Eli mistä tuon voi oikee tehdä ko ei tullut mukana levyä mitkään F8:sit tai ALT F10: pit ei sitten toimi :S
Vistan uudelleen asentaminen
2
298
Vastaukset
Hankkimalla Windows Vistan asennuslevyn. Jos se Windows Vista oli tietokoneen mukana niin laitevalmistajalta voi yrittää tilata palautuslevyjä, tai sitten voi vaikka ostaa uuden.
- Mixpitelix
ovat kyllä epäselvä käsite... Oletetaan vaikka tapaus jossa saa pari vuotta käytössä olleen läppärin jossa Vista ja liian pienikapasiittinen kiintolevy. Ostaa sitten isomman ja vaihtaa tilalle... Saako Vistan "palautettua" uudelle kiintolevylle aikoinaan heti asennuksen jälkeen tehdyiltä "palautuslevyiltä" ? Ellei saa, mistähän on oikein maksanut Vistan lisenssissä? 7:n lisenssi ainakin sallii myös lisenssin siirron toiseen koneeseen (kerran), onnistuuko "palautus" ihan erilaiseen mutta "sopivaan" rautaan (32-bittinen Win 32-bittiseen rautaan ja 64-bittinen Win 64-bittiseen rautaan) ? Entisajan Wintoosat asennus-CD:llä olivat kyllä paljon helpompia tajuta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043