Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko kauris kontrollifriikki?

wertyuiopft

Onko Kauris kontrollifriikki? Minun appiukkoni on kauris ja määräilevä henkilö. Haluaa, että kaikki menee juuri niin kuin hän on suunnitellut. Hyvin itsevarma ja määräilevä henkilö.

13

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkurinkaiho

      Hyvin itsevarma ja määräilevä. Haluaa kyllä, että kaikki menee piirustusten mukaan. Kauriilla on aina piirustukset mukana, joita se seuraa ja elää niiden mukaan.

      Hyvin itsevarmasti.

      Määräilevästi.

      Tekee (pirullisia) piirustuksia muidenkin elämästä.

      Joskus se saattaa seistä muiden sängyn vieressä yöllä ja piirtää niille suunnitelmia. Niiden elämistä. Sitten se pakottaa niitä elämään niiden piirustusten mukaan.

      On se. Joo. Friikki.

      • Ap-

        Appiukko on todella itsevarma ja määräilevä. Kaiken pitää mennä juuri niin kuin hän on suunnitellut. Ja se joka uskaltaa häntä vastustaa saa pääasiassa vain omahyväisen hymyn vastaukseksi. Ihmettelen, että miten joku voi olla niin itsevarma kuin kauris.


      • tuhonnut on

        piirustukset tehnyt meidänkin sängyn vieressä, ja vei sen toisen niin kuin oli suunnitellutkin.
        Ja pakotti elämään piirustuksiensa mukaan, sitä tässä on nyt eletty.
        Itsevarmasti ja määräilevästi sen teki, pirullisesti pisti kaiken pilalle.
        Mitä vielä jatkossa tekee, piru sen tietää.


    • ovat epämiellyttäviä

      Tässä merkissä löytyy kyllä hyvin ikäviä ihmisiä.... ajatellaanpa vaikka vesku loiria, lenita airistoa jne. kaikkia luonnehtii sellainen tietynlainen kolhous ja kylmä laskelmointi mieli. toivottavasti en joudu kauriiden kanssa tekemisiin, vaikuttavat todella ikäviltä ihmisiltä.

      • Naurismannen

        miten Vesku Loiri on ikävä?
        Kerro !


      • kaurisMäääki

      • irenebl

        -maailman upeimpia ihmisiä, koska tietävät mitä sanovat, kukaan ei hypi "silmille" näille ihmisille, muuten Jörn Donner puuttui listalta... edelleen kauris


      • määityttää

      • ........
        irenebl kirjoitti:

        -maailman upeimpia ihmisiä, koska tietävät mitä sanovat, kukaan ei hypi "silmille" näille ihmisille, muuten Jörn Donner puuttui listalta... edelleen kauris

        Jörn Donner on vesimies, syntynyt 5. helmikuuta.


    • irenebl

      ,,.minäkin olen kauris, määrätietoinen, itsevarma mutta en määräile ketään- vann hienovaraisesti ehdotan asioita.

    • Pääpääpää

      Kauris - Minä määrään!

      • kaurisMääki

        Omissa mielikuvituksissasi, heh :) Your time is Ouuuuuveeerrr!


    • .kauris.

      Olen itse kaurisnainen, ja ainakin oman elämäni suhteen erittäin kontrollifriikki. Kaikki langat täytyy olla omissa käsissä ja ahdistun jos lanka lipeää. Toisia en ainakaan tarkoituksella kontrolloi, mutta toisinaan huomaan olevani tietyissä tilanteissa päällepäsmäri ja suivaannun jos kukaan ei puolla minua :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe