otsikko eli, kaasari katottu,ilmanputsari katottu,tulppa vaihettu. Meni siinä kun ylipainoiset kaverini ajoi ylämäkee ja sen jälkee kulkenu vaa puolella kaasulla.Täydellä kaasulla ihan kuin kaasari tukehtuis ja ei anna vauhtia vaa hyytyy.Oon myös leikkyny seos-ruuvilla ja kokeillu eri säätöjä mut mitää ei tapahdu
Baotian ei anna täyttä kaasua vaa tukehtuu
10
5351
Vastaukset
- otek
kaverisi ovat varmaan vääntäneet kahvaa niin että vaijeri liikkunut kaasarin kiinnityskohdalla eli ns. venynyt ja ei enää aukaise kaasutinta täydellä mitalla. Penkin alta löytyy kansi jonka alla on kaasutin ja veijerin kiinnitys. Pari ruuvia jotka kiristää vaijerin parin peltipalan väliin. Käännä kaasu täysille ja katso liikkuuko kaasutin sormilla vielä sen jälkeen täyteen aseentoonsa. Jos näin niin kiristä vaijeri. Tämä nyt arvaus mutta minulle kävi näin.
- siwoz0r
mutta se rauta ottaa tappii asti eli siihe metallilevyy mut tsekkaan sen víel
- otek
siwoz0r kirjoitti:
mutta se rauta ottaa tappii asti eli siihe metallilevyy mut tsekkaan sen víel
tuli pidettyä omani 4 vuotta niin ehti siinä vikojakin tulla. Kiinalaisissa yleensä johdot ja letku aika roiskien tehty ja olen kuullut että joissakin polttoaine letku ollut puristuksissa. Ehkä sinua huomattavasti painavammat kaverit sai letkun puristuksiin jolloin kone ei saa kunnolla bensáa.
Polttoaine letku yleensä halpaa korppua ja saattaa olla että kaasarin kohdalla kiinnitys löysällä. Omassa oli letku murtunut kiinnityskohdalla ja rupesi hyytymään kun käänsi täysille.
Myös tankin korvausilma aukko/venttiilli kannattaa tarkistaa mikäli jumittunut.
- mikeeo
Itselläni baotianissani sama vika. Syynä oli, että kaasari sai liikaa ilmaa. seos ruuvia vai tiukemmalle
- Samppa1982
Ota tulppa vek ja työnnä sormi tulpan kierteille. Paina polkimesta ja tarkista onhan puristusta tarpeeksi. Jos ei, niin venttiilikantta piukemmalle.
- siw0zor
tällee jälkikätee vastaa mutta kulkee normaalisti heti ku otti ilmansuodattimen kaasarista irti,kaverin kiinalaises sama vika.Ja viel venttillitki on säädetty ^^
- tietälä (nero)
itse puhdistin suuttimen paskasta ja smägästä mikä sieltä tuli ja toimi kun junan vessan hana :)
- samppa97
mulla on fude zhongyu eli sama ku baotian
niin mulla oli sama vika fudessa booas vaan ku vänsi kaasua
niin se vika oli mulla se että ilmanputsari oli jotai kovaa kumii joka ei ollut kunnolla kiinni sai liikaa ilmaa niin piti ostaa semmonen pikkunen putsari niin lähti heti toimii
kiinalaisten vakio putsarit on paskoja kannattaa ostaa semmonen pikku putsari nii varmasti sullakin lähtis pörisemään
kokeile sitä - 3999
Samppa oot vaan 4 vuotta myödässä vastauksesi kanssa :D
- Anonyymi
Helppo kokeilla, kun laittaa sormia 2-3 ilmanputsarin tuloilmaletkun eteen. Jos kiertää paremmin niin saa liikaa ilmaa, jos ei niin saa liikaa bensaa.
Seosruuvi näkyy olevan auki 3 1/4 kierrosta (vakiona kulkee 55, rajoitinjohto irti).
Baotian lähtee käyntiinkin säällä kuin säällä, kun sormettaa tuon letkun "umpeen" ;-)
Talven jälkeen 10s starttaus ja menoksi :-) Muuten kyllä joutuu starttaan moottorin kuumaksi :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1365816
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962619- 1352561
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 131568
- 641190
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä11081Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 82865