onko kellään kokemusta millaista on olla nalkissa
nalkki
8
5229
Vastaukset
- eräsmies
Rakastelin kerran erään nuoren naisen(neitsyt ja ensikertalainen)kanssa.Jo naimisen alussa huomioin miten tiukka pillu hänellä oli.Tuntuihan se äärettömän ihanalle kun oli nafti reikä ja sievä tyttö sitä antamassa!;) Homma eteni hyvin ja laukeaminen lähestyi.Kun tyttö sai viimein orgasmin,se olikin todella raju.Hän alkoi mouruta niinkuin kissa ja heitteli päätään sivuille.Sitten hän äkkiä jännittyi selkä kaarelle menetti jotenkin tajuntansa ja silloin se tapahtui... Hänen pillunsa lihakset menivät kai kramppiin tai jotain vastaavaa.Puristus ja imu oli hirvittävä!Ei uskoisi miten paljon niissä lihaksissa on voimaa.En saanut hetkeen kalua ulos ja kipu kasvoi.Viimein ote irtosi ja sain sinipunertavan kalun ulos.Tyttö oli myöhemmin nolona tilanteesta,minusta aivan turhaan.Olihan se merkki nautinnosta!;)
Sellainen kokemus.- Varma tieto
Lopeta tuo paskan puhuminen. Ihminen ei voi jäädä nalkkiin.
- m53
Varma tieto kirjoitti:
Lopeta tuo paskan puhuminen. Ihminen ei voi jäädä nalkkiin.
Puolangalla on kylä nimeltä Nalkki. Siellä asuu vieläkin ihmisiä, joten he ovat jääneet nalkkiin.
- Mökki sielläpäin
m53 kirjoitti:
Puolangalla on kylä nimeltä Nalkki. Siellä asuu vieläkin ihmisiä, joten he ovat jääneet nalkkiin.
Joo, oli muinoin Nalkin koulu ja Nalkin kyläkauppakin taisi olla. Nyt paikkaa kutsutaan ilmeisesti häveliäisyyssyistä Väyryläksi. Elikkä siis Väyrylää on laajennettu Nalkkiin saakka. Miksiköhän? Onhan noita nimiä: Puutteenperä, Hevonvitunperä, Kivesjärvi, -kylä, -vaara, ihan muutaman kymmenen kilometrin päässä Nalkista.
- m53
Mökki sielläpäin kirjoitti:
Joo, oli muinoin Nalkin koulu ja Nalkin kyläkauppakin taisi olla. Nyt paikkaa kutsutaan ilmeisesti häveliäisyyssyistä Väyryläksi. Elikkä siis Väyrylää on laajennettu Nalkkiin saakka. Miksiköhän? Onhan noita nimiä: Puutteenperä, Hevonvitunperä, Kivesjärvi, -kylä, -vaara, ihan muutaman kymmenen kilometrin päässä Nalkista.
Olen käynyt ko kansakoulua -50-60 vaihteessa 4 vuotta. Oletko Sinä ?
- gunnarv
Olin maaseudulla panemassa yhtä rouvaa. mies tuli yllättäen kotiin. kerkesin toistakautta ulos pihalle ja piiloon. sain odotella jonkunaikaa ennenkuin pääsin lähtemään. mies kävi ulkonakin katselemassa oli kait ällännyt mistä oli kysymys. sanoisin sitä jonkunlaiseksi nalkiksi. pääsiköhän mies liukkaille?
- Iso-koira
Myö ollaan ain nalakis mahtava kokemus. Vuh vuh hau hau. uuuuuuaauuuuaaah vastaa kiima huutoon.
- Mahdollista
Koiraeläimet, kuten koirat ketut ym., voivat jäädä nalkkiin ja syy on se, että koiraan sukuelimessä oleva pallomainen osa paisuu naaraan sukuelimen sisällä niin suureksi, että se ei sovi reiästä enää ulos. Kun akti on ohi, niin paisuminen laskee ja siemenneste purskahtaa naaraan sisälle. Ihmisellä sukuelinmet ei toimi näin ja seksuaalinen kiihotus erittää molemmilla iukastusaineita ja laajentaa molempien sukuelimiä. Nalkkiin jääminen ei oikeasti ole mahdollista. Joku hetkellinen puristuksen tunne voi olla mahdollista, mutta niin kovaa puristusta ei voi tullaa, että veri ei pääsisi purkautumaan miehen sukuelimestä pois. Varmaan useimilla on juuri päinvastaisia kokemuksia, että veri ei pysy siellä sisällä tarpeeksi pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760