teistä erityisesti kulkea leveähelmaisessa hameessa tai kietaisuhameessa ilman pikkareita tuulisella säällä, jolloin mahdollisuus joutua vilauttamaan sulojaan on suht suuri?

        Muistatteko jonkun erityisen tapauksen, miltä tuntui?


    • Tikkurila visitor

      Kerran löysin naisen Tikkurilaisesta hotellista :) naisen, jonka luo lähdimme naimaan. Itseasiassa tapailimme jonkun aikaa sen jälkeen. Hän asui lähiössä, jossa vastapäinen talo oli vain noin 50 metrin päässä. Kysyin ennen panoa, että laitetaanko verhot, mutta hän ei halunnut. Niin panimme keittiön pöydällä valot päällä... Jatkossa totesin, että hän liikkui mielellään alasti kotonaan, ja aina verhot täysin auki. Elettiin pimeää vuodenaikaa, ja koska sisällä oli aina valot, niin kaikki rakastelut ja vilauttelut näkyi varmaan ainakin kolmeenkymmeneen vastapäiseen asuntoon. Hän nautti siitä, mutta itse olin silloin nuorempana hieman ihmeissäni. Nykyään olisin innoissani tällaisesta...

    • Hurmaavat silmät

      Käytiin just avokin kanssa kaupungilla. Hänellä lyhyt väljähelmainen hame ja läpinäkyvät pikkarit ja paidan alla ei ollu rintsikoita,,, arvatkaas saiko katseita osakseen, sanoi niiden kiihottavan,,, ja sittenhän se himottaa minuakin kun tiedän puolisoni olevan "sellaisessa" tilassa. Pikkarit märkänä, kokeilin:) Oltiin ulkokahvilassa niin istui tahallaan vähän huolimattomasti,,,sanoi et yhdestä pöydästä mies tiiraili antaumuksella hameen alle,,, tuntui kuulema katsella porautuvan melkein pikkarien sisään,,,
      Minusta minulla ihanan tuhma naisellinen nainen:)))

      • Herrasmiesmanse

        sinua vilautella "neuvottelussa"...olisi käynnissä vaikka liikeneuvottelut joita häiriköitset vilauttelulla?


      • Mellu_
        Herrasmiesmanse kirjoitti:

        sinua vilautella "neuvottelussa"...olisi käynnissä vaikka liikeneuvottelut joita häiriköitset vilauttelulla?

        Oliko tuo jollekin esitetty tarkoituksella


      • Herrasmiesmanse
        Mellu_ kirjoitti:

        Oliko tuo jollekin esitetty tarkoituksella

        kaikille siinä mielessä että olisi haluja taas toteuttaa tuo. Nähdä nainen joka tulee "neuvotteluun" jossa hän vilauttelee. Oletko sinä Mellu tuosta kiinnostunut?


      • Mellu_
        Herrasmiesmanse kirjoitti:

        kaikille siinä mielessä että olisi haluja taas toteuttaa tuo. Nähdä nainen joka tulee "neuvotteluun" jossa hän vilauttelee. Oletko sinä Mellu tuosta kiinnostunut?

        Käytännössä aika vaikea toteuttaa. Ajatuksena kiihottava, hyvin kiihottava. Töissä olen nytkin, sattumoisin työhöni kuuluu neuvotteluissa olo ja niiden järjestely


      • Herrasmiesmanse
        Mellu_ kirjoitti:

        Käytännössä aika vaikea toteuttaa. Ajatuksena kiihottava, hyvin kiihottava. Töissä olen nytkin, sattumoisin työhöni kuuluu neuvotteluissa olo ja niiden järjestely

        ei välttämättä vaikea, jos vaan päästään samaan paikkaan samaan aikaan.
        Nytkin voisimme pitää minun huoneessa neuvottelun jossa vilauttelu voisi turvallisesti tapahtua
        Siis minäkin juuri nyt olen töissä.


      • Mellu_
        Herrasmiesmanse kirjoitti:

        ei välttämättä vaikea, jos vaan päästään samaan paikkaan samaan aikaan.
        Nytkin voisimme pitää minun huoneessa neuvottelun jossa vilauttelu voisi turvallisesti tapahtua
        Siis minäkin juuri nyt olen töissä.

        Turvallisesti??
        Sen ei välttämättä tarvitse olla turvallista, eikä kaksin


    • Anonyymi

      Vaimoni 155/66/DD90 tykkää esitellä kurvejaan..

      • Anonyymi

        Tervetuloa kylään esittelemään....kurveja.
        Asujakin olis. T. M56v Vantaa


    • Anonyymi

      Kyllä naisen vilauttelu on todella sexyä.
      Nainen voi olla syntisen rohkea, kun on vain hyvä itsetunto. Itse nauttisin suunnattomasti, jos sopisi jonkun daamin kanssa tapaamisen vaikka johonkin kahvilaan ja istuttaisiin vastakkain. Daami lyhyessä minarissa ja voisi huomaamattomasti sormettaa.kuka uskoltaisi lähtee. Pks.seutu
      T:Jaakko

    • Anonyymi

      Meidän rouva vilauttelee pyllyään joka kesä siirryttyään ohuisiin kesämekkoihin. Nostaa itse mekon helmaa pakaroiden päälle niin, että kumartuessa pylly paljastuu, yleensä vielä hyviin pieniin pöksyihin tai stringeihin puettuna jotta paljasta näkyisi mahdollisimman paljon. Hyvän näköinen pylly hänellä onkin ja miehet tykkää katsella, joku jopa ehdotella kaikenlaista. Useimmiten pelkkä pyllyn vilauttelu riittää rouvalle, mutta epäilen että pari kertaa hän on ollut siitä niin kiihottunut että on antanut vieraan panna itseään. Kerran sattumalta näinkin hänen antavan pyllyään, mutta siitä emme ole koskaan puhuneet keskenämme. Rouva sai silloin niin isoa ja oli kiimasta niin sekaisin etten kehtaa mainita asiasta. Mustasukkaisuus painaa asiassa päälle, vaikka sainkin hyvät orgasmit salaa katsellessani.

      Rouvani osaa taivuttaa selkänsä niin houkuttelevasti notkolle antaessaan pyllyä, että pillu on silloin kuin tarjottimella nussittavaksi, eikä silloin tarvi kuin siirtää hiukan pöksyjä sivuun, niin väylä posliinin liukkaaseen ihanuuteen on auki.
      Minulle rouvani ei kovin usein vilauttele, vaan hän tekee sen muille miehille, perhetuttavillekkin. Koitan kuitenkin aina päästä näkemään vilautteluhetket, kun huomaan hänen pukeutuneen sitä varten. Keittiössä tai eteisessä hän yleensä nostaa helmaansa ja pyllistää tietäessään vieraan miehen katsovan. Joskus olen nähnyt vieraan laittavan kätensä hänen pakaralleen ja sipaisevan pillun päältä. Rouva ei siitä säpsähdä, vaan painaa pilluaan koskettavaa kättä vasten.
      Runkkaaminen rouvani vilautteluita muistellen on suosikkiseksiäni ja yleensä johtaa isoihin spermapurkauksiin.

      • Anonyymi

        Minä olen myös nähnyt kun tuttu mies laittaa käden vaimon pakaralle, liuttaa kätensä pillulle ja alkaa runkata ohuitten trikoitten päältä. Vaimo ei säikähdä vaan notkistaa selkäänsä ja tarjoaa pillun paremmin hyväiltäväksi. Koko homma kesto ehkä 20 sekuntia. Todella kuumottava hetki.

        Luulen että myöhemmin miehen paljas kalu on tehnyt lähempää tuttavuutta vaimoni kanssa.


    Ketjusta on poistettu 96 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe