Onko kauris kontrollifriikki?

wertyuiopft

Onko Kauris kontrollifriikki? Minun appiukkoni on kauris ja määräilevä henkilö. Haluaa, että kaikki menee juuri niin kuin hän on suunnitellut. Hyvin itsevarma ja määräilevä henkilö.

13

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkurinkaiho

Hyvin itsevarma ja määräilevä. Haluaa kyllä, että kaikki menee piirustusten mukaan. Kauriilla on aina piirustukset mukana, joita se seuraa ja elää niiden mukaan.

Hyvin itsevarmasti.

Määräilevästi.

Tekee (pirullisia) piirustuksia muidenkin elämästä.

Joskus se saattaa seistä muiden sängyn vieressä yöllä ja piirtää niille suunnitelmia. Niiden elämistä. Sitten se pakottaa niitä elämään niiden piirustusten mukaan.

On se. Joo. Friikki.

• Ap-

Appiukko on todella itsevarma ja määräilevä. Kaiken pitää mennä juuri niin kuin hän on suunnitellut. Ja se joka uskaltaa häntä vastustaa saa pääasiassa vain omahyväisen hymyn vastaukseksi. Ihmettelen, että miten joku voi olla niin itsevarma kuin kauris.

• tuhonnut on

piirustukset tehnyt meidänkin sängyn vieressä, ja vei sen toisen niin kuin oli suunnitellutkin.
        Ja pakotti elämään piirustuksiensa mukaan, sitä tässä on nyt eletty.
        Itsevarmasti ja määräilevästi sen teki, pirullisesti pisti kaiken pilalle.
        Mitä vielä jatkossa tekee, piru sen tietää.

• ovat epämiellyttäviä

Tässä merkissä löytyy kyllä hyvin ikäviä ihmisiä.... ajatellaanpa vaikka vesku loiria, lenita airistoa jne. kaikkia luonnehtii sellainen tietynlainen kolhous ja kylmä laskelmointi mieli. toivottavasti en joudu kauriiden kanssa tekemisiin, vaikuttavat todella ikäviltä ihmisiltä.

• Naurismannen

miten Vesku Loiri on ikävä?
        Kerro !

• kaurisMäääki

• irenebl

-maailman upeimpia ihmisiä, koska tietävät mitä sanovat, kukaan ei hypi "silmille" näille ihmisille, muuten Jörn Donner puuttui listalta... edelleen kauris

• määityttää

• ........
        irenebl kirjoitti:

-maailman upeimpia ihmisiä, koska tietävät mitä sanovat, kukaan ei hypi "silmille" näille ihmisille, muuten Jörn Donner puuttui listalta... edelleen kauris

Jörn Donner on vesimies, syntynyt 5. helmikuuta.

• irenebl

,,.minäkin olen kauris, määrätietoinen, itsevarma mutta en määräile ketään- vann hienovaraisesti ehdotan asioita.

• Pääpääpää

Kauris - Minä määrään!

• kaurisMääki

Omissa mielikuvituksissasi, heh :) Your time is Ouuuuuveeerrr!

• .kauris.

Olen itse kaurisnainen, ja ainakin oman elämäni suhteen erittäin kontrollifriikki. Kaikki langat täytyy olla omissa käsissä ja ahdistun jos lanka lipeää. Toisia en ainakaan tarkoituksella kontrolloi, mutta toisinaan huomaan olevani tietyissä tilanteissa päällepäsmäri ja suivaannun jos kukaan ei puolla minua :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe