Kun raamattua lukee niin käy selväksi että Jeesus voi hyppiä tämän ja tuonpuoleisen välillä aivan mielensä mukaan, joten hänellä on toivottavasti erityisen hyvä syy viettää aikaansa taivaassa, sensijaan että maanpäällä parantelisi sairaita ja monistelisi leipää nälänhätäisille.
Sanokaas uskikset mitä kummaa se Jeesus siellä taivaassa nauttii?
Mitä Jesse taivaassa tekee?
20
194
Vastaukset
- M@k3
Valvoo rakennustöitä, kun uskoville rakennetaan kultaisia kartanoita. Välillä käy helvetissä moikkaamassa siellä kärsiviä ja toteaa kyynel silmässä että mitäs minä sanoin.
- grbt
tuo Jesse olla nykypäivän pätkätyöläinen. Makaa taivaallisella pedillä ja räkii kattoon. Jessen faija tosin käy välillä ärähtämässä että: "Mees ny vähän kattoo mitä ne siellä maanpäällä duunaa!".
- Esko ..
Jeesus viettää aikaansa koiran perseessä:
http://www.metro.co.uk/weird/24217-jesus-image-appears-on-dog viiniä, mitä voit vaan kuvitella. Niin hän itse sanoi asettaessaan ehtoollisen viimeisenä iltanaan ennen ristinkuolemaa.
Jeesuksen tärkein homma siellä on rukoilla meidän ihmisten puolesta, niin Raamatussa kerrotaan.Jeesus siis ryyppää taivaassa! No ei ihmekään sen jälkeen kun oma isä ja samalla itse pistää sinut taottavaksi ristille.. Eikä yllätä enää sekään että valtaosa tuntemistani kristityistä ovat viinaan päin.
Today kirjoitti:
Jeesus siis ryyppää taivaassa! No ei ihmekään sen jälkeen kun oma isä ja samalla itse pistää sinut taottavaksi ristille.. Eikä yllätä enää sekään että valtaosa tuntemistani kristityistä ovat viinaan päin.
maistaa taivaallista viiniä, niin ei viitsi katsoakaan näihin meidän litkuihin, saati sitten, että niitä nauttisi väärin, siis päihtymismielessä.
purje kirjoitti:
maistaa taivaallista viiniä, niin ei viitsi katsoakaan näihin meidän litkuihin, saati sitten, että niitä nauttisi väärin, siis päihtymismielessä.
elämästä. En taivaasta.
Today kirjoitti:
elämästä. En taivaasta.
huumetta, josta jokaisen kannattaa nauttia. Elämä on Jumalan lahja jokaiselle, joka haluaa ottaa lahjan vastaan.
purje kirjoitti:
huumetta, josta jokaisen kannattaa nauttia. Elämä on Jumalan lahja jokaiselle, joka haluaa ottaa lahjan vastaan.
jo elämä. Ilman jumalaa :)
- käpälään
Päivät pitkät se sudittaa käpälään ja rukoilee että ei tarvis palata maan päälle enää koskaan.
- Mietia ateismiasi
ja usko evankeliumi, niin saat sen sitten itsekin tietää. Ota selvää! Mitä sinä muuten tiedolla teet kun et ole edes halukas sinne taivaaseen - vaan kaipaatko sittenkin?
- rahat pois
Saako rahat takaisin jos ei pääsekään sinne taivaaseen?
Mikäs on kuluttajansuoja näissä taivaspaikka-asioissa?
Kaikenlaista toinen toistaan epäluotettavamman tuntuista valehtelijaa kauppaa kilvan
taivaspaikkoja milloin missäkin herätyskokouksessa, käärien samalla itselleen kivasti
valtavan miljoonaomaisuuden. Mihin ne pastorit sitä miljoonaomaisuutta tarvitsevat?
http://koti.mbnet.fi/hulk/lainaukset/pyykkonen.html Et sitten viitsinyt vastaa kysymykseen.
Mikä on niin tärkeää taivaassa että siellä pitää roikkua sen sijaan että olisi parantelemassa sokeita ja tekemässä ihmeitä?
- jatkuuu
- ...
maanpäällä viuhahdus oli vain sellainen kertaprojekti, jota aikalaiset eivät sattuneet huomaamaan ollenkaan.
Ainoa, mitä siitä jäi ihmisille käteen oli Pontius Pilatuksen käsienpesu ja pedofiilipapeille (toivottavasti ainakin) myös alapään pesu.
Ja ristiretket, inkvisitio, uskonsodat, alkuperäiskansojen orjuuttaminen ja murhaaminen ja jotain muuta sellaista kivaa askartelua. - esko ..
Jesse ei ole maan päällä koska muutenhan me kaikki pelastuisimme, joka ei ole Jumalan tahdon mukaista.
Kyllä Jumala siis paiskaa aivan armotta pakosti ihmisiä helvettiin koska se on paha. Mutta mieluummin minä imen pahan kaikkivoivan kyrpää kuin paistun ikuisesti. - g
f
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511833
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121711Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351417Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941177- 921161
- 771063
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta353983- 62859
- 49821
- 50816