Hei rauhanturvaajat, olen varusmiespalvelukseni suorittanut

Hanne-Elina

Tyttö ja lähdössä, ehkä missiolle. kysyisinkin, onko rt-tehtävissä tytöillä samat asusteet, kuin pojillakin, vai onko olemassa omaa mallistoa, kuten esim, toppia tai keveää hametta. (Näyttäiski kivemmalta) : )

13

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22

      kysyä samasta paikasta mihin jätät ne hakuprujut.

    • kova oksa

      Kyllä sun varmaan kannattaa ottaa stringit ja mekko mukaan, niin saat muutaman pojan päät sekoittaa, jos ne sattuvat tajuamaan muunkin kuin miehen peräsuolen päälle.

      • Hanne-Elina

        Ja sukkahousuja mukaan koko toppa., että riittää vaikka koko joukkueelle. Olen kuullut, että pasin tähystäjät ovat käyttäneet niitä kasvojen suojana ja niillä voi korjata ajoneuvonkin tarvittaessa. liivit on kans kaikille samanlaiset tietty ? : (


      • tekis mieli römpsää
        Hanne-Elina kirjoitti:

        Ja sukkahousuja mukaan koko toppa., että riittää vaikka koko joukkueelle. Olen kuullut, että pasin tähystäjät ovat käyttäneet niitä kasvojen suojana ja niillä voi korjata ajoneuvonkin tarvittaessa. liivit on kans kaikille samanlaiset tietty ? : (

        haluan haistella vittusi nektaria siitä sukkahousujen vahvikekiilan kohdalta. Sopiiko?


      • 32
        tekis mieli römpsää kirjoitti:

        haluan haistella vittusi nektaria siitä sukkahousujen vahvikekiilan kohdalta. Sopiiko?

        Jatka vaan sitä äitisi ja mummosi housujen nuuhkimista.


      • Hanne-Elina
        tekis mieli römpsää kirjoitti:

        haluan haistella vittusi nektaria siitä sukkahousujen vahvikekiilan kohdalta. Sopiiko?

        Kepin tai antennin nokassa tarkoittaa, että mä kyllä antaudun. Kusenpolttamat sukkahousut kasvoilla tähystäjän nenä pysyy auki ja sieraimet on kuin virtahevolla. Taidat kuulua niihin, jotka työntää nokkansa joka paikkaan, no nähdään siellä, rt-hani. : )


      • tekis mieli römpsää
        Hanne-Elina kirjoitti:

        Kepin tai antennin nokassa tarkoittaa, että mä kyllä antaudun. Kusenpolttamat sukkahousut kasvoilla tähystäjän nenä pysyy auki ja sieraimet on kuin virtahevolla. Taidat kuulua niihin, jotka työntää nokkansa joka paikkaan, no nähdään siellä, rt-hani. : )

        pitkän nokkani pilluusi tai anaaliisi? ihanaa....


      • Hanne-Elina
        tekis mieli römpsää kirjoitti:

        pitkän nokkani pilluusi tai anaaliisi? ihanaa....

        Jos lupaat laittaa kielen ykköseen ja nokan kakkoseen, samalla puhaltelet nenän kautta ja hoet: hakkaa päälle suomenpoika. se kuulostaa kyllä, että: hahhaa häälle huomen hoika, mutta ei se haittaa : )ujostuttaa tällai kertoa mistä pitää, mutta menköön tän kerran,mhyh, eihän se siitä kulu : )


      • oox kiree??
        Hanne-Elina kirjoitti:

        Jos lupaat laittaa kielen ykköseen ja nokan kakkoseen, samalla puhaltelet nenän kautta ja hoet: hakkaa päälle suomenpoika. se kuulostaa kyllä, että: hahhaa häälle huomen hoika, mutta ei se haittaa : )ujostuttaa tällai kertoa mistä pitää, mutta menköön tän kerran,mhyh, eihän se siitä kulu : )

        haluaisin niin naida sinua pilluun. Kai sulle sopii iso 13 senttinen parru?


      • Hanne-Elina
        oox kiree?? kirjoitti:

        haluaisin niin naida sinua pilluun. Kai sulle sopii iso 13 senttinen parru?

        Kuluu se sittenkin : ) säästänkin Pietarille. Yritän päästä ennätysten kirjaan kun olen heittänyt keikan. Ja ei sulla kuiteskaan olis ees nappeja kauluksessa : ( Heips.


      • sewdvr
        Hanne-Elina kirjoitti:

        Kuluu se sittenkin : ) säästänkin Pietarille. Yritän päästä ennätysten kirjaan kun olen heittänyt keikan. Ja ei sulla kuiteskaan olis ees nappeja kauluksessa : ( Heips.

        Uskallatko sinä kommunisti jotenkin aliarvioida rakastettua Marskiamme?


      • kessunretku
        Hanne-Elina kirjoitti:

        Kuluu se sittenkin : ) säästänkin Pietarille. Yritän päästä ennätysten kirjaan kun olen heittänyt keikan. Ja ei sulla kuiteskaan olis ees nappeja kauluksessa : ( Heips.

        Ompa keskustelun taso laskenut niistä "hyvistä vanhoista ajoista" , jolloin faitterit edes yrittivät olla herrasmiehiä......


    • tuokin...

      olihan se provo..

      aika paljon heitellään paskaa täällä ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1134
    Aihe