Karvojen värjäys

haalistunutalapää

Voiko alapään karvoja värjätä esim hiustenvärjäys aineella, tai jollain muulla, millä??

19

5713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haalistunut alapää

Eikö kukaan tiedä tai ole värjännyt???
      Vai eikö kellään ole enää karvoja mitä värjää....

• Posliinit

Tämähän on karvojen ajelusta keskusteleva palsta.

• sävy sävyyn
        Posliinit kirjoitti:

Tämähän on karvojen ajelusta keskusteleva palsta.

karvoja ajella muutenkin kuin pelkästään posliiniksi, jokainen makunsa mukaan, ei minkään muotuoikun perusteella, itse siistin säännöllisesti häpykarvat ja pallit paljaaksi, samoin värjään karvat samalla kun tukankin, tietysti samalla värillä, nykyisin on saatavilla kotikäyttöön ihan tasokkaita hiusvärejä, alapäähän laitettaessa on vaan vaikutusaika oltava pidempi kuin tukalle, karvathan on karheampia kuin hiukset, jos antaa välillä alapään karvojen kasvaa pidemmiksi, niin voi niihin tehdä myös permanentin, tulee uutta ryhtiä karvoitukseen, joten siitä vain karvat kuntoon, kummastakin päästä

• Anonyymi
        sävy sävyyn kirjoitti:

karvoja ajella muutenkin kuin pelkästään posliiniksi, jokainen makunsa mukaan, ei minkään muotuoikun perusteella, itse siistin säännöllisesti häpykarvat ja pallit paljaaksi, samoin värjään karvat samalla kun tukankin, tietysti samalla värillä, nykyisin on saatavilla kotikäyttöön ihan tasokkaita hiusvärejä, alapäähän laitettaessa on vaan vaikutusaika oltava pidempi kuin tukalle, karvathan on karheampia kuin hiukset, jos antaa välillä alapään karvojen kasvaa pidemmiksi, niin voi niihin tehdä myös permanentin, tulee uutta ryhtiä karvoitukseen, joten siitä vain karvat kuntoon, kummastakin päästä

Minä letitin kullinkarvat.Artsi

• Q1z3d4

Sincity ainakin myy ihan tuota tarkoitusta varten suunniteltua väriä. Löytyy betty nimellä sieltä.

• puoliposlari

kemikaalikaupasta. Itse olen loppukesästä värjännyt mustalla hennalla kun karvat on vaalentunut auringonoton yhteydessä.

• huomioiva

Tarviiko karvojen olla mustat ? Olen huomannut monilla ruskeita ja vaaleampiakin. Punaisetkin ovat kauniit.

• Betty ..

• Kalojen juhlat
        Betty .. kirjoitti:

Löytyy:

http://www.kauneuskeskusfenix.fi/fenix/betty-intiimivarit.html

tarvetta. Sen sijaan on kivempi putsailla karvoitusta pois ajan kanssa. Onneksi miehet luovat tähän sukupuolellaan mahdollisuuden. Oletko ajatellut tätä jo horoskoopeista? Millainen merkitys sillä on esim. kaloille? Voi sen jonkun mielestä olla kivaa, mutta mulla onkin jo sen verran ikää, että päänkin värjäämiselle on jo erikseen aika suurinpiirtein poliisista. Siksi sellaiset vaihtoehtonuoret ovat kivoja, kun ne osaa niinpäin ajatella, että on parempi olla parturi-kampaajankin kanssa vaihtoehdoilla ihan ajan takia. Entä onko karvoituksen ajeleminen streittarisuhde itseensä tai muihin streittareihin? Onko se taas sitten liian vaivalloista esim. lasten kanssa? Silloinhan tämä tulisi kysymykseen myös lasten kanssa.

• Minervä
        Kalojen juhlat kirjoitti:

tarvetta. Sen sijaan on kivempi putsailla karvoitusta pois ajan kanssa. Onneksi miehet luovat tähän sukupuolellaan mahdollisuuden. Oletko ajatellut tätä jo horoskoopeista? Millainen merkitys sillä on esim. kaloille? Voi sen jonkun mielestä olla kivaa, mutta mulla onkin jo sen verran ikää, että päänkin värjäämiselle on jo erikseen aika suurinpiirtein poliisista. Siksi sellaiset vaihtoehtonuoret ovat kivoja, kun ne osaa niinpäin ajatella, että on parempi olla parturi-kampaajankin kanssa vaihtoehdoilla ihan ajan takia. Entä onko karvoituksen ajeleminen streittarisuhde itseensä tai muihin streittareihin? Onko se taas sitten liian vaivalloista esim. lasten kanssa? Silloinhan tämä tulisi kysymykseen myös lasten kanssa.

siinäkin on kysymyksessä...

• Sikermän Idiopää
        Minervä kirjoitti:

siinäkin on kysymyksessä...

uimahalliin, mutta on sekin tullut vahingossa kokeiltua eikä se tuntunut pahalta. Onhan siellä erikseen ne suihkukopit.

• Anonyymi
        huomioiva kirjoitti:

Tarviiko karvojen olla mustat ? Olen huomannut monilla ruskeita ja vaaleampiakin. Punaisetkin ovat kauniit.

Mulla lilan väriset kullinkarvat Artteli 54 v

• juupajoopa

Noilla ripsi- ja kulmakarvaväreillä (Refectocil) tulee kestävä väri ja myydään monissa kaupoissa. Ja on halvempaakin, kun tuo ´oikea´ intiimiväri. Yhdestä tuubista (n.7 €) väriä värjää vähintään kolmeen kertaan ja hapetepullo (n.3,50 €) kestää kauemmin.

• Anonyymi

"Tein eilen brasilialaisen vahauksen"

• Anonyymi

Olen värjännyt vuosia kullinkarvojani,on ollut punaiset,mustat,oranssit,lila,nyt värjään siniseksi.Mies 58 v joka käyttää myös stringejä.Ja kalussa on 5 metallirengasta.

• Anonyymi

Ripsiväriä helpompaa. Itse jo teinitytöstä lähtien sipaissut mustaa ripsiväriä vaaleisiin karvoihin. Helppoa kun pitää siistinä kiitoratana.

• Anonyymi

Mä värjäsin vihreällä neon värillä. Mies osti seksikaupasta Lontoosta. Kiitorataan ei paljoa tarvitse ja on kiva pimeässä.

• Anonyymi

H­e­i! Ku­ts­­um­­me sinu­­­t kä­­ymään uude­ss­a cha­tis­­­sa! Mei­tä on yl­­i miljo­ona! 👉 http://7vip.biz/H/S5b5D1

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      103
      3407
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      200
      3038
    3. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      143
      2907
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      219
      2474
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      130
      1933
    6. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      213
      1893
    7. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      49
      1762
    8. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1269
    9. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      88
      1135
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      198
      1128
    Aihe