Karvojen värjäys

haalistunutalapää

Voiko alapään karvoja värjätä esim hiustenvärjäys aineella, tai jollain muulla, millä??

19

5442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haalistunut alapää

Eikö kukaan tiedä tai ole värjännyt???
      Vai eikö kellään ole enää karvoja mitä värjää....

• Posliinit

Tämähän on karvojen ajelusta keskusteleva palsta.

• sävy sävyyn
        Posliinit kirjoitti:

Tämähän on karvojen ajelusta keskusteleva palsta.

karvoja ajella muutenkin kuin pelkästään posliiniksi, jokainen makunsa mukaan, ei minkään muotuoikun perusteella, itse siistin säännöllisesti häpykarvat ja pallit paljaaksi, samoin värjään karvat samalla kun tukankin, tietysti samalla värillä, nykyisin on saatavilla kotikäyttöön ihan tasokkaita hiusvärejä, alapäähän laitettaessa on vaan vaikutusaika oltava pidempi kuin tukalle, karvathan on karheampia kuin hiukset, jos antaa välillä alapään karvojen kasvaa pidemmiksi, niin voi niihin tehdä myös permanentin, tulee uutta ryhtiä karvoitukseen, joten siitä vain karvat kuntoon, kummastakin päästä

• Anonyymi
        sävy sävyyn kirjoitti:

karvoja ajella muutenkin kuin pelkästään posliiniksi, jokainen makunsa mukaan, ei minkään muotuoikun perusteella, itse siistin säännöllisesti häpykarvat ja pallit paljaaksi, samoin värjään karvat samalla kun tukankin, tietysti samalla värillä, nykyisin on saatavilla kotikäyttöön ihan tasokkaita hiusvärejä, alapäähän laitettaessa on vaan vaikutusaika oltava pidempi kuin tukalle, karvathan on karheampia kuin hiukset, jos antaa välillä alapään karvojen kasvaa pidemmiksi, niin voi niihin tehdä myös permanentin, tulee uutta ryhtiä karvoitukseen, joten siitä vain karvat kuntoon, kummastakin päästä

Minä letitin kullinkarvat.Artsi

• Q1z3d4

Sincity ainakin myy ihan tuota tarkoitusta varten suunniteltua väriä. Löytyy betty nimellä sieltä.

• puoliposlari

kemikaalikaupasta. Itse olen loppukesästä värjännyt mustalla hennalla kun karvat on vaalentunut auringonoton yhteydessä.

• huomioiva

Tarviiko karvojen olla mustat ? Olen huomannut monilla ruskeita ja vaaleampiakin. Punaisetkin ovat kauniit.

• Betty ..

• Kalojen juhlat
        Betty .. kirjoitti:

Löytyy:

http://www.kauneuskeskusfenix.fi/fenix/betty-intiimivarit.html

tarvetta. Sen sijaan on kivempi putsailla karvoitusta pois ajan kanssa. Onneksi miehet luovat tähän sukupuolellaan mahdollisuuden. Oletko ajatellut tätä jo horoskoopeista? Millainen merkitys sillä on esim. kaloille? Voi sen jonkun mielestä olla kivaa, mutta mulla onkin jo sen verran ikää, että päänkin värjäämiselle on jo erikseen aika suurinpiirtein poliisista. Siksi sellaiset vaihtoehtonuoret ovat kivoja, kun ne osaa niinpäin ajatella, että on parempi olla parturi-kampaajankin kanssa vaihtoehdoilla ihan ajan takia. Entä onko karvoituksen ajeleminen streittarisuhde itseensä tai muihin streittareihin? Onko se taas sitten liian vaivalloista esim. lasten kanssa? Silloinhan tämä tulisi kysymykseen myös lasten kanssa.

• Minervä
        Kalojen juhlat kirjoitti:

tarvetta. Sen sijaan on kivempi putsailla karvoitusta pois ajan kanssa. Onneksi miehet luovat tähän sukupuolellaan mahdollisuuden. Oletko ajatellut tätä jo horoskoopeista? Millainen merkitys sillä on esim. kaloille? Voi sen jonkun mielestä olla kivaa, mutta mulla onkin jo sen verran ikää, että päänkin värjäämiselle on jo erikseen aika suurinpiirtein poliisista. Siksi sellaiset vaihtoehtonuoret ovat kivoja, kun ne osaa niinpäin ajatella, että on parempi olla parturi-kampaajankin kanssa vaihtoehdoilla ihan ajan takia. Entä onko karvoituksen ajeleminen streittarisuhde itseensä tai muihin streittareihin? Onko se taas sitten liian vaivalloista esim. lasten kanssa? Silloinhan tämä tulisi kysymykseen myös lasten kanssa.

siinäkin on kysymyksessä...

• Sikermän Idiopää
        Minervä kirjoitti:

siinäkin on kysymyksessä...

uimahalliin, mutta on sekin tullut vahingossa kokeiltua eikä se tuntunut pahalta. Onhan siellä erikseen ne suihkukopit.

• Anonyymi
        huomioiva kirjoitti:

Tarviiko karvojen olla mustat ? Olen huomannut monilla ruskeita ja vaaleampiakin. Punaisetkin ovat kauniit.

Mulla lilan väriset kullinkarvat Artteli 54 v

• juupajoopa

Noilla ripsi- ja kulmakarvaväreillä (Refectocil) tulee kestävä väri ja myydään monissa kaupoissa. Ja on halvempaakin, kun tuo ´oikea´ intiimiväri. Yhdestä tuubista (n.7 €) väriä värjää vähintään kolmeen kertaan ja hapetepullo (n.3,50 €) kestää kauemmin.

• Anonyymi

"Tein eilen brasilialaisen vahauksen"

• Anonyymi

Olen värjännyt vuosia kullinkarvojani,on ollut punaiset,mustat,oranssit,lila,nyt värjään siniseksi.Mies 58 v joka käyttää myös stringejä.Ja kalussa on 5 metallirengasta.

• Anonyymi

Ripsiväriä helpompaa. Itse jo teinitytöstä lähtien sipaissut mustaa ripsiväriä vaaleisiin karvoihin. Helppoa kun pitää siistinä kiitoratana.

• Anonyymi

Mä värjäsin vihreällä neon värillä. Mies osti seksikaupasta Lontoosta. Kiitorataan ei paljoa tarvitse ja on kiva pimeässä.

• Anonyymi

H­e­i! Ku­ts­­um­­me sinu­­­t kä­­ymään uude­ss­a cha­tis­­­sa! Mei­tä on yl­­i miljo­ona! 👉 http://7vip.biz/H/S5b5D1

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      254
      2576
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1591
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1499
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      375
      1341
    5. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      16
      1251
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      25
      1157
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      181
      992
    8. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      876
    9. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      843
    10. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      62
      831
    Aihe