"jos joku vielä syö" kun halvalla saa.
Konalan S-marketissa oli tänään vanhaa kalaa ja lihaa myynnissä.
Pakatuissa savusilakka pakkauksissa oli viim.myyntipvä. 21.4. LAIN VASTAISTA
Lihapaketissa oli 20.4.
Mitähän olisi löytynyt pidemällä tarkastelulla.
Onko tällaiset asiat "hälläväliä" mikä johtuu rikkuripäivän
seurauksena huonosta työmotiivaatiosta.
Vanhentunutta ruokaa Konalan S-marketissa
3
259
Vastaukset 3
- 14
Kyse lienee ihan tavallisesta inhimillisestä erehdyksestä. Toki tällainenhan on täysin käsittämätöntä sinulle ja kaltaisillesi, jotka eivät koskaan ole ainoatakaan virhettä elämässään tehnyt, edes vahingossa. Eikä tule tekemään.
Se sijaan että kitiset moisesta täällä palstalla, olisit voinut huomauttaa asiasta kaupan henkilökunnalle. Tuppaavat usein vielä palkitsemaan tarkkasilmäisen asiakkaan joka huomaa epäkohdan ja auttaa heitä korjaamaan virheensä.- Näinpä...
Myös vihannekset ja hedelmät ovat usein lähinnä mätääntyneitä. Näin käy kun kyseessä on sosia...osuustoiminnallinen ketju eikä sitä itse asiassa omista kukaan.
Näinpä... kirjoitti:
Myös vihannekset ja hedelmät ovat usein lähinnä mätääntyneitä. Näin käy kun kyseessä on sosia...osuustoiminnallinen ketju eikä sitä itse asiassa omista kukaan.
ja eihänn liittoon kuuluvan kannate sekaantua rikkureiden tekemään työhön,ties mitä pöpöjä niistä tulee rikkurithan tunnetusti ovat ammattitaidottomia loisia.
ei muuta ku yhteys terveystarkastajalle ilmoitus jos kauppa itse ei korjaa tilannetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052300Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss4191285- 801103
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö2321010Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65696- 46644
- 33637
- 34618
- 88607
- 43591