Nova-Niinistön vaalituista ollaan niin hiljaa. Ajatelkaa, jos kansa olisi äänestänyt typerästi, Sauli -Nova-Niinistö olisi nyt presidenttinä. Saisiko poliisi silloin tutkia Nova-rahoitusta?
Kuinka kummaas
2
161
Vastaukset
- Kannattaa olla
varovainen tienpinnassa on mustaa jäätä ja samalla marjatalle hyvää syntymäpäivää ja toivotaan, että tulee hyvä mustikkavuosi.
Lempin koira sai kuus pentua.
No heippa totta,, ja eihän näistä muistakaan porvarihallituksen vaalituista saisi puhua. ja mikäli sauli olisi pressana niin ei olisi porvareilla mitään hinkua rajoittaa presidentin valtaoikeuksia.
ja minkä takia porvarit kadehtivat vielä siitä että sak on tukenut vasemmistoa ja demareita, samaan aikaan suuryritykset ja nämä konkurssikypsät nova rahoittaa kokoomusta ja kepua, eihän tässä tarvitse enää demokraattisia vaaleja jos novalta päätetään jo ministeripaikat sekä mitä lakeja poistetaan ja mitä lisätään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668