Onko Kauris kontrollifriikki? Minun appiukkoni on kauris ja määräilevä henkilö. Haluaa, että kaikki menee juuri niin kuin hän on suunnitellut. Hyvin itsevarma ja määräilevä henkilö.
Onko kauris kontrollifriikki?
13
854
Vastaukset
- kulkurinkaiho
Hyvin itsevarma ja määräilevä. Haluaa kyllä, että kaikki menee piirustusten mukaan. Kauriilla on aina piirustukset mukana, joita se seuraa ja elää niiden mukaan.
Hyvin itsevarmasti.
Määräilevästi.
Tekee (pirullisia) piirustuksia muidenkin elämästä.
Joskus se saattaa seistä muiden sängyn vieressä yöllä ja piirtää niille suunnitelmia. Niiden elämistä. Sitten se pakottaa niitä elämään niiden piirustusten mukaan.
On se. Joo. Friikki.- Ap-
Appiukko on todella itsevarma ja määräilevä. Kaiken pitää mennä juuri niin kuin hän on suunnitellut. Ja se joka uskaltaa häntä vastustaa saa pääasiassa vain omahyväisen hymyn vastaukseksi. Ihmettelen, että miten joku voi olla niin itsevarma kuin kauris.
- tuhonnut on
piirustukset tehnyt meidänkin sängyn vieressä, ja vei sen toisen niin kuin oli suunnitellutkin.
Ja pakotti elämään piirustuksiensa mukaan, sitä tässä on nyt eletty.
Itsevarmasti ja määräilevästi sen teki, pirullisesti pisti kaiken pilalle.
Mitä vielä jatkossa tekee, piru sen tietää.
- ovat epämiellyttäviä
Tässä merkissä löytyy kyllä hyvin ikäviä ihmisiä.... ajatellaanpa vaikka vesku loiria, lenita airistoa jne. kaikkia luonnehtii sellainen tietynlainen kolhous ja kylmä laskelmointi mieli. toivottavasti en joudu kauriiden kanssa tekemisiin, vaikuttavat todella ikäviltä ihmisiltä.
- Naurismannen
miten Vesku Loiri on ikävä?
Kerro ! - kaurisMäääki
Naurismannen kirjoitti:
miten Vesku Loiri on ikävä?
Kerro !Ei vertaa lie...
http://www.youtube.com/watch?v=xpI9GITIBUU&feature=related - irenebl
-maailman upeimpia ihmisiä, koska tietävät mitä sanovat, kukaan ei hypi "silmille" näille ihmisille, muuten Jörn Donner puuttui listalta... edelleen kauris
- määityttää
kaurisMäääki kirjoitti:
Ei vertaa lie...
http://www.youtube.com/watch?v=xpI9GITIBUU&feature=relatedOlipa haaaaaauskaaa.
- ........
irenebl kirjoitti:
-maailman upeimpia ihmisiä, koska tietävät mitä sanovat, kukaan ei hypi "silmille" näille ihmisille, muuten Jörn Donner puuttui listalta... edelleen kauris
Jörn Donner on vesimies, syntynyt 5. helmikuuta.
- irenebl
,,.minäkin olen kauris, määrätietoinen, itsevarma mutta en määräile ketään- vann hienovaraisesti ehdotan asioita.
- Pääpääpää
Kauris - Minä määrään!
- kaurisMääki
Omissa mielikuvituksissasi, heh :) Your time is Ouuuuuveeerrr!
- .kauris.
Olen itse kaurisnainen, ja ainakin oman elämäni suhteen erittäin kontrollifriikki. Kaikki langat täytyy olla omissa käsissä ja ahdistun jos lanka lipeää. Toisia en ainakaan tarkoituksella kontrolloi, mutta toisinaan huomaan olevani tietyissä tilanteissa päällepäsmäri ja suivaannun jos kukaan ei puolla minua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759