Yökastelioiden vanhempia?

Yökastelia

Onko teitä tällä keskustelu palstalla,apua tartteis asioissa.
mieluiten pohjois-karjalan alueelta!

11

942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yökast. vanhempi
      • Yökastelia

Ok! Niin ei kai ne noi laittee auta silleen,miten sen nyt sanoisi siis kyl ne varoittaa mut mitä hyötyä periaattees kun vahingo on jo sattunut. Kiva olis jutella yökastelioiden vanhempien kanssa.itse yökastelen ja suurimmaksi osaksi käytän vaippoja myös päivisin,vaikea vaan on kenellekkään puhua ja lähteä kyläilemään sellaisen luokse joka ei asiasta tiedä saati ymmärrä jos sit joutuu vaipan vaihdolle ja johon myös apua välillä tarvitsee.oletko sinä vastaaja sitten äiti vai isä?

• Yökastelija itsekin
        Yökastelia kirjoitti:

Ok! Niin ei kai ne noi laittee auta silleen,miten sen nyt sanoisi siis kyl ne varoittaa mut mitä hyötyä periaattees kun vahingo on jo sattunut. Kiva olis jutella yökastelioiden vanhempien kanssa.itse yökastelen ja suurimmaksi osaksi käytän vaippoja myös päivisin,vaikea vaan on kenellekkään puhua ja lähteä kyläilemään sellaisen luokse joka ei asiasta tiedä saati ymmärrä jos sit joutuu vaipan vaihdolle ja johon myös apua välillä tarvitsee.oletko sinä vastaaja sitten äiti vai isä?

Keskustelen mielelläni sekä yökastelijoiden, että heidän vanhempiensa kanssa.

• Yökast. vanhempi
        Yökastelia kirjoitti:

Olen isä. Olisiko sinulla jotain kysymyksiä minulle?

• Yökastelija itsekin
        Yökast. vanhempi kirjoitti:

Olen isä. Olisiko sinulla jotain kysymyksiä minulle?

Minulle voi mailata osoitteseen katselija77(at)gmail(piste)com

• Yökastelia
        Yökastelija itsekin kirjoitti:

Minulle voi mailata osoitteseen katselija77(at)gmail(piste)com

Juu kyllä kysymyksiä sinulle,eli miten poikasi sitten alkoi yökastella ja onko se miten runsasta sitten tai jos sanotaan näin kertoisitko siitä kaiken

• Yökast. vanhempi
        Yökastelia kirjoitti:

Juu kyllä kysymyksiä sinulle,eli miten poikasi sitten alkoi yökastella ja onko se miten runsasta sitten tai jos sanotaan näin kertoisitko siitä kaiken

Lapsihan kastelee aina, mutta kun hän ei opi kuivaksi millään, vaikka ikää tulee. Eihän tuossa silloin mitään varsinaista alkamista ole. En tiedä mitä tämän kanssa kannattaisi tehdä. Olisiko jollain neuvoja?

• Nuuskamuikkusen perh
        Yökast. vanhempi kirjoitti:

Lapsihan kastelee aina, mutta kun hän ei opi kuivaksi millään, vaikka ikää tulee. Eihän tuossa silloin mitään varsinaista alkamista ole. En tiedä mitä tämän kanssa kannattaisi tehdä. Olisiko jollain neuvoja?

Sain onneksi hyvää ohjausta ja tietoa, ettei ole mikään psyykinen sairaus. Koskaan ei moitittu eikä nolattu saati oltu vihaisia, vaihdettiin vain kuivat ja oltiin kotona niin kauan, että vajaa 9-vuotiaana oppi kuivaksi. Tämä on minun mielestäni ihan kehitysjuttu ja voi olla perinnöllistä taipumusta.
        Olen itse ammatti-ihminen ja siksi säilytin rauhallisuuden. Ei mitään temppuja, odotusta vain ja palkinto kun pysyi kuivana. Kastumista ei huomioitu.Lapsen isoisä kasteli vanhemmaksi.

• Yökastelia
        Nuuskamuikkusen perh kirjoitti:

Sain onneksi hyvää ohjausta ja tietoa, ettei ole mikään psyykinen sairaus. Koskaan ei moitittu eikä nolattu saati oltu vihaisia, vaihdettiin vain kuivat ja oltiin kotona niin kauan, että vajaa 9-vuotiaana oppi kuivaksi. Tämä on minun mielestäni ihan kehitysjuttu ja voi olla perinnöllistä taipumusta.
        Olen itse ammatti-ihminen ja siksi säilytin rauhallisuuden. Ei mitään temppuja, odotusta vain ja palkinto kun pysyi kuivana. Kastumista ei huomioitu.Lapsen isoisä kasteli vanhemmaksi.

Ok!!hyvä et saatu loppumaan 9-vuotiaana,nämä kastelut on arkoja,ja siksi kiva olisi jutella asiasta saman kaltaisten kanssa jotka ymmärtävän asian arkuuden.minkä ikäinen tyttö nyt ja kokonaan loppuna kastelu?

• Yökast. vanhempi

• Helpottunut

Kokeile lapsellesikin, jospa hänen kasteluunsa auttaisi greipin tai sitruunan päivittäinen syöminen. greippi kannattaa syödä ilman sokeria ja sitruuna johonkin muuhun ruokaan pilkottuna. Kadtelun taustalla saattaa olla joku lievä tulehdus. Saattaahan se auttaakin. Ei ainakaan haittaa, jos kokeilet. Minua aikuista naista ainaki auttoi. Miten paljon lapsen mieli helpottuisi, jos vaiva poistuisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      467
      4054
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1692
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1526
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1474
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1408
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1375
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1316
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1235
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1079
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1078
    Aihe