Agia Napaan lasten kanssa elokuussa 2010

Nenillään2010

Onko muita lähtijöitä elokuussa lasten kanssa Agia Napaan? Me ollaan lähdössä koko perhe...minä mies, lapset 2v ja 5v. Odotamme kovasti ensimmäistä yhteistä etelänmatkaamme!

On kenelläkään tietoa, missä olisi hyvät rannat lasten kanssa olla? Lähinnä ajattelin tuon metelin kannalta, kun olen siis käynyt Napassa aiemminkin ja osa rannoista oli ainakin ihan biletyspaikkoja.
Rauhallisempaa rantaa etsitään, mutta jos ei löydy niin ei se mitään.

Mites se vesipuisto noin "pienten" lasten kanssa? Sielläkin olen käynyt, mutta en nyt silloin katsellut ympärilleni oliko siellä noin pienille mitään mäkiä/matalia altaita?

Kirjoitelkaa toki kokemuksianne paikasta lasten kanssa siellä ollessanne =)

8

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole totta

      Sitä niinkuin varataan matka, katsomatta minne lähdetään???
      No, onnea vaan.
      Biletyspaikkaan kannattaakin lähteä muksujen kanssa.
      Sitten ollaan joskus siellä oltu ja nyt ei sitten tiedetäkkään mitä siellä on????
      Sitä ollaan sitten oltu päät niin täynnä, että.

      Itse en Aya Napaan lähtisi varsinkaan muksijen kanssa. siellä on rauhallisempiakin paikkoja minne voi mennä ja muutoinkin löytyy sekä Kyprokselta, että Kreikasta lapsiystävällisempiäkin paikkoja.
      Mutta terve menoa vaan...biletys paratiisiin.

      • Nenillään2010

        Että mua sitten ottaa päähän tälläiset yksinkertaiset ihmiset, jotka tulevat aukomaan päätänsä tänne keskusteluun. Olen asiallisesti kysynyt vinkkejä kyseisestä paikasta, kun en ole siellä LASTEN KANSSA ennen ollut. Miksi aina löytyy näitä ääliöitä, jotka saavat toiset pahalle tuulelle.

        Ensinnäkin olen ollut siellä kahden viikon lomalla aiemmin, jonka aikana join kerran. Joten en todellankaan ole ollut pää jäässä koko matkaa.

        Ilmeisesti sinä olet osannut jo nuorena katsella paikkoja matkoillasi ja laittanut muistiin, että tämä sopiikin pienille lapsille ja tämä ei. Kuka 18v., jolla ei ole jo lapsia tekee reissua sillä silmällä, että jos tulen tänne joskus lasteni kanssa niin... Siitä on jo reilut 10v, kun siellä kävin, ettei ne muistikuvat niin tarkkoja ole, kun olen sen jälkeenkin matkustanut monesti.

        Ilmeisesti sinä et ole tutustunut Agia Napaan sen tarkemmin, koska tietäisit ettei se ole pelkästään biletyspaikka. Suurimmat bileet on jo pidetty tuolloin elokuun loppupuolella ja eihän se koko kaupunki ole mikään bilepaikka. Juhlijat ovat kerääntyneet keskustaan ja heille sopivampiin hotelleihin. Ei kaukana keskustassa oleviin perheille suositelluihin hotelleihin mikään biletysporukka tule. Ja eihän sinne keskustaan/luostarin aukiolle tarvitse ilta-aikaan lasten kanssa mennä. Muutenkin mennään nukkumaankin ajoissa.

        Kerro toki lisää kokemuksia tästä paikasta, jos siellä olet matkustanut!!


      • 8xkypros käyty
        Nenillään2010 kirjoitti:

        Että mua sitten ottaa päähän tälläiset yksinkertaiset ihmiset, jotka tulevat aukomaan päätänsä tänne keskusteluun. Olen asiallisesti kysynyt vinkkejä kyseisestä paikasta, kun en ole siellä LASTEN KANSSA ennen ollut. Miksi aina löytyy näitä ääliöitä, jotka saavat toiset pahalle tuulelle.

        Ensinnäkin olen ollut siellä kahden viikon lomalla aiemmin, jonka aikana join kerran. Joten en todellankaan ole ollut pää jäässä koko matkaa.

        Ilmeisesti sinä olet osannut jo nuorena katsella paikkoja matkoillasi ja laittanut muistiin, että tämä sopiikin pienille lapsille ja tämä ei. Kuka 18v., jolla ei ole jo lapsia tekee reissua sillä silmällä, että jos tulen tänne joskus lasteni kanssa niin... Siitä on jo reilut 10v, kun siellä kävin, ettei ne muistikuvat niin tarkkoja ole, kun olen sen jälkeenkin matkustanut monesti.

        Ilmeisesti sinä et ole tutustunut Agia Napaan sen tarkemmin, koska tietäisit ettei se ole pelkästään biletyspaikka. Suurimmat bileet on jo pidetty tuolloin elokuun loppupuolella ja eihän se koko kaupunki ole mikään bilepaikka. Juhlijat ovat kerääntyneet keskustaan ja heille sopivampiin hotelleihin. Ei kaukana keskustassa oleviin perheille suositelluihin hotelleihin mikään biletysporukka tule. Ja eihän sinne keskustaan/luostarin aukiolle tarvitse ilta-aikaan lasten kanssa mennä. Muutenkin mennään nukkumaankin ajoissa.

        Kerro toki lisää kokemuksia tästä paikasta, jos siellä olet matkustanut!!

        Menkää Protarakseen on paljon parempi paikka lapsiperheille,eikä ole pitkämatka jos haluaa käydä Agia Napassa pyörähtämässä.Nykyisin napa ei ole oikein lapsiperheille suunnattu lomakohde missään vaiheessa kesää eikä syksyä.


      • siellähän me
        8xkypros käyty kirjoitti:

        Menkää Protarakseen on paljon parempi paikka lapsiperheille,eikä ole pitkämatka jos haluaa käydä Agia Napassa pyörähtämässä.Nykyisin napa ei ole oikein lapsiperheille suunnattu lomakohde missään vaiheessa kesää eikä syksyä.

        Me olimme viime kesänä Agia Napassa vielä "pahimpaan" loma-aikaan heinäkuussa. Olimme lasten kanssa Blue Village Callisto hotellissa ja pidimme Agia Napasta kovasti.

        Olihan sielää keskustassa vähän juhlijoita ilta aikaan, kun yhtenä iltana siellä aukiolla käytiin kävelemässä. Varmaan vasta klo 21-23 aokoihin alkaa enemmän juhlijoita tulemaan keskustaan ja silloinhan me lasten kanssa olimme jo nukkumassa. :)
        Ei häirinnyt siis meidän lomaamme lainkaan, vaikka nuoria kohteessa paljon olikin.

        Hotelli oli mielestämme aivan ihana. Iso allas alue, jossa perheen pieninkin pääsi polskimaan. Hyvää palvelua saimme ja hotelli oli tosi rauhallinen...lapsiperheille sitä mainostettiin jo matkaoppaassa ja näinhän se oli. Oli mukavaa, kun lapsille löytyi leikkikaveriakin.

        Rannalla kävimme kolmena päivänä. Siellä on ranta nimeltä landa beach ja siellä oli aika "rauhallista". Nissi beach taisi olla se nuorten suosima ranta ja siellä musiikki soi koko päivän.

        Me pidimme paikasta kovasti ja loma oli aivan ihana. Toivottavasti teidän lomanne onnistuu yhtä hyvin!!!


      • catti1
        siellähän me kirjoitti:

        Me olimme viime kesänä Agia Napassa vielä "pahimpaan" loma-aikaan heinäkuussa. Olimme lasten kanssa Blue Village Callisto hotellissa ja pidimme Agia Napasta kovasti.

        Olihan sielää keskustassa vähän juhlijoita ilta aikaan, kun yhtenä iltana siellä aukiolla käytiin kävelemässä. Varmaan vasta klo 21-23 aokoihin alkaa enemmän juhlijoita tulemaan keskustaan ja silloinhan me lasten kanssa olimme jo nukkumassa. :)
        Ei häirinnyt siis meidän lomaamme lainkaan, vaikka nuoria kohteessa paljon olikin.

        Hotelli oli mielestämme aivan ihana. Iso allas alue, jossa perheen pieninkin pääsi polskimaan. Hyvää palvelua saimme ja hotelli oli tosi rauhallinen...lapsiperheille sitä mainostettiin jo matkaoppaassa ja näinhän se oli. Oli mukavaa, kun lapsille löytyi leikkikaveriakin.

        Rannalla kävimme kolmena päivänä. Siellä on ranta nimeltä landa beach ja siellä oli aika "rauhallista". Nissi beach taisi olla se nuorten suosima ranta ja siellä musiikki soi koko päivän.

        Me pidimme paikasta kovasti ja loma oli aivan ihana. Toivottavasti teidän lomanne onnistuu yhtä hyvin!!!

        Muutama kilometri keskustasta löytyy oikein ihania lapsiperheille ja rauhallisemmasta meininigistä pitäville sopivia hotelleja, joissa ei bilekansaa näy.

        Meillä lähtö ensikuussa ja hotellina Callisto, josta parinvuoden takaa hyviä kokemuksia.


      • ME myös
        siellähän me kirjoitti:

        Me olimme viime kesänä Agia Napassa vielä "pahimpaan" loma-aikaan heinäkuussa. Olimme lasten kanssa Blue Village Callisto hotellissa ja pidimme Agia Napasta kovasti.

        Olihan sielää keskustassa vähän juhlijoita ilta aikaan, kun yhtenä iltana siellä aukiolla käytiin kävelemässä. Varmaan vasta klo 21-23 aokoihin alkaa enemmän juhlijoita tulemaan keskustaan ja silloinhan me lasten kanssa olimme jo nukkumassa. :)
        Ei häirinnyt siis meidän lomaamme lainkaan, vaikka nuoria kohteessa paljon olikin.

        Hotelli oli mielestämme aivan ihana. Iso allas alue, jossa perheen pieninkin pääsi polskimaan. Hyvää palvelua saimme ja hotelli oli tosi rauhallinen...lapsiperheille sitä mainostettiin jo matkaoppaassa ja näinhän se oli. Oli mukavaa, kun lapsille löytyi leikkikaveriakin.

        Rannalla kävimme kolmena päivänä. Siellä on ranta nimeltä landa beach ja siellä oli aika "rauhallista". Nissi beach taisi olla se nuorten suosima ranta ja siellä musiikki soi koko päivän.

        Me pidimme paikasta kovasti ja loma oli aivan ihana. Toivottavasti teidän lomanne onnistuu yhtä hyvin!!!

        Me ollaan myös oltu tuolla Blue Village Callisto- hotellissa viime vuonna. Meidän lapset tykkäsivät paikasta tosi paljon rauhallisuuden takia ja uima-altaassa oli hyvin tilaa uida. Olen samaa mieltä, että on IHANA paikka! Kannattaa tutustua. =)


    • XXXX.

      Missä päin Agia Napaa hotellinne on?

      Blue Village Calliston vieressä olevalla rannalla on ainakin seuraa lapsille. Pieni, suojainen ja loiva heikkaranta Sandy Bay Blue Village Calliston lähtellä on meidän suosikki.

    • lomalle2010

      Hei ! Täällä kanssa perhe lähdössä elokuun lopulla Agia nApaan , hotelli callistoon :) vesipuistoa olen miettinyt kanssa, että onkohan 4v vielä liian pieni sinne? lomaa innolla odottaen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe