Tai kokaiinimarssi?
Milloin on heroiinimarssi?
5
214
Vastaukset
- VS
Miksi haluat marssia kovien ja vaarallisten huumeiden puolesta? Vai mikä sen projektin tarkoitus olisi?
- siksi,
että niiden käyttäjät eivät edes itse halua niitä erityisen laillisiksi tai koe niitä erityisemmin "järkeviksi" käyttää?
Hamppumarsseja on on taas siksi, että hamppu ei ole niin vaarallista, että edes käyttäjät pitäisivät sen hallittua käyttöä mitenkään kielteisessä valossa.- h.eko
Jos ensin menisitte vaikka Vappumarssille ??!!
- rastafarit
h.eko kirjoitti:
Jos ensin menisitte vaikka Vappumarssille ??!!
Ero on siinä että hamppu on uskonto.
Uskonlahkon tavoin suu vaahdossa ja hullun kiilto silmissä ylistetään rikkaruohoa. - VS
rastafarit kirjoitti:
Ero on siinä että hamppu on uskonto.
Uskonlahkon tavoin suu vaahdossa ja hullun kiilto silmissä ylistetään rikkaruohoa.MIten se eroaa Irti Huumeista ry;n touhuista, joissa myös suu vaahdossa ja valistushullunkiilto silmissä levitetään suurelta osin itsekeksittyjä höpöhöpö-juttuja huumeista?
Kerätään vielä "kolehtia" seurakunnalta, kupataan verovaroja sanoman levittämiseen, ollaan avoimen tekopyhiä ja pelätään oman "uskonnon" kaatumisen puolesta, kun totuus asioista valkenee.
Ei eroa Ihry mitenkään uskonnosta.
Ihry ja uskovaisensa uskovat, että kannabis on vaarallista. Tiede ja näytöt maailmalla toteavat kannabisasiasta aivan toista, joten vastakkainasettelu on perinteinen ja hyvin kliseinen. Valistuspaavilla taas on peukalo rannetta myöten omassa perseessä, ettei ketään vaan vahingossakaan luulisi, että hän olisi liftaamassa vaikkapa asiatiedon lähteelle niin monen vuosikymmenen huumeisen erämaaharhailun ja sekoilun jälkeen.
Ihry on ihan tavallinen huumevalistususkon kultti, jonka joku amatööri on aikoinaan kasaan runkannut, ja jonka aika alkaa olla lopussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302873
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 211642
- 181591
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514