Onko kauris kontrollifriikki?

wertyuiopft

Onko Kauris kontrollifriikki? Minun appiukkoni on kauris ja määräilevä henkilö. Haluaa, että kaikki menee juuri niin kuin hän on suunnitellut. Hyvin itsevarma ja määräilevä henkilö.

13

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkurinkaiho

Hyvin itsevarma ja määräilevä. Haluaa kyllä, että kaikki menee piirustusten mukaan. Kauriilla on aina piirustukset mukana, joita se seuraa ja elää niiden mukaan.

Hyvin itsevarmasti.

Määräilevästi.

Tekee (pirullisia) piirustuksia muidenkin elämästä.

Joskus se saattaa seistä muiden sängyn vieressä yöllä ja piirtää niille suunnitelmia. Niiden elämistä. Sitten se pakottaa niitä elämään niiden piirustusten mukaan.

On se. Joo. Friikki.

• Ap-

Appiukko on todella itsevarma ja määräilevä. Kaiken pitää mennä juuri niin kuin hän on suunnitellut. Ja se joka uskaltaa häntä vastustaa saa pääasiassa vain omahyväisen hymyn vastaukseksi. Ihmettelen, että miten joku voi olla niin itsevarma kuin kauris.

• tuhonnut on

piirustukset tehnyt meidänkin sängyn vieressä, ja vei sen toisen niin kuin oli suunnitellutkin.
        Ja pakotti elämään piirustuksiensa mukaan, sitä tässä on nyt eletty.
        Itsevarmasti ja määräilevästi sen teki, pirullisesti pisti kaiken pilalle.
        Mitä vielä jatkossa tekee, piru sen tietää.

• ovat epämiellyttäviä

Tässä merkissä löytyy kyllä hyvin ikäviä ihmisiä.... ajatellaanpa vaikka vesku loiria, lenita airistoa jne. kaikkia luonnehtii sellainen tietynlainen kolhous ja kylmä laskelmointi mieli. toivottavasti en joudu kauriiden kanssa tekemisiin, vaikuttavat todella ikäviltä ihmisiltä.

• Naurismannen

miten Vesku Loiri on ikävä?
        Kerro !

• kaurisMäääki

• irenebl

-maailman upeimpia ihmisiä, koska tietävät mitä sanovat, kukaan ei hypi "silmille" näille ihmisille, muuten Jörn Donner puuttui listalta... edelleen kauris

• määityttää

• ........
        irenebl kirjoitti:

-maailman upeimpia ihmisiä, koska tietävät mitä sanovat, kukaan ei hypi "silmille" näille ihmisille, muuten Jörn Donner puuttui listalta... edelleen kauris

Jörn Donner on vesimies, syntynyt 5. helmikuuta.

• irenebl

,,.minäkin olen kauris, määrätietoinen, itsevarma mutta en määräile ketään- vann hienovaraisesti ehdotan asioita.

• Pääpääpää

Kauris - Minä määrään!

• kaurisMääki

Omissa mielikuvituksissasi, heh :) Your time is Ouuuuuveeerrr!

• .kauris.

Olen itse kaurisnainen, ja ainakin oman elämäni suhteen erittäin kontrollifriikki. Kaikki langat täytyy olla omissa käsissä ja ahdistun jos lanka lipeää. Toisia en ainakaan tarkoituksella kontrolloi, mutta toisinaan huomaan olevani tietyissä tilanteissa päällepäsmäri ja suivaannun jos kukaan ei puolla minua :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      331
      7179
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4388
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3175
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2987
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1826
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      216
      1773
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1587
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1448
    Aihe