Onko Lieksassa kulttuurin tekijöitä

Luin tänään lehdestä että Lieksaan ollaan perustamassa uusi kulttuuriyhdistys. Asialla on Timitranlinnan isäntä.
Onnea ja menestystä hankkeelle.MK

15

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manitpois

On tai ei, mutta missä on Kuotta?

• Jossakin on kulttuuririentoina isojen poikien laulut ja jos oikein muistan ainakin sanoitukset saattaisi Kuotalta onnistua mutta mitä sanoo kuulijat

• satumaakomeille

Siitä Markku mukaan suunnitteluun,Sinulla kun niitä ideoita ja tietoa ja taitoa on ja rohkeutta.
      Puitteethan ovat vallan mahtavat siellä Timitran linnan alueella vaikka mihin.
      Jo artikkelissakin mainittu kesäteatteri esim.
      Laulua muutakin kuin karaoke,omat "tangomarkkinat"??? yhteislaulua,lausuntaa jne.
      paikkakunnan käsityötaitajia ja ruokapuolen ihmisiä.Näistä teemailtoja/päiviä.Tanssikursseja,joogakursseja
      aromaterapiakursseja,luonnonlääkkeet...siis vaikka mitähän sitä olisi jos joku järjestäisi,organisoisi.
      Jätkäkulttuuri jälleen esille,siitä vaan Markku alapas puuhata.

• mahlavaluu

Minulle tuli mieleen koivunmahla,siis koivunmahlan myymälä ja käyttöohjeita/ideoita.

• Naapurissa on elokuvajuhlat syksyllä Kainuun tangotaiturit Kuhmossa ja osallistumismaksu jopa laulajilta olen ollut mukana finaalissa jopa. Nyt olen taas useissa kisoissa jopa nyt jo finaalissa pyhänä ja toukokuussa kauenpana Etelä-Suomessa.
        Mutta laulaminen ei ole kulttuuria sen taas osoitti kulttuurilautakunnan esitys ja myöskin täällä kohtaani olevat solvaukset.
        Mutta esityksesi on hyvä mutta mistä rahat.MK

• Kiitos ylläpidolle jotakin järkeä sentään. noille kurittomille.MK

• jurnut

Niimpä. Perusvirhe Lieksassa näiden yhdistysten suhteen on se, että ne toimivat omana kuppikuntanaan pääsääntöisesti jonkun poliittisen puolueen työkaluna. Tämä poliittinen näkökanta tai vetäjä estää yhteistyön tekemisen. Kattokaapa vain näitä yhdistyksiä. Kyllä sieltä löytyy melkein aina joku valtuutettu tai puoluekirjan omaava henkilö. Miten lie tässä mainitussa.
      Timitran Linnan alue kokonaisuudessaan antaisi mahdollisuudet monen toiminnon pyörittämiseen, läpi vuoden. Kulttuuripuoli olisi varmaan yksi, mutta murto-osana kokonaisuudesta.
      Kokonaisuuteen sopisi heti alkuun parikymmentä ideaa jotka olisi helppo työstää tuottavaksi työllistäjäksi.
      Mutta, tuumakkaa ihe. Noin aluksi. Jos tarvetta, kannattaa kysyä.

• sit.

Ees yksi,, aluksi..

• Kyllä meillä ainakin kuorossa on yhteinen sävel vaikka ihmisillä muuten olisi arkielämässä erilaisia näkemyksiä mutta kuitenkin jokainen pitää laulamisesta ja silloin ei politikoida.

On tietysti niin että tuolla vapaa-ajan lautakunnassa on sitten näitä poliitikoja joilla voinee olla hyvinkin yksipuolinen näkemys asioissa.Kokeilin nytkin asiaa ja jo esittelyn osalta ei tuoda asioita esiin vaikka ennen kokousta niitä vielä lähetin ja ne asiat voinee lukea tämän päivän Lieksan lehdestä.

Mutta ehkä kuorolaisia olisi tulossa myös Olen kyllä lähinnä pienissä tapahtumissa vanhusten vammaisten parissa tuonut niinsanottua lähipalvelua eri tapahtumissa.MK

• markkukorpinen kirjoitti:

Kyllä meillä ainakin kuorossa on yhteinen sävel vaikka ihmisillä muuten olisi arkielämässä erilaisia näkemyksiä mutta kuitenkin jokainen pitää laulamisesta ja silloin ei politikoida.

On tietysti niin että tuolla vapaa-ajan lautakunnassa on sitten näitä poliitikoja joilla voinee olla hyvinkin yksipuolinen näkemys asioissa.Kokeilin nytkin asiaa ja jo esittelyn osalta ei tuoda asioita esiin vaikka ennen kokousta niitä vielä lähetin ja ne asiat voinee lukea tämän päivän Lieksan lehdestä.

Mutta ehkä kuorolaisia olisi tulossa myös Olen kyllä lähinnä pienissä tapahtumissa vanhusten vammaisten parissa tuonut niinsanottua lähipalvelua eri tapahtumissa.MK

Onnittelut Jaanalle Lieksan karaokemestarille joka nyt myös voitti POHJOIS-KARJALAN KARAOKEMESTARUUDEN

Alkukarsintoihin oli osallistunut yli 200 laulajaa Lieksasta oli mukana finaalissa tässä sarjassa neljä ja pääsin myös itse toiselle kierrokselle kuudentoista joukkoon mutten enää kolmen ryhmään finaalisteista joita oli mukaan kutsuttu 30 tähän sarjaan mutta kisan häntä kisoja jäljellä finaalia muualla. MK

• onhan niitä ollut,

muuta eikös ne kaikki vakvasti otettavat ole lähteneet pois ja osa vaihtanut jo kokonaan hiippakuntaa

jäljelle on vissiin jääneet rahvaskultuurin edustajat, vai onko >L>Lieksassa vakavasti otettavia taiteilkoita

make / naapurikylästä

• Tänään ainakin esiintyy Lieksassa muistaakseni tangokisoissa menestynyt Lieksan ulkopuolinen laulaja. Mutta täällä on juuri menossa myöskin Lieksan karaokekisa ja tietääkseni tänne tulee myös naapurikylistä joitakin taiteilijoita jotka kovasti olivat Joensuussa oppia saamassa ihan vakavissaan no antaahan yrittää toivottavasti kukin voinee saada laulaa ja myöskin tuomaristo olisi musiikin asiantuntijoita muuten tulkoon mainituksi en ole mukana tänään. joten asian esiinosto oli hyvin mielenkiintoinen ele ja jollakin on nyt aihetta nostaa asioita esiin hyvä ettei syntymastäni saakka mitä on tullut kirjoitettua mutta aika aikaa kutakin ja joillakin on halvat huvit.MK

• Totta maar ,Kotkas
        markkukorpinen kirjoitti:

Tänään ainakin esiintyy Lieksassa muistaakseni tangokisoissa menestynyt Lieksan ulkopuolinen laulaja. Mutta täällä on juuri menossa myöskin Lieksan karaokekisa ja tietääkseni tänne tulee myös naapurikylistä joitakin taiteilijoita jotka kovasti olivat Joensuussa oppia saamassa ihan vakavissaan no antaahan yrittää toivottavasti kukin voinee saada laulaa ja myöskin tuomaristo olisi musiikin asiantuntijoita muuten tulkoon mainituksi en ole mukana tänään. joten asian esiinosto oli hyvin mielenkiintoinen ele ja jollakin on nyt aihetta nostaa asioita esiin hyvä ettei syntymastäni saakka mitä on tullut kirjoitettua mutta aika aikaa kutakin ja joillakin on halvat huvit.MK

Aikoinaan joka ihminen on laulun arvoinen .

• Totta maar ,Kotkas kirjoitti:

Aikoinaan joka ihminen on laulun arvoinen .

Lavi lauloi jokainen ihminen on laulun arvoinen, jokainen ihminen on tärkeä.

Nyt kun tulee nuo vaalit niin huomaamme jokainen miten tärkeitä me olemme siinä tilanteessa.

Mutta sitten voinee käydä niin, että todella" uurnilla "tavataan tai nahkurin orsilla.MK

• Routa käk .
        markkukorpinen kirjoitti:

Lavi lauloi jokainen ihminen on laulun arvoinen, jokainen ihminen on tärkeä.

Nyt kun tulee nuo vaalit niin huomaamme jokainen miten tärkeitä me olemme siinä tilanteessa.

Mutta sitten voinee käydä niin, että todella" uurnilla "tavataan tai nahkurin orsilla.MK

Nyt kyllä ois nukkuvilla aika herätä kukkumaan ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5548
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      490
      2543
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1369
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1355
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1089
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      964
    7. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      872
    8. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      867
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      863
    10. Siellä taas pyörin

Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?
      Tunteet
      9
      796
    Aihe