tarvitaanko sitä ydivoimaa todella johonkin?
http://www.youtube.com/watch?v=M2nxCp9Hwxs
kannattaa katsoa koko sarja sieltä löytyy muutakin kuin energia asiaa
ydinvoiman tarve
8
299
Vastaukset
- julle k
hetihän on kaupunkilaiset marisemassa jos sähköä ei tulekaan sieltä pistorasiasta..jos valjastetaan koskia sähkölle niin johan on joku hippi tukastaan sotkeutunu kaivinkoneeseen, jos suunnitellaan tuulivoimaloita niin hetihän on kesämökkiläiset vastassa että ei tänne niitä härveleitä maisemia pilaamaan ja metelöimään..ei mikään hyvä..ei mikään..
- Mikään ei kelpaa
parkuu ilmastomuutoksesta ja hiilivoiman haitoista.Kolmannet itkee,että puunpoltto savuttaa.Neljännet ulisee ettei Vuotosta tai vesiä yleensä saa valjastaa.Viides hörhö haluaa tuulivoimaa vaikka ne talvella seisoivat.Mistä niitä oikein sikiää?
- minä vaan kysyn
Mikään ei kelpaa kirjoitti:
parkuu ilmastomuutoksesta ja hiilivoiman haitoista.Kolmannet itkee,että puunpoltto savuttaa.Neljännet ulisee ettei Vuotosta tai vesiä yleensä saa valjastaa.Viides hörhö haluaa tuulivoimaa vaikka ne talvella seisoivat.Mistä niitä oikein sikiää?
vastauksista päätellen kumpikaan ei katsonut kyseisiä videoita ja lisäksi unohtivat ydinvoiman haitat, niin ja kukas ihme se valittaa sitten kun käytettäisiin geotermistä energiaa tai bloom box tekniikkaa
- Asdertson
Mikään ei kelpaa kirjoitti:
Tottahan tuo: energiaa kuitenkin tarvitaan, ja pelkästään säästämällä sitä ei voi tuottaa.
Se kyllä ydinvoimalobbarien argumenteissa ihmetyttää, että uusia ydinvoimaloita perustellaan metsä- ja paperiteollisuuden kasvavilla tarpeilla samaan aikaan kun tämä sektori on laittamassa pillejä pussiin Suomessa ja siirtämässä toimintaansa Kiinaan ja Etelä-Amerikkaan.
Ehkä voimala rakennetaan tänne ja sähköpiuha täältä vedetään Kiinaan? - minä kysyn vaan
Asdertson kirjoitti:
Tottahan tuo: energiaa kuitenkin tarvitaan, ja pelkästään säästämällä sitä ei voi tuottaa.
Se kyllä ydinvoimalobbarien argumenteissa ihmetyttää, että uusia ydinvoimaloita perustellaan metsä- ja paperiteollisuuden kasvavilla tarpeilla samaan aikaan kun tämä sektori on laittamassa pillejä pussiin Suomessa ja siirtämässä toimintaansa Kiinaan ja Etelä-Amerikkaan.
Ehkä voimala rakennetaan tänne ja sähköpiuha täältä vedetään Kiinaan?en tiedä käsitinkö väärin mutta ethän nyt vain sekoittanut geotermistä energiaa maalämpöön? ovat nimittäin eri juttuja. tosta bloom box:sista en tiedä tarkemmin mutta ilmeisesti toimii kemiallisella reaktiolla joka saadaan aikaan luonnon kaasujen ja hapen yhdistymisellä.
keksittiin muuten vahingossa kun nasa yritti keksiä keinoa tuottaa happea energian avulla :)
- Hyih
helpompaa ostaa se sähkö kaukaa muusta maasta, varsinkin jos ydinvoimalan tuotosta.......
ei tarvitsisi noiden jätteiden kanssa puleerata, vain sen PUHTAAN sähkön....
Mutta mikäpä maa nyt sellaiseen suostuisi ????? - lasikisu
Jos minulta kysytään, niin ydinvoimasta on todistetusti enemmän hyötyä kuin haittaa. Olen puhtaasti sitä mieltä, että ydinvoimaa ei tarvita ja sähköä voi tuottaa muillakin, paljon riskittömilllä tavoilla.
- lasikisu
oho kirjoitin väärin eli ydinvoimasta on enemmän HAITTAA kuin hyötyä : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861580
- 721207
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741105Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46802
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769