Miten pääsen vapaaehtoisesti kertaamaan?

PakkoSotilas

Menin armeijaan siksi että sieltä olisi pitänyt päästä 6kk, mutta laittoivat minut 9kk miksi? Jos olisin sen sinne mennessäni tiennyt niin olisin mennyt sivariin. Olisi pitänyt keskeyttää armeija ja mennä sivariin muutenkin.
Tekisi mieli ottaa vanhoihin kapiaisiin, sekä varusmiesjohtajiin yhteyttä ja ilmoittaa kuinka perseestä olivat. Odotan innolla kertauskutsua jotta pääsen häiriköimään armeijan alueelle.
Haistattelisin kaikille ylempiarvoisille, rikkoisin armeijan tavaroita. Mm. rynnäkkökiväriä takoisin puihin, kiviin maahan. Ottaisin sprayta mukaan ja tuhrisin paikkoja ym... Vosi muutenkin ilman kertauskutsua lähteä sinne piruttaan rettelöimään!
Kutsukaa vaan kertauksiin!!!

12

3561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järki käteen ressu!

      Ota yhteyttä omaan Aluetoimistoosi jos haluat kertaamaan. Todennäköisesti saat kutsun lähivuosina muutenkin, koska kertausharjoitusten määrää ollaan nostamassa taas tuntuvasti.

      Mutta jos meinaat rikkoa siellä tavaroita, niin muista ottaa mukaan paksu lompakko, sillä joudut varmasti maksamaan tekemäsi vahingot korkojen kera.

    • kajaani 2/10

      voi v#ttu mikä pelle..

    • hihuli hei

      Nuku pääsi selväksi j ajätä tabut paris viikkoo

    • Entinen tykkimies.

      Hae täydennyspalveluun niin sotilasarvosi mitätöidään ja sinut poistetaan reservistä eikä sinua koskaan kutsuta kertauksiin ja lisäksi olet vapautettu palvelusta niin sodan kuin rauhankin aikana. Täydennyspalvelulomakkeen saa sotilasläänin esikunnasta tai Lapinjärven siviilipalveluskeskuksesta. Ruksaa vaikka eettiset syyt, selitellä ei tarvitse ja pistä sotilaspassi mukaan kun postitat sotilasläänin esikuntaan. Hakemuksen voi jättää ennen kertauksia, kutsun saatuaan ja myös kertausten aikana.

    • Hyvää joulua 2011

      Kuullostaa kaverilta, jonka takia kovapanosammusnoissa pidettiin aina siirtymälläkin kovat mukana.

      Lähti hei hei kotio imeen munaansa uhkasi ampua kuulemma kaikki...

      Itse seurasin sitä sivusilmällä kokoajan ja ainakin radalla ollessa olisi kapiaisten toimesta aina ollu jotain millä ampua takaisin.

      Tiputtanu olisin miettimättä ja olin jaetulla ykkössijalla parhaasta ampujasta komppanjassa, eli olisi tippunu ekalla.

      Ja nauran paskaista naurua, jos luulet olevasi fiksu ja teet tuon mitä uhkasit :)

    • Minä-KostaN

      pahaa joulua ja pahaa alkavaa uutta vuotta 2013 silloin kun se vaihtuu.

      Ajattelin lähteä häiriköimään ihan muuten vaan sotilasalueelle.

      Katotaan mitä tapahtuu. Kyllä sotilas aluelle pääsee livahtamaan. Sitten sinne vain kaaosta aiheuttamaan.

      Olen vihainen valtiolle. Valtio on minulle velkaa.

    • juferri

      Hyvää joulua ja onnelsta uuttavuotta 2013 maailmaloppua odotellessa.

      Kaikki ovat mukana.

    • tuhoutukoon

      Sen passin päälle aion kusta ja nousta omiani vastaan.

      Niin paljon vihaan tätä maata ja sen jätteen arvoisia qyrpä ihmisiä.

    • rebeljohnny

      Olen mukanasi. Sitten meitä on kaksi kapinallista :D

      • ValtioonVäsynyt

        Täällä ollaan mukana kanssa! Suomi on paskiaisten ja kateellisten maa!


    • Orfeus

      Opiskelin folkloristiikkaa eli vertailevaa kansarunouden tutkimusta sivuaineena Turun yliopistossa. Siitä se lähti: kertausharjoituksia ja maanpuolustuskursseja kertyi siinä määrin, että ylennyksiä tuli kolme kertaa ennen varareserviin siirtymistä - parhaimmat kiitokset vaan Suomen reiluille puolustusvoimille ja reserviläisten ylennyksistä vastaavat!

      Saamiani oppeja olen soveltanut ja tuottanut kolmelle muullekin henkilölle ylennyksiä reservissä ja tyytyväisiä ovat olleet. Pitkässä juoksussa puolustusvoimat ovat viisaasti tällä tavoin nostaneet halukkuutta maanpuolustukseen, hankkineet arvostusta ja tuoneet mielihyvääkin!

      • TurhiaJämiä

        Mitä helvettiä teet jollain yhdentekevillä ylennyksillä? Itse olen kersantti enkä nakkaa paskaakaan jostain ylennyksistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe