Karvojen värjäys

haalistunutalapää

Voiko alapään karvoja värjätä esim hiustenvärjäys aineella, tai jollain muulla, millä??

19

5563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haalistunut alapää

Eikö kukaan tiedä tai ole värjännyt???
      Vai eikö kellään ole enää karvoja mitä värjää....

• Posliinit

Tämähän on karvojen ajelusta keskusteleva palsta.

• sävy sävyyn
        Posliinit kirjoitti:

Tämähän on karvojen ajelusta keskusteleva palsta.

karvoja ajella muutenkin kuin pelkästään posliiniksi, jokainen makunsa mukaan, ei minkään muotuoikun perusteella, itse siistin säännöllisesti häpykarvat ja pallit paljaaksi, samoin värjään karvat samalla kun tukankin, tietysti samalla värillä, nykyisin on saatavilla kotikäyttöön ihan tasokkaita hiusvärejä, alapäähän laitettaessa on vaan vaikutusaika oltava pidempi kuin tukalle, karvathan on karheampia kuin hiukset, jos antaa välillä alapään karvojen kasvaa pidemmiksi, niin voi niihin tehdä myös permanentin, tulee uutta ryhtiä karvoitukseen, joten siitä vain karvat kuntoon, kummastakin päästä

• Anonyymi
        sävy sävyyn kirjoitti:

karvoja ajella muutenkin kuin pelkästään posliiniksi, jokainen makunsa mukaan, ei minkään muotuoikun perusteella, itse siistin säännöllisesti häpykarvat ja pallit paljaaksi, samoin värjään karvat samalla kun tukankin, tietysti samalla värillä, nykyisin on saatavilla kotikäyttöön ihan tasokkaita hiusvärejä, alapäähän laitettaessa on vaan vaikutusaika oltava pidempi kuin tukalle, karvathan on karheampia kuin hiukset, jos antaa välillä alapään karvojen kasvaa pidemmiksi, niin voi niihin tehdä myös permanentin, tulee uutta ryhtiä karvoitukseen, joten siitä vain karvat kuntoon, kummastakin päästä

Minä letitin kullinkarvat.Artsi

• Q1z3d4

Sincity ainakin myy ihan tuota tarkoitusta varten suunniteltua väriä. Löytyy betty nimellä sieltä.

• puoliposlari

kemikaalikaupasta. Itse olen loppukesästä värjännyt mustalla hennalla kun karvat on vaalentunut auringonoton yhteydessä.

• huomioiva

Tarviiko karvojen olla mustat ? Olen huomannut monilla ruskeita ja vaaleampiakin. Punaisetkin ovat kauniit.

• Betty ..

• Kalojen juhlat
        Betty .. kirjoitti:

Löytyy:

http://www.kauneuskeskusfenix.fi/fenix/betty-intiimivarit.html

tarvetta. Sen sijaan on kivempi putsailla karvoitusta pois ajan kanssa. Onneksi miehet luovat tähän sukupuolellaan mahdollisuuden. Oletko ajatellut tätä jo horoskoopeista? Millainen merkitys sillä on esim. kaloille? Voi sen jonkun mielestä olla kivaa, mutta mulla onkin jo sen verran ikää, että päänkin värjäämiselle on jo erikseen aika suurinpiirtein poliisista. Siksi sellaiset vaihtoehtonuoret ovat kivoja, kun ne osaa niinpäin ajatella, että on parempi olla parturi-kampaajankin kanssa vaihtoehdoilla ihan ajan takia. Entä onko karvoituksen ajeleminen streittarisuhde itseensä tai muihin streittareihin? Onko se taas sitten liian vaivalloista esim. lasten kanssa? Silloinhan tämä tulisi kysymykseen myös lasten kanssa.

• Minervä
        Kalojen juhlat kirjoitti:

tarvetta. Sen sijaan on kivempi putsailla karvoitusta pois ajan kanssa. Onneksi miehet luovat tähän sukupuolellaan mahdollisuuden. Oletko ajatellut tätä jo horoskoopeista? Millainen merkitys sillä on esim. kaloille? Voi sen jonkun mielestä olla kivaa, mutta mulla onkin jo sen verran ikää, että päänkin värjäämiselle on jo erikseen aika suurinpiirtein poliisista. Siksi sellaiset vaihtoehtonuoret ovat kivoja, kun ne osaa niinpäin ajatella, että on parempi olla parturi-kampaajankin kanssa vaihtoehdoilla ihan ajan takia. Entä onko karvoituksen ajeleminen streittarisuhde itseensä tai muihin streittareihin? Onko se taas sitten liian vaivalloista esim. lasten kanssa? Silloinhan tämä tulisi kysymykseen myös lasten kanssa.

siinäkin on kysymyksessä...

• Sikermän Idiopää
        Minervä kirjoitti:

siinäkin on kysymyksessä...

uimahalliin, mutta on sekin tullut vahingossa kokeiltua eikä se tuntunut pahalta. Onhan siellä erikseen ne suihkukopit.

• Anonyymi
        huomioiva kirjoitti:

Tarviiko karvojen olla mustat ? Olen huomannut monilla ruskeita ja vaaleampiakin. Punaisetkin ovat kauniit.

Mulla lilan väriset kullinkarvat Artteli 54 v

• juupajoopa

Noilla ripsi- ja kulmakarvaväreillä (Refectocil) tulee kestävä väri ja myydään monissa kaupoissa. Ja on halvempaakin, kun tuo ´oikea´ intiimiväri. Yhdestä tuubista (n.7 €) väriä värjää vähintään kolmeen kertaan ja hapetepullo (n.3,50 €) kestää kauemmin.

• Anonyymi

"Tein eilen brasilialaisen vahauksen"

• Anonyymi

Olen värjännyt vuosia kullinkarvojani,on ollut punaiset,mustat,oranssit,lila,nyt värjään siniseksi.Mies 58 v joka käyttää myös stringejä.Ja kalussa on 5 metallirengasta.

• Anonyymi

Ripsiväriä helpompaa. Itse jo teinitytöstä lähtien sipaissut mustaa ripsiväriä vaaleisiin karvoihin. Helppoa kun pitää siistinä kiitoratana.

• Anonyymi

Mä värjäsin vihreällä neon värillä. Mies osti seksikaupasta Lontoosta. Kiitorataan ei paljoa tarvitse ja on kiva pimeässä.

• Anonyymi

H­e­i! Ku­ts­­um­­me sinu­­­t kä­­ymään uude­ss­a cha­tis­­­sa! Mei­tä on yl­­i miljo­ona! 👉 http://7vip.biz/H/S5b5D1

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      66
      7832
    2. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      20
      7404
    3. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      177
      6977
    4. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      58
      6799
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      51
      5798
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      76
      5740
    7. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      101
      5486
    8. Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin

Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m
      Maailman menoa
      24
      3195
    9. Minne haluaisit

päästä kaivattusi kanssa ensimmäiselle yhteiselle matkalle?
      Ikävä
      50
      906
    10. Näytit tosi hyvältä

Myös uudella tyylillä. 😊
      Ikävä
      59
      905
    Aihe