Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ikävä suutelemista!

kisskiss..

Mulla on niin mieletön ikävä suutelemista! Olen suudellut viimeksi viime kesänä miestä ja se oli huhhuh, aivan mieletöntä! Siihen se jäi, koska piti lähteä kotiin oman miehen luokse.. Oma mieheni ei osaa suudella, olen muutaman kerran yrittäny "opastaa", mutta rytmi on hukassa, kieli hädin tuskin suussani :(

Tää tunne on niin pakahduttava, olen siis valmis pettämään (en kenen kanssa tahansa) vain saadakseni suudella..

4

1715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turbo76

      Kuin omia ajatuksiani. Vaikka mies olenkin, niin pidän suutelua paljon tärkeämpänä kuin seksiä. Monesti ne harmi kyllä johtavat siihen, vaikka suutelua voisi jatkaa ties kuinka kauan tahansa. Sopivasti käsiä mukaan, voi silitellä toista tai kietoa kädet ympärille ja tarpeeksi intohimoa & märkiä suudelmia, niin tunne on sanoinkuvaamaton!

    • Sakari.jarvinen@nett

      Minun vaimoni on samanlainen. Hän ei pidä edes suutelemisesta. En ole päässyt aikoihin suutelemaan ketään, kun en etsi syrjähyppyjä. Suutelemista ei kai ihan syrjähypyksi voi lukea. Mutta mista kumppani.......

      • rva 38

        Suutelu on pettämistä, vaikkei tietysti lähimainkaan niin paha, kun paneskelu. Mä ainakin jättäisin mun miehen, jos hän suutelisi toisen naisen kanssa. Parisuhde on kahden kauppa. Mun kumppanin huulet on vaan mun suutelua varten ;)


    • Saku58Tre

      Vaimoni ei myöskään osaa tai halua suudella. Mehän voisimme tavata vain suutelun merkeissä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2364
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2064
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1883
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1658
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1582
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1420
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe