Koira syö omia kakkojaan?

Dimi :D

Onko kenelläkään kokemusta? Onko tarvetta mennä lääkäriin? Jos on kokemusta kerro mikä koirallani voisi olla.
-Terveisin- Koirani Dimi

11

437

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikkakkka

      ihan vastaavaa ei ole, hevosen ja kanan tekeleitä kyllä napataan, aina tilaisuuden tullen. Myös kikkankakan syöjän tiedän. Itse soittaisin tuosta eläinlääkärille, sillä oman jätöksen syöminen on hieman outoa, muiden lajien kakkojen napostelu kuuluu kuullemma koiran luontoon. niin sanoi se, jolle itse asiasta napisin. Ongelmaan auttaa jonkin verran tarkka silmällä pitoja nopea hihnan nyköisy kun kiellettyä on kitaan menossa.

    • niin että

      tarvii kuituja tai yrittää piilottaa jätöksiään,miten lie opetettu sisäsiistiksi?
      lääkäri varmaankin osaa vastata jos sillä tuntuu jokin hivenaineen saantitarve olevan joskus olen kuullut myös sellaista että koira tarvii tiettyjä bakteereita että sen elimistö toimii,mene ja tiedä onko perää eli suhtautuisin asiaan varauksella.
      kerro jos saat selville mikä koiraa vaivasi?

    • kikkeliskoo

      Koiran oman kakan syöntihän on tosi tavallista. Omani ja tuttujeni koirat harrastavat sitä, valitettavasti. Jossain luki, että siinä on vielä ravinteita, jotka koira haluaa käyttää hyväkseen.

    • hmm...

      Kaverini aloitti koirallensa b-vitamiini kuurin, ja loppui kakan syönti kuin seinään. Kannattaa ainakin kokeilla. kaveri sanoi, että kun koira omaa kakkaansa syö, niin se on b-vitamiinin puutosta. En sano ettäkö se kaikilla toimii ja on näin. Mutta kaverini koira lopetti kuurin ansiosta! Eläintarvike liikkeestä ainakin semmoista pitäisi löytyä.

      • kkklovni

        A) Koiralla voi olla jonkun ravintoaineen puutosta -> muuta ruokavaliota.
        B) Kakan syönnistä on voinut tulla tapa -> syötä koiralle ananasta (ananas saa kakan maistumaan pahalta).

        Jos kakan syönti jatkuu, ota yhteyttä eläinlääkäriin.


    • Neltsu

      Justiinsa juu! Meidän koira teki pentuna samaa koska sitä hävetti paskoa näkyvään paikkaan. Nyt kun saa käydä metässä niin ei ole koskenutkaan siis koira ei vaan halua että kakat jäävät näkyville.

    • Mirmuri

      Vanhempieni koira söi omaa kakkaansa jonkin aikaa. Koiralla todettiin haiman vajaatoiminta, jonka oireisiin tuo omien ulosteiden syönti kuuluu

      • koirukki

        Koirakuiskaajassa oli tästä asiaa. Yksi koira söi omia kakkojaan ja kun palkittiin siitä että ei syö,banaanilla, niin loppui kakkojen syönti.
        ja eikös omistaja voi kieltää kun on siellä hihnan päässä??

        Hihna sellainen että on kaulan yläosassa,siinä herkimmässä osassa kaulaa.
        Aina kun koira aikookaan syödä ulostettaan niin nykäisy ja palkinto herkulla kun ei ota...

        Omistajan herkkyys reagoida koiran toimintaan on avainasemassa. Koira ei "häpeä" ulosteitaan.
        Ei se niin toimi. Arka koira kakkii piiloon ja dominoiva näkösälle. mitä näkösämmälle niin sitä dominoivampi.
        Toiminta muuttuu kun osoitat olevasi laumanjohtaja. Sinähän määräät,mihin koirasi ulostaa.
        Jos koirasi ulostaa minne haluaa,et ole pomo.

        Ulosteiden synti on aina merkki jostakin puutoksesta,kysy eläinlääkäriltä ja vie koira testeihin jos tarve.


    • nettacarola

      Minulla on kokemusta moisesta minun ranskanbuldoggi syö omaa ja muitten jätöksiä ja sitten itse menee kakkaamaan ja tulee ihan kaarella. Oisiko koiralla sairaus vai joku muu juttu.

    • 0202

      20

    • ilo-n-a

      Meidän koira(varsinkin pentuna) syö omia kakkojansa. Sitten se aina joskus oksentaa. Ihan normaalia koiran käytöstä. Ei syytä huoleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2730
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      209
      1753
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1465
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1221
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      943
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      826
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe