Yökastelioiden vanhempia?

Yökastelia

Onko teitä tällä keskustelu palstalla,apua tartteis asioissa.
mieluiten pohjois-karjalan alueelta!

11

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yökast. vanhempi
      • Yökastelia

        Ok! Niin ei kai ne noi laittee auta silleen,miten sen nyt sanoisi siis kyl ne varoittaa mut mitä hyötyä periaattees kun vahingo on jo sattunut. Kiva olis jutella yökastelioiden vanhempien kanssa.itse yökastelen ja suurimmaksi osaksi käytän vaippoja myös päivisin,vaikea vaan on kenellekkään puhua ja lähteä kyläilemään sellaisen luokse joka ei asiasta tiedä saati ymmärrä jos sit joutuu vaipan vaihdolle ja johon myös apua välillä tarvitsee.oletko sinä vastaaja sitten äiti vai isä?


      • Yökastelija itsekin
        Yökastelia kirjoitti:

        Ok! Niin ei kai ne noi laittee auta silleen,miten sen nyt sanoisi siis kyl ne varoittaa mut mitä hyötyä periaattees kun vahingo on jo sattunut. Kiva olis jutella yökastelioiden vanhempien kanssa.itse yökastelen ja suurimmaksi osaksi käytän vaippoja myös päivisin,vaikea vaan on kenellekkään puhua ja lähteä kyläilemään sellaisen luokse joka ei asiasta tiedä saati ymmärrä jos sit joutuu vaipan vaihdolle ja johon myös apua välillä tarvitsee.oletko sinä vastaaja sitten äiti vai isä?

        Keskustelen mielelläni sekä yökastelijoiden, että heidän vanhempiensa kanssa.


      • Yökast. vanhempi
        Yökastelia kirjoitti:

        Ok! Niin ei kai ne noi laittee auta silleen,miten sen nyt sanoisi siis kyl ne varoittaa mut mitä hyötyä periaattees kun vahingo on jo sattunut. Kiva olis jutella yökastelioiden vanhempien kanssa.itse yökastelen ja suurimmaksi osaksi käytän vaippoja myös päivisin,vaikea vaan on kenellekkään puhua ja lähteä kyläilemään sellaisen luokse joka ei asiasta tiedä saati ymmärrä jos sit joutuu vaipan vaihdolle ja johon myös apua välillä tarvitsee.oletko sinä vastaaja sitten äiti vai isä?

        Olen isä. Olisiko sinulla jotain kysymyksiä minulle?


      • Yökastelija itsekin
        Yökast. vanhempi kirjoitti:

        Olen isä. Olisiko sinulla jotain kysymyksiä minulle?

        Minulle voi mailata osoitteseen katselija77(at)gmail(piste)com


      • Yökastelia
        Yökastelija itsekin kirjoitti:

        Minulle voi mailata osoitteseen katselija77(at)gmail(piste)com

        Juu kyllä kysymyksiä sinulle,eli miten poikasi sitten alkoi yökastella ja onko se miten runsasta sitten tai jos sanotaan näin kertoisitko siitä kaiken


      • Yökast. vanhempi
        Yökastelia kirjoitti:

        Juu kyllä kysymyksiä sinulle,eli miten poikasi sitten alkoi yökastella ja onko se miten runsasta sitten tai jos sanotaan näin kertoisitko siitä kaiken

        Lapsihan kastelee aina, mutta kun hän ei opi kuivaksi millään, vaikka ikää tulee. Eihän tuossa silloin mitään varsinaista alkamista ole. En tiedä mitä tämän kanssa kannattaisi tehdä. Olisiko jollain neuvoja?


      • Nuuskamuikkusen perh
        Yökast. vanhempi kirjoitti:

        Lapsihan kastelee aina, mutta kun hän ei opi kuivaksi millään, vaikka ikää tulee. Eihän tuossa silloin mitään varsinaista alkamista ole. En tiedä mitä tämän kanssa kannattaisi tehdä. Olisiko jollain neuvoja?

        Sain onneksi hyvää ohjausta ja tietoa, ettei ole mikään psyykinen sairaus. Koskaan ei moitittu eikä nolattu saati oltu vihaisia, vaihdettiin vain kuivat ja oltiin kotona niin kauan, että vajaa 9-vuotiaana oppi kuivaksi. Tämä on minun mielestäni ihan kehitysjuttu ja voi olla perinnöllistä taipumusta.
        Olen itse ammatti-ihminen ja siksi säilytin rauhallisuuden. Ei mitään temppuja, odotusta vain ja palkinto kun pysyi kuivana. Kastumista ei huomioitu.Lapsen isoisä kasteli vanhemmaksi.


      • Yökastelia
        Nuuskamuikkusen perh kirjoitti:

        Sain onneksi hyvää ohjausta ja tietoa, ettei ole mikään psyykinen sairaus. Koskaan ei moitittu eikä nolattu saati oltu vihaisia, vaihdettiin vain kuivat ja oltiin kotona niin kauan, että vajaa 9-vuotiaana oppi kuivaksi. Tämä on minun mielestäni ihan kehitysjuttu ja voi olla perinnöllistä taipumusta.
        Olen itse ammatti-ihminen ja siksi säilytin rauhallisuuden. Ei mitään temppuja, odotusta vain ja palkinto kun pysyi kuivana. Kastumista ei huomioitu.Lapsen isoisä kasteli vanhemmaksi.

        Ok!!hyvä et saatu loppumaan 9-vuotiaana,nämä kastelut on arkoja,ja siksi kiva olisi jutella asiasta saman kaltaisten kanssa jotka ymmärtävän asian arkuuden.minkä ikäinen tyttö nyt ja kokonaan loppuna kastelu?


      • Yökast. vanhempi

    • Helpottunut

      Kokeile lapsellesikin, jospa hänen kasteluunsa auttaisi greipin tai sitruunan päivittäinen syöminen. greippi kannattaa syödä ilman sokeria ja sitruuna johonkin muuhun ruokaan pilkottuna. Kadtelun taustalla saattaa olla joku lievä tulehdus. Saattaahan se auttaakin. Ei ainakaan haittaa, jos kokeilet. Minua aikuista naista ainaki auttoi. Miten paljon lapsen mieli helpottuisi, jos vaiva poistuisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe