NORDIC BET

Nööördick

Samaa sontaa kuin betsson ja unibet..talletin rahaa ja siirsin casinolle, tuli bonukset mitä en edes halunnut, koska silloin hävii joka kerta..kierrätys joku 30 kertaa!! Eipä ollut missään kysytty haluatko bonuksen vai et!

No tästä oppineena tili kiinni ja ei enää koskaan kyseiseen lafkaan.

Kaiken lisäksi kun siirrät rahat, niin etpä voi nostaa pois,vaikket pelaisi bonus rahoja ollenkaan, eli täyttä kusetusta, mitähän laki sanoo tollasesta?

6

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <sf-ifjöso

      ainakin ennen sai betssonilla bonuksen keskeytettyä siten että talletus voitot sai kotiutettua, muistelisin......

      • uusi if vauva vakuut

        ja niin saa edelleen!


    • PlusEV

      Ihmeteillä teitä jolle ei kelpaa ilmainen raha.

      Teille ei siis kelpaa, että jos tallettaa rahaa saa enemmän rahaa kuin tallettaa. Eikä tuo 30x tarvi heti pelata. vaan sen voi pelata useampana päivänä. Vaikka viikon tai kuukauden aikana. Eikä ole mikään homma pelata tuota vaikka päivässä 30x läpi.

      Tyhmää porukkaa. Ei voi muuta sanoa. Te haluatte hävitä mahdillisimman nopeasti rahanne.

      • plus ev is stypid

        vedonlyönti bonukset voi kierrättää kyllä lähes 100% varmasti, mutta jollain netentertaiment softalla toimivan kasinon bonuksia on jo kierrättäminen, nim. tunnen yhden koodarin joka sanoo että ohjelmoituja ovat alusta loppuun netent casinopelit.... tosin blackjack pelissä onnistuu yleensä uudelta pelaajalta optimaalisella strategialla. vinkki vinkki........


      • plus ev is stypid
        plus ev is stypid kirjoitti:

        vedonlyönti bonukset voi kierrättää kyllä lähes 100% varmasti, mutta jollain netentertaiment softalla toimivan kasinon bonuksia on jo kierrättäminen, nim. tunnen yhden koodarin joka sanoo että ohjelmoituja ovat alusta loppuun netent casinopelit.... tosin blackjack pelissä onnistuu yleensä uudelta pelaajalta optimaalisella strategialla. vinkki vinkki........

        plusev, mutta mitäs tulet tänne väittelemäänkään kun et vissiin edes ole näitä netin casino pelejä kokeillu. oikeasta ruletistakin voi onnella jäädä voitolle mutta esim. netentin ruletti on koodattua skeidaa josta ei yksikään sama pelaaja voi jäädä voitolle vuoden aikana.....


      • PlusEV
        plus ev is stypid kirjoitti:

        plusev, mutta mitäs tulet tänne väittelemäänkään kun et vissiin edes ole näitä netin casino pelejä kokeillu. oikeasta ruletistakin voi onnella jäädä voitolle mutta esim. netentin ruletti on koodattua skeidaa josta ei yksikään sama pelaaja voi jäädä voitolle vuoden aikana.....

        Joskus pelannut tuon bonuksen läpi ja jäin voitolle bonuksen kanssa.

        netentin ruletti on koodattua skeidaa josta ei yksikään sama pelaaja voi jäädä voitolle vuoden aikana.....

        Ei se koodattu ole vaan ruletin säännöt ja voitottokertoimet sattuu nyt olenaan sellaiset, että voittaminen pitkässäjuokussa on mahdotonta. Tosin juuri rulettia en pelannut vaan muita pelejä koksa yleensä ruletti on kielletty bonuksia pelattaessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe