sosiaalisen aseman menettänyt narsisti

narskupaska

Aiemman suht hyvän statuksensa sosiaalisessa hierarkiassa menettänyt narsisti käyttäytyy kirjallisuuden mukaan niin että jos ei saa positiivista huomiota niin sitten alkaa hommata itselleen negatiivista huomiota, pelottelee ihmisiä ja sen sellaista. Miten se näkyy käytännössä, millaista on narsistin itselleen hankkima negatiivinen huomio?

50

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j.o.k.u.1

(Mielikuvituksen käyttö on aina sallittu.)

No yhden tapauksen tunnen, joka alkoi (paikassa jossa oli paljon ihmisiä) kirjaimellisesti mättämään turpaan jokaista vastaantulijaa, oli tuttu tai tuntematon...Samalla häijysti virnuillen.
      Seurasin tilannetta sivusta...Taitaa raukka istua vankilassa tällä hetkellä. :(
      Sääli...oli niin komea psykomies.

• 3+1=5

Kokemuksia negatiivisen huomion saamiseksi: Hakkaa ruokia (esim omenaa tai pizzapalaa) kolkytsenttisellä keittiöveitsellä raivoisasti pieniksi paloiksi ja viskelee ruokia (protestiksi jos puoliso ei ole "syöttänyt" narskua), jättää veitsen kokonaiseen omenaan pystyyn (vihjaus puukosta sydämessä), käy sotkemassa puolison sängyn (koska tämä ei ole halunnut narskua viereensä).... näin aluksi : ) Humalapäissään tekee toki vielä pahempia juttuja, mutta nyt loppuu aika, koska narskumme on saapunut rakennukseen.

• 30cm

kaikki pienikin tsokki vedetään nettisivuille, vatipää paskiaiset!

• j.o.k.u.

Tuli ihan vanhat hyvät ajat mieleen... :)

• puskapaska

"millaista on narsistin itselleen hankkima negatiivinen huomio? "

Käy vääntään puskaan paskan ja jättää sen sinne haisemaan.
      SAman ilmiön voi nähä täällä palstalla.

"Miten se näkyy käytännössä"

Kyllähä se näkyy....ja haiseeki.
      Mutta voin näyttää käytännössäki jos haluut?

• WTF?

• j.o.k.u.1
        temppuilija kirjoitti:

WTF?

Täällähän on vallan hehkeä meininki tänään. :D

• j.o.k.u.1

Ei tuo toimi mun kohdalla. Olen yksinäinen susi, nyt ja aina. :)
        Jos itse olisin johtamassa tuollaista toimintaa, niin sitten olisi asia eri...

• j.o.k.u.1 kirjoitti:

Ei tuo toimi mun kohdalla. Olen yksinäinen susi, nyt ja aina. :)
        Jos itse olisin johtamassa tuollaista toimintaa, niin sitten olisi asia eri...

Sudet ovat laumaeläimiä ... oot ihan pihalla. Mutta nyt nuQ. Hyvää yötä.

• j.o.k.u.1
        temppuilija kirjoitti:

Sudet ovat laumaeläimiä ... oot ihan pihalla. Mutta nyt nuQ. Hyvää yötä.

Öitä!

• j.o.k.u.1

hieno biisi.

• j.o.k.u.1

Näytä ihmeessä. 8)

• puskapaska
        j.o.k.u.1 kirjoitti:

Näytä ihmeessä. 8)

en sulle, Bitch!
        Meinaan jonkun narsistin tekemiä provoja mitä sikiää ku sieniä sateella.
        jos joku horo ei tajunnu.
        Mutta vitut mä siitä.
        U all suck!
        Katon teitä ylhäältäpäin ja nauran!!

• puskapaska kirjoitti:

en sulle, Bitch!
        Meinaan jonkun narsistin tekemiä provoja mitä sikiää ku sieniä sateella.
        jos joku horo ei tajunnu.
        Mutta vitut mä siitä.
        U all suck!
        Katon teitä ylhäältäpäin ja nauran!!

Älä suotta katso ylhäältäpäin.
        Ihmisiä me kaikki ollaan. Tärkeitä kaikki! =)

• puskapaska
        yxex kirjoitti:

Älä suotta katso ylhäältäpäin.
        Ihmisiä me kaikki ollaan. Tärkeitä kaikki! =)

Bullshittiä!
        et usko tohon itekkää.

• puskapaska

Tuu tänne sanoon horo ni väännän sut solmuun!
        Bitch!
        Jatkakaa vaan leikkejänne vitun Noulaiffit!!!

• j.o.k.u.
        puskapaska kirjoitti:

Bitch!

Ihana

• lottamari_1
        puskapaska kirjoitti:

Bitch!

Niin, pliiiis...! jää leikkii meidä kans sitä noulaiffii..onks se kiva leikki? ;)))

• lottamari_1
        lottamari_1 kirjoitti:

Niin, pliiiis...! jää leikkii meidä kans sitä noulaiffii..onks se kiva leikki? ;)))

Puskapaska on varmaan mies, hmm...ehkä sitä ei ole kukaan pussanutkaan moneen aikaan. Kai sekin tarvitsee huomiota ja pusuja...joutuu parka puskassa kyykkimään ;))

• j.o.k.u.
        lottamari_1 kirjoitti:

Puskapaska on varmaan mies, hmm...ehkä sitä ei ole kukaan pussanutkaan moneen aikaan. Kai sekin tarvitsee huomiota ja pusuja...joutuu parka puskassa kyykkimään ;))

Hih! :D

( Paljon pusuja puskapaskalle j.o.k.u.:lta! ;) )

• lottamari_1
        j.o.k.u. kirjoitti:

Hih! :D

( Paljon pusuja puskapaskalle j.o.k.u.:lta! ;) )

Tai, jos se tykkääkin agressiivisemmasta -potkusta persuksiin tyylistä ;)

• j.o.k.u.
        lottamari_1 kirjoitti:

Tai, jos se tykkääkin agressiivisemmasta -potkusta persuksiin tyylistä ;)

Hmm...Onneks mulla on edelleen tämä raippa persetaskussa. ;D

"Juhuu!! Puskapaskaa...Tule täällä käymään, niin vakuutan että sun huolet unohtuu, ainakin hetkeksi... :) "

• lottamari_1
        j.o.k.u. kirjoitti:

Hmm...Onneks mulla on edelleen tämä raippa persetaskussa. ;D

"Juhuu!! Puskapaskaa...Tule täällä käymään, niin vakuutan että sun huolet unohtuu, ainakin hetkeksi... :) "

Kumma tyyppi, kun sille ei kelpaa mikään ;(

• j.o.k.u.
        lottamari_1 kirjoitti:

Kumma tyyppi, kun sille ei kelpaa mikään ;(

no on. :(

• lottamari_1
        j.o.k.u. kirjoitti:

no on. :(

Tuli varmaan puskapaskan muija taas aamuvuorosta kotiin, että siihen loppui huutelut ;))

• j.o.k.u.
        lottamari_1 kirjoitti:

Tuli varmaan puskapaskan muija taas aamuvuorosta kotiin, että siihen loppui huutelut ;))

:D :D

Paskapuskalle: Jos sun eukko alkaa kyllästyttämään, niin täällä olisi loistoehdokas. ;)
        Olen tällainen pieniruokainen, ja kuljen kätevästi vaikka povarissa...
        Et edes huomaa, että olen olemassa...Jos niin haluat.
        Ellet sitten pyydä jotain, minkä tietenkin teen heti. Mitä vain kultani eteen.

• lottamari_1
        j.o.k.u. kirjoitti:

:D :D

Paskapuskalle: Jos sun eukko alkaa kyllästyttämään, niin täällä olisi loistoehdokas. ;)
        Olen tällainen pieniruokainen, ja kuljen kätevästi vaikka povarissa...
        Et edes huomaa, että olen olemassa...Jos niin haluat.
        Ellet sitten pyydä jotain, minkä tietenkin teen heti. Mitä vain kultani eteen.

Oot sitten aina tyrkyttämässä itseäsi jokaiselle, sulla ei kyllä ole yhtään itsekunnioitusta ;O ? Et kai nyt sentää puskapaskalle itseäsi ala kauppaamaan ??

• lottamari_1

Mene sä sinne mistä tulitkin narsku, hus tää on nyt meidän puumanaisten platsi ;))

• lottamari_1

Mistäs tiedät mikä siellä puskassa huutelee, vaikka olisi mikä puumamies ;)

• j.o.k.u.

Turha tässä alkaa valitsemaan, kun sehän on jo selvä, että pesen teidät kaikki mennen tullen ja palatessa... ;)

Olen vakuuttunut, että puskalle kelpaa vain tällainen mukava, kiltti, kaunis sekä sopivasti tossun alle mahtuva naisihminen...Vai mitä puskapaskaseni?

• lottamari_1
        j.o.k.u. kirjoitti:

Turha tässä alkaa valitsemaan, kun sehän on jo selvä, että pesen teidät kaikki mennen tullen ja palatessa... ;)

Olen vakuuttunut, että puskalle kelpaa vain tällainen mukava, kiltti, kaunis sekä sopivasti tossun alle mahtuva naisihminen...Vai mitä puskapaskaseni?

Joo, voit pitää sen, mulla on jo oma toyboy katottuna ;))

• lottamari_1 kirjoitti:

Mistäs tiedät mikä siellä puskassa huutelee, vaikka olisi mikä puumamies ;)

Mä veikkaan, että todennäköisempää on, että se on kuitenkin nainen.

• lottamari_1
        temppuilija kirjoitti:

Mä veikkaan, että todennäköisempää on, että se on kuitenkin nainen.

Ehkä, tai sitten sun toiveajattelua vaan. Mutta olihan se aika ärhäkkä otus, että voihan se tosiaan olla aika villikissakin.

• lottamari_1

No, se on kai tuo joku, joka jäi ilman, eli ne taitaa sopia yhteen oikeastaan aika hyvin ;)

• j.o.k.u.

Sehän nähdään! ;)

Jos kyseessä on nainen, i'm not interested...

• j.o.k.u.

Mitäs täällä juoruillaan...Murh!
        No ei mun täältä miestä tarvitse iskeä, mutta aito pelinainen ei jätä yhtään tilaisuutta käyttämättä. ;)

• j.o.k.u.1

Puskapaska tais luikerrella takaisin puskaansa piiloon. :D

• lottamari_1

No, sinähän puhut kuin kuolleesta, eihän puska nyt tiemmä itsaria tehnyt, kun en sitä huolinutkaan :D Kyllä se vielä takaisin tulee, kun tarvitsee taas purkaa vähän paineita, usko vaan ;)

• lottamari_1

Tjaa, ehkä se vaan sittenkin kaipasi rakkautta ja päätä pistää syliin puskan sijasta...se on mun intuitioni, ne miehet kun on sellaisia huomion kerjääjiä ja ainaisia pikkupoikia :)

• lottamari_1

Joo, jos saisin valita olisin itsekin mielummin mies, naiset on ihan paskoja...kamalia kaakattavia kanoja, juoruilevia ja kateellisia. Paitsi minä tietysti olen poikkeus ;)) Miehillä on niin paljon helpompaa muutenkin kaikissa asioissa ;(
        Minä viihdyn ja tulen toimeen paremmin miesten kanssa, koulussakin olin aina poikien joukossa välitunnilla :) Tykkäsin poikien huumorista ja niiden reilusta tavasta. Narsku mikä narsku :D

• j.o.k.u.1
        lottamari_1 kirjoitti:

Joo, jos saisin valita olisin itsekin mielummin mies, naiset on ihan paskoja...kamalia kaakattavia kanoja, juoruilevia ja kateellisia. Paitsi minä tietysti olen poikkeus ;)) Miehillä on niin paljon helpompaa muutenkin kaikissa asioissa ;(
        Minä viihdyn ja tulen toimeen paremmin miesten kanssa, koulussakin olin aina poikien joukossa välitunnilla :) Tykkäsin poikien huumorista ja niiden reilusta tavasta. Narsku mikä narsku :D

Tämä vois olla mun kirjoittama... :O

• lottamari_1

Niin se vain on. Olen naisellinen ja pienikokoinen, mutta sisäinen mentaliteettini on kyllä joku sekoitus mies-ja naisenergiasta. En tykkää naisten tavasta hoidella asioita, enkä siitä selkäänpuukotushommasta ollenkaan. Tykkään suorasta rehellisestä luonteesta, mutta harvat naiset osaavat olla sellaisia,.. aitoja, miehillä tuo aitous on paljon luontevampaan.

Joo, sinä voisit olla minun veljeni..ollaan niin samanlaisia vatipäitä :D Kaksi tolloa ;)

• j.o.k.u.1

"Miehet tekee sen suoraan, tulee vetään turpaan, jos on aihetta. Ja useimmiten sen matsin jälkeen miehet on keskenään kamuja, unohtaa ja antaa anteeksi."

Ite harrastan enemmän tällaista suoraa toimintaa, kuin jotain akkamaista seläntakana juoruamista. ;)

• lottamari_1
        j.o.k.u.1 kirjoitti:

"Miehet tekee sen suoraan, tulee vetään turpaan, jos on aihetta. Ja useimmiten sen matsin jälkeen miehet on keskenään kamuja, unohtaa ja antaa anteeksi."

Ite harrastan enemmän tällaista suoraa toimintaa, kuin jotain akkamaista seläntakana juoruamista. ;)

Exä oli herkkähipiäinen ja vain silkkihansikkaat kelpasivat hänen käsittelyynsä. Sellaisen hernenenän kanssa on vaikea elää, joka ei kestä suoraa sanomista. Itse sanon mielummin suoraan, kun jankutan ja jankkaan ja nalkutan, jatkuva napina on aivan hirveää kuunneltavaa..

• lottamari_1

Kyllä nyt erehdyt naisesta, ikänä en fyysisesti kävisi käsiksi en edes raapisi tai läimisi, eihän sellaista tarvitse tehdä sitä vartenhan on itsehillintä :) Sulle voisin kyllä antaa piiskaa itseasiassa monestakin syystä :D

• lottamari_1

Juu, sitä se varmaan tarkoittaakin,

se on sitten saunan taa ja kunnon..
        http://www.youtube.com/watch?v=WLuALsbfLOI

• 31

Niinkuin tiedät, narsua rajoittavat vain mielikuvituksen ja käteisen puute. Jotain itselleen tärkeää menettänyt narsu voi lohduttautua vaikkapa järjestämällä suhteidensa tai rahan avulla jollekin uhriparalle vaikeuksia. Jos kaikki on mennyt, saattaa narsu repiä kukat häntä ärsyttäneen ihmisen läheisen haudalta. Tämmöinen toiminta sinällään ei vielä tyydyttäisi narsua juurikaan, vaan asialla kehuskelu. Hänen on saatava kertoa jollekin, miten hän sai idean alhaiseen tekoonsa, miten hän valmisteli ja toteutti sen, miten uhri tulee järkyttymään havaitessaan teon,.. ja kun narsu havaitsee kertomuksensa aiheuttaman reaktion kuulijan olemuksessa, hänen päänsä tulkitsee sen ihanaksi huomioksi ja niin narsu vetää uutta energiaa sisäänsä. Ja täältähän näkyy, että peilailuun ja itseihasteluun kelpaa nettipalstakin, ellei aitoa ihmistä ole saatavilla.

• lottamari_1

On niitä kaiken maailman muitakin sairaita kuin narsistit, jotka haudoilta vie kukat ja kaataa hautakiviä. Ehkä ne tyypit on kuitenkin hieman enemmän vinksahtaneita päästään, jotain ihan muuta kuin narskuja??

• 3+7
        lottamari_1 kirjoitti:

On niitä kaiken maailman muitakin sairaita kuin narsistit, jotka haudoilta vie kukat ja kaataa hautakiviä. Ehkä ne tyypit on kuitenkin hieman enemmän vinksahtaneita päästään, jotain ihan muuta kuin narskuja??

Narsismi ei estä ihmistä tekemästä mitään typeryyksiä, päinvastoin. Ei ole olemassa narsistille riittävän tasokkaita tai tasottomia tempauksia.

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      242
      3085
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      17
      1728
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      22
      1424
    4. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      129
      1241
    5. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      104
      1238
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      75
      1147
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1052
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1045
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      957
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      952
    Aihe