Mikä drikki on olut siider? Mitkä mittasuhteet ja mitä olutta ja siideriä kannattais käyttää?
Olut + Siideri
jokuvaantäältä
4
3074
Vastaukset
- Algo90
No ei kuule yhtään mitään yhdistelmiä, hyi hitto. :D
- Grogi
Snakebite niminen sekoitus, jos sekaan heittää mustaherukkamehua, tunnetaan juoma nimellä Black Snakebite.
- Alkoholin ystävä
En tosta tiedä mutta Saksassa join litrantuopeista vahva olut sprite yhdistelmää. Oiskohan ollu nimeltään Radler toi yhdistelmä, tarkkaan en muista, monta vuotta ja tuoppia aikaa.. =)
Muistelet varmaan yhdistelmää lager soodavesi, joka on radler.
Yleisnimeltään nämä oluen ja jonkin pitkän juoman yhdistelmät ovat nimeltään shandy ja kotoisin Englannista, mutta nykyään varsin yleisiä juuri Saksassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 54943
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 42787
- 47772
- 113726