Taidettiin nähä taas yks playback -esitys X-factor -finaaleissa. Vai väittääkö joku muuta?
Vastaukset 3
- hyvä_biisi_kuitenkin
Joo, oli ihan selvä tapaus. Eikä Maijakaan sitä kauheesti yrittänyt peitellä kun mikki oli välillä missä sattui. Aika outoo, et amatöörikilpailijat vetää livenä mut ammattilainen playbackkinä.
- .................
Koska kyseessä on kilpailu,nii ei siinä saa vetää playbackinä,siis nää kilpailijat.
Kumma juttu ettette sitä tienneet.
Vetihän Abreukin playbackinä niinkuin yleensä se tekeekin,kun tietää olevansa surkee.
- yks vaan
Tuollaisissa suorissa lähetyksissä ei noin hetkessä vaan taiota bändin äänentoistokamoja ja miksausjuttuja kasaan, ja pitäs niitä laitteita jossain välissä vähän testailla ja viritellä, joten aika ei yksinkertaisesti riitä. Eikä niitä oikeen ennakkoonkaan voi pystyttää, ku pitäähän kilpailijoillakin olla areenaa jossa tarpoa. Ja sitäpaitsi yleensä tuommoisissa ohjelmissa päätös on tuottajalla/tuotantoyhtiöllä eikä itse artistilla ole asiaan osaa eikä arpaa. Ja jos tuota esitystä tarkkaan katsoo, niin ehkäpä tuossa on hieman mukana Maijan omaa protestia tuon playbackin vetoon. Vetää meinaan siinä lopussa sen verran överiksi heilunnan kanssa eikä mikki pysy mukana. Maija on niin älykäs tyyppi, että se on varmasti piikki tuottajien suuntaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941546
- 761286
- 741090
- 1321027
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste169889Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78804Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova75750Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?105730- 45713
Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37686