Missä missä se fiksu

olvishka

50-60 mieshenkilö on.Tätä palstaa kun lukee,niin täytyy vain ihmetellä,että ikää on tullut,mutta ongelmat on aivan samat kuin 20,30 ja 40:vuotiailla.Ollaan yksinäisiä,haukutaan naisia,kaivataan sänkykumppania,kehutaan omaa miehisyyttä ja ennenkaikkea mitään ei olla elämänvarrella opittu.
Nyt pitäisi elämän olla maailman seesteisintä aikaa.On elämänkokemusta ja elettyä elämää sopivasti takanapäin.Itse olen tyytyväinen elämääni,että olen saanut elää rikkaan ja elämältä maistuvan elämän.Ruikutustakin löytyisi,jos siihen alentuisin,mutta elän ja toivon että muutkin ilman kaikkea turhuutta ja katkeruutta.Hyvää kevättä

33

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anjaniina

ole mikään treffipalsta
      *dejavu*

• onhan se fiksu mies koko ajan täällä!!

• olvishka

tätä ole niin ajatellutkaan.Toivon vaan mielipiteitä!

• Anjaniina
        minttupuu kirjoitti:

onhan se fiksu mies koko ajan täällä!!

täällä ja tuolla ;)
        Tuttu mies ;)

• LareCroft
        olvishka kirjoitti:

tätä ole niin ajatellutkaan.Toivon vaan mielipiteitä!

viestiäsi seuranhauksi. Vastasin kuitenkin reippaasti.

• mutta se on nyt tuolla Kouvolassa käymässä ;))
      Onhan palstallakin ihan mukavia miehiä, ei kaikki valita kaiken aikaa.

Hyvää kevättä myös sinulle!

• LareCroft

minä kiva, en valita kaiken aikaa enkä mistään juuri nyt? :&

• LareCroft kirjoitti:

minä kiva, en valita kaiken aikaa enkä mistään juuri nyt? :&

ihan kiva, ainaskii välillä ;)
        Yleisesti ottaen pidän ihmisistä, etenkin heistä, joita en vihaa ;)))
        Enkä vihaa ketään.

• LareCroft
        Anceli kirjoitti:

ihan kiva, ainaskii välillä ;)
        Yleisesti ottaen pidän ihmisistä, etenkin heistä, joita en vihaa ;)))
        Enkä vihaa ketään.

olishan se kiva olla kiva kaiken aikaa :T

Sama juttu, yleensä pidän ihmisistä, ja varmaan on niinkin että niin
        metsä vastaa kuin sinne huudahdellaan.

• LareCroft kirjoitti:

olishan se kiva olla kiva kaiken aikaa :T

Sama juttu, yleensä pidän ihmisistä, ja varmaan on niinkin että niin
        metsä vastaa kuin sinne huudahdellaan.

kun minä vain hetken täällä sua "tapaan", niin en voi tietää oletko aina kiva :)
        Mutta sovitaan niin, että ollaan molemmat oikein kivoja, silloinkin kun ollaan poissa täältä.
        Kättä päälle!
        Niinhän se on, jos pashaa heittää, voi saada samaa tavaraa takaisin ;(

• LareCroft
        Anceli kirjoitti:

kun minä vain hetken täällä sua "tapaan", niin en voi tietää oletko aina kiva :)
        Mutta sovitaan niin, että ollaan molemmat oikein kivoja, silloinkin kun ollaan poissa täältä.
        Kättä päälle!
        Niinhän se on, jos pashaa heittää, voi saada samaa tavaraa takaisin ;(

Sekä täällä että tuolla ------> moro taas :D

• LareCroft kirjoitti:

Sekä täällä että tuolla ------> moro taas :D

taidankin tästä lähteä saunan lämmitykseen =))

• LareCroft
        Anceli kirjoitti:

taidankin tästä lähteä saunan lämmitykseen =))

löylyjä sitten vaan kovasti :G

• LareCroft kirjoitti:

löylyjä sitten vaan kovasti :G

otan niin kovat löylyt, että tukka menee kiharaan ;)))))
        Kiitos nyt kuitenkin :)

• LareCroft
        Anceli kirjoitti:

otan niin kovat löylyt, että tukka menee kiharaan ;)))))
        Kiitos nyt kuitenkin :)

Jossain kerrottiin että löylyssä kannattaisi pitää päähinettä, vaikkapa pipoa päässä, ihan hiusten vuoksi?

Itselläni on kyllä tukka pysynyt päässä pipottakin.

• LareCroft kirjoitti:

Jossain kerrottiin että löylyssä kannattaisi pitää päähinettä, vaikkapa pipoa päässä, ihan hiusten vuoksi?

Itselläni on kyllä tukka pysynyt päässä pipottakin.

vahva tukka, aina olen napakat löylyt ottanut.
        Mitään pipoja ala saunassa pitämään, lällyjen touhua ;)))
        Mut nyt mä meen, puitakin pitää vissiin ens kantaa, jollei ihan kirvestä näyttää ;))

Hauskaa lauantai-iltaa!

• LareCroft

Ikä sopii skaalaasi.
      Jos on ongelmia, menen lääkäriin enkä niitä netissä toitottele.
      Asun yksin.
      En hauku naisia.
      Peittojutut eivät kuulu nettiin, ainakaan keskustelupalstalle.
      Olen parasta aikaa uudelleenkouluttautumassa.
      Ei jaksa rutkuttaa nyt yhtään mistään.

Hyvää kevättä :S

• ?????????????????

on jo vaimo omasta takaa?

• LareCroft
        ????????????????? kirjoitti:

on jo vaimo omasta takaa?

"Asun yksin. " :W

• olvishka

Löytyyhän täältä mukaviakin ihmisiä,kun vaan sitkeästi etsiskelee.Mun mielestäni elämä tässä vaiheessa on paljon mukavampaa,kun ei aina valita jostain ei niin tärkeästä asiasta.Nyt pitää vaan nauttia kaikesta siitä mitä on elämän varrella saavuttanut,oli se sitten vähän tai paljon. Ehtookellot jo kumminkin kumajaa.Miksi se aika pitäisi katkeroittaa valituksella?

• valhettavainen
        LareCroft kirjoitti:

"Asun yksin. " :W

epäilen

• Ei se täältä ainakaan löydy, ole hyvä äläkä katso tänne päinkään. Aloituksesi ja nimimerkkisi on sen verran tasokas että mulle riitti.

• kednah

Riitäisi varmaan 50 ihmisille. Hieroa osaan ja taputtaa, ehkäpä sinne vanhaan venukseekin.
      Kaaraa , prätkää, ja yksinäinyyttä riiittää. Mökkikin on on jossain 2v takaa...

• Yxitypy

että miehille on yleensäkin paljon vaikeampi tunnustaa vanhenevansa kuin meille naisille.
      He yrittävätkin nostaa omaa egoaan esim. naimalla oman tyttärensä ikäisiä naisia, joka minusta on tosi naurettavaa.
      Oma isäni, joka on 80 vuotias, ei tahdo millään hyväksyä ikäänsä. Vielä tuossakin iässä laittaa itsensä puheissaan 10-20 vuotta nuoremmaksi, ja sanoo kuinka vielä nuoret naiset katsovat häntä pitkään :=))

Miehethän ovat tunnetusti ikuisia lapsia :=))

Hyvää kevättä myös sinulle.

• Tuo on kyllä kokonaisuudessaan täyttä puuta heinää.
        Ja tuo vielä erityisesti, että miehet yrittävät kohottaa egoansa naimalla itseään nuorempia naisia. Tuollaista höpätystä en ole kuullut kun täällä.
        Isästäs en tiedä, kun en tunne, mutta tuon ikäiset ottavat asiat yleensä huumorilla, että niin luulen hänenkin kohdalla olevan.

• Yxitypy
        k-kotton kirjoitti:

Tuo on kyllä kokonaisuudessaan täyttä puuta heinää.
        Ja tuo vielä erityisesti, että miehet yrittävät kohottaa egoansa naimalla itseään nuorempia naisia. Tuollaista höpätystä en ole kuullut kun täällä.
        Isästäs en tiedä, kun en tunne, mutta tuon ikäiset ottavat asiat yleensä huumorilla, että niin luulen hänenkin kohdalla olevan.

tiedä onko puuta heinää. Kyllä se oma mieskin joskus peiliin katsoessaan toteaa, että eikö hän olekin ikäisekseen nuoren naköinen. Minä tietenkin siihen aina että ootoot :=))
        Leikilläänhän he sen sanovat, mutta kyllä luulen että siinä on puolet totta. Pelko vanhenemisesta.

Jos iso osa naisista täällä on samaa mieltä, niin eikö siinä ole silloin vinha perä? :=))

• Yxitypy kirjoitti:

tiedä onko puuta heinää. Kyllä se oma mieskin joskus peiliin katsoessaan toteaa, että eikö hän olekin ikäisekseen nuoren naköinen. Minä tietenkin siihen aina että ootoot :=))
        Leikilläänhän he sen sanovat, mutta kyllä luulen että siinä on puolet totta. Pelko vanhenemisesta.

Jos iso osa naisista täällä on samaa mieltä, niin eikö siinä ole silloin vinha perä? :=))

No vähän kärjekkäästi lähti, kun alkaa vähän hermoon ottamaan tämä jatkuva toisen tai toisen sukupuolen ikään ja iän tuomiin muutoksiin liittyvä kaivelu. En kyllä sen puoleen, aika vähän enää täällä olen.
        Viime aikoina on monenkin ikätoverin kanssa tullut näitä elämäntilanteita pohdittua, ja siinä valossa tuo Sinun vastauksesi on edelleen täyttä puuta heinää, olkoon naiset mitä mieltä hyvänsä.
        Ne kun miehet tässä iässä näkee sen elämän rajallisuuden ja tuntee ne rajat, niin se omam sävyn jättää.

• Yxitypy
        k-kotton kirjoitti:

No vähän kärjekkäästi lähti, kun alkaa vähän hermoon ottamaan tämä jatkuva toisen tai toisen sukupuolen ikään ja iän tuomiin muutoksiin liittyvä kaivelu. En kyllä sen puoleen, aika vähän enää täällä olen.
        Viime aikoina on monenkin ikätoverin kanssa tullut näitä elämäntilanteita pohdittua, ja siinä valossa tuo Sinun vastauksesi on edelleen täyttä puuta heinää, olkoon naiset mitä mieltä hyvänsä.
        Ne kun miehet tässä iässä näkee sen elämän rajallisuuden ja tuntee ne rajat, niin se omam sävyn jättää.

nämä toisen sukupuolen kiusaamiset ole ihan leikkiä...ainakin naisten osalta. On sitä naisen logiikkaa ja miehen logiikkaa. Kumpikaan osapuoli ei ole toistaan syyttömämpi näihin irvailuihin tällä palstalla. Tosiasia kuitenkin on että toisiamme tarvitaan :=))

Meinaatko, että joku mies jossain miesporukassa viittis sanoa, että ootteko kaverit huomanneet, että olen ikäistäni nuoremman näköinen. Vaimoillehan tuollaiset on paljon helpompi sanoa :=))

• Yxitypy kirjoitti:

nämä toisen sukupuolen kiusaamiset ole ihan leikkiä...ainakin naisten osalta. On sitä naisen logiikkaa ja miehen logiikkaa. Kumpikaan osapuoli ei ole toistaan syyttömämpi näihin irvailuihin tällä palstalla. Tosiasia kuitenkin on että toisiamme tarvitaan :=))

Meinaatko, että joku mies jossain miesporukassa viittis sanoa, että ootteko kaverit huomanneet, että olen ikäistäni nuoremman näköinen. Vaimoillehan tuollaiset on paljon helpompi sanoa :=))

Mikä minä Sun miehestäs oon mitään sanomaan, tiedä vaikka onkin. Pidä siitä kuiten tiukasti kiinni.
        Ei kyllä ole sellaista vielä vastaan tullut, joka sanoisi itseään nuoremman näköiseksi.
        Sellainen vaikutelma on tullut, että varsinkin miehet täällä mieluusti kirjoittelisivat naisten kanssa. Naisia täällä on niin paljon, että niiden on vähän pakko kirjoitella keskenään, mutta kaipa nekin mielellään kirjoittelis miesten kanssa.
        Siinä mielessä tuo jatkuva sättiminen, nälvintä ja ivailu ei anna kovin hyvää lähtökohtaa.

• Yxitypy kirjoitti:

aatellu sit samoin ku minä..siis noista aloituksista,missä mollaillaan toista sukupuolta..Ei kai kukaan niitä tosissaan ota..:))

• Yxitypy
        k-kotton kirjoitti:

Mikä minä Sun miehestäs oon mitään sanomaan, tiedä vaikka onkin. Pidä siitä kuiten tiukasti kiinni.
        Ei kyllä ole sellaista vielä vastaan tullut, joka sanoisi itseään nuoremman näköiseksi.
        Sellainen vaikutelma on tullut, että varsinkin miehet täällä mieluusti kirjoittelisivat naisten kanssa. Naisia täällä on niin paljon, että niiden on vähän pakko kirjoitella keskenään, mutta kaipa nekin mielellään kirjoittelis miesten kanssa.
        Siinä mielessä tuo jatkuva sättiminen, nälvintä ja ivailu ei anna kovin hyvää lähtökohtaa.

saan pitää kiinni vielä toiset 37 vuotta :=))

Ethän sä varmaan tunnekaan, mutta kysyppä joltain naiselta, niin voi olla että joku muukin on mun lisäksi kuullut sanottavan samaa.
        Naisia täällä on paljon enemmän johtuen siitä, että me naiset ollaan kaikessa niin aktiivisia. Me ehditään esim. siivouksen ohessa palstalle ja mihin ties muuhun.
        Täällä meilläpäin yhdessä vanhusten talossa on paljon naispuolisia asukkeja, kun puolisot kuolleet. Sitten ne muutamat siellä asuvat miehet ovatkin helisemässä niiden mummojen kans. Heitä on hupaisa seurata :=))

Oikeassa olet, että naiset varmaan haluaa mieluusti vaihtaa mielipiteitään miesten kans, kuten minäkin nyt :=))

• Yxitypy
        mii-su kirjoitti:

aatellu sit samoin ku minä..siis noista aloituksista,missä mollaillaan toista sukupuolta..Ei kai kukaan niitä tosissaan ota..:))

Täytyy olla aika tosikko, joka ne todesta ottaa :=))

Sehän on vaan sellaista pientä kisailua miesten ja naisten välillä :=))

• -
        mii-su kirjoitti:

Kuinkahan kauan näitä palstoja pitää lukea, että tulee immuuniksi ilkeilylle?
        Ja kannattaakohan yleensä tullakaan. Sanoillahan yleensä tarkoitetaan jotain.
        Liekö luonnekysymys?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      9
      1862
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      118
      1176
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1175
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      973
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      235
      942
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      884
    7. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      763
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      756
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      699
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      663
    Aihe