Tilasin salasanan "Etsitään sijoittajaa"-viestin mukaan. Helpottaakseni muiden sijoitusta harkitsevien asemaa liitän oheen saamani vastauksen. Näin se käy, sanoi Kurt Vonnegut.
Lyhyesti:
Sijoitus paikka maksaa 1200 euroa, sisältää 2285 B osaketta, osakkeiden
hinta on 0,35 euroa.
Pre lounch aika on ohi niin A osakkeiden hinta alkaa 5 eurosta ja B
osakkeiden hinta alkaa 1 eurosta, jokaisesta uudesta sijoittajasta kenen
saa mukaan niin saa 75 A osaketta 500 B osaketta, Nämä B osakkeet on
vain pieni kamppanja ja sisätää vain 200000 osaketta.
Kuin Pre lounch aika on ohi niin kaikien 5000 sijoittajien pitää ostaa
100 euron edestä osakkeita, kuin maksetaan 1200 euroa niin 100 euroa jää
pakko oston puolelle, eisimäisellä viikolla tulee ostettua 500000 euron
edestä osakkeita.
GNSE tulee ajamaan agresiivistä voitto politiikkaa ja luullaan ettei
monet tule myymään osakkeita, mitä enemmän osakkeita niin sitä enemmän
voittoa.
Kesäkuussa ja Joulukuussa maksetaan osakkeiden voitto jäsenille.
Ps. Sory minun huono Suomen kieli, toivottavasti ymmärrät mitä
tarkoitan.......
Ota yhteyttä jos kysyttävää
Paul Nylander
040-7014790
Lisätietoja "Etsitään sijoittajaa"-viestiin
Sologdin
1
404
Vastaukset
- MINä
Mihin siirrän rahaa?
Anna heti tilinumero, olet niin luotettavanoloinen mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463220Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091952Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811791- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431418- 281356
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261212UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131168