Hömppäläyskät

Anjaniina

voi kerääntyä tähän ketjuun, katsotaas paljonko meitä on.
Veikkaan että enemmän kuin noita jumalanlahjoja ;)

238

1727

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GloriaJoy

on täällä ollessa esittäytyny tunteellisena mussukkana, joka hömppäilee mielellään klaikkien suloisten asioiden lumoamana vaaleanpunaiset rillit nenulla.

• Anjaniina

numero 4.
        Tässä sertifikaattinne, viimeisimmän Iso standardin mukaan.
        Olkaapa hyvä ;)))

• GloriaJoy
        Anjaniina kirjoitti:

numero 4.
        Tässä sertifikaattinne, viimeisimmän Iso standardin mukaan.
        Olkaapa hyvä ;)))

numerologian mukaan tuo nelonen on pikkasen arveluttava kun miun syntymäpäiväni päivän luku on yhteensä 8 ja sen lisukkeena väitetään et numero nelonen ois vältettävä luku, epäonnenluku kasi ihmiselle, vaan kolmetoistakin on yhteensä neljä miun onnenpäivä.. Läyskä? .. ok, syksyllä olen kuulemma isoäiti, joten läyskäkin oon.

• Anjaniina
        GloriaJoy kirjoitti:

numerologian mukaan tuo nelonen on pikkasen arveluttava kun miun syntymäpäiväni päivän luku on yhteensä 8 ja sen lisukkeena väitetään et numero nelonen ois vältettävä luku, epäonnenluku kasi ihmiselle, vaan kolmetoistakin on yhteensä neljä miun onnenpäivä.. Läyskä? .. ok, syksyllä olen kuulemma isoäiti, joten läyskäkin oon.

halut vaihtaa, voit oilla läyskä numero 8?

• GloriaJoy
        Anjaniina kirjoitti:

halut vaihtaa, voit oilla läyskä numero 8?

....... tiimalasimuotti on parempi ku tuoli nurinpäin ... kiitos . Läyskä8 kuittaa.

• Anjaniina

mutta kuten joku jo huomauttikin.
        Hömppäläyskän on luvallista erehtyä, sekoilla, hössöttää, olla pinnallinen, turhamainen ja kaikkee muuta ihanaa, mitä järkevä ihminen ei voi olla.
        Jotta pannaas tuulemaan ;)

• Anjaniina

Taikis on jo puolitiessä mieheksi ja Ancelikin venkoilee..
        Pysy ihan vaan hömppänä!

• sovinkohan hömppäläyskäksi kun eppäilen että olen muuttumassa mieheksi. :D

• pois ne steroidit äkkiä!

• Anjaniina

varvaskarvat pinkiksi ja olet Hömppäläyskä numero 5

• minttupuu kirjoitti:

pois ne steroidit äkkiä!

luulin niitä vitamiinipillereiksi... :))

• Anjaniina kirjoitti:

varvaskarvat pinkiksi ja olet Hömppäläyskä numero 5

voisin ottaa niihin permanentinkin kesäksi. Ajattele, pinkit pörröiset tupsut pottuvarpaiden päällä, voisiko sen läyskempää hömppäläyskää ollakkaan :)

• TaikisN kirjoitti:

luulin niitä vitamiinipillereiksi... :))

ne glaassit silmille, että näet mitä sinne suuhus laitat:))))

• on kyllä oikea aarrearkku :)

• nyt jo vatsaan sattuu tää nauraminen :))

• Meriläinen

Usko jo nyt vähällä ettei sinusta siksi apinamieheksi ole, vaikka kuin yrität :)

• Anjaniina
        TaikisN kirjoitti:

voisin ottaa niihin permanentinkin kesäksi. Ajattele, pinkit pörröiset tupsut pottuvarpaiden päällä, voisiko sen läyskempää hömppäläyskää ollakkaan :)

pistit taas pohjat!
        Nyt meidän läyskien pitää istua alas ja alkaa vertaileen varvaskarvoja ;)
        Kohta koko poppoolla tuuhakkeet?

• Anjaniina

Friidu on valtuutettu tekemään kerholle OHJENUORAN.
        Vai mikä se ny oli...

• Anjaniina
        Meriläinen kirjoitti:

Usko jo nyt vähällä ettei sinusta siksi apinamieheksi ole, vaikka kuin yrität :)

tuli hömppäläyskä numero 4....sillä se numero nyt Sattui olemaan vapaana...

• Meriläinen
        Anjaniina kirjoitti:

Nelonen on hyvä luku, nuorena koulussa oli tuttu ja tutuksi on tullut myös tämän uuden arvostelun aikaan. Eli suunta on ollut ylöspäin.
        Sopii mulle :)

• Anjaniina
        Meriläinen kirjoitti:

Nelonen on hyvä luku, nuorena koulussa oli tuttu ja tutuksi on tullut myös tämän uuden arvostelun aikaan. Eli suunta on ollut ylöspäin.
        Sopii mulle :)

joku joka osaa arvostaa numeroaan.
        Sillätämähän on hyvinkin suljettu ja arvokas klubi.
        Ei tänne sisälle marssi ihan kuka tahansa ja miten tahansa ;)

• Anjaniina kirjoitti:

pistit taas pohjat!
        Nyt meidän läyskien pitää istua alas ja alkaa vertaileen varvaskarvoja ;)
        Kohta koko poppoolla tuuhakkeet?

hömppäläyskien kerhoon :)) En saanut vielä numeroa :(

• Meriläinen
        Anjaniina kirjoitti:

joku joka osaa arvostaa numeroaan.
        Sillätämähän on hyvinkin suljettu ja arvokas klubi.
        Ei tänne sisälle marssi ihan kuka tahansa ja miten tahansa ;)

Ja kaikki muutkin arvonimet mulle kelpaa, en kiukutellut niistäkään. Nih.
        Mulle vaan toi hömppä on eri asia kun monelle täällä, mutta hömppä mikä hömppä :)

• Anjaniina
        Meriläinen kirjoitti:

Ja kaikki muutkin arvonimet mulle kelpaa, en kiukutellut niistäkään. Nih.
        Mulle vaan toi hömppä on eri asia kun monelle täällä, mutta hömppä mikä hömppä :)

hömppäämine voi olla elämäntapa...
        Hömpätä voi monella tapaa ja mikä tahansa hömppätapa on ihan yhtä hyvä kuin toinenkin..
        Siis pä jokaisella on täten lupa hömpätä sillai ja tällai ja miten itselle sopii..
        Miehillehän tää ei aukee...

• Meriläinen
        Anjaniina kirjoitti:

Tooooooota noinikkkkäään, nyt vasta luin noita aiempia lukuja ollaanko me Gloria Joyn kanssa jaetulla neljännellä.
        Siihen en suostu, oma numero on saatava, vielä niitä on pari jäljellä.

• Anjaniina
        TaikisN kirjoitti:

hömppäläyskien kerhoon :)) En saanut vielä numeroa :(

mä niin lumoutusin noista puuhkista, että unohdin, täten läyskä numero 7.

• Meriläinen kirjoitti:

Tooooooota noinikkkkäään, nyt vasta luin noita aiempia lukuja ollaanko me Gloria Joyn kanssa jaetulla neljännellä.

minulle ei annettu numeroa ollenkaan vaikka varvaskarvanikin lupasin permanentata :))

• Anjaniina
        Meriläinen kirjoitti:

halusi vaihtaa numeron neljä pois, koska katsoi että tiimalasi kuvaa häntä paremmin, joten sinä olet 4 ja GJ numero 8

• Anjaniina kirjoitti:

mä sain numeroooon *hyppii tasajalkaa riemusta kirjana, varvaskarvat lepattaen*

• TaikisN kirjoitti:

minulle ei annettu numeroa ollenkaan vaikka varvaskarvanikin lupasin permanentata :))

tieto on vanhentunut...

Terv hömppäläyskä nro seiska :)

• Anjaniina

jos joku haluaa vetovastuun, voin vaihtaa hänen kanssaan numeroa, sillä ykkönenhän kuuluu ilman muuta pj:lle.
        Kiitän jo etuk'teen umpisolmusta ja sen miljoonista tulkinnoista.
        Arvasin että friidu järjestöjyränä ottaa perustajajäsenen raskaan vaaleanpunaisen viitan ylleen ja laittelee meidät hauskastisanottuna ruotuun...niin...
        Siis silviisiin, et meillä on järjestön tunnuksena pinkkiä plyymiä, strasseja ja vaaleanpunaista shamppanjaa...pullotolkulla..

• Meriläinen
        TaikisN kirjoitti:

Nyt on aloittajalla jotenkin numerot ja ajatukset sekaisin :)
        Saikin niin paljon hömppiä liikkeelle.
        Katotaan ja ootellaan kyll se siitä vielä tokenee.

• Meriläinen
        TaikisN kirjoitti:

Pareen numeron saitki, kateellisen on hän. Mun onnen numero :(

• Meriläinen
        Anjaniina kirjoitti:

halusi vaihtaa numeron neljä pois, koska katsoi että tiimalasi kuvaa häntä paremmin, joten sinä olet 4 ja GJ numero 8

No joo kun menit mun onneni antamaan taikikselle.
        Mutta päivä on torstai siitä en luovu ja väri on lila sitäkään en anna kellekään.

• Meriläinen
        TaikisN kirjoitti:

tieto on vanhentunut...

Terv hömppäläyskä nro seiska :)

Joo ei kerkii mukaan meikä nyt mihinkään mutta olkoon niin :)

• Anjaniina
        Meriläinen kirjoitti:

No joo kun menit mun onneni antamaan taikikselle.
        Mutta päivä on torstai siitä en luovu ja väri on lila sitäkään en anna kellekään.

TAikiksen kans katsoa, josko vaihtaisitte?
        Tai sittenvoit valita jonkun mieleisennumeron?
        Kun kerran Hömppäläyskiä ollaan, ei numeroinnissa tartte olla sen kummempaa logiikkaa.
        Että siitä vaan silvuplee...

• Meriläinen kirjoitti:

Pareen numeron saitki, kateellisen on hän. Mun onnen numero :(

voidaan vaihtaa numeroita, kyllä minulle nelonenkin käy :)) Senhän voi kääntää tuoliksi jos alkaa väsyttämään ....

• Anjaniina
        TaikisN kirjoitti:

kun noi sun varvaskarvat pölisee...
        Sit jos niitä karvoja alkaa kasvaan jalkapohjiin, ni me otetaan sulta noi pillerit pois ja annetaan tuubi karvanpoistoainetta tilalle...

• Anjaniina kirjoitti:

Kun kerran Hömppäläyskiä ollaan, ei numeroinnissa tartte olla sen kummempaa logiikkaa.

pohdiskelin tuolla vietissäni. Jep, me vaihdetaan Meriksen kanssa numeroita ja kaikki hyvin hömppäkerhossa :)

• Anjaniina kirjoitti:

kun noi sun varvaskarvat pölisee...
        Sit jos niitä karvoja alkaa kasvaan jalkapohjiin, ni me otetaan sulta noi pillerit pois ja annetaan tuubi karvanpoistoainetta tilalle...

muuttuvani karhuksi vähitellen :)) Mutta jos tää on vain tuhkapilven sivuvaikutuksia, tai menneen pakkastalven evoluutioilmiö kuten kaffelassa eräs hoksasi :)

• Meriläinen
        TaikisN kirjoitti:

pohdiskelin tuolla vietissäni. Jep, me vaihdetaan Meriksen kanssa numeroita ja kaikki hyvin hömppäkerhossa :)

IHANAA IHANAA Auts, sattu pää tonne kattoon.
        Nyt mun onneni on täydellinen.
        *Hivelee numeroaan onnellisena.*

• Meriläinen
        Anjaniina kirjoitti:

Kotkassa kaikki hyvin sanoo onnellinen seiskan (siis numeron EI lehden) omistaja.

• Anjaniina
        Meriläinen kirjoitti:

Kotkassa kaikki hyvin sanoo onnellinen seiskan (siis numeron EI lehden) omistaja.

hienoo, mutta pitäkää ne numeronne näkösillä, sillänyt alkaa mulla ote...kirpoomaan...
        Mun tarttee otta Virallista Hömppäjuomaa lasillinen ja piirtää liitutaululle jo hiukan tietoo talteen...
        Vai meniskö rannalle tallentaan hiekkaan nää jutut...

• Anjaniina
        TaikisN kirjoitti:

muuttuvani karhuksi vähitellen :)) Mutta jos tää on vain tuhkapilven sivuvaikutuksia, tai menneen pakkastalven evoluutioilmiö kuten kaffelassa eräs hoksasi :)

siis lannoitteena ...hyvä.
        Mutta niin hömppä kuin oletkin, niin kehoittaisin sinua siirtymään sisätiloihin ja pukemaan vaatteet päällesi..
        Rajansa...akikella...?

• Anjaniina kirjoitti:

siis lannoitteena ...hyvä.
        Mutta niin hömppä kuin oletkin, niin kehoittaisin sinua siirtymään sisätiloihin ja pukemaan vaatteet päällesi..
        Rajansa...akikella...?

ei nyt puhuta siitä enempää.. :)))) Mutta voinkai muutaman ämpärin pihalle viritellä odottamaan josko taivaalta sataisi kasvimaan lannoitetta ?

• Anjaniina
        TaikisN kirjoitti:

ei nyt puhuta siitä enempää.. :)))) Mutta voinkai muutaman ämpärin pihalle viritellä odottamaan josko taivaalta sataisi kasvimaan lannoitetta ?

kunhan et sitten juo sitä?
        Sulla on kummallisia tapoja...on huomattu....vuosien varrella ;))))

• jo8oj j
        Anjaniina kirjoitti:

jo joäjoä oj

• Omenapuusose
        Anjaniina kirjoitti:

'j'o å 0

• Saippuakaappaus
        Omenapuusose kirjoitti:

'j'o å 0

Läyskyttely on toosi kivaa!

• jipjiptomppa huraa
        Meriläinen kirjoitti:

Nyt on aloittajalla jotenkin numerot ja ajatukset sekaisin :)
        Saikin niin paljon hömppiä liikkeelle.
        Katotaan ja ootellaan kyll se siitä vielä tokenee.

sekaisin. Koko polttimo.

• hyvävyhä
        Anjaniina kirjoitti:

hömppäämine voi olla elämäntapa...
        Hömpätä voi monella tapaa ja mikä tahansa hömppätapa on ihan yhtä hyvä kuin toinenkin..
        Siis pä jokaisella on täten lupa hömpätä sillai ja tällai ja miten itselle sopii..
        Miehillehän tää ei aukee...

ilmaisit käsityksesi hyvin. onneksi yleensä ihmiset eivät ol tuota mieltä.

• lievä toi hömppä,mutta kyllä se pätee ihan minuunkin...:))

• Anjaniina

hömppäläyskä numero 5.
        Kanna titteliäsi arvolla, niska jäykkänä ja pikkusormi koholla,
        Vaaleanpunaiset tohvelit on suositeltavat

• Anjaniina kirjoitti:

hömppäläyskä numero 5.
        Kanna titteliäsi arvolla, niska jäykkänä ja pikkusormi koholla,
        Vaaleanpunaiset tohvelit on suositeltavat

Vitonen käy hyvin...

Niska on ollu jäykkänä jo muutaman viikon,joten sitä ei tarvi enää laittaa kohalleen...:))

Tuolta luin,että pitäis olla vähän niinku karvojakin räpylöissä..Mulla ei ole,mut kelpaako jos laitan sellaset karvalisäkkeet noihin varpukoihin? :P

• Meriläinen

No jo, tähän oli pakko tulla käymään vaikka muuten täällä ei nyt ole mielenkiintoisia juttuja.
      Joten paikalla ollaan.

• löljölölkj,

Ehkä olen number ole. Hieman kouluja käynyt, mutta luja arvostelemaa.l

• Anjaniina

tää ei ollu miestenketju...
        jollet sit paa päälles vaaleenpunasta, sit me tytöt pidetään kokous ja mietitään pääsetkö jäseneks...

• hömppää kyl leikkiä lauantaita ja huomenna sunnuntaita, miulle tää on nyt viikonloppu:)))

• Anjaniina

unohtaa liiamta sulle selkään Hömppäläyskä numero 6 lapun.
        Katsokaas ny...äkkiä me noi äijät kepitettiin, vaik kepittäminen on niiden hommia?

• Anjaniina kirjoitti:

unohtaa liiamta sulle selkään Hömppäläyskä numero 6 lapun.
        Katsokaas ny...äkkiä me noi äijät kepitettiin, vaik kepittäminen on niiden hommia?

tää on meille. Osaahan naisetki selättää, ei tartte kepittää:))) Kepit on niin miesmäisiä, ja jotkut kamalan painaviaki, vaik täs ei nii heikkoo tekoo ookkaa:))))

• Anjaniina
        sasus kirjoitti:

tää on meille. Osaahan naisetki selättää, ei tartte kepittää:))) Kepit on niin miesmäisiä, ja jotkut kamalan painaviaki, vaik täs ei nii heikkoo tekoo ookkaa:))))

ohjekirjan naiselliseta selättämisestä ja kampittamisesta ja kuinka tilanteissa toimitaan.
        Mitä pitää olla päällä ja käsilaukun sisältö.
        Pitääkö olla tekoripset joillapoliisille sit räpsytellään jne...

• Anjaniina kirjoitti:

ohjekirjan naiselliseta selättämisestä ja kampittamisesta ja kuinka tilanteissa toimitaan.
        Mitä pitää olla päällä ja käsilaukun sisältö.
        Pitääkö olla tekoripset joillapoliisille sit räpsytellään jne...

nuo kaikkiko, apuaaa... Toho selättämiseen nyt ei paljoakaa tartte, ei ainaskaa kampitusta, pieni sulka riittää, sillä sit hiukka tökkäsee, se on siinä, mies on selätetty;)
        Vaatteet? Oi, oi... Vähän niiku Peppi Pitkätossun asu, juu...:)))
        Käsilaukussa sit: Friidu tietää sen sisällön paremmin, jääköön se hänen tehtäväkseen.
        Poliisille vois kyl tekoripseillä räpsytellä, näiköhä tehois? Silmät viattomasti pyöreinä, sekä piiitkäään pitkääät räpsyttimet.. joilla vienosti räpsytellään, eikä sakkolappua sen jälkeen kirjoiteta:)))))

• Anjaniina
        sasus kirjoitti:

nuo kaikkiko, apuaaa... Toho selättämiseen nyt ei paljoakaa tartte, ei ainaskaa kampitusta, pieni sulka riittää, sillä sit hiukka tökkäsee, se on siinä, mies on selätetty;)
        Vaatteet? Oi, oi... Vähän niiku Peppi Pitkätossun asu, juu...:)))
        Käsilaukussa sit: Friidu tietää sen sisällön paremmin, jääköön se hänen tehtäväkseen.
        Poliisille vois kyl tekoripseillä räpsytellä, näiköhä tehois? Silmät viattomasti pyöreinä, sekä piiitkäään pitkääät räpsyttimet.. joilla vienosti räpsytellään, eikä sakkolappua sen jälkeen kirjoiteta:)))))

tämä kaikille hömppäsiskoille tiedoksi sitten.
        Miestä pitäätökätä ja kutittaa, pienellä sulalla.
        Kuka menis kyniin kanat?

• Siun osalles lankes tää käsilaukun sisältö, mitä kaikkee sinne pitää muistaa tunkea:)))) Menköön kanalaan joku muu, mut miun mielestä, kyl käy, mikä höyhen tahansa:))))

• Miekää en lähde käppäsemää tääl tonne pimeää.. Kauhee korvelomppi vois puskasta hyökätä, ja jos se ei iskis, eksyisin minäkii johonki korpeen): Mut onneks valostuu, ja kesä näyttää kauneutensa:))))

• ei tulisi mieleenikään ilmoittautua moiseen seuraan ;)))

• Anjaniina

numero 9.
        Pois sieltä ovensuusta nyrpistelemästä.
        Sullaon tehtävänä kasata meille riikinkukonsulka viuhkoja...

• älä kuuntele noita hepsankeikkoja,sä oot viimenen toivo meille reppanoille.

• Anjaniina kirjoitti:

numero 9.
        Pois sieltä ovensuusta nyrpistelemästä.
        Sullaon tehtävänä kasata meille riikinkukonsulka viuhkoja...

mulla on lääkärintodistus, että olen allerginen just nimenomaan riikinkukonsulille ;(

• Anjaniina
        Anceli kirjoitti:

mulla on lääkärintodistus, että olen allerginen just nimenomaan riikinkukonsulille ;(

sä voit alkaa strassilla koristeleen aamutossuja...
        Äläpä venkoile...täällä tarvitaan hiukan enkelinkosketusta...se on höpille ihan omiaan...

• koti-kiusattu kirjoitti:

älä kuuntele noita hepsankeikkoja,sä oot viimenen toivo meille reppanoille.

pidetään me pojat yhtä, tuollaiseen nyt mennä mukaan.

• Anjaniina
        koti-kiusattu kirjoitti:

täällä nurkissa luuraa...tuleppa esiin sieltä..
        Tässä olis pinkit bokserit!
        Vedähän päälles...

• Anjaniina
        Anceli kirjoitti:

....................porukan petturi?
        *katsoo terävällä haukansilmällä*

• GloriaJoy
        koti-kiusattu kirjoitti:

hömppäläyskänä on kiva olla, vaaleanpunainen pilvenutu leijailee kuin suloinen tuoksuruusujen henkäys kesäyössä jokaisen hömppäläyskän ympärillä :-) ..... hömppäläyskistä ei koskaan tule kukkahattutätejä: tomeria kalskeita pikunviilaajia

• Anceli kirjoitti:

mäkin laitoin oikein harmaat jussinraitaset villasukat jalkaan ja istun oikein tomerana keinussani ja seuraan tilannetta.

• Anjaniina kirjoitti:

sä voit alkaa strassilla koristeleen aamutossuja...
        Äläpä venkoile...täällä tarvitaan hiukan enkelinkosketusta...se on höpille ihan omiaan...

ei myöskään tule kysymykseen, vetoan huonoon näkööni, saattaapi strassit mennä
        vääriin paikkoihin.
        Siivellä voin pikkuisen huiskauttaa, ennen kuin menen saunaan ;)))

• Anjaniina kirjoitti:

....................porukan petturi?
        *katsoo terävällä haukansilmällä*

me ollaan kavereita kookoon kanssa, en mä voi sitäkään pettää.
        Jos mä olen vaan sellainen varahömppäläyskä :))

• GloriaJoy kirjoitti:

hömppäläyskänä on kiva olla, vaaleanpunainen pilvenutu leijailee kuin suloinen tuoksuruusujen henkäys kesäyössä jokaisen hömppäläyskän ympärillä :-) ..... hömppäläyskistä ei koskaan tule kukkahattutätejä: tomeria kalskeita pikunviilaajia

muille niin saattaa olla et olet oikees,aina kun joutuu työasiois meneen sellaseen vaaleenpunaseen huusholliin niin tulee outo olo.

• Meriläinen
        Anceli kirjoitti:

Pitäisköhän taas ottaa se kellari käyttöön, vai vara. Ei onnistu nyt ei.

• Anceli kirjoitti:

yhren illan hönpöttelyn kestää,eikun sekaan vaan mä naureskelen tääl kulisseis.

• Anjaniina
        Meriläinen kirjoitti:

Pitäisköhän taas ottaa se kellari käyttöön, vai vara. Ei onnistu nyt ei.

onnistu, että on jalka kummassakin leirissä.
        Repee pöksyt.
        Koita nyt päättää...
        Kohta sä sanot että oot kaveri Hatsan kans joka aina pilkkaa ja aliarvioi meitä?

• Anjaniina
        Anceli kirjoitti:

ei myöskään tule kysymykseen, vetoan huonoon näkööni, saattaapi strassit mennä
        vääriin paikkoihin.
        Siivellä voin pikkuisen huiskauttaa, ennen kuin menen saunaan ;)))

MISSÄ tahansa paikassa....on koriste...

• GloriaJoy
        koti-kiusattu kirjoitti:

muille niin saattaa olla et olet oikees,aina kun joutuu työasiois meneen sellaseen vaaleenpunaseen huusholliin niin tulee outo olo.

osti käsienpesunesteenkin vaaleenpunasena pumppupullossa ja tuoksu on metsävadelman. Vaapukan tuoksun voittaa (marjoista) vain aito metsämansikan tuoksu ;-) ..... nyt ei kukaan muista enää ruusuisiä lehähdyksiä, eihän ?

• Meriläinen
        Anjaniina kirjoitti:

onnistu, että on jalka kummassakin leirissä.
        Repee pöksyt.
        Koita nyt päättää...
        Kohta sä sanot että oot kaveri Hatsan kans joka aina pilkkaa ja aliarvioi meitä?

Ai mullekko uhittelet? Höh läyskähän on Hatsan lanseeraama sana, mietihän nyt mitä ja kenelle selität.

• Anjaniina
        GloriaJoy kirjoitti:

osti käsienpesunesteenkin vaaleenpunasena pumppupullossa ja tuoksu on metsävadelman. Vaapukan tuoksun voittaa (marjoista) vain aito metsämansikan tuoksu ;-) ..... nyt ei kukaan muista enää ruusuisiä lehähdyksiä, eihän ?

ruusuntuoku on yksi aidoimmista ja sitä saa...pienissä pulloissa..

• Anjaniina
        Meriläinen kirjoitti:

Ai mullekko uhittelet? Höh läyskähän on Hatsan lanseeraama sana, mietihän nyt mitä ja kenelle selität.

vaan höyhennän tuota enkelinpirulaista.. ;)
        Tartten nääs höyheniä kerhoa varten...

• Anjaniina
        Anjaniina kirjoitti:

tuo menikin sinun kirjoituksen alle, oli tarkoitus pykälää ylemmäs ;)))

• Meriläinen
        Anjaniina kirjoitti:

Multa löytyykin sitten tervaa millä saat kiinni ittees ne höyhenet, ai siin taiskin lukea kerho eikä keho :)))

• Meriläinen kirjoitti:

oletan, ehkä oli minulle tarkoitettu ;))) Mutta sellasii ne hömpät on ;))
        Kookookin lupas, että saan olla hömppien porukassa, joten älä laita kellariin, siel on niin pimeetäkin,
        pliiiissss ;((
        Ja Hatsa saa olla missä lystää, ei oteta meidän porukoihin.

• koti-kiusattu kirjoitti:

yhren illan hönpöttelyn kestää,eikun sekaan vaan mä naureskelen tääl kulisseis.

olikin jo tiukat paikat, kun uhattiin monen naisen eli hömpän voimalla.
        Jos nyt sitten tämän illan olen hömppä, muuten kuiteskii kun olen niin sivistynyt ja viehkee ihminen :))

• Meriläinen
        Anceli kirjoitti:

oletan, ehkä oli minulle tarkoitettu ;))) Mutta sellasii ne hömpät on ;))
        Kookookin lupas, että saan olla hömppien porukassa, joten älä laita kellariin, siel on niin pimeetäkin,
        pliiiissss ;((
        Ja Hatsa saa olla missä lystää, ei oteta meidän porukoihin.

Tuo olikin oikean HÖMPÄN kirjoitusta en laita kellariin.

• GloriaJoy kirjoitti:

ajatus laukkaa ,mieli oikein hylisee.

• Anjaniina kirjoitti:

MISSÄ tahansa paikassa....on koriste...

jos saan laittaa muutaman strassin siipiin, juuri saunassa pestyihin huom. :)

• Anjaniina
        Anceli kirjoitti:

jos saan laittaa muutaman strassin siipiin, juuri saunassa pestyihin huom. :)

minäkin koristelen ;)
        Ja nyt alkaakin riittämään tälle illalle ;)
        Jatkakaa...hömppäämistä ;)

• GloriaJoy
        koti-kiusattu kirjoitti:

ajatus laukkaa ,mieli oikein hylisee.

ne unelmat saavat usein siipensä ;) ja hetkeksi mieli katoaa jonnekkin ...... '''

• GloriaJoy kirjoitti:

ne unelmat saavat usein siipensä ;) ja hetkeksi mieli katoaa jonnekkin ...... '''

Katselin kun aamunkoi yritti valaista taivaanrantaa ,sitkeesti se kamppaili pilvien kans ja voitti lopulta.
        Kaunis punainen valo täytti ton mäntymetsän ja melkein orotti jonkun haltijan pyrähtävän esiin.
        Se valo muistutti nuoruuren aurinkonlaskuja,aikaa jolloin kuuma veri kiesi suonissa ja teetti kaikkee hassua.

• numero 1
        koti-kiusattu kirjoitti:

Katselin kun aamunkoi yritti valaista taivaanrantaa ,sitkeesti se kamppaili pilvien kans ja voitti lopulta.
        Kaunis punainen valo täytti ton mäntymetsän ja melkein orotti jonkun haltijan pyrähtävän esiin.
        Se valo muistutti nuoruuren aurinkonlaskuja,aikaa jolloin kuuma veri kiesi suonissa ja teetti kaikkee hassua.

olin jo fillarin kans tienpäällä ennenkuin aamun aurinko metsän takaa nousi.
        Joutsen lensi ja pakkanen hiukan hellitti, ensimmäisten säteiden myötä ;)

• numero 1 kirjoitti:

olin jo fillarin kans tienpäällä ennenkuin aamun aurinko metsän takaa nousi.
        Joutsen lensi ja pakkanen hiukan hellitti, ensimmäisten säteiden myötä ;)

Elämä rajoittaa mun fillarointia mut se aika koittaa kun renkaiden humina ,tuulen ääni kypärässä ja viiman kyyneleet poskilla on taas totta.
        Pullukkapörriäisiä unohtamatta.

• ei missään tapauksessa hatsaa mukaan, tai minä lähden ;((

• GloriaJoy
        koti-kiusattu kirjoitti:

Elämä rajoittaa mun fillarointia mut se aika koittaa kun renkaiden humina ,tuulen ääni kypärässä ja viiman kyyneleet poskilla on taas totta.
        Pullukkapörriäisiä unohtamatta.

kimalaiset apilat ja merenranta, horisontti meren - kuin taidenäyttely

• jessijenkanen
        Anjaniina kirjoitti:

olet naurettava

• Putkivalo

Mulle!! Muuten en ala. Tai sitten seuraava tilaisuus on 100.

• onnistunut ajoitus :)) Kymppi taitaakin olla seuraavana jaossa. Tuolla tkatiikalla oot kuin ootkin oikea hömppäläysikien hömppäläyskä :D

• Anjaniina

Hömppäläyskä 10.
        Ihmettelinkin et mitä siel nurkantakana kyttäsit, päivänkakkaraksi naamioituneena ;)

• Putkivalo
        TaikisN kirjoitti:

onnistunut ajoitus :)) Kymppi taitaakin olla seuraavana jaossa. Tuolla tkatiikalla oot kuin ootkin oikea hömppäläysikien hömppäläyskä :D

Kiitos arvonimestä :D Voisin kyllä lyhentää sitä tupla-pläyskäksi :)))

• Putkivalo
        Anjaniina kirjoitti:

Hömppäläyskä 10.
        Ihmettelinkin et mitä siel nurkantakana kyttäsit, päivänkakkaraksi naamioituneena ;)

kyllä, että osaatko laskea niin pitkälle ;D
        Sullon yks koo liikaa tossa kukkasessa :))

• Anjaniina
        Putkivalo kirjoitti:

kyllä, että osaatko laskea niin pitkälle ;D
        Sullon yks koo liikaa tossa kukkasessa :))

päivää ;)

• Putkivalo
        Anjaniina kirjoitti:

päivää ;)

jopa kahden päivän kakara. Kuihtumaton kestokukka. Niih.

Päivää.

• *työntää paikalle vaalenapunaista pitsiliinoin koristeluta, täyteen ahdettua tarjoiluvaunua*
      Täällä olisi välipalaa hömppäläyskäkerholaisille. Vaaleanpunaista samppanjaa sekä tuoreita mansikoita, vaahtokarkkeja ja kermavaahtoa :)

• alkoi tapahtumaan, saunan päälle maistuukin juotava, eikä nuo muutkaan tarjoilut huonoja ole.
        Onneks ehdin ekana paikalle *työntää litran mukia Taikiksen eteen* ;))

• Anceli kirjoitti:

alkoi tapahtumaan, saunan päälle maistuukin juotava, eikä nuo muutkaan tarjoilut huonoja ole.
        Onneks ehdin ekana paikalle *työntää litran mukia Taikiksen eteen* ;))

litrahuuli :))) Et sitten huomannut näitä kristallipikareita tässä :) *kaataa tilkan pohjalle*

Tästä eteenpäin itsepalvelu noutopöytäperiaatteella, tää läyskä lähtee nyt pukeutumaan vaaleanpunaiseen silkkiin ja kauneusunille.

• just tulin lauantai-saunasta, ihanaa saada kylmää juotavaa ja mansikoitakin lisäksi..mmm... vaahtokarkkeja siin sivus.. että on herkkua,hmmmm....mmmm...:)))

• vaikkakin ihmettelisin suuresti jos tapahtuisi niin suuri ihme että tuolta jostain se suuri ja ainut tulisi tänne keskuuteemme lahjoineen, tosin, jos niin kävisi, meillä olisi taatusti kaikilla lämmin miittingi koska mehän ollaan kaikki rakastettuja :)

• Anjaniina numero 1

numero 11 ;)
        Ja nyt kömmin vaaleanpunaisten lakanoideni väliin uneksimaan plyymeistä ja korkotossuista ;)

• Sol57
        Anjaniina numero 1 kirjoitti:

numero 11 ;)
        Ja nyt kömmin vaaleanpunaisten lakanoideni väliin uneksimaan plyymeistä ja korkotossuista ;)

;)))niinpä niin Hömppä numero 1. Ja kokous edelleen päättämättä....Jos pj:ja nyt ei ymmärrä oikein päättää tätä järjestymiskokouksesta saamme aloittaa huomenna taas kaiken alusta...;)))

Hyviä vaaleapunaisia unia HÖMPÄLLE...ja LÄYSKÄLLE:)))

tsau: Friidu hömppä numero 2...joka itsekin voipuneena menee nyt nukkumaan...Olipas kokous tämäkin huokaus sentään:)))...mikä kokemus muiden joukossa..ainutkertainen sanoisinko:))))

• Putkivalo
        Sol57 kirjoitti:

;)))niinpä niin Hömppä numero 1. Ja kokous edelleen päättämättä....Jos pj:ja nyt ei ymmärrä oikein päättää tätä järjestymiskokouksesta saamme aloittaa huomenna taas kaiken alusta...;)))

tsau: Friidu hömppä numero 2...joka itsekin voipuneena menee nyt nukkumaan...Olipas kokous tämäkin huokaus sentään:)))...mikä kokemus muiden joukossa..ainutkertainen sanoisinko:))))

mutta mitäpä muuta osaisi odottaa tällä pj:llä :)))

Hehkeitä unia minunkin puolesta, vaaleanpunaisia flamingoja ilman kettuja ja sitä rataa... kohta iskee yölukko koneeseen.

• Anjaniina
        Sol57 kirjoitti:

Vaikken ole varma aloitettiinko edes koskaan.
        Mutta julistan
        KOKOUS PÄÄTETTY.
        Tänään voidaankin hömpätä täysin rinnoin ja pullein purjein, kun muodollisuudet on hoidettu pois alta!

• Anjaniina

lopettamisen (onkohan taaskaan oikein viisas päätös ja nämä ruudulliset bokserit sais täältä viedä...omistajalleen)

No en mä nyt niin yksinkertainen ole, ettenkö ymmärtäs miks miehet alko parveileen kokoustilan ympärillä, sukkasillaan.
        Syy no 1. Kaikki naiset oli täällä...
        syy no 2. totta heveletissä niillä oli eteentyönnetty tiesutelu ja sabotaasirintama.
        Desantteja vilahtelee puiden takana vieläkin.

mitä tulee Hatsaan ja Teoon, mitäs ne sanoo siitä sun orketerinjohtajastas?
        Et taida tarvita sabotoimisapua suhteille, ulkopuolelta?

Ja meikäläiselle on herttasen yhdenteevää mitä predikaattijuristicsionia, jota on implementoitu meidän lakiimme...loukataan.
        Luotan siihen, että poliisi kyllä korjaa talteen tienpäältä, jos näkee tarpeelliseksi ja jos kiinni saa...
        Siispä en ole huolissani mitättömistä muotoseikoista...?

Sihteeri toimittaa vaan sitä vaaleanpunaista shamppanjaa eikä murehdi muusta..

• Anjaniina

mitäpä ne vois, naiset ...myydä?
        Kun ei tuu millään mieleen?
        *pistää pussin suun tiukasti kiinni ja taskuun*

• Anjaniina

ala pehmoileen, vaan mee hakeen haarniska ja peitsi eteisen komerosta, nyt on sota kai alkamassa....

• ihgun vaaleanpunaisen virkatun perhosen kuvan. Heti päätin tehdä sellaisen makuuhuoneeni seinälle lentelemään.

• HTZA

huolimatta, otan, lempeätä, kiihoittavaa, väkivaltaa käyttäen, tämän kerhon, Hallituksen puheenjohtajan, tehtävän. Kokemusta kun on kertynyt.

Hallituksen puheenjohtahana en ole, vielä, huomannut aihetta, puuttua keskusteluun.
      Mutta tulen seuraamaan aktiivisesti jäsenten toimintaa, niin täällä, kun muissakin ketjuissa.
      Mutta lupaan olla ymmärtäväinen "Korvenkarhunen". Mitään en poista, kaikkeen laitan, jos laitan, merkiksi peukalon ylös.
      Tehtäväni ominaisuudessa, tulen kyllä, aiheettomastikin, puuttumaan liian naisasianasten tyyppiseen kirjoitteluun, terävällä kielelläni, ja pyrin sen lipsuttelulla lisäämään kerhomme jäsenmäärän määrättömiin.
      H.

Mennään yhdessä eteenpäin, olkoon sloganimme: "Hömppäläyskät miehille mieleen!!"
      Hallituksen puheenjohtajan nuija olkoon jäykkä ja uhkaavan tummanpuhuva.
      Jäsenten merkkinä (Hih! tälle minä nauroin eniten..) on pinkit, käherretyt, karvat varpaiden pinnalla.
      Ulkoisena merkkinä käytetään hersyvän holtitonta kikatusta.

• Anjaniina

Hatsan niska-perseotteella pihalle*
        Ulvahtele siellä egos kans

• Anjaniina

hötkyile.
        Me odotellaan ensinet kaikki jäsenet on ilmoittautunu ja paikalla.
        Miehiltä pääsy kielletty.
        Turvamiehet pitää huolen epätoivottujen henkilöäiden karsinnasta.

• HTZA

Puheenjohtajan yli, joskus pysähtyykin.

• Anjaniina kirjoitti:

Hyvä teko, kiitos sulle :)

• HTZA
        Anjaniina kirjoitti:

hötkyile.
        Me odotellaan ensinet kaikki jäsenet on ilmoittautunu ja paikalla.
        Miehiltä pääsy kielletty.
        Turvamiehet pitää huolen epätoivottujen henkilöäiden karsinnasta.

Minä olen toimintaa valvova hallitus, ja hallituksen ainoa jäsen ja puheenjohtaja.
        Minä en osallistu toimintaan, puutun vain, tarvittaessa.

• HTZA
        HTZA kirjoitti:

Minä olen toimintaa valvova hallitus, ja hallituksen ainoa jäsen ja puheenjohtaja.

vääntää rautalangasta, kerhon luonteesta johtuen.

Kuvitelkaa että minä olen perheen ISÄ...
        Leikkiä saa ja hömpätä. Ja isä sitten laittaa asiat järjestykseen, tarvittaessa.
        :)
        H.

• HTZA kirjoitti:

vääntää rautalangasta, kerhon luonteesta johtuen.

Kuvitelkaa että minä olen perheen ISÄ...
        Leikkiä saa ja hömpätä. Ja isä sitten laittaa asiat järjestykseen, tarvittaessa.
        H.

Hyi olkoon, mee pois.

• Anjaniina
        Anceli kirjoitti:

Hyvä teko, kiitos sulle :)

Hatsa nimittelee nätisti naisia hömppäläysköiksi mutta klubin pj voi olla vain hömppäläyskä, enkä usko, että hän sellainen haluaa olla.
        Miehille, jotka liittyvät klubiin, laitetaan vaaleanpunaiset bokserit jalkaan ja heille on muutamia ulkonäkövaatimuksia.Ja painovaatimuksia.
        Nääs Klubin uima ja porealtaalla, ei patsastele muut kuin adonikset.

• HTZA
        Anjaniina kirjoitti:

varmuuden vuoksi, kerhon kokouksiin, lukee vain pöytäkirjat.
        Hallitus ottaa myös huomioon mielenkiintoiset ehdotukset.
        Persotteet saa kuvata, tarkemmin, vain Lauantai-iltaisin.

• Anjaniina kirjoitti:

Hatsa nimittelee nätisti naisia hömppäläysköiksi mutta klubin pj voi olla vain hömppäläyskä, enkä usko, että hän sellainen haluaa olla.
        Miehille, jotka liittyvät klubiin, laitetaan vaaleanpunaiset bokserit jalkaan ja heille on muutamia ulkonäkövaatimuksia.Ja painovaatimuksia.

ja kaiken lisäksi se on pedofiili tai muuten sekopää, kuvittelee olevansa meidän isä ;(((
        Adonikset on ihanii :))))

• Anjaniina
        HTZA kirjoitti:

varmuuden vuoksi, kerhon kokouksiin, lukee vain pöytäkirjat.
        Hallitus ottaa myös huomioon mielenkiintoiset ehdotukset.
        Persotteet saa kuvata, tarkemmin, vain Lauantai-iltaisin.

sinne pihalle siitä kuistilta ulvomasta...
        Säikytät maksavat vieraat

• Anjaniina
        Anceli kirjoitti:

ja kaiken lisäksi se on pedofiili tai muuten sekopää, kuvittelee olevansa meidän isä ;(((
        Adonikset on ihanii :))))

ja klubin avajaisiin on tilattu Hunksit esiintyyn ;)

• Anjaniina

jollei hatsa älyä lähtee...se viedään...

• Anjaniina
        HTZA kirjoitti:

vankilassa , lähestymiskielto lätkäistynä otsaan, jollet älyä häipyä.
        Meillä naisilla on sen verta VIKUTUSVALTAISIA ystäviä....KORKEILLA paikoilla.

• HTZA
        Anceli kirjoitti:

Hyi olkoon, mee pois.

Haluaisin nähdä tuomarin naaman, kun syyttäjä sanoo että 60 syytetään 50 ahdistelun luonteisesta, henkisestä, lempeästä väkivallasta.
        Vielä kun todistajatkin vakuuttavat että Anceli kyllä tykkäsi siitä.

• HTZA kirjoitti:

Haluaisin nähdä tuomarin naaman, kun syyttäjä sanoo että 60 syytetään 50 ahdistelun luonteisesta, henkisestä, lempeästä väkivallasta.
        Vielä kun todistajatkin vakuuttavat että Anceli kyllä tykkäsi siitä.

senkin hornanhenki!!!!

• HTZA

jäsen kakkosta että asiasta ei voi neuvotella.
        Lempeänkiihoittavanväkivaltainen kaappaus on jo tehty.

• HTZA
        Anceli kirjoitti:

senkin hornanhenki!!!!

leikillinen vastustus tuntuu hyvältä.

• HTZA
        Anjaniina kirjoitti:

naisten valtaano.. valloittaminen on miehelle luonnollista. Seuratkaa tarkasti vaikutusvaltaista ystäväänne kun jätätte valituskirjelmän. Hänen naamansa tulee värähtelemään epätoivoisesti kun hän vastaa ja poistuu sitten, takavasemmalle, nopeasti, nauramaan avoimesti.

• HTZA
        Anjaniina kirjoitti:

jollei hatsa älyä lähtee...se viedään...

sinkkuhan minä olen.
        Mutta kolme kerrallaan, minä olen jo 60v.
        Päättäkää kerhossanne ketkä saavat aloittaa.
        Takaan että Hallitus ei puutu asiaan.

• Anjaniina

uhoajia ei oteta Klubin viiden hehtaarin golfkentälle, eikä alueelle muutenkaan.
        Jos hatsa suo, voit tssigailla sen säärikarvoja siellä ulkopuolella...
        Täällä riittää Taikiksen vaaleanpunaiset varvaskarvat...

• Anjaniina
        HTZA kirjoitti:

sinkkuhan minä olen.
        Mutta kolme kerrallaan, minä olen jo 60v.
        Päättäkää kerhossanne ketkä saavat aloittaa.
        Takaan että Hallitus ei puutu asiaan.

No siellähän se hatsa jo istuukin, poliisin maijassa...
        Siinä on sulle oikea tyttöystävä...

• Anjaniina
        HTZA kirjoitti:

naisten valtaano.. valloittaminen on miehelle luonnollista. Seuratkaa tarkasti vaikutusvaltaista ystäväänne kun jätätte valituskirjelmän. Hänen naamansa tulee värähtelemään epätoivoisesti kun hän vastaa ja poistuu sitten, takavasemmalle, nopeasti, nauramaan avoimesti.

eteenpäion viety ja poliisiin otettu yhteys.
        Jäljempänä ketjussa on se mikä siitä koitui...
        Pääset juhlimaan sit 65 vuotispäiviäs vapaalle jalalle.

• HTZA
        Anjaniina kirjoitti:

No siellähän se hatsa jo istuukin, poliisin maijassa...
        Siinä on sulle oikea tyttöystävä...

kiihtyä..

• HTZA kirjoitti:

leikillinen vastustus tuntuu hyvältä.

ja leikillinen, *kopauttaa hatsaa valurautapannulla päähän*, siinä sulle lempeyttä.

Ja jos tämäkin tulee kahteen kertaan, minä huudan, että voi prkl.

• HTZA
        Anceli kirjoitti:

ja leikillinen, *kopauttaa hatsaa valurautapannulla päähän*, siinä sulle lempeyttä.

kiitos huomiosta, mutta älä suotta poista juttujasi.
        "hyväilee kuhmua", tuhmin ajatuksin.

• Anjaniina kirjoitti:

Kamalasti yrittää vislata kaks sormee suussa, hitto ku ei kuulu kunnolla): IHANAT ADONIKSET!!!! Vaude...:)))

• Anjaniina

vaan suljetaan.
        Olis lähestynyt toisenlaisella asenteella.
        Tollasta kukkoilua katsele kukaan.
        Mitä hauskaa meil on Klubitalolla kun yks siellä tepastelee kuin maailmanomistaja.
        Ulos sanon minä...ja uskallappa mennä sitä putkasta lunastaan..

• Anjaniina

papereilla ole mitään merkitystä.
        Sehän oli kokous jota ei edes pidetty...
        saunansytykkeiksi kelpaavat.
        Eivät lainvoimaisia.

• Anjaniina
        HTZA kirjoitti:

kiihtyä..

kiihtyy, on se...maija...

• HTZA
        sasus kirjoitti:

Kamalasti yrittää vislata kaks sormee suussa, hitto ku ei kuulu kunnolla): IHANAT ADONIKSET!!!! Vaude...:)))

viesti menee aina läpi, tulkoon se sitten vartalon liikkeestä, silmistä tai huulilta. Naisten viesti ei mene läpi kovalla äänellä...
        H.

• Anjaniina

eihän ne ollet lainvoimaisia.
        Mitään ei ole päätetty ;)
        Minä pidin siitä huolen.

• HTZA
        Anjaniina kirjoitti:

kiihtyy, on se...maija...

Anja-Maija?
        Onkohan jotain jäänyt huomaamatta? Mielestäni luin, rivinvälit, huolellisesti?

• Anjaniina
        HTZA kirjoitti:

Anja-Maija?
        Onkohan jotain jäänyt huomaamatta? Mielestäni luin, rivinvälit, huolellisesti?

siihen rivinvälien lukemiseen, siinä riittääkin sulle puuhaa..

• Anjaniina

ei täs enää tartte rahoja kerääillä, sitä on niin että piisaa.
        Sillä aikaa kun sä kiemurtelit sen hatsas kanssa, mä kävin allekirjoittaan muikean sponsorisopimuksen.
        Mee vaan köyhäileen...mä meen porealtaaseen...

• HTZA kirjoitti:

viesti menee aina läpi, tulkoon se sitten vartalon liikkeestä, silmistä tai huulilta. Naisten viesti ei mene läpi kovalla äänellä...
        H.

vartalon liikkeet, eikä silmät kuin huuletkaa erotu täs massa paljoudessa):

• HTZA
        sasus kirjoitti:

vartalon liikkeet, eikä silmät kuin huuletkaa erotu täs massa paljoudessa):

tai, siis, olin.. osaa kyllä erottaa sanoista liikkeet ja olemuksen ilman kuviakin.
        Anjaniina, Anceli, G.J, Meriläinen... mitä näitä nyt on, kaikki palstan naiset ovat saaneet kuvallisen lokeron mieleeni.
        Olet, ehdottomasti, kolmen parhaan Seireenin joukossa. Ja onhan minulla korvat. Jokaisessa kirjaimessa kuulen kaukaisen kutsun. Olen kun Odysseus, lähdössä merelle, sankaritekoihin.
        H.

Ps. Nytkin kuulen jostain kutsun: Aja minun ylitseni, rakas Hallitus.

• Anjaniina

ilmoittaa verottajalle hatsan sulle maksaman palkkion, niin kaikki on ok.
        Neuvoisin näin, sillä hatsan toimet todennäköisesti nyt tutkitaan pitemmältä ajalta...

• Anceli kirjoitti:

sinullahan onkin mielenkiintoinen tapa näyttää lempeytesi *tikahtuu huoamttuaan viestin*

• HTZA
        Anjaniina kirjoitti:

ilmoittaa verottajalle hatsan sulle maksaman palkkion, niin kaikki on ok.
        Neuvoisin näin, sillä hatsan toimet todennäköisesti nyt tutkitaan pitemmältä ajalta...

on kuittien säilytysaika.
        Katselin tuohon liittyvää laatikkoani, ja se on tyhjä. Olen, kait, saanut taidoillani, tai sitten ei ole onnistunut ollenkaan.

• TaikisN kirjoitti:

sinullahan onkin mielenkiintoinen tapa näyttää lempeytesi *tikahtuu huoamttuaan viestin*

voi sietää sen omahyväisyyttä ja ylvästelyä, ääliö se on ;))
        On mulla muitakin aseita, ilmakivääri ja ketunraudat.

• HTZA kirjoitti:

kiitos huomiosta, mutta älä suotta poista juttujasi.
        "hyväilee kuhmua", tuhmin ajatuksin.

sanon vain, että pröööttt ;((

• HTZA
        Anceli kirjoitti:

sanon vain, että pröööttt ;((

ne kuhmuiset ajatukseni kulkevat.
        Taidat, sillee, kiusoitella?

• HTZA kirjoitti:

tai, siis, olin.. osaa kyllä erottaa sanoista liikkeet ja olemuksen ilman kuviakin.
        Anjaniina, Anceli, G.J, Meriläinen... mitä näitä nyt on, kaikki palstan naiset ovat saaneet kuvallisen lokeron mieleeni.
        Olet, ehdottomasti, kolmen parhaan Seireenin joukossa. Ja onhan minulla korvat. Jokaisessa kirjaimessa kuulen kaukaisen kutsun. Olen kun Odysseus, lähdössä merelle, sankaritekoihin.
        H.

Ps. Nytkin kuulen jostain kutsun: Aja minun ylitseni, rakas Hallitus.

Vasta kolmas): Ei tuu mittää. Onneks oon yhdelle "seiska" joka oikeesti tarkottaaki ykköstä:))))

• HTZA kirjoitti:

ne kuhmuiset ajatukseni kulkevat.
        Taidat, sillee, kiusoitella?

niin, kun mallaat pepasi ryppyisyyttä ;))))
        Minä en kiusoittele koskaan, olen karjalainen voimanainen.

• HTZA
        sasus kirjoitti:

Vasta kolmas): Ei tuu mittää. Onneks oon yhdelle "seiska" joka oikeesti tarkottaaki ykköstä:))))

joukossa on ykkönenkin, ja kakkonen.
        Ja niitä voi olla paljon, paitsi ykkösiä..

• sasus kirjoitti:

Ei saa ruikuttaa, etenkään *tuon* perään ;((
        Ja sehän sanoi, että olet ykkönen, nyt hymyä huuleen ja nokka vastatuuleen :)))

• HTZA
        Anceli kirjoitti:

voi sietää sen omahyväisyyttä ja ylvästelyä, ääliö se on ;))
        On mulla muitakin aseita, ilmakivääri ja ketunraudat.

että ääliö saatan olla.
        Mutta omahyväinen, ylvästelijä?
        En kyllä tunnusta.

• HTZA kirjoitti:

että ääliö saatan olla.
        Mutta omahyväinen, ylvästelijä?
        En kyllä tunnusta.

se helpottaa oloa, tulee sellainen raikas, puhdistautuneen mukava fiilis, ihan kuin
        saunassa käynyt ja sen jälkeen hypännyt avantoon, tai ainakin kieriskellyt lumihangessa :)))

Mitä minä laulan, kun olen iloinen,,,,,,, ;))

• Anceli kirjoitti:

Ei saa ruikuttaa, etenkään *tuon* perään ;((
        Ja sehän sanoi, että olet ykkönen, nyt hymyä huuleen ja nokka vastatuuleen :)))

katoin et kolmonen,,, No, ei haittaa.. Vastatuulta täs on taas riittänykki, mut ei mittää hättää, miun nenä halkoo taas senki:) Ryhdistäydytty on:))))

• pun 9jn0

pih 90ujhåb åu8

• 1/3=4
        Anjaniina kirjoitti:

Piti juoda alkoholia tuonkin viestin kirjoittamiseksi?

• Yxitypy

Vielä varmaan ehdin :=))

• Anjaniina

se siinä!
        Mitäs hauskaa sä keksit kerholle?

• Anjaniina

puheenjohtajuus säilyy naispuolisella.
        Lopeta toi panikointi...

• täällä pidetty kivaa ilman mua.
        Onks Hatza jo varmasti pihalla?

• Anjaniina
        minttupuu kirjoitti:

täällä pidetty kivaa ilman mua.
        Onks Hatza jo varmasti pihalla?

tuo poliisikomissario näkyy osaavan tehokkaat otteet..

• HTZA

olkoon puheenjohtaja, Hallitus vetelee vain.. tuota lankoja.

• Anjaniina
        HTZA kirjoitti:

olkoon puheenjohtaja, Hallitus vetelee vain.. tuota lankoja.

tänne putkasta.
        Tyydy kohtaloos.
        Nää Klubin manttaalit on sen vaikutusvaltaisen ystävän nimissä ja se vetää maton alta, jos jotain yrität...

• Anjaniina

kokouksen?
        En ole ihan aloittelija näissä asioissa.
        Pidin huolen siitä ettei kokous ollut lainvoimainen ja väärentelystä....siitäkin tulee sit eri tuomio...
        Että saahan sitä kakkua itselleen lisätä, jos siltä tuntuu...

• HTZA
        Anjaniina kirjoitti:

tänne putkasta.
        Tyydy kohtaloos.
        Nää Klubin manttaalit on sen vaikutusvaltaisen ystävän nimissä ja se vetää maton alta, jos jotain yrität...

monestakin aitasta ulos. Ja jokusesta makuukammaristakin.
        Sekä ennen että jälkeen.
        Harvemmin, tosin.

• Anjaniina kirjoitti:

kokouksen?
        En ole ihan aloittelija näissä asioissa.
        Pidin huolen siitä ettei kokous ollut lainvoimainen ja väärentelystä....siitäkin tulee sit eri tuomio...
        Että saahan sitä kakkua itselleen lisätä, jos siltä tuntuu...

kun minusta nyt näyttää että hössöttävä sihteerimme koettaa lobata surullisenkuuluisaa isähahmoa väkisinkin jonkinasteiseen vallankahvaan :))

Kyllä minustakin hallituksenkin jäsenten on vähintäin varpaankyntensä vaaleanpunaisiksi lakattava. Suostuuko Haza siihen, kysyn vaan ja epäilen.

• HTZA
        TaikisN kirjoitti:

kun minusta nyt näyttää että hössöttävä sihteerimme koettaa lobata surullisenkuuluisaa isähahmoa väkisinkin jonkinasteiseen vallankahvaan :))

Kyllä minustakin hallituksenkin jäsenten on vähintäin varpaankyntensä vaaleanpunaisiksi lakattava. Suostuuko Haza siihen, kysyn vaan ja epäilen.

on yksi jäsen, minä.
        Ja sitä ei värjätä mitenkään.

• Sol57
        TaikisN kirjoitti:

Sihteeri poistuu nyt ilomielin tästä järjettömästä klubista...täällä kukaan ei ymmärrä kokoustekniikasta hölkäsen pölkäystä....Hatsa valloittaa yhdistyksen...Yhdistyksen pj:ja ei itse piittaa perustuskokous asiakirjoista mitään;))

Sihteeri on tästä lähin vaan Arvoisan Pj.ja Teon henk.koht. sihteeri....Hän sen on järkevä tapaus...

tsau:Friidu Hömbbä numero 2...joka luovuttaa nyt jäsennumeronsa....mutta on edelleen HÖMBBÄ koska, tuo arvonimen keksi aivan itse...ja on erittäin ylpeä siitä...

Hatsalle HÄN ei suostu enäää siis lirkku-lärkkytellemäään....tästä eteenpäin...vaan on uskollinen ainoastaan Arvoisalle Pj.lle Teolle.....joka sentään ymmärtää....lirkutella takaisin...toisin kun Hatsa;)))

• Sol57 kirjoitti:

Sihteeri poistuu nyt ilomielin tästä järjettömästä klubista...täällä kukaan ei ymmärrä kokoustekniikasta hölkäsen pölkäystä....Hatsa valloittaa yhdistyksen...Yhdistyksen pj:ja ei itse piittaa perustuskokous asiakirjoista mitään;))

Sihteeri on tästä lähin vaan Arvoisan Pj.ja Teon henk.koht. sihteeri....Hän sen on järkevä tapaus...

tsau:Friidu Hömbbä numero 2...joka luovuttaa nyt jäsennumeronsa....mutta on edelleen HÖMBBÄ koska, tuo arvonimen keksi aivan itse...ja on erittäin ylpeä siitä...

Hatsalle HÄN ei suostu enäää siis lirkku-lärkkytellemäään....tästä eteenpäin...vaan on uskollinen ainoastaan Arvoisalle Pj.lle Teolle.....joka sentään ymmärtää....lirkutella takaisin...toisin kun Hatsa;)))

Klubihan on ihan just jäsenistönsä näköinen *nauraa* Voiko Hömppäläyskäklubilta vaatia jotain tiukan järkevää ja virallista .Aateluus (tässä tapauksessa hömppyys) velvoittaa :)

• Anjaniina
        HTZA kirjoitti:

monestakin aitasta ulos. Ja jokusesta makuukammaristakin.
        Sekä ennen että jälkeen.
        Harvemmin, tosin.

suolahaulit persuuksistas...

• Anjaniina

mitä tiedän ja luovutan todisteet poliisille.
        Ei kannata hämmästyä jos hatsa ei ole hetkeen lirkuttelemassa täällä, mutta ainahan Teo sen paikan täyttää kivasti?

• Sol57
        TaikisN kirjoitti:

Klubihan on ihan just jäsenistönsä näköinen *nauraa* Voiko Hömppäläyskäklubilta vaatia jotain tiukan järkevää ja virallista .Aateluus (tässä tapauksessa hömppyys) velvoittaa :)

Sihteeri osaa olla Aatellisen HÖMBBÄ kyllä aivan itsenäisesti....ilman klubia...se on nähty tälläpalstalla monesti....Arvoisa Pj.ja Teo...sen yrittää ymmärtää sihteerin tunteita...toista kun tuo rahvaanomainen Hatsa....;)) Ei koskaan enää lirkku-lärkyttele..vaikka sihteeri muisteli hänen upeita reisi-säärilihaksiaan...eikä edes mainut mitään hieman pullostavasta...siis vaan hieman...pömppämahasta...mitään...se kun johtuu yksistään siitä että, Hatsalle ei luumut maistu raakoina....siinä syy...

tsau:Friidu Hömppä numero 2.

• Anjaniina
        TaikisN kirjoitti:

pointin,en arvannutkaan että Klubissa oli viidetoista-agentti...

• Sol57
        Sol57 kirjoitti:

Sihteeri osaa olla Aatellisen HÖMBBÄ kyllä aivan itsenäisesti....ilman klubia...se on nähty tälläpalstalla monesti....Arvoisa Pj.ja Teo...sen yrittää ymmärtää sihteerin tunteita...toista kun tuo rahvaanomainen Hatsa....;)) Ei koskaan enää lirkku-lärkyttele..vaikka sihteeri muisteli hänen upeita reisi-säärilihaksiaan...eikä edes mainut mitään hieman pullostavasta...siis vaan hieman...pömppämahasta...mitään...se kun johtuu yksistään siitä että, Hatsalle ei luumut maistu raakoina....siinä syy...

Eiku allekirjoitus tietys pelkkä HÖMBBÄ joka nyt luovuttanut jäsennumeronsa..uudelle innovatiiviselle sihteeri kokelaallee....

tsau:Friidu

• HTZA
        Sol57 kirjoitti:

että odotan sinun kävelevän uusilla korkkareillasi, puoleen kesään, joka, toivottavasti, on kuuma ja kostea.
        Sinua ja siroja nilkkojasi odottaa vahva, miehen koura, joka riisuu niistä toisen ja täyttää sen jääkylmällä Shampanjalla. Ja juo sen, upottaen, J.Bond-maisen katseen suoraan sydämeesi.

• Sol57
        Anjaniina kirjoitti:

pointin,en arvannutkaan että Klubissa oli viidetoista-agentti...

Sihteeri on erittäin nopealiikkeinen....tekee nopeasti johtopäätökset....mihin kandee jäädä...Mutta agentti- hän ei ole...vaan erittäin järkevä HÖMBBÄ.

tsau:Friidu HÖMBBÄ.

• Sol57
        HTZA kirjoitti:

että odotan sinun kävelevän uusilla korkkareillasi, puoleen kesään, joka, toivottavasti, on kuuma ja kostea.
        Sinua ja siroja nilkkojasi odottaa vahva, miehen koura, joka riisuu niistä toisen ja täyttää sen jääkylmällä Shampanjalla. Ja juo sen, upottaen, J.Bond-maisen katseen suoraan sydämeesi.

Siis Bondini....tiedän että, yhtä kiihkeästi kun minäkin odotan tuota tapaamista...Mutta pitikö sen ilmitulla nyt näin...Tiedän että, olet kiihkeä romanttikko joka rakastaa vaaroja...mutta, tulla nyt näin lähelle HÖMPPÄ-klubilaisia....

tsau:Oma kultamussakkasi Friidu joka nyt HÖMBBÄ ja totuuttelee tähän uuteen arvo-ja kutsumanimeensä...samalla...lupaathaan käyttää tuota nimeä minusta jatkossa muruseni?

• HTZA
        Anjaniina kirjoitti:

suolahaulit persuuksistas...

epäilen pahasti, että sinulla on uudet rakennekynnet..

• Anjaniina
        HTZA kirjoitti:

epäilen pahasti, että sinulla on uudet rakennekynnet..

kalliit, tuollaiseen puuhaan...

• HTZA
        Anjaniina kirjoitti:

kalliit, tuollaiseen puuhaan...

hammasharja sitten?

• Anjaniina
        HTZA kirjoitti:

on yksi jäsen, minä.
        Ja sitä ei värjätä mitenkään.

sun hallitukses ei ole täällä..
        Kannattaa mennä sinne, missä se on...
        Hevonkuusen karttakoordinaatteja...en tiedä.

• HTZA
        Anjaniina kirjoitti:

sun hallitukses ei ole täällä..
        Kannattaa mennä sinne, missä se on...
        Hevonkuusen karttakoordinaatteja...en tiedä.

Jokainen kirjoitus on tarkan lukemisen alainen.
        Pitäkää kerhoa pystyssä, kuten jo vuosia.
        Koskee, tietysti, vain hömppäläyskiä.

Ps. Miestenkin juttuja luetaan, kaikki 99,99 %, tylsät ja yksioikoisetkin.

• Yxitypy
        Anjaniina kirjoitti:

se siinä!
        Mitäs hauskaa sä keksit kerholle?

vaikka järkätä ompeluseurat (punkun tai oluen kera) meille joku ilta :=))

• Läyskä no1
        Yxitypy kirjoitti:

vaikka järkätä ompeluseurat (punkun tai oluen kera) meille joku ilta :=))

Sopiiko 14-15 naista lauteille ;)

• Yxitypy
        Läyskä no1 kirjoitti:

Sopiiko 14-15 naista lauteille ;)

Aina sopu tilaa antaa. Selänpesijäkin olis tietenkin hyvä saada. Oliskohan kenelläkään ehdotuksia? :=))

• ön önköp jnh
        Sol57 kirjoitti:

obg oj

• täysi rähinä päällä, huomaan ma. Yksi jumalanlahja ja isähahmo yrittänyt tunkeutua hallinnoimaan kerhoa. Onneksi puheenjohtajamme on riuskaotteinen nainen ja pisti keekoilijan pihalle :D

• Anjaniina

soittelee perkule putkasta tänne.
        No jää ilman asianajajaa, kun haaskas puhelunsa tähän..

• HTZA

odotan viikonloppua, silloin on hänen määrä näyttää otteensa.

• GJ.

miu meinas hukkua tänään yhen vaaleetukkasen veteraanijääkiekkoilijan ihanan taivaansinisiin silmiin. On se vaan inhsti ihanaa että saa näin vanhanakin (nyt ymmärrän puumia) joskus leijailla vvaleanpunaisella pilvenhattaralla. Sydän sanoo: bum,bum .bum.bum.bymbum ... kevät on vallaton .... .

• Anjaniina

palkata sen esiintyyn Klubille.
        Palkkiosta ei kitsastella...

• GJ.
        Anjaniina kirjoitti:

melkonen monitori, et jokainen hömppäläyskä - hmmmmmmmmmm ...........................................
        ................. eihän tikareitakaan nuolekella joukolla vaan jokasel on omasa :-)

• HTZA
        Anjaniina kirjoitti:

lupaus?
        Nimim. Entinen siniharmaasilmäinen jääkiekkoilija.

• Anjaniina
        HTZA kirjoitti:

lupaus?

sua ei enää hyväksytä Klubille edes vieraaksi.
        Friidun plkkaaminen myyräksi, tuhoamaan koko Klubin, oli ruma teppu...

• HTZA kirjoitti:

lupaus?

......hän pyrkii lähestymään kiehtovia klubilaisia :)) Kyllähän on tietenkin ymmärrettävää että näin upea läyskien joukkio vetää puoleensa....mutta että ENTINEN jääkiekkoilijako esiintymään, ehei.....

• TaikisN kirjoitti:

......hän pyrkii lähestymään kiehtovia klubilaisia :)) Kyllähän on tietenkin ymmärrettävää että näin upea läyskien joukkio vetää puoleensa....mutta että ENTINEN jääkiekkoilijako esiintymään, ehei.....

ees ole parikymppinen..:DD

• HTZA

kaunokaiseni, mietin tässä miten olen sinua sanonut myyräksi.
        Ihan heti en usko.

• HTZA
        TaikisN kirjoitti:

voi näyttää vain parastaan.
        Ahkera luistelu saa aikaan tiukan pepun.
        Katsele vaikka Kiiraa...
        Tai minä ainakin katselen.

• GloriaJoy
        mii-su kirjoitti:

ees ole parikymppinen..:DD

eli se taivaansinen silmäinen o n noin kolmevitonen, aattele ko niihin silmiin katsot ja selität jotain ja intensiivinen katse lipuaa silmiterilläsi ja sit hän yhtäkkiä peukuttaa ylöspäin ja kasvoillaan on mitä lumoavin viattoman ja kokeneen miehen yhdistelmähymy ....... oi, oi, oi. Hän on kyllä oppinut positiivisen tsemppauksen mestariksi, niin aito, niin ihana.

• Puheenjohtajan kotalokas kömmähdys, kirjaimen puuttuminen "plkkaaminen" -sanassa näyttää saaneen aikaan suuren väärinkäsityksen :)) Kyseessä on oltava sana palkkaaminen, ei pilkkaaminen. * Men hyvä nainen hakemaan ne ruusut takaisin mäeltä ja kiireenvilkaa, sen minkä korkokengilläs pääset :)))))

• HTZA kirjoitti:

voi näyttää vain parastaan.
        Ahkera luistelu saa aikaan tiukan pepun.
        Katsele vaikka Kiiraa...
        Tai minä ainakin katselen.

sumuttaa, kyllä tää täti tietää miltä näyttää 60 miehen löystyneet pakarat, vaikka olisi kuinka luistellut ja juossut niin maan vetovoima ja hormoonikato ottaa vallan iän myötä. Kiiran sievän pyllyn ottaminen verrokiksi 60 isähahmon takamukselle on huutava vääryys nuorelle naiselle :DD

On sulla suuret luulot *nauraa* Ei mee läpi hömpimmällekääm hömpälle sumutuksesi.

• HTZA
        TaikisN kirjoitti:

sumuttaa, kyllä tää täti tietää miltä näyttää 60 miehen löystyneet pakarat, vaikka olisi kuinka luistellut ja juossut niin maan vetovoima ja hormoonikato ottaa vallan iän myötä. Kiiran sievän pyllyn ottaminen verrokiksi 60 isähahmon takamukselle on huutava vääryys nuorelle naiselle :DD

On sulla suuret luulot *nauraa* Ei mee läpi hömpimmällekääm hömpälle sumutuksesi.

Kiira oli, ehkä, liioittelua.

Kait se on kuva laitettava, koska havaitsin, rivien väistä, lievää kaipuuta.
        Otetaan sitten Hjallis esimerkiksi, hänellä on aina nuorehkoja tyttöystäviä?

• HTZA kirjoitti:

Kiira oli, ehkä, liioittelua.

Kait se on kuva laitettava, koska havaitsin, rivien väistä, lievää kaipuuta.
        Otetaan sitten Hjallis esimerkiksi, hänellä on aina nuorehkoja tyttöystäviä?

myönsit sentään yrittäneesi pikkuisen liikaa :)))

Mitä ihmettä Hjallis hömppäläyskien klubiin kuuluu, ei me häntä ainakaan oteta esiintymään, vaikka on miehellä massia vaikka muille jakaa. Esiintykööt niille nuoremmille, me tahdomme uljasta silmänruokaa joka saa ajatukset leijailemaan vaaleanpunaisen höttöpilven päälle, hömppäaatteen mukaisesti.

• HTZA
        TaikisN kirjoitti:

myönsit sentään yrittäneesi pikkuisen liikaa :)))

Mitä ihmettä Hjallis hömppäläyskien klubiin kuuluu, ei me häntä ainakaan oteta esiintymään, vaikka on miehellä massia vaikka muille jakaa. Esiintykööt niille nuoremmille, me tahdomme uljasta silmänruokaa joka saa ajatukset leijailemaan vaaleanpunaisen höttöpilven päälle, hömppäaatteen mukaisesti.

että minua kaivataan, kuitenkin.

• HTZA kirjoitti:

että minua kaivataan, kuitenkin.

taisi heittää ruusut mäkeen :DD

Sen siitä saa kun yrittää monella tuolilla istua yhtäaikaa, humpsahtaa lattialle lopulta. Jospa se jääkiekkoilijan peppu vähän pehmittää putousta :D

• Dorodea

Voi pojat, onpas tytöt laittaneet tuulemaan! :D Eihän tässä ehdi lukee kaikkea, mutta kai kerääntyminen on tärkein asia. Joten lisänä rikka rokassa :)

• Hömppäläyskä no 1

taktisista syistä, hyppäämme ylinumeron 13 ;)
        Klubillailmainen hieronta ja turkkilainen sauna, olkaapa hyvä..

• Dorodea
        Hömppäläyskä no 1 kirjoitti:

taktisista syistä, hyppäämme ylinumeron 13 ;)
        Klubillailmainen hieronta ja turkkilainen sauna, olkaapa hyvä..

Eiii, haluun olla 13! Lempparinumperi! No, hällävälii, kunhan hierontaa ja saunaa saan. Onks hieroja kans turkkilainen? Tai joku tumma ja tulinen kummiskin? Nii ja kiitos :)

• Läyskä no1
        Dorodea kirjoitti:

Eiii, haluun olla 13! Lempparinumperi! No, hällävälii, kunhan hierontaa ja saunaa saan. Onks hieroja kans turkkilainen? Tai joku tumma ja tulinen kummiskin? Nii ja kiitos :)

palveluksessanne ;)

• Dorodea
        Läyskä no1 kirjoitti:

palveluksessanne ;)

Nainen Adoniksena? No, kunhan hieroa osaat, niin mikä ettei :) Sais noi jännittyneet poskilihaksetkin hieroa, jatkuva virne naamalla näitä lukiessa :D

• liuskisläyskis lepak

Läyskät on kivoja :)

• liuskisläyskis ko

Läyskäämisensä eteen on paljon "meheviä" aloituksia tehtailtava jos vaikka läyskät saisivat seuraa läyskäpiireilleen eiku tiimeilleen.

• Jihaa, läysläys..

Vaan ämmänläyskiä!!!

• viivi-amaldiina

tulee mieleen aina "läyskä" sanasta majavan häntä.

• GloriaJoy

taas sorsalintujen räpylät :-) Majava on miun toteemieläin ... öh.

• "akkanen"

Mulle taas hömpästä tulee mieleen blondivitsit.

• Anjaniina

että pidät ketjua ylinnä hömppäviesteillä, mut mitä sä sillä saavutat?

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      13
      2596
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1267
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1195
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      245
      1024
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1013
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      924
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      826
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      796
    9. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41