Pidin MARIAa fiksuna ennen

ei kestä ei ei ei

En pidä enään, kun kutsuu tuommosia juntteja ohjelmaansa vieraaksi. Tuksun NAAMA on jo muutenkin kulunnut mediassa jo pilalle ja se neito itse tyrkkää vauhtia alamäelleen. Maria se ennen fiksu veti ittensä pöntöstä alas samalla... jos joku muu on kutsun tehnyt, niin sitten SE on vetänyt ittensä pönttöön.

4

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enpä tiedä

Mun silmissäni Maria menetti kasvonsa jo silloin kun se esitteli jossain ohjelmassa terveyssiteistä tekemäänsä pukua kansanedustajille, ja silloin meni loputkin kun kuulin että se oli jonkun toisen muijan kanssa "vedetääks kielarit", tämä taisi olla jokin gaala jossa jaettiin palkintoja tv-ohjelmille.

Silloin kun hakee julkisuutta hinnalla millä hyvänsä, menettää kyllä arvostuksen ja kasvonsa melko lopullisesti.

Luultavasti noi samat vielä vanhempana sanoo "en kadu mitään" mutta sellainen ei mielestäni ole hyvä asia. Ihmisen KUULUU katua tekemiään virheitä ja oppia niistä ja olla tekemättä niitä uudelleen.

• lkjödfaöljkfd

Millä ansioilla pidit tätä Mariaa fiksuna? Siis mitä olen nyt katsonut tätä Nelosen ohjelmaa niin sehän keskittyy haastatteluissa ihan epäolennaisuuksiin. Muutaman kerran ihan harmittanut jos on ollut joku kiinnostava vieras niin sitten on koko aika käytetty olemattomaan läpinään. En tiedä oliko Marian ohjelma ylellä sitten tasokkaampi?

• harmihan se on

Jos Tukiainen ei itse tajua omaa tilannettaan, pitäisi median jättää hänet rauhaan. En enää tunne edes myötähäpeää vaan sääliä tätä Tukiaista kohtaan.

• huh huh

yksinkertaisesti mitään Tukiaista kohtaan, ehkä korkeintaan vähän halveksuntaa mut en muuta, en sääliäkään. Säälin sen sijaan niitä ihmisiä jotka ihailee Tukiaista ja joillain miehillä on todella naisihanteet hakusessa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      110
      5054
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      432
      1599
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      193
      1152
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1133
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      18
      1064
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1020
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      941
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      931
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      836
    Aihe