uusi raskaus pelottaa

surullinen joka hetk

minulla on ollut 2kertaa keskenmenoja ensimmäinen keskeyttynyt km vk 11. toinen km vk 8 kohdunsarveessa(kornu,cornu raskaus)= aika harvinainen raskaus kulemma. eli viimeinen keskenmeno oli huuhtikuussa vuoto tuli maaliskuussa ja ensimmäiset menkkat viimeviikolla minulla on yhä edelleen alavatsa kipuja käynyt oleen labrasa kaikki kokeet hyviä ja voin kuulemma heti ensimmäisen menkkojen jälkeen ruvetta uuta raskautta yrittää,mutta minulla pelko on niin paljoon et taas menee jotain pieleen ja ala vatsan kipuja on edelleeen varsinkin wc käynnillä. autaakaa joku kannattako minuun yrittää vatsakipuilujen huolimatta uutta raskautta mitää oleen 4vuotta yrittänyt ja halunnut. vai pitääkö odottaa?? en millään malttaa odottaa vaikka kuinka pelottaa ja itkettää. suru on kauheaan paljoon.

2

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minttumaariat

      Surulista! Minullakin alkuvaiheen km. vuonna-08. Olemme yhteen sä lähes 3v. yrittäneet ja yritys jatkuu yhä. Minusta sinun kannattais odottaa,että kivut menevät ohi tai käy lääkärillä.

      • :(ää

        kaikki on kuulemma hyviin ja normaali ja saain yrittää uutta raskautta,mutta minua pelotta kun lääkärikin sanoi on mahdoollisuus riski on saada taas kohdun sarven tai ulkopuoli raskautta uudelleen. pelkään ja pelottaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe