Onko teitä tällä keskustelu palstalla,apua tartteis asioissa.
mieluiten pohjois-karjalan alueelta!
Yökastelioiden vanhempia?
11
942
Vastaukset
- Yökast. vanhempi
Olen Pohjois-Karjalasta . Pojalla on ADD ja kastelee vielä 8 vuotiaana. Ostettiin tällainenkin laite, mutta ei ole auttanut mitenkään. Piipittelee öisin. Poika vaan jatkaa uniaan.
http://www.pedihealth.fi/product_details.php?p=181- Yökastelia
Ok! Niin ei kai ne noi laittee auta silleen,miten sen nyt sanoisi siis kyl ne varoittaa mut mitä hyötyä periaattees kun vahingo on jo sattunut. Kiva olis jutella yökastelioiden vanhempien kanssa.itse yökastelen ja suurimmaksi osaksi käytän vaippoja myös päivisin,vaikea vaan on kenellekkään puhua ja lähteä kyläilemään sellaisen luokse joka ei asiasta tiedä saati ymmärrä jos sit joutuu vaipan vaihdolle ja johon myös apua välillä tarvitsee.oletko sinä vastaaja sitten äiti vai isä?
- Yökastelija itsekin
Yökastelia kirjoitti:
Ok! Niin ei kai ne noi laittee auta silleen,miten sen nyt sanoisi siis kyl ne varoittaa mut mitä hyötyä periaattees kun vahingo on jo sattunut. Kiva olis jutella yökastelioiden vanhempien kanssa.itse yökastelen ja suurimmaksi osaksi käytän vaippoja myös päivisin,vaikea vaan on kenellekkään puhua ja lähteä kyläilemään sellaisen luokse joka ei asiasta tiedä saati ymmärrä jos sit joutuu vaipan vaihdolle ja johon myös apua välillä tarvitsee.oletko sinä vastaaja sitten äiti vai isä?
Keskustelen mielelläni sekä yökastelijoiden, että heidän vanhempiensa kanssa.
- Yökast. vanhempi
Yökastelia kirjoitti:
Olen isä. Olisiko sinulla jotain kysymyksiä minulle?
- Yökastelija itsekin
Yökast. vanhempi kirjoitti:
Olen isä. Olisiko sinulla jotain kysymyksiä minulle?
Minulle voi mailata osoitteseen katselija77(at)gmail(piste)com
- Yökastelia
Yökastelija itsekin kirjoitti:
Minulle voi mailata osoitteseen katselija77(at)gmail(piste)com
Juu kyllä kysymyksiä sinulle,eli miten poikasi sitten alkoi yökastella ja onko se miten runsasta sitten tai jos sanotaan näin kertoisitko siitä kaiken
- Yökast. vanhempi
Yökastelia kirjoitti:
Juu kyllä kysymyksiä sinulle,eli miten poikasi sitten alkoi yökastella ja onko se miten runsasta sitten tai jos sanotaan näin kertoisitko siitä kaiken
Lapsihan kastelee aina, mutta kun hän ei opi kuivaksi millään, vaikka ikää tulee. Eihän tuossa silloin mitään varsinaista alkamista ole. En tiedä mitä tämän kanssa kannattaisi tehdä. Olisiko jollain neuvoja?
- Nuuskamuikkusen perh
Yökast. vanhempi kirjoitti:
Lapsihan kastelee aina, mutta kun hän ei opi kuivaksi millään, vaikka ikää tulee. Eihän tuossa silloin mitään varsinaista alkamista ole. En tiedä mitä tämän kanssa kannattaisi tehdä. Olisiko jollain neuvoja?
Sain onneksi hyvää ohjausta ja tietoa, ettei ole mikään psyykinen sairaus. Koskaan ei moitittu eikä nolattu saati oltu vihaisia, vaihdettiin vain kuivat ja oltiin kotona niin kauan, että vajaa 9-vuotiaana oppi kuivaksi. Tämä on minun mielestäni ihan kehitysjuttu ja voi olla perinnöllistä taipumusta.
Olen itse ammatti-ihminen ja siksi säilytin rauhallisuuden. Ei mitään temppuja, odotusta vain ja palkinto kun pysyi kuivana. Kastumista ei huomioitu.Lapsen isoisä kasteli vanhemmaksi. - Yökastelia
Nuuskamuikkusen perh kirjoitti:
Sain onneksi hyvää ohjausta ja tietoa, ettei ole mikään psyykinen sairaus. Koskaan ei moitittu eikä nolattu saati oltu vihaisia, vaihdettiin vain kuivat ja oltiin kotona niin kauan, että vajaa 9-vuotiaana oppi kuivaksi. Tämä on minun mielestäni ihan kehitysjuttu ja voi olla perinnöllistä taipumusta.
Olen itse ammatti-ihminen ja siksi säilytin rauhallisuuden. Ei mitään temppuja, odotusta vain ja palkinto kun pysyi kuivana. Kastumista ei huomioitu.Lapsen isoisä kasteli vanhemmaksi.Ok!!hyvä et saatu loppumaan 9-vuotiaana,nämä kastelut on arkoja,ja siksi kiva olisi jutella asiasta saman kaltaisten kanssa jotka ymmärtävän asian arkuuden.minkä ikäinen tyttö nyt ja kokonaan loppuna kastelu?
- Yökast. vanhempi
Yökastelia kirjoitti:
Ok!!hyvä et saatu loppumaan 9-vuotiaana,nämä kastelut on arkoja,ja siksi kiva olisi jutella asiasta saman kaltaisten kanssa jotka ymmärtävän asian arkuuden.minkä ikäinen tyttö nyt ja kokonaan loppuna kastelu?
Löysin netistä lisätietoa. Tosin lääketehtaan tuottamina.
http://www.yokastelu.net/
http://www.yokastelu.net/data/yokastelijan_opas_lr.pdf
- Helpottunut
Kokeile lapsellesikin, jospa hänen kasteluunsa auttaisi greipin tai sitruunan päivittäinen syöminen. greippi kannattaa syödä ilman sokeria ja sitruuna johonkin muuhun ruokaan pilkottuna. Kadtelun taustalla saattaa olla joku lievä tulehdus. Saattaahan se auttaakin. Ei ainakaan haittaa, jos kokeilet. Minua aikuista naista ainaki auttoi. Miten paljon lapsen mieli helpottuisi, jos vaiva poistuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674054Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981235- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078