Baotian ei anna täyttä kaasua vaa tukehtuu

siw0zor

otsikko eli, kaasari katottu,ilmanputsari katottu,tulppa vaihettu. Meni siinä kun ylipainoiset kaverini ajoi ylämäkee ja sen jälkee kulkenu vaa puolella kaasulla.Täydellä kaasulla ihan kuin kaasari tukehtuis ja ei anna vauhtia vaa hyytyy.Oon myös leikkyny seos-ruuvilla ja kokeillu eri säätöjä mut mitää ei tapahdu

10

4999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otek

kaverisi ovat varmaan vääntäneet kahvaa niin että vaijeri liikkunut kaasarin kiinnityskohdalla eli ns. venynyt ja ei enää aukaise kaasutinta täydellä mitalla. Penkin alta löytyy kansi jonka alla on kaasutin ja veijerin kiinnitys. Pari ruuvia jotka kiristää vaijerin parin peltipalan väliin. Käännä kaasu täysille ja katso liikkuuko kaasutin sormilla vielä sen jälkeen täyteen aseentoonsa. Jos näin niin kiristä vaijeri. Tämä nyt arvaus mutta minulle kävi näin.

• siwoz0r

mutta se rauta ottaa tappii asti eli siihe metallilevyy mut tsekkaan sen víel

• otek
        siwoz0r kirjoitti:

mutta se rauta ottaa tappii asti eli siihe metallilevyy mut tsekkaan sen víel

tuli pidettyä omani 4 vuotta niin ehti siinä vikojakin tulla. Kiinalaisissa yleensä johdot ja letku aika roiskien tehty ja olen kuullut että joissakin polttoaine letku ollut puristuksissa. Ehkä sinua huomattavasti painavammat kaverit sai letkun puristuksiin jolloin kone ei saa kunnolla bensáa.
        Polttoaine letku yleensä halpaa korppua ja saattaa olla että kaasarin kohdalla kiinnitys löysällä. Omassa oli letku murtunut kiinnityskohdalla ja rupesi hyytymään kun käänsi täysille.
        Myös tankin korvausilma aukko/venttiilli kannattaa tarkistaa mikäli jumittunut.

• mikeeo

Itselläni baotianissani sama vika. Syynä oli, että kaasari sai liikaa ilmaa. seos ruuvia vai tiukemmalle

• Samppa1982

Ota tulppa vek ja työnnä sormi tulpan kierteille. Paina polkimesta ja tarkista onhan puristusta tarpeeksi. Jos ei, niin venttiilikantta piukemmalle.

• siw0zor

tällee jälkikätee vastaa mutta kulkee normaalisti heti ku otti ilmansuodattimen kaasarista irti,kaverin kiinalaises sama vika.Ja viel venttillitki on säädetty ^^

• tietälä (nero)

itse puhdistin suuttimen paskasta ja smägästä mikä sieltä tuli ja toimi kun junan vessan hana :)

• samppa97

mulla on fude zhongyu eli sama ku baotian

niin mulla oli sama vika fudessa booas vaan ku vänsi kaasua
      niin se vika oli mulla se että ilmanputsari oli jotai kovaa kumii joka ei ollut kunnolla kiinni sai liikaa ilmaa niin piti ostaa semmonen pikkunen putsari niin lähti heti toimii

kiinalaisten vakio putsarit on paskoja kannattaa ostaa semmonen pikku putsari nii varmasti sullakin lähtis pörisemään
      kokeile sitä

• 3999

Samppa oot vaan 4 vuotta myödässä vastauksesi kanssa :D

• Anonyymi

Helppo kokeilla, kun laittaa sormia 2-3 ilmanputsarin tuloilmaletkun eteen. Jos kiertää paremmin niin saa liikaa ilmaa, jos ei niin saa liikaa bensaa.
      Seosruuvi näkyy olevan auki 3 1/4 kierrosta (vakiona kulkee 55, rajoitinjohto irti).
      Baotian lähtee käyntiinkin säällä kuin säällä, kun sormettaa tuon letkun "umpeen" ;-)
      Talven jälkeen 10s starttaus ja menoksi :-) Muuten kyllä joutuu starttaan moottorin kuumaksi :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2416
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      183
      1994
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      173
      1841
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      121
      1671
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1585
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      118
      1449
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      171
      1185
    8. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      175
      1179
    9. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1133
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      60
      1090
    Aihe