Frettipentuja myynnissä

Acacia123

Ferrets for sale

Ferrets are born on 02 03 2010 in Kaunas, Lithuania. They could be brought to Helsinki in May.

All baby ferrets and their mother are fed with premium class food. Little ones are completelly independent and healthy.

Both mother and father are cinnamon color. There are 2 males and 8 females (one of the males is albino, all of the rest are cinnamon color.)

Price is 250 euros, which includes all vaccination needed, EU-pass, microchip and health certificate, transportation to Helsinki, CD with photos, hammock, some food, all required information about the ferret and its growth.

I will be pleased to answer all of your questions if they arise. I can also give you some help/advice/tips about ferrets before and after the purches.

For more information concerning, photoes and ferrets do not hesitate to contact me at:

E-mail: [email protected]

Mobile phone: 00370 685 58929

Name: Ausra Demereckaite

6

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahakala

      Miks tää on kirjotettu englanniksi jos laitettu suomalaiselle palstalle? onks tää joku samanlainen huijjaus kun mitä noissa Torin myyntipalstoilla on ollu?

      • acacia123

        Koska ilmoitus on liettualaisen kasvattajan kirjoittama, ja toivoo yhteydenotot myös englanniksi. Ei ole huijaus, vaan kasvattajan pyyntö laittaa tämä ilmoitus suomalaiselle foorumille, sillä osa poikasista on jokatapauksessa tulossa suomeen.

        T. alkuperäisen viestin kirjoittaja, kasvattajan henk koht tuttu


      • hurrciga
        acacia123 kirjoitti:

        Koska ilmoitus on liettualaisen kasvattajan kirjoittama, ja toivoo yhteydenotot myös englanniksi. Ei ole huijaus, vaan kasvattajan pyyntö laittaa tämä ilmoitus suomalaiselle foorumille, sillä osa poikasista on jokatapauksessa tulossa suomeen.

        T. alkuperäisen viestin kirjoittaja, kasvattajan henk koht tuttu

        kiitos tiedosta ;)


    • acacia123

      Vielä olisi jäljellä poikueesta yksi tyttöfretti vailla uutta rakastavaa kotia. Yhteydenotot yllä oleviin yhteystietoihin.

      • Tippaliima

        Kun nuo kuulemmat tulevat Suomeen jo toukokuun puolella, nehän eivät ole silloin vielä tuota 15 viikkoa? Rabiesrokotuksesta sanotaan että se pitäisi antaa 12 viikkoisena ja laki taas sanoo että pitää 21vrk odottaa ennenkuin fretti ylittää maan rajan saapumismaahansa. Eihän nuo pennut ole juuri tuota 12 viikkoa tuolloin? Ja tulevatko ne lentäen? Suomessa kun on vain kaksi laillista rajanylityspaikkaa jonka kautta fretti voi tulla, toinen on Vaalimaalla ja toinen Helsinki-Vantaan lentokentällä.
        Ja onkohan Eviraan ilmoitettu kaupallisesta tuonnista?

        Jos nämä seikat eivät ole kunnossa, syyllistyy taas moni laittomuuden tukemiseen ja itse asiassa tuo eläin voidaan jopa ottaa pois jos tuoja jää kiinni ( tulli todennäköisesti joko palauttaa fretit lähtömaahan tai lopettaa ne. Tulissahan voidaan ottaa nuo rabies-vasta-aineet ja jos ne eivät ole kunnossa, ikävä kyllä useimmiten asia käy kalliiksi ja eläimet eivät koskaan päädy uusiin koteihin täällä Suomessa.

        Tietty pennut voidaan salakuljettaa, mutta haluaako joku olla sellaisessa mukana?
        Itselleni on tulossa pentu kohta frettiliiton viralliselta kasvattajalta. Kannattaa vielä kysellä tämän vuoden pentuja heiltä sillä jos vaan on hyvä koti tarjolla, voi vielä pennun saada. Yhdellä kasvattajalla on kai tulossa vielä myöhemminkin pentuja.
        Eivätkä nuo liiton kasvattajat ole niin ylimielisiä mitä täältä on saanut lukea. Itse olen ainakin saanut heiltä jokaiselta asiallista kohtelua ja kasvattaja jolta nyt pennun saan, on ollut todella mukava ja avulias. On jaksanut vastailla tyhmiinkin kysymyksiin.


      • :)
        Tippaliima kirjoitti:

        Kun nuo kuulemmat tulevat Suomeen jo toukokuun puolella, nehän eivät ole silloin vielä tuota 15 viikkoa? Rabiesrokotuksesta sanotaan että se pitäisi antaa 12 viikkoisena ja laki taas sanoo että pitää 21vrk odottaa ennenkuin fretti ylittää maan rajan saapumismaahansa. Eihän nuo pennut ole juuri tuota 12 viikkoa tuolloin? Ja tulevatko ne lentäen? Suomessa kun on vain kaksi laillista rajanylityspaikkaa jonka kautta fretti voi tulla, toinen on Vaalimaalla ja toinen Helsinki-Vantaan lentokentällä.
        Ja onkohan Eviraan ilmoitettu kaupallisesta tuonnista?

        Jos nämä seikat eivät ole kunnossa, syyllistyy taas moni laittomuuden tukemiseen ja itse asiassa tuo eläin voidaan jopa ottaa pois jos tuoja jää kiinni ( tulli todennäköisesti joko palauttaa fretit lähtömaahan tai lopettaa ne. Tulissahan voidaan ottaa nuo rabies-vasta-aineet ja jos ne eivät ole kunnossa, ikävä kyllä useimmiten asia käy kalliiksi ja eläimet eivät koskaan päädy uusiin koteihin täällä Suomessa.

        Tietty pennut voidaan salakuljettaa, mutta haluaako joku olla sellaisessa mukana?
        Itselleni on tulossa pentu kohta frettiliiton viralliselta kasvattajalta. Kannattaa vielä kysellä tämän vuoden pentuja heiltä sillä jos vaan on hyvä koti tarjolla, voi vielä pennun saada. Yhdellä kasvattajalla on kai tulossa vielä myöhemminkin pentuja.
        Eivätkä nuo liiton kasvattajat ole niin ylimielisiä mitä täältä on saanut lukea. Itse olen ainakin saanut heiltä jokaiselta asiallista kohtelua ja kasvattaja jolta nyt pennun saan, on ollut todella mukava ja avulias. On jaksanut vastailla tyhmiinkin kysymyksiin.

        Meidän skadi tyttömme on tästä pentueesta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1706
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1317
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1275
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      880
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      871
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      108
      821
    Aihe