Kysymysten kysymys

ihmettelevä-jim

Oletteko ihan oikeasti noin saatanan tyhmiä? Oli viisikymppiset ihmiset! Hävetkää tyhmyyttänne.

18

211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???????????????

Älä sure, tutustu seuraavaan ikäpalstaan niin toteat että täälä sentään vielä jotenkin juttu toimii!

• ?

juttu?

• ? kirjoitti:

juttu?

Älä hyvä ihminen nyt paljasta tyhmyyttäsi. No SE juttu tietenkin.

• GloriaJoy

nyt viimäsen viikon aikana oon hävenny, ku miul on tätä konetta aukastessa lapsilukko päällä ja miun pittää läpästä ite läpipääsytesti.

• k/k

Valvot parhaaseen nukkumaaikaan ja mietit ollaanko hölmöjä.
      Eiköhän joku päivänmittaan selvitä miten maa makaa.

• Pim- olet väärässä.

Iällä ei ole mitään tekemistä viisauden tai tyhmyyden kanssa. Se on aina kokolailla vakio, ei se miksikään muutu ikinä. Viiskymppisenä vaan häpeää vähemmän tyhmyyttään.

• LareCroft

Vaaka keikkuu puolelta toiselle ja viiskymppisenä ei niin enää välitä vaikka se viivähtäisi siellä toisella puolella hieman pidempään :SD

• LareCroft

ja vastaan että kyllä sitä tulee oltua välillä täysi pöljä, kuten nytkin. Nukkua voisi vaikka puoliin päiviin ja ukko heiluu kahvikannunsa kanssa jo kuudelta.

• äimä-jim

Oikeassa olet. Minä häpeän tyhmyyttäni. Voisin nytkin tehdä jotain järkevämpää jos tietäisin mitä. Lohdutan itseäni sillä, että täällä on muutama vielä tyhmempi kun minä. Tule toki Taika-Jim tänne seuraamme sivistämään meitä. Siinä olisi sinun kaltaiselle fiksulle haastetta.

• ja kaiken lisäksi vielä saatanan laiska.
      Enkä häpeä yhtään, mitä se sulle tai muillekaan kuuluu mikä olen.

• Anjaniina

tyhmällä on vielä niin paljon helpompaa.
      Kun ei ees tajua, että pitäs vatuttaa...
      JA mä voin lisätä luetteloon, että olen vielä kaiken lisäks itteppäinen-...

• miten fiksu ihminen tulee tänne kyselemään, noin VIISAITA:)))))

• ei ole

Kai ne on

• Meriläinen

Pistit nyt ihan miettimään, kai me sitten ollaan. Mutta ainakin meillä on hauskaa, onks sulla?

• pahaa me nyt ollaan tehty??
      Joku perustelu olis kiva kuulla kans.

• eerikin merkkits

Mutta Teo on kyllä!

• sama-arvo

olet arvostelemaan ketään.....täällä kukaan tyhmä ole ....pysy pois kun sinulla on noin vaikeata elämässäs.....

• näin...

ei ole niin fiksu kuin ihminen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      234
      7057
    2. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      30
      3706
    3. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3288
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      66
      3061
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      99
      2733
    6. Tämä on persut

Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven
      Maailman menoa
      5
      2633
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      36
      2366
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      41
      2126
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      57
      1859
    10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
      Ikävä
      96
      1791
    Aihe