Käyköhän kouvolan prismassa keskivertoa tyhmenpiä ihmisiä?

anneli340

siinä olisi jollekin väitöskirjan tekijälle aihe. Harvoin sinne tulee itse eksyttyä, kaupan puolella juntit jäävät käyväville ostoskärryineen juttelemaan ja tukkimaan kulkuväylät. Tänään oli puutarhapuolella multa alennuksessa jota nämä pässit jonottivat saadakseen muutaman euron alennuksen boonusta jonka itse maksavat hinnoissa.

Hyvin on S-Ryhmän mainostoimiston homma purrut kun saavat kansan jauhelihaa jonottamaan.

35

3033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos nauruista

Tuo viimeinen lause osoitti juuri keskivertoa tyhmemmän ajatusmaailman. Mutta älä silti yleistä tuota, mitä otsikossa sanoit. Voi olla että teitä ei kuitenkaan ollut kun yksi.

• No meitä löytyy

Taitaa rouva olla kovinkin rikas, kun halveksii niitä jotka etsivät alennuksia ja muita etuja. Tuo oli mielenkiintoinen kommentti, että alennuksia jonka maksavat itse hinnoissa.

• wefwefgh

Anneli tarkoitti, s-bonukset ovat jo sisällytetty tuotteiden hintoihin.

• No meitä löytyy
        wefwefgh kirjoitti:

Anneli tarkoitti, s-bonukset ovat jo sisällytetty tuotteiden hintoihin.

Voihan sitä mennä sitten sen kuusaa-kouvola tien toiselle puolelle. Siellä ei varmaan ei tarvi miettiä mihin s-bonukset sisälletty. Jokaisen oma valinta. Eikä sillä puolen tarvitse Annelinkaan jonottaa.

• S-asiakas

Muista Prisman historiaa, Anneli 340€. Kun Prisman rakennushankkeet julkistettiin, Kouvolassa naurettiin kippurassa moista kuun valloitusyritystä.
      Kuka tumpelo sinne Korjalan korpeen menisi asioille? Toisin kävi. Siihen aikaan Kesko oli kauppaketjujen kunkku. Vasta viime vuosina S-ketju vyöryi Keskon ohi. Pysyvästi.

Vaikka S-konserni rakentaa liikekeskuksistaan samanlaisia pakkilaatikoita, niin kyllä asiakkaat niitä mielellään käyttävät. Saman katon alta muutakin kuin elintarvikkeita.

• hahahahahahahah

Juuh, aloittaja on tunnettu S-ryhmä vihaaja. Hepusta voi lukea juuri tuossa Vaakuna ketjussa kun siltä oli jäänyt onni orava saamatta. Tyyppi on puheiden mukaan saanut kenkää S-ryhmältä aiemmin :D

Luuseri se on.

• fgnjhrt
        hahahahahahahah kirjoitti:

Juuh, aloittaja on tunnettu S-ryhmä vihaaja. Hepusta voi lukea juuri tuossa Vaakuna ketjussa kun siltä oli jäänyt onni orava saamatta. Tyyppi on puheiden mukaan saanut kenkää S-ryhmältä aiemmin :D

Luuseri se on.

meinaatko että s-ryhmän toimintaa kritisoi vain yksi ja tunnettu s-ryhmä vihaaja?

• Toinenkin huhu
        hahahahahahahah kirjoitti:

Luuseri se on.

S-ryhmän palkkaama kirjoittajakätyri näille palstoille. Saa puheiden mukaan ihan kivaa liksaa, kun mollaa muita kauppa ryhmiä ja aivopesee kansaa täällä netissä.
        Totuus nyt kuitenkin on yhä edelleen, että ilmaista rahaa ei ole ja donukset on otettu huomioon tuotteitten hinnoissa. Miksi paikallisen osuuskaupan bonustaulukot ovat maan heikoimmat?
        Selitähän meille palkkasi eteen se hahahahahahahah.

• hahahahah
        Toinenkin huhu kirjoitti:

S-ryhmän palkkaama kirjoittajakätyri näille palstoille. Saa puheiden mukaan ihan kivaa liksaa, kun mollaa muita kauppa ryhmiä ja aivopesee kansaa täällä netissä.
        Totuus nyt kuitenkin on yhä edelleen, että ilmaista rahaa ei ole ja donukset on otettu huomioon tuotteitten hinnoissa. Miksi paikallisen osuuskaupan bonustaulukot ovat maan heikoimmat?
        Selitähän meille palkkasi eteen se hahahahahahahah.

Ilmeisesti häviäjän osa harmittaa sinua? :D
        Tiedäthän miksi siinä kortissa on maksu? Siksi että saisimme rauhassa ostaa tuotteita ilman sinunlaisia.

• Hermanni Hulukkonen

Joka kaupasta löytyy akkapari tai -lauma, jotka juorutessaan tukkivat kärryineen ahtaimmat käytävät, vaikka hölötystä voisi harrastaa sivummallakin. Kärryt ovat niin rakkaat, että ne täytyy tunkea maitohyllykön viereen ruuhka-aikana, vaikka ne voisi hyvin jätää purkkia haettaessa puolentoista metrin päähän. Isommissa marketeissa, kuten Prisma tai Kitu-market, kakaroidern jätskipaperit, ostoskuitit ja muuta roinaa jätetään lähtiessä kärryihin, salajuopot jättävät niihin mäyräkoirien kuoretkin, kun eivät uskalla kantaa pakkausta kotitalon pihan läpi.

Pölvästi on näköjään ottanut elämäntehtäväkseen S-yhmän mollaamisen. Luulisi nyt kaupoissa vaihtoehtoja riittävän, jos noin kipeästi koskee. Missä muuten ne K-kortin bonukset sitten ovat, ellei hinnoissa? Itselläni on molempien ryhmien kortit ja vertailun jälkeen on selvää, että Prismassa on alemmat myyntihinnat ja lisäksi paremmat bonukset kuin City-marketissa. Otin kyllä S-ryhmän korttini HOK-Elannosta, jonka kautta bonukset ovat hieman paremmat kuin Ympäristöllä.

• sdrkqw

Samaa mieltä kummastakin asiasta.

• kilpailua lisää

Kyllä nuo hinnat näyttää aika samoissa olevan. Pakatut leikkeleet, juustot ja makkarat on Cittarissa himpun halvemmat, tuoreet leivät on taas prismassa halvempia. Maitotuotteet on molemmilla samanhintaisia, oluet ja virvoitusjuomat tass cittarissa halvemmat. Pakattu liha, einekset ja vihannekset ovat jotakuinkin samoissa, ehkä prismassa himpun edullisemmat.

Nyt kun Lidl on myös ottanut enenvässä määrin kotimaisia merkkielintarvikkeita valikoimiinsa on sillä ollut selvästi havaittava vaikutus myös molempien jättimarkettien hinnoitteluun.
        Plussakorti tarjoukset sitävastoin ovat todella kovia ja hinta on yleensä niisä niin alhainen, että kilpailijoilta ei vastaavaa kyllä löydy.

Mitä tulee taas Ympäristön bonustaulukkoon, niin se on kieltämättä osuuskauppojen huoinmasta päästä, ellei peräti jopa huonoin. Johtuu juuri siitä, että täällä osuuskaupan markkinaosuus on kasvanut liiansuureksi ja sille on tullut monopoliasema.

Asialle kyllä pitäisi tehdä johtain. Olisiko netti adressi kenties se keino, jolla jäsenistö voisi painostaa Ympäristön tarkistamaan bonustaulukkonsa ainakin samalle tasolle, kuin missä ne ovat esim Haminalais-Kotkalaisessa Ok. Ympyrässä.

• Hermanni Hulukkonen
        kilpailua lisää kirjoitti:

Kyllä nuo hinnat näyttää aika samoissa olevan. Pakatut leikkeleet, juustot ja makkarat on Cittarissa himpun halvemmat, tuoreet leivät on taas prismassa halvempia. Maitotuotteet on molemmilla samanhintaisia, oluet ja virvoitusjuomat tass cittarissa halvemmat. Pakattu liha, einekset ja vihannekset ovat jotakuinkin samoissa, ehkä prismassa himpun edullisemmat.

Nyt kun Lidl on myös ottanut enenvässä määrin kotimaisia merkkielintarvikkeita valikoimiinsa on sillä ollut selvästi havaittava vaikutus myös molempien jättimarkettien hinnoitteluun.
        Plussakorti tarjoukset sitävastoin ovat todella kovia ja hinta on yleensä niisä niin alhainen, että kilpailijoilta ei vastaavaa kyllä löydy.

Mitä tulee taas Ympäristön bonustaulukkoon, niin se on kieltämättä osuuskauppojen huoinmasta päästä, ellei peräti jopa huonoin. Johtuu juuri siitä, että täällä osuuskaupan markkinaosuus on kasvanut liiansuureksi ja sille on tullut monopoliasema.

Asialle kyllä pitäisi tehdä johtain. Olisiko netti adressi kenties se keino, jolla jäsenistö voisi painostaa Ympäristön tarkistamaan bonustaulukkonsa ainakin samalle tasolle, kuin missä ne ovat esim Haminalais-Kotkalaisessa Ok. Ympyrässä.

Tein testatakseni vuorotellen päivittäistavaratostokset, siis ei mitään vempeleitä yms., kaksi kuukautta Prismasta ja City-marketista ja pidin tarkan kirjanpidon. Prisma oli eka kuukautena 22,84 € halvempi, toisena 30,12 € halvempi. Suunnilleen samat ostin molemmista vähän tietysti vaihtelevasti, mutta kuukaudessa vaihtelujen luulisi tasoittuvan, kun mitään erikoisia sisäfilejuhlia ei ollut. Riippuu tietysti aivan siitä, mitä kunkin ostoskoriin kuuluu, mutta mInulle Prisma oli edullisempi.

Ainakin lehdissä esitetyt vertailut kyllä osoittavat, että Lidl on edullisin kautta maan jollain perusostoskorilla. Pitääpä testata tuokin omaa kulutusta varten. Minua ei häiritse LIdlin maine "köyhien ostopaikkana", mutta S-ryhmän bonukset karkean arvioni mukaan kyllä korvaavat rutkasti hintaeron. Lidl on ihan hyvä: pitää hintoja kurissa.

• hinnat ratkaiskoon
        Hermanni Hulukkonen kirjoitti:

Tein testatakseni vuorotellen päivittäistavaratostokset, siis ei mitään vempeleitä yms., kaksi kuukautta Prismasta ja City-marketista ja pidin tarkan kirjanpidon. Prisma oli eka kuukautena 22,84 € halvempi, toisena 30,12 € halvempi. Suunnilleen samat ostin molemmista vähän tietysti vaihtelevasti, mutta kuukaudessa vaihtelujen luulisi tasoittuvan, kun mitään erikoisia sisäfilejuhlia ei ollut. Riippuu tietysti aivan siitä, mitä kunkin ostoskoriin kuuluu, mutta mInulle Prisma oli edullisempi.

Ainakin lehdissä esitetyt vertailut kyllä osoittavat, että Lidl on edullisin kautta maan jollain perusostoskorilla. Pitääpä testata tuokin omaa kulutusta varten. Minua ei häiritse LIdlin maine "köyhien ostopaikkana", mutta S-ryhmän bonukset karkean arvioni mukaan kyllä korvaavat rutkasti hintaeron. Lidl on ihan hyvä: pitää hintoja kurissa.

No sinähän oletkin oikein paneutunut asiaan. Olikos noissa laskkuissasi jo huomiotu kaikki bonus- ja plussaedut?
        Kerroit tuossa aikaisemmin, että saat bonukset HOK-Elannon parempien bonustaulukoitten mukaan. Onko Ympäristö tarjonnut sinulle missään vaiheessa jäsenyyden vaihtamista HOK:ista Ympäristöön?

Eräs tuttavaperhe, joka muutti tänne Mikkelin suunnalta sai taannoin tuommoisen tarjouksen ja meni tyhmyyttään vaihtamaan Suur-Savon jäsenyyden ja paremmat bonukset Ympäristön jäsenyyteen.
        Maksetut bonukset tippuivat heti seuraavana kuukautena kolmanneksen, eli kun heillä keskimäärin oli normaalisti ostoja kuukaudessa n. 500 € ja bonusta tuli n. 15 €/kk, niin Ympäristön taulukolla saikin enää vain n. 10€/kk. Tuli siinä kallis kahvipaketin hinta sille jäsenkortin vaihdolle.
        Olehan Hermanni hyvä tarkkana, jos sinulle tuommoista jäsenyyden vaihtoa ja kahvipakettia tarjotaan. Voipi olla tarjoajalla ketunhäntä kainalossa.

Itse ostamme melko tasapuolisesti Citymarkettista tai Prismasta. Katsotaan vähän, mikä missäkin on edullisinta. Mutta tänäänkin Citymarketin mahtavat plussakorttiedut ja Prisman rakennustoimminan sotkemat parkkijärjestelyt tekivät helpoksi valita ostospaikaksi 100 % Citymarketin.

• ratkaisee
        hinnat ratkaiskoon kirjoitti:

No sinähän oletkin oikein paneutunut asiaan. Olikos noissa laskkuissasi jo huomiotu kaikki bonus- ja plussaedut?
        Kerroit tuossa aikaisemmin, että saat bonukset HOK-Elannon parempien bonustaulukoitten mukaan. Onko Ympäristö tarjonnut sinulle missään vaiheessa jäsenyyden vaihtamista HOK:ista Ympäristöön?

Eräs tuttavaperhe, joka muutti tänne Mikkelin suunnalta sai taannoin tuommoisen tarjouksen ja meni tyhmyyttään vaihtamaan Suur-Savon jäsenyyden ja paremmat bonukset Ympäristön jäsenyyteen.
        Maksetut bonukset tippuivat heti seuraavana kuukautena kolmanneksen, eli kun heillä keskimäärin oli normaalisti ostoja kuukaudessa n. 500 € ja bonusta tuli n. 15 €/kk, niin Ympäristön taulukolla saikin enää vain n. 10€/kk. Tuli siinä kallis kahvipaketin hinta sille jäsenkortin vaihdolle.
        Olehan Hermanni hyvä tarkkana, jos sinulle tuommoista jäsenyyden vaihtoa ja kahvipakettia tarjotaan. Voipi olla tarjoajalla ketunhäntä kainalossa.

Itse ostamme melko tasapuolisesti Citymarkettista tai Prismasta. Katsotaan vähän, mikä missäkin on edullisinta. Mutta tänäänkin Citymarketin mahtavat plussakorttiedut ja Prisman rakennustoimminan sotkemat parkkijärjestelyt tekivät helpoksi valita ostospaikaksi 100 % Citymarketin.

Minä käyn siinä kaupassa, joka palkkaa eniten suomalaisia tai siis vähiten maahanmuuttajia. En ole rasisti, vaan isänmaallinen. Ensi vaaleissa äänestän demareita Eero Heinäluoman ulostulon jälkeen, koska se on tiukin linja. Jopa persut hyväksyvät työperäisen maahanmuuton. Minä olen sitä mieltä, että omat ensin, sitten muut. Siitä olen valmis maksamaan vähän extraakin. Se nimittäin sellanen juttu, että jos tänne otetaan "työvoimapulaan" työntekijöitä, kohta ovat hekin sosiaalituella suomalaisten työttömien lisäksi. Se tulee kalliiksi. Sitten on veroja on korotettava, mutta työntekijät eivät halua vähemmän käteen. Sitä kautta nousevat myös hinnat, kun työvoimakustannukset kasvavat.

Jos maahanmuuttajia otetaan lisää, vaikka Suomessa on paljon työttömyyttä, niin rasismi kasvaa. Se on totuus. Matti Vanhanen ja muut oikeistopoliitikot, jotka eivät koskaan ole joutuneet kokemaan työttömyyttä, voisivat kokeilla sitä, että kuinka tulojen romahtaminen lisää katkeruutta. Etenkin, jos joku, joka ei ole ikäänsä veroja maksanut Suomeen vie työpaikan nenän edestä. Siksipä väitänkin, että maahanmuuton pysäyttäminen tai sen radikaali vähentäminen työttömyyden ajaksi on nimenomaan maahanmuuttajien suojelemista. Mitä jo maahan tullut häviää siinä, että lisää ei oteta? Miten se heikentää hänen asemaansa? Päinvastoin se parantaa sitä. Hänkin työllistyy paremmin, kun ei tule lisää halpatyövoimaa, joka ei tajua omia oikeuksiaan, kilpailemaan työpaikoista.

• tilastokeskus08
        ratkaisee kirjoitti:

Minä käyn siinä kaupassa, joka palkkaa eniten suomalaisia tai siis vähiten maahanmuuttajia. En ole rasisti, vaan isänmaallinen. Ensi vaaleissa äänestän demareita Eero Heinäluoman ulostulon jälkeen, koska se on tiukin linja. Jopa persut hyväksyvät työperäisen maahanmuuton. Minä olen sitä mieltä, että omat ensin, sitten muut. Siitä olen valmis maksamaan vähän extraakin. Se nimittäin sellanen juttu, että jos tänne otetaan "työvoimapulaan" työntekijöitä, kohta ovat hekin sosiaalituella suomalaisten työttömien lisäksi. Se tulee kalliiksi. Sitten on veroja on korotettava, mutta työntekijät eivät halua vähemmän käteen. Sitä kautta nousevat myös hinnat, kun työvoimakustannukset kasvavat.

Jos maahanmuuttajia otetaan lisää, vaikka Suomessa on paljon työttömyyttä, niin rasismi kasvaa. Se on totuus. Matti Vanhanen ja muut oikeistopoliitikot, jotka eivät koskaan ole joutuneet kokemaan työttömyyttä, voisivat kokeilla sitä, että kuinka tulojen romahtaminen lisää katkeruutta. Etenkin, jos joku, joka ei ole ikäänsä veroja maksanut Suomeen vie työpaikan nenän edestä. Siksipä väitänkin, että maahanmuuton pysäyttäminen tai sen radikaali vähentäminen työttömyyden ajaksi on nimenomaan maahanmuuttajien suojelemista. Mitä jo maahan tullut häviää siinä, että lisää ei oteta? Miten se heikentää hänen asemaansa? Päinvastoin se parantaa sitä. Hänkin työllistyy paremmin, kun ei tule lisää halpatyövoimaa, joka ei tajua omia oikeuksiaan, kilpailemaan työpaikoista.

Siwa. Tlalastollisesti Prismat ja Citymarketit ( juuri tässä järjestyksessä) palkkaavat eniten ulkolaista työvoimaa.

• Asia kas
        tilastokeskus08 kirjoitti:

Siwa. Tlalastollisesti Prismat ja Citymarketit ( juuri tässä järjestyksessä) palkkaavat eniten ulkolaista työvoimaa.

nähnyt Lidlissä vierasperäisiä. Oletteko te?

• QzQz
        Asia kas kirjoitti:

Lidl on saksalainen perheyhtiö. Yhtiö on kommandittimuotoinen, eikä pörssissä, joten sen ei tarvitse tehdä minkäänlaista julkista selkoa taloudellisista asioistaan.
        En tiedä, kuinka paljon Suomessa on maahanmuuttajia Lidlin palkkalistoilla. Niitä kuitenkin on, ainakin PK-seudun liikkeissä olen nänhyt useita hyvin päivittyneitä kassoja. Voi olla että ovat toista polvea, eli siis ihan oikeita suomalaisia, kun kielikin sujuu ilman mitään vierasta painotusta.
        Olin tuossa viikon Kanarialla ja hämmästyin, kun Lidl oli sielläkin. Ja ihan samanlaiset vakiomyymälät sisätilajärjestelyineen kuin Suomessakin.
        Laki muuten estää maahanmuuttajien syrjimisen työhönotossa, jos ammaatitaidon puute tms. ei ole palkaamisen este. Samoin laki kieltää maahanmuuttajien suosimisen vapaassa työhönotossa, eli samalla viivalla pitäisi kaikkien työnhakijoiden olla.

• Asia kas
        QzQz kirjoitti:

Lidl on saksalainen perheyhtiö. Yhtiö on kommandittimuotoinen, eikä pörssissä, joten sen ei tarvitse tehdä minkäänlaista julkista selkoa taloudellisista asioistaan.
        En tiedä, kuinka paljon Suomessa on maahanmuuttajia Lidlin palkkalistoilla. Niitä kuitenkin on, ainakin PK-seudun liikkeissä olen nänhyt useita hyvin päivittyneitä kassoja. Voi olla että ovat toista polvea, eli siis ihan oikeita suomalaisia, kun kielikin sujuu ilman mitään vierasta painotusta.
        Olin tuossa viikon Kanarialla ja hämmästyin, kun Lidl oli sielläkin. Ja ihan samanlaiset vakiomyymälät sisätilajärjestelyineen kuin Suomessakin.
        Laki muuten estää maahanmuuttajien syrjimisen työhönotossa, jos ammaatitaidon puute tms. ei ole palkaamisen este. Samoin laki kieltää maahanmuuttajien suosimisen vapaassa työhönotossa, eli samalla viivalla pitäisi kaikkien työnhakijoiden olla.

minua valitsemasta kauppaani sillä perusteella, että kuka kaupassa työskentelee! Luulen, että alkavat yrittäjätkin hieman miettimään tätä, kun tajuavat, että kuinka paljon minunlaillani ajattelevia ihmisiä on.

Koska K-marketkin on pörssiyhtiö, joten voitot harvoin menevät asiakkaille. Siksipä ykkösvaihtoehtoni onkin kotimaisuus, myös palkkauksessa. Henkilöstöpäällikköhän tuonkin lopulta ratkaisee. Eihän monet muutkaan asiat saisi vaikuttaa palkkauspäätökseen, mutta vaikuttavat kyllä paljasjalkaisten suomalaistenkin kohdalla. Miksi maahanmuuttajia tulisi kohdella tässä asiassa erityisesti silkkihansikkain? Väitän, että maahanmuuttaja häviää monessa suomalaiselle. Sitä paitsi, onko oikein, että maahanmuuttajan terveystaustasta ei ole mitään tietoa, mutta esim. suomalainen ei saata saada työpaikkaa, jos on sairastanut jonkun sairauden esim. selkäsairauden, vaikka olisikin toipunut siitä. Ketä tässä oikein syrjitään? Kysyn vain.

Millään muulla ei ole merkitystä kuin sillä, että työperäinen maahanmuuttaja ottaa sen minkä saa, eikä valita. Lailla, isänmaallisuudella, eikä muulla ole mitään väliä, jos rahassa voi voittaa. Mutta minä uskon, että ihmiset alkavat tekemään ostopäätöksiä muillakin perusteilla kuin hinnan mukaan. Ja yrittäjät kusevat omaan nilkkaan.

• olla vitsi
        Asia kas kirjoitti:

minua valitsemasta kauppaani sillä perusteella, että kuka kaupassa työskentelee! Luulen, että alkavat yrittäjätkin hieman miettimään tätä, kun tajuavat, että kuinka paljon minunlaillani ajattelevia ihmisiä on.

Koska K-marketkin on pörssiyhtiö, joten voitot harvoin menevät asiakkaille. Siksipä ykkösvaihtoehtoni onkin kotimaisuus, myös palkkauksessa. Henkilöstöpäällikköhän tuonkin lopulta ratkaisee. Eihän monet muutkaan asiat saisi vaikuttaa palkkauspäätökseen, mutta vaikuttavat kyllä paljasjalkaisten suomalaistenkin kohdalla. Miksi maahanmuuttajia tulisi kohdella tässä asiassa erityisesti silkkihansikkain? Väitän, että maahanmuuttaja häviää monessa suomalaiselle. Sitä paitsi, onko oikein, että maahanmuuttajan terveystaustasta ei ole mitään tietoa, mutta esim. suomalainen ei saata saada työpaikkaa, jos on sairastanut jonkun sairauden esim. selkäsairauden, vaikka olisikin toipunut siitä. Ketä tässä oikein syrjitään? Kysyn vain.

Millään muulla ei ole merkitystä kuin sillä, että työperäinen maahanmuuttaja ottaa sen minkä saa, eikä valita. Lailla, isänmaallisuudella, eikä muulla ole mitään väliä, jos rahassa voi voittaa. Mutta minä uskon, että ihmiset alkavat tekemään ostopäätöksiä muillakin perusteilla kuin hinnan mukaan. Ja yrittäjät kusevat omaan nilkkaan.

http://yle.fi/alueet/kymenlaakso/2010/04/perussuomalaiset_vaativat_pakolaisia_toihin_1643319.html

• Asiakas oikeassa
        Hermanni Hulukkonen kirjoitti:

Et sitten ole lukenut tutkimuksia, joiden mukaan rikkaat suosivat Lidl-kauppaa. Parkissa olevista autoista päätellen ostajat eivät vaikuta varattomilta. Itse käytän tasaisesti eri kauppoja. Halpuus ei ole minulle tärkein vaan hinta-laatusuhde. Ja on hyvä, että on eri kauppoja, joissa voi käydä. Jokaisessa on omat puolensa.

• Keiun hinnoittelusta
        Asia kas kirjoitti:

Nyt kun Lidl jätti valikoimistaan Keijun normaalisuolaisen levitteen, niin eipäs mennyt kuin pari viikkoa, niin Prismassa ko tuotteen hintaa nostettiin 1,15 eurosta 1,39 euroon, siis 18,7%.
        Jos meillä ei olis Lidl'iä aikoinaan tullu, niin tää S-ryhmähän ryöväis meidät täysin.
        Me Kouvolaiset kun tykätään ostaa S-kaupasta, maksoi mitä maksoi, kun sieltä saa sitä "poonusta".

• paljonkin tyhmenpiä

Ainakin sen mukaan, että eivät edes ymmärrä mitä mainoksessa lukee ja missä se multa on tarjouksessa.
      Se multa ei ollut edes Prisman tarjouksessa, vaan Multasormessa, ja lähin multasormi on Kausalassa.
      Voi sitä purnauksen määrää kassalla, olisittepa kuulleet, mutta niinhän se on, että tyhmyydestä sakotetaan.

• kassat tyhjillään

Kouvolan Prismassa on vähennetty toimivien kassojen kassojen määrää tosi rankasti. Aamupäivisinkin vain muutama kassa auki ja jonot sen mukaiset. Tämä uusi Lahdesta tullut Prismajohtaja haluaa tehdä tulosta kassojen määrää supistamalla. Voi olla, että osuu äijää omaan nilkkaan tuommoiset "säästöt".
      Vappuviikolla jonotin kassajonossa liki tunnin ja ihmettelimme muiden jonottajien kanssa mistä kiikastaa.
      Minä ostan viikonlopun ostoni ainakin tästälähin Citymarketista. Vaikka jonottamaan joutuu sielläkin, niin koskaan ei noin pitkään ole mennyt. Prisman kassalle jonotus alkaa olemaan kohta samanlaista, kuin aikoinaan pankeissa.

• ässäläinen

Ei ole Cittarissa nopeat kassat ei, mutta kyllä nyt täytyy sanoa että Prismassa homma ei vaan toimi. Tietty nyt ne on mokanneet nää lakkohamstraukset ihan totaalisesti ja toivottavasti tää on vain ohimenevää. Tänäänkin käänsin auton Kuusaan S-markettiin, siellä homma toimii ihan hyvin.

• ja huonoja molemmat
        ässäläinen kirjoitti:

Ei ole Cittarissa nopeat kassat ei, mutta kyllä nyt täytyy sanoa että Prismassa homma ei vaan toimi. Tietty nyt ne on mokanneet nää lakkohamstraukset ihan totaalisesti ja toivottavasti tää on vain ohimenevää. Tänäänkin käänsin auton Kuusaan S-markettiin, siellä homma toimii ihan hyvin.

Kuusaankeskuksen S-marketti on etenkin täysin persiestä. Myytävä tavara usein viimeisellilä käyttöpäivillä ja tosi ärtsyt ja töykeät kassat siellä on. Kuusaalla paras kauppa on ehdottomasti TS-market ja Lidl.
        Ennemmin kyllä sitte Kouvolan Prismaan, jos pitää bonustella.

• hatsaturhanässäläine
        ja huonoja molemmat kirjoitti:

Kuusaankeskuksen S-marketti on etenkin täysin persiestä. Myytävä tavara usein viimeisellilä käyttöpäivillä ja tosi ärtsyt ja töykeät kassat siellä on. Kuusaalla paras kauppa on ehdottomasti TS-market ja Lidl.
        Ennemmin kyllä sitte Kouvolan Prismaan, jos pitää bonustella.

Ei minulle oo oltu töykeitä, hyvää palvelua oon saanu Kuusaakeskuksen marketista. Ehkä yksi myyjätär on hieman jäykähkö siihen paikkaan, mutta määräilevä nainenhan on vain seksikäs ;)
        Tavara (myymälän puolella) on tosiaan ollu joskus aika viimeisillä, mutta keskitasoa vähemmän mun mielestä.

Ennen oli siinä toisessa sellanen "piruako herätät" meininki mutta lähivuosina sekin on parantunu. Tuotteet ihan ok, ei sanomista kumpaankaan suuntaan. Perushyvä kauppa kaikinpuolin, pitäsi ehkä käydä useamminkin kun perjantaina Alkon takia.

TS (K-kauppa) on tosi hyvä palvelussa mutta siellä ne on ne vanhat tuotteet. Ennen oli lihatiski todella hyvä, mutta nyt normaali. En käy enää niin paljoa että voisin kunnolla arvostella. Loperin käymisen kun alkoi tuntua vanhan myynniltä.

Natsisivassa (lidl, liiteri) on paljon kaikkea ja välillä ei mitään. Lidl olis lähes ykköspaikka kun ne saakeli oppis pitämään edes muutaman viikon samoja tuotteita hyllyssä. Koskaan ei voi olla varma saako kermaa tai onko lihaa. Saati sitten jos löytää jonkun hyvän jugurtin tai makkaran, niin voi olla varma ettei sitä parin viikon päästä ole. Ainoa joka pysyy on pitsat.

• kassoilla?

Taitaa olla, kun tänäänkin 10 jälkeen vai 5 kassaa työvuorossa ja jonot sen mukaiset.
        Tämän takiako Prismat olivat suuna päänä hallituksen kimpussa vaatimassa lisää sunnuntai aukioloja?
        Kun ei lisää henkilökuntaa raaskita palkata ja tunnit lasketaan tikun kanssa, niin selväähän se on, että miehitys harvenee, kun aukioloajat kasvaa.
        Vai onko kaikki tosiaan kiinni sen Lahdesta tulleen uuden johtajan pätemisen tarpeesta?
        Tässä ollaan nyt menettämässä yksi Kouvolan Prisman kilpailuvalteista, eli vetävät kassat.

• sivusta seurannut

No Ympäristön yks johtajista ainakin haki keittiöremontti tarpeensa Kouvolan K-Raudasta.
      Olikohan se dirikka sitte keskivertoa fiksumpi, vai muuten vaan niin leuhka, kun ei sille omantalon palvelu, tuotteet ja bonukset kelvanneet? Outoa toimintaa johtajalta???

• Sopusuhtainen

Hieman kyllä hymyilyttää aina kaupassa käydessäni tämä läskinmäärä. Sataviiskytkiloista ihmistä toinen toisensa perään työntää täyteenahdettuja ostoskärryjään hikipäästä valuen, muita läskejä tönien, proteiininkiilto silmissä palaen kohti lyhintä kassajonoa kun on niin helvetinmoinen kiire kotiin ahtamaan kaikki hiilihyrdaatit naamaansa että jaksaa taas parin päivän päästä lähteä uudelle marketin ryöstöretkelle. Ne nauraa teille ja se on teille aivan oikein.

• hatsaturjan
        Sopusuhtainen kirjoitti:

Hieman kyllä hymyilyttää aina kaupassa käydessäni tämä läskinmäärä. Sataviiskytkiloista ihmistä toinen toisensa perään työntää täyteenahdettuja ostoskärryjään hikipäästä valuen, muita läskejä tönien, proteiininkiilto silmissä palaen kohti lyhintä kassajonoa kun on niin helvetinmoinen kiire kotiin ahtamaan kaikki hiilihyrdaatit naamaansa että jaksaa taas parin päivän päästä lähteä uudelle marketin ryöstöretkelle. Ne nauraa teille ja se on teille aivan oikein.

Huonosti on sunkin elämä menny. Ei tätä itsesäälin määrää voi kun ihmetellä.

• HUH_HUH
        Sopusuhtainen kirjoitti:

Jos tyhmyys mitattaisi kiloissa niin sinä et edes pystyisi kävelemään esim. Prismassa!

• kallis!!!

Kouvolan edullisimmat puutarhatuotteet löytyvät HongKongista ja Kiltatien RobinHoodista.
      Samoilla tuotteilla eroa jopa toistakymmentä prosenttia. Siinä ei enää taida oikein bonuksetkaan riittää, vaan tarvitaan sitä osuustoiminta aatteenpaloa, jos haluaa maksaa samasta tuotteesta liki 20 % enemmän saadakseen pari kolme prosenttia bonusta.

• poiölk

Käyppä k-raudassa ja laske sieltäsamat luvut :)

• Viksin vonksin

Meneekö kaikki irtoraha Prisman laajennuksiin, vai miksi teillä siellä Kouvolan Prismassa niin paljon risoja ostoskärryjä, jotka menee vinkisin vonksin, kun pyörät jumittaa?
      Ovat vielä kaiken lisäksi melko likaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      24
      2978
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2872
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2568
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2198
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe