Järki menee kohta!

Jatkuvassa puutteess

Meilläkin meni sängyssä loistavasti, kunnes nuorimmaisemme syntyi noni vuosi sitten. Sen jälkeen olen halunnu yhtä paljon, mutta vähiin on kerrat jääneet. Iltaisin olen ollut väsynyt raskaan päivän jälkeen ja olen mennyt nukkumana aikaisin. Tämän vuoksi olen ehdottanut lukemattomat kerrat miehelleni, että herättää kun tulee myöhemmin perässäni sänkyyn. Eipä herätä! Olisi vissiin liian vaivalloista. Tyytyväisenä hän on kuitenkin herännyt viikonloppuaamuisin herättämänäni "saamaan omat palvelunsa". Tämän jälkeen onkin ollut kiva köllötellä minua silitellen siihen saakka, että pikkuisemme on herännyt ja minä olen "ihan vahingossa" jäänyt ilman.

Viimeiseen vuoteen olen vissiin saanut ehkä tuurilla sen 10 kertaa, kun mies on tosiaan saanut kerran pari viikossa. JA NYT ALKAA VITUTTAA RASKAASTI!!! Olen koittanut puhua ongelmasta lukemattomia kertoja, mutta eipä se tilanne näytä siitä miksikään muuttuvan. Mies makaa ja kuuntelee puhumattomana vieressä kuin lahna, mutta suu ei vain aukea. Mutta NYT tilanne muuttuu! Enää en anna!!! Tämä on homma, jonka täytyy toimia molempiin suuntiin!

Löytyy sitä minultakin kaksi toimivaa kättä, joilla voin itselleni omat ilot tarjota, sillä vieraisiin en lähde niin kauan, kuin elän parisuhteessa. Mutta jos tämä muuttuu pysyvästi samanlaiseksi kuin edellisessä elämässä, ei kai auta muu kuin nostaa sitten kytkintä.

22

3008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjdkslasdkfj

      Olen kyllä vähän erilaisessa tilanteessa, mutta homma menee näin:

      - kun minä haluan seksiä, aloitan hyväilemällä miestä vehkeistä. Jatkan suuhoitoon, josta mies tykkää paljon. Nykyään se menee niin, että kun lopetan suuhoidon ja odotan itse saavani jotain, niin mies on jo laittanut kortsun ja ohjaa minua istumaan päälle.

      - kun mies haluaa seksiä, hän tarttuu käteeni ja ohjaa sen vehkeilleen. Hyväilen ja jatkan suuhoitoon. Lue loppu edellisestä kuvauksesta.

      Kyllä hän sitten tarttuu rintaan kiinni ja suutelee niitä, kun tarjoan ne nenän eteen. Mutta hän ei aloita minusta. Tasan kaksi kertaa on tainnut aloittaa minusta. Ensimmäinen ja toinen kertamme yhdessä. kyllä sitten hoksaa kun sanon että nyt aloitat sitten minusta. Eilen sanoin että ikävää on kuivaan tökkiä. Miehet vaan luulee, että kun nainen sanoo olevansa halukas, se tarkoittaa samaa, kuin täysin valmis hommiin heti samalla sekunnilla.

      Ja sitten nämä samat virret kaikilla miehillä: naisilla kestää liian kauan kostua, kestää liian kauan laueta kun antaa suuseksiä, kestää liian kauan sitätätäjatota.

      • Jatkuvassa puutteess

        Juu, kyllä olisivat valmiita nauttimaan suihinotosta vaikka koko päivän kerrallaan, mutta naiselle suuseksiä annettaessa kestää liian kauan ja kieli väsyy. Voi helvetti, samalla lailla nainen väsyy miestä imiessä. Mutta se on sitten tietty ihan eri asia.

        Olenkin jättänyt suihinoton, koska itse ei osaa enää nauttia siitä, "kun se kestää niin kauan". Ehkä 69:ssä voin harkita, mutta yksipuoleiset palvelut ovat saaneet luvan loppua.

        Ja noinhan se menee, kuin kuvailit. Miehet odottavat, että heillä "on oikeus" nauttia ja saada ensin. Ja sitten vielä tietty toistamiseen, jos vaimolle pitää vielä tehdä jotain sen jälkeen. Samaan aikaan, kun itse on sisällä, ei voi hyväillä käsin vaimoa, koska haittaa omaa keskittymistä. Olenpa tässä miettinyt, että jos sattuisi jollain kerralla niin, että tulen ensin, häivyn sen siliän tien suihkuun ja jätän mieheni kokemaan saaman yksinäisyyden ja vitutuksen, mitä itse olen kokenut viikoittain. Ehkäpä asia sitten menee perille -tai sitten ei!


      • Määt

        Kyllä kuulostaa inhalta, voi räkä, en ihmettele että tympii... :/ Mitään neuvoa en osaa antaa, mutta kiitos - arvostan jälleen omaa miestäni niin paljon. Hoitelee mulle useamman o:n seksin aikana, nuolee ennen ja jälkeen yhdynnän ja huolehtii aina että mulla on kaikki hyvin. Ja ai että miten ihanaa onkaan palauttaa palvelus ja pitää hyvä huoli hänestä...


      • Pekka Impo
        Määt kirjoitti:

        Kyllä kuulostaa inhalta, voi räkä, en ihmettele että tympii... :/ Mitään neuvoa en osaa antaa, mutta kiitos - arvostan jälleen omaa miestäni niin paljon. Hoitelee mulle useamman o:n seksin aikana, nuolee ennen ja jälkeen yhdynnän ja huolehtii aina että mulla on kaikki hyvin. Ja ai että miten ihanaa onkaan palauttaa palvelus ja pitää hyvä huoli hänestä...

        Jou-uin olemmaan puoli vuota ilman pilluva olosuhteijen pakosta ja sitten kylä alko semmone panetus, etä oksat pois ! Ol pakko päästä runkkaamaa pussit tyhjiks, ku seistä jökötti jo kesken päivää ja ihmisetkii alkovat ihmetellä. En uo semmosta orkasmii ennen kokenna enkä jälestäkkää. Kylä mälli lens ja sitä tul paljo varmaa kahvikupilline ainakii. Pitkinä ruiskausina lens hyvinkii saatto olla par metrii pitkät ruikkauset. Ja se sit tuntu hyvälle, NIIN HYVÄLLE !!!


      • peuhko
        Jatkuvassa puutteess kirjoitti:

        Juu, kyllä olisivat valmiita nauttimaan suihinotosta vaikka koko päivän kerrallaan, mutta naiselle suuseksiä annettaessa kestää liian kauan ja kieli väsyy. Voi helvetti, samalla lailla nainen väsyy miestä imiessä. Mutta se on sitten tietty ihan eri asia.

        Olenkin jättänyt suihinoton, koska itse ei osaa enää nauttia siitä, "kun se kestää niin kauan". Ehkä 69:ssä voin harkita, mutta yksipuoleiset palvelut ovat saaneet luvan loppua.

        Ja noinhan se menee, kuin kuvailit. Miehet odottavat, että heillä "on oikeus" nauttia ja saada ensin. Ja sitten vielä tietty toistamiseen, jos vaimolle pitää vielä tehdä jotain sen jälkeen. Samaan aikaan, kun itse on sisällä, ei voi hyväillä käsin vaimoa, koska haittaa omaa keskittymistä. Olenpa tässä miettinyt, että jos sattuisi jollain kerralla niin, että tulen ensin, häivyn sen siliän tien suihkuun ja jätän mieheni kokemaan saaman yksinäisyyden ja vitutuksen, mitä itse olen kokenut viikoittain. Ehkäpä asia sitten menee perille -tai sitten ei!

        No itseäni ei kyllä häiritse antaa suuseksiä vaimolle vaikka koko päivä. Meillä taas vaimo lopettaa imutukset kun suu väsyy mutta kaipa se sitten on vaan miehen vika kun ei älyä laueta. Ja meillä vaimo laukeaa yleensä ensin siihen suuseksiini ja työnnyn sitten samantien hänen sisäänsä ja hän tulee uudelleen. Tuntuu kuulemma tosi hyvältä niin...

        Kun näitä viestejä lueskelee, niin huomaa, että sen oikean löytäminen on todella vaikeaa. Vakat ja kannet ei oikein kohtaa.


    • ukkolährös

      joo perkeles joo..täältä lapualta kirijoottelen ja meirän tuvas käy nii notta jos mä en anna ukoolle nii se lähtee naapuriin paneskelemmaa

      • Älä päästä takaisin

        Naista ei ole luotu antamaan!
        Elleivät miehenne teitä tyydytä......pistäkää kierrätykseen.
        Niin minä tein, ja olen ikionnellinen. Exä on jätetty 10 vuoden aikana 15 kertaa. Hekoheko :)))))))

        Näin Vaisinais-Suomessa.


    • wilma-leena

      Kas kun mulla sellainen puoliso, jonka kanssa arki sujuu, mutta seksi ei ole hänelle ollut koskaa kovin merkityksellistä, ainakaan minun kanssa. jäljistä päätellen runkkaa kyllä, pettämisestä en tiedä, kiinni en ole saanut. nuorempana sentäs joskus jotain mutta siinä 40 v paikkeilla voi sanoa kaiken loppuneen. eli kun tässä olen pysynyt, niin onneni ja orgasmini olen sitten muualta hakenut. Minulla on muutamia vuosia itseäni nuorempi ystävä, jonka kanssa sujuu seksi mainiosti. minun kostumistani ei liioin tarvi odotella, hän nuolee ja hyväilee minulle mahtavan orgasmin, huolehtii aina ensin minusta ja sen jälkeen hänen vuoro. joskus tuntuu, että onko tämä liian itsekästä, kysynytkin olen, ei ole hänelle pulma. iloitsee kun minä nautin, eikä hänkään osattomaksi jää :) Jos en olisi vieraissa käynyt en olisi ikinä tiennyt miten hienoa voi seksi olla ja kuinka kehoni siitä nauttii ja on kai seksi ihan ihmisen perustarpeisiin kuuluva asia, joten en tästä pettämisestä olen huonoa omaatuntoa potenut. Jos ei leipää ja vettä ole kotona, niin kai sitä jostain lähdetään hakemaan, näinhän tämänkin voi ajatella. Ja jos joku nyt vastaa kauhistellen niin vastaa samalla oletko itse elänyt parisuhteessa jossa ei mitään ole saanut vuosikausiin?? Nautinnollista kesää!

      • sigh...

        Voi järki menee kohta melkein itkua piti vääntää kun tuota luki. Niin katkeralta tuntuu. Meillä se tilanne että kaksi lasta. Minä tekisin ihan mitä vaan, pussaan, puhun, nuolen, hyväilen, hieron. Seisoisin vaikka päälläni jos se vaimoa sytyttäis.

        Vaan kun ei niin ei. Seksiä meillä on ehkä kerrna kahdessa kuussa. Aina minun aloitteestani kun vaimo ei enää kehtaa kieltäytyä. Suuseksistä saa vain haaveilla. Ei kuulemma ole mukavaa kumpaankaan suuntaan. Lähetyssaarnaaja ja vaimo päällä menee, muu ei. Niin ja molempien nautinnosta olen sitten vastuussa minä. Usein tulee mietittyä miksi sitä tällaiseen tyytyy. Muilla elämän osa-alueilla menee hyvin niin kait se siitä johtuu.

        Edelliselle kirjoittajalle voisin todeta että onnittelut kun olet ollut rohkea ja tehnyt itse jotain asiasi eteen. Olisinpa minä yhtä rohkea. Elämme vain kerran.


      • Make love...
        sigh... kirjoitti:

        Voi järki menee kohta melkein itkua piti vääntää kun tuota luki. Niin katkeralta tuntuu. Meillä se tilanne että kaksi lasta. Minä tekisin ihan mitä vaan, pussaan, puhun, nuolen, hyväilen, hieron. Seisoisin vaikka päälläni jos se vaimoa sytyttäis.

        Vaan kun ei niin ei. Seksiä meillä on ehkä kerrna kahdessa kuussa. Aina minun aloitteestani kun vaimo ei enää kehtaa kieltäytyä. Suuseksistä saa vain haaveilla. Ei kuulemma ole mukavaa kumpaankaan suuntaan. Lähetyssaarnaaja ja vaimo päällä menee, muu ei. Niin ja molempien nautinnosta olen sitten vastuussa minä. Usein tulee mietittyä miksi sitä tällaiseen tyytyy. Muilla elämän osa-alueilla menee hyvin niin kait se siitä johtuu.

        Edelliselle kirjoittajalle voisin todeta että onnittelut kun olet ollut rohkea ja tehnyt itse jotain asiasi eteen. Olisinpa minä yhtä rohkea. Elämme vain kerran.

        Olin samankaltaisessa tilantessa kuin sinäkin. Naisen aloitteellisuus nolla, mielenkiinto seksiä kohtaan nolla, mielenkiinto minun tyytyväisyyttäni kohtaa nolla, mielenkiinto hänen omaa fyysistä hyvinvointiaan kohtaan nolla. Mikään ei ollut elämässä hyvin hänen mielestään vaikka elämän kaikki peruspilarit millä mittareilla hyvänsä mitattuna vähintään hyvässä kunnossa. Erosimme. Se mitä ei perhekeskeinen mies toivoisi tapahtuvan, ero, on ollutkin suuri helpotus ja onni minulle. Nyt minulla on nainen isolla ännällä. Hän on ihana, herttainen, kaunis, fiksu ja rakastaa minua ja mikä parasta, hän sen myös sanoin ja teoin minulle näyttää! Olen hyvin, hyvin onnellinen nyt. Lapseni rakastavat minua yhä kuten minä heitä, mikään lämpimissä väleissämme ei eron jälkeen ole muuttunut.

        Ennen eroani pohdin lujasti tuota "elämme vain kerran", ajattele sinäkin vielä uudelleen. Mikä onkaan typerämpää kuin haaskata elämäänsä idiootin(!) siipan takia. Elämä on kivaa ja nautinnollista!!!

        PS: Puhuin kyllä asiallisesti (vuosia) seksistä ja sen puutteesta ja siitä kuinka meidän molempien pitäisi asian hyväksi TEHDÄ jotain, mutku.... aina olis syy miksei... Noh, nyt hän, luultavasti, on hyvin onnellinen omassa kodissaan kun en ole koskettelemassa, puhumassa hempeitä, suukottelemassa, halimassa, vonkaamassa seksiä. En muuten loppuvuosina enää edes viitsinyt vongata kun vitutti jo etukäteen kuulla tekosyitä miksei taas voi käyttää edes 30-60minuttia vuorokaudesta hellyyteen.

        -Rakastava puoliso ei seksiä pihtaa. Kaikenlaiset selittelyt ovat vain selittelyä, kulisseja totuudelle.


      • Jatkuvassa puutteess
        Make love... kirjoitti:

        Olin samankaltaisessa tilantessa kuin sinäkin. Naisen aloitteellisuus nolla, mielenkiinto seksiä kohtaan nolla, mielenkiinto minun tyytyväisyyttäni kohtaa nolla, mielenkiinto hänen omaa fyysistä hyvinvointiaan kohtaan nolla. Mikään ei ollut elämässä hyvin hänen mielestään vaikka elämän kaikki peruspilarit millä mittareilla hyvänsä mitattuna vähintään hyvässä kunnossa. Erosimme. Se mitä ei perhekeskeinen mies toivoisi tapahtuvan, ero, on ollutkin suuri helpotus ja onni minulle. Nyt minulla on nainen isolla ännällä. Hän on ihana, herttainen, kaunis, fiksu ja rakastaa minua ja mikä parasta, hän sen myös sanoin ja teoin minulle näyttää! Olen hyvin, hyvin onnellinen nyt. Lapseni rakastavat minua yhä kuten minä heitä, mikään lämpimissä väleissämme ei eron jälkeen ole muuttunut.

        Ennen eroani pohdin lujasti tuota "elämme vain kerran", ajattele sinäkin vielä uudelleen. Mikä onkaan typerämpää kuin haaskata elämäänsä idiootin(!) siipan takia. Elämä on kivaa ja nautinnollista!!!

        PS: Puhuin kyllä asiallisesti (vuosia) seksistä ja sen puutteesta ja siitä kuinka meidän molempien pitäisi asian hyväksi TEHDÄ jotain, mutku.... aina olis syy miksei... Noh, nyt hän, luultavasti, on hyvin onnellinen omassa kodissaan kun en ole koskettelemassa, puhumassa hempeitä, suukottelemassa, halimassa, vonkaamassa seksiä. En muuten loppuvuosina enää edes viitsinyt vongata kun vitutti jo etukäteen kuulla tekosyitä miksei taas voi käyttää edes 30-60minuttia vuorokaudesta hellyyteen.

        -Rakastava puoliso ei seksiä pihtaa. Kaikenlaiset selittelyt ovat vain selittelyä, kulisseja totuudelle.

        herättelemisen ja palvelusten antamisen nyt kokonaan. Jollen minäkään saa, olkoon saakeli ukkokin ilman. Viimeksi tänään kysyin, onko sillä joku vieras vai mikä tökkii, kun ei enää kiinnosta, mutta eipä löytyny vastausta. Ei kuulema ole toista. Oli sitten itte vedettävä johtopäätös, etten ole enää haluttava, kun on jäänyt raskauden jälkeen n.5kg. Vähän lievää ylipainoa siis. No, plösö mikä plösö.... Tosin ylipainoa on ukollakin -reilummin kuin minulla -mutta enää en muuta syytä haluttomuudelle keksi :( Itkettää vaan....


      • Jatkuvassa puutteess
        Make love... kirjoitti:

        Olin samankaltaisessa tilantessa kuin sinäkin. Naisen aloitteellisuus nolla, mielenkiinto seksiä kohtaan nolla, mielenkiinto minun tyytyväisyyttäni kohtaa nolla, mielenkiinto hänen omaa fyysistä hyvinvointiaan kohtaan nolla. Mikään ei ollut elämässä hyvin hänen mielestään vaikka elämän kaikki peruspilarit millä mittareilla hyvänsä mitattuna vähintään hyvässä kunnossa. Erosimme. Se mitä ei perhekeskeinen mies toivoisi tapahtuvan, ero, on ollutkin suuri helpotus ja onni minulle. Nyt minulla on nainen isolla ännällä. Hän on ihana, herttainen, kaunis, fiksu ja rakastaa minua ja mikä parasta, hän sen myös sanoin ja teoin minulle näyttää! Olen hyvin, hyvin onnellinen nyt. Lapseni rakastavat minua yhä kuten minä heitä, mikään lämpimissä väleissämme ei eron jälkeen ole muuttunut.

        Ennen eroani pohdin lujasti tuota "elämme vain kerran", ajattele sinäkin vielä uudelleen. Mikä onkaan typerämpää kuin haaskata elämäänsä idiootin(!) siipan takia. Elämä on kivaa ja nautinnollista!!!

        PS: Puhuin kyllä asiallisesti (vuosia) seksistä ja sen puutteesta ja siitä kuinka meidän molempien pitäisi asian hyväksi TEHDÄ jotain, mutku.... aina olis syy miksei... Noh, nyt hän, luultavasti, on hyvin onnellinen omassa kodissaan kun en ole koskettelemassa, puhumassa hempeitä, suukottelemassa, halimassa, vonkaamassa seksiä. En muuten loppuvuosina enää edes viitsinyt vongata kun vitutti jo etukäteen kuulla tekosyitä miksei taas voi käyttää edes 30-60minuttia vuorokaudesta hellyyteen.

        -Rakastava puoliso ei seksiä pihtaa. Kaikenlaiset selittelyt ovat vain selittelyä, kulisseja totuudelle.

        Minäkin toimin aikanaan edellisessä parisuhteessa ja lähdin siitä, kun mikään ei enää toiminut. Luulin sitten vihdoin löytäneeni elämäni miehen, jonka kanssa kaikki oli kohdallaan: hän viihtyi perheen kanssa kotona, tykkäsi halia ja suukotella, olla kainalossa, puuhattiin kaikkea yhdessä kaksin ja lasten kanssa, seksielämä oli vilkasta ja monipuolista....

        Mutta! Kaikki tuo lopahti siihen, kun pikkuisemme syntyi. Nyt ei yhdessäolo enää maita, vaan tie vie samassa pihapiirissä asuvalle kaverille tai muihin puuhailuihin kavereiden kanssa, töissä tarvitsee tehdä pitkää päivää, sänkyyn tullaan 24-02 välilllä etten vain ole hereillä ja joudu puuhailemaan jotain.

        Kuten sanoit, "Rakastava puoliso ei seksiä pihtaa. Kaikenlaiset selittelyt ovat vain selittelyjä, kulisseja totuudelle" -mikä se liekin......


      • jatkuvassa puutteess
        Jatkuvassa puutteess kirjoitti:

        Minäkin toimin aikanaan edellisessä parisuhteessa ja lähdin siitä, kun mikään ei enää toiminut. Luulin sitten vihdoin löytäneeni elämäni miehen, jonka kanssa kaikki oli kohdallaan: hän viihtyi perheen kanssa kotona, tykkäsi halia ja suukotella, olla kainalossa, puuhattiin kaikkea yhdessä kaksin ja lasten kanssa, seksielämä oli vilkasta ja monipuolista....

        Mutta! Kaikki tuo lopahti siihen, kun pikkuisemme syntyi. Nyt ei yhdessäolo enää maita, vaan tie vie samassa pihapiirissä asuvalle kaverille tai muihin puuhailuihin kavereiden kanssa, töissä tarvitsee tehdä pitkää päivää, sänkyyn tullaan 24-02 välilllä etten vain ole hereillä ja joudu puuhailemaan jotain.

        Kuten sanoit, "Rakastava puoliso ei seksiä pihtaa. Kaikenlaiset selittelyt ovat vain selittelyjä, kulisseja totuudelle" -mikä se liekin......

        Viime viikonloppuna kun suutuin jälleen aiheesta -txt kun ei ukko ollu taaskaan kotona- sain vastaukseks, että oli käyny ostamassa mulle lelun, joten koitahan sitä! Se oli kyllä pohjat kaikelle....


      • Elämme kovia aikoja.
        Jatkuvassa puutteess kirjoitti:

        herättelemisen ja palvelusten antamisen nyt kokonaan. Jollen minäkään saa, olkoon saakeli ukkokin ilman. Viimeksi tänään kysyin, onko sillä joku vieras vai mikä tökkii, kun ei enää kiinnosta, mutta eipä löytyny vastausta. Ei kuulema ole toista. Oli sitten itte vedettävä johtopäätös, etten ole enää haluttava, kun on jäänyt raskauden jälkeen n.5kg. Vähän lievää ylipainoa siis. No, plösö mikä plösö.... Tosin ylipainoa on ukollakin -reilummin kuin minulla -mutta enää en muuta syytä haluttomuudelle keksi :( Itkettää vaan....

        Hmm.. Sinua tai Miestäsi en tunne, mutta kuullostaa tutulta tuo tarina.

        Itse olen se mies, joka pihtaa suhteessa. Miksikö..?
        No, kerronpa:

        Oli aika, kun ei ollut lapsia tai avioliittoa, tai asuntolainaa. Silloin kaikki vaikutti olevan hyvin.
        Oli aikaa seksiin ja hassutteluun, eikä maailman huolet painaneet kumpaakaan suhteen osapuolta.
        Sitten tuli ensimmäinen lapsi, jolloin alettiin nukkumaan erillään, että edes toinen pysyy väsymykseltä selväjärkisenä, työtätekevänä, kun pitihän perheelle hankittua asuntoa jonkun maksaakin.
        Sitten vannottiin myötä ja vastamäet. Syntyi toinen lapsi, sama riemu jatkui valvottujen öiden ja tehtyjen töiden ohella.
        Jostain syystä ei pätkän vertaa kiinnostanut silloin seksi. Kumpaakaan.

        Sitten muksut alkoi kasvaa yö- itkuajan ohi.
        En kuitenkaan osaa sanoa mikä oli muuttunut, mutta ainakin vaimosta oli tullut kun pers**seen ammuttu karhu, kun ehdotti mitä tahansa. Eipä siinä hirvittävästi huvita hellyyksiä ja rakkauksia todistella, kun toinen räyhää jokaisesta asiasta, mitä mies suustaan päästää.

        Sitten alkoi laihdutusbuumi. Jep. (Tykkään siis muhkummasta)
        Pitää vielä vähän laihtua, kun luuta ympäröivästä nahasta saa pinseteillä otteen.
        Jos joskus tuossa Naisessa oli jotakin, mistä ottaa kiinni, niin eipä ole enää.
        Raskausaikana olisin ollut kiinni kun sika limpussa, mutta yllättäen, silloin ei seksi napannut vastapuolta.
        En oikein keksi tapoja, jolla saisin itseni kiihkeäksi langanlaihan, kiukkuisen Naisen kanssa.
        Olen tunteellinen Mies, ja kaipaan myöskin läheistyyttä ja ihmistä, että seksi toimii.

        Itseänikin ottaa kyllä ihan pirusti päähän, kun Mies olen, ja seksi on mielessä noin 60 kertaa tunnissa.
        Mutta täysin erilaisen ihmisen kanssa, kun mitä kotoa löytyy. Onneksi toistaiseksi vain mielikuvituksessa. Alussamainittujen faktojen vuoksi en pidä eroa ratkaisuna.
        Elämä ehjänä perheenä, lasten isänä 24h on minulle tärkeämpi kun seksi.
        Siksi yritän edelleen.


      • 30v.
        Jatkuvassa puutteess kirjoitti:

        herättelemisen ja palvelusten antamisen nyt kokonaan. Jollen minäkään saa, olkoon saakeli ukkokin ilman. Viimeksi tänään kysyin, onko sillä joku vieras vai mikä tökkii, kun ei enää kiinnosta, mutta eipä löytyny vastausta. Ei kuulema ole toista. Oli sitten itte vedettävä johtopäätös, etten ole enää haluttava, kun on jäänyt raskauden jälkeen n.5kg. Vähän lievää ylipainoa siis. No, plösö mikä plösö.... Tosin ylipainoa on ukollakin -reilummin kuin minulla -mutta enää en muuta syytä haluttomuudelle keksi :( Itkettää vaan....

        Minulla ei ollut raskauden jälkeen ylipainoakaan, mutta ei vaan miestä haluttanut. Mikään ei kuulemma vialla. No myöhemmin olen päätellyt, että oli mustasukkainen lasten saamasta huomiosta, kun ei hän ollut keskipisteenä ja kaikki mitä tein oli väärin häntä kohtaan, niin eihän sitä halua sellaista ja tälläistä (mitä päässään kehittelikin). Taisi masentua jo silloin. Lopulta kun erottiin, niin mies alkoi heti elää poikamiehen elämää uudelleen. Ei tainnut perhe-elämä olla hänen juttunsa.


      • 30v.
        jatkuvassa puutteess kirjoitti:

        Viime viikonloppuna kun suutuin jälleen aiheesta -txt kun ei ukko ollu taaskaan kotona- sain vastaukseks, että oli käyny ostamassa mulle lelun, joten koitahan sitä! Se oli kyllä pohjat kaikelle....

        Muistat sitten suristella sillä yöllä miehen vieressä...


      • tasa-arvoa suomessa
        Elämme kovia aikoja. kirjoitti:

        Hmm.. Sinua tai Miestäsi en tunne, mutta kuullostaa tutulta tuo tarina.

        Itse olen se mies, joka pihtaa suhteessa. Miksikö..?
        No, kerronpa:

        Oli aika, kun ei ollut lapsia tai avioliittoa, tai asuntolainaa. Silloin kaikki vaikutti olevan hyvin.
        Oli aikaa seksiin ja hassutteluun, eikä maailman huolet painaneet kumpaakaan suhteen osapuolta.
        Sitten tuli ensimmäinen lapsi, jolloin alettiin nukkumaan erillään, että edes toinen pysyy väsymykseltä selväjärkisenä, työtätekevänä, kun pitihän perheelle hankittua asuntoa jonkun maksaakin.
        Sitten vannottiin myötä ja vastamäet. Syntyi toinen lapsi, sama riemu jatkui valvottujen öiden ja tehtyjen töiden ohella.
        Jostain syystä ei pätkän vertaa kiinnostanut silloin seksi. Kumpaakaan.

        Sitten muksut alkoi kasvaa yö- itkuajan ohi.
        En kuitenkaan osaa sanoa mikä oli muuttunut, mutta ainakin vaimosta oli tullut kun pers**seen ammuttu karhu, kun ehdotti mitä tahansa. Eipä siinä hirvittävästi huvita hellyyksiä ja rakkauksia todistella, kun toinen räyhää jokaisesta asiasta, mitä mies suustaan päästää.

        Sitten alkoi laihdutusbuumi. Jep. (Tykkään siis muhkummasta)
        Pitää vielä vähän laihtua, kun luuta ympäröivästä nahasta saa pinseteillä otteen.
        Jos joskus tuossa Naisessa oli jotakin, mistä ottaa kiinni, niin eipä ole enää.
        Raskausaikana olisin ollut kiinni kun sika limpussa, mutta yllättäen, silloin ei seksi napannut vastapuolta.
        En oikein keksi tapoja, jolla saisin itseni kiihkeäksi langanlaihan, kiukkuisen Naisen kanssa.
        Olen tunteellinen Mies, ja kaipaan myöskin läheistyyttä ja ihmistä, että seksi toimii.

        Itseänikin ottaa kyllä ihan pirusti päähän, kun Mies olen, ja seksi on mielessä noin 60 kertaa tunnissa.
        Mutta täysin erilaisen ihmisen kanssa, kun mitä kotoa löytyy. Onneksi toistaiseksi vain mielikuvituksessa. Alussamainittujen faktojen vuoksi en pidä eroa ratkaisuna.
        Elämä ehjänä perheenä, lasten isänä 24h on minulle tärkeämpi kun seksi.
        Siksi yritän edelleen.

        " Elämä ehjänä perheenä, lasten isänä 24h on minulle tärkeämpi kun seksi.
        Siksi yritän edelleen."

        Naisten ei tarvitse tehdä tällaisia valintoja, sillä äiti jää lähivanhemmaksi halutessaan.


      • Melkein kohtalotover
        Make love... kirjoitti:

        Olin samankaltaisessa tilantessa kuin sinäkin. Naisen aloitteellisuus nolla, mielenkiinto seksiä kohtaan nolla, mielenkiinto minun tyytyväisyyttäni kohtaa nolla, mielenkiinto hänen omaa fyysistä hyvinvointiaan kohtaan nolla. Mikään ei ollut elämässä hyvin hänen mielestään vaikka elämän kaikki peruspilarit millä mittareilla hyvänsä mitattuna vähintään hyvässä kunnossa. Erosimme. Se mitä ei perhekeskeinen mies toivoisi tapahtuvan, ero, on ollutkin suuri helpotus ja onni minulle. Nyt minulla on nainen isolla ännällä. Hän on ihana, herttainen, kaunis, fiksu ja rakastaa minua ja mikä parasta, hän sen myös sanoin ja teoin minulle näyttää! Olen hyvin, hyvin onnellinen nyt. Lapseni rakastavat minua yhä kuten minä heitä, mikään lämpimissä väleissämme ei eron jälkeen ole muuttunut.

        Ennen eroani pohdin lujasti tuota "elämme vain kerran", ajattele sinäkin vielä uudelleen. Mikä onkaan typerämpää kuin haaskata elämäänsä idiootin(!) siipan takia. Elämä on kivaa ja nautinnollista!!!

        PS: Puhuin kyllä asiallisesti (vuosia) seksistä ja sen puutteesta ja siitä kuinka meidän molempien pitäisi asian hyväksi TEHDÄ jotain, mutku.... aina olis syy miksei... Noh, nyt hän, luultavasti, on hyvin onnellinen omassa kodissaan kun en ole koskettelemassa, puhumassa hempeitä, suukottelemassa, halimassa, vonkaamassa seksiä. En muuten loppuvuosina enää edes viitsinyt vongata kun vitutti jo etukäteen kuulla tekosyitä miksei taas voi käyttää edes 30-60minuttia vuorokaudesta hellyyteen.

        -Rakastava puoliso ei seksiä pihtaa. Kaikenlaiset selittelyt ovat vain selittelyä, kulisseja totuudelle.

        Hyvin kirjoitettu!


    • 30v.

      Miten mies voi saada ja sinä et? Mies saa, kun sinä kiihotut niin paljon, että et voi olla ilman.

    • 35v vapaa

      Sinkku miehiä on varmaan vapaana jos puutteessa elää ja siitä haluaa eroon. Täälläkin satakunnassa olis yks rento ja mukava mies.
      On se kamalaa kun ei saa vaik halut olis kovat.

    • vinksvonks menee akk

      eikö nyt yhden muksun kanssa jää aikaa naimiseenkin. sitten kun on useampi niin ymmärrän naisen väsyn ja mielialat. älkääkä koskaan käyttäkö piltsuja ne pilaa naisen hormonit.

    • hele

      Meillä homma on juuri toisinpäin ja sitä on jatkunut jo varmaan yli 10 vuotta nyt jo ikä alkaa painamaan ja tunnen menettäneeni paljon (koska olen aviossa ja silti en saa) nyt olen käynyt muutamia kertoja maksullisilla mutta koen toimivani väärin toista osapuolta kohtaan ,kuinka nainen voi kohdella miestä näin kun olen kuitenkin aivan kunnollinen raitis vastuuntuntoinen ja kaikinpuolin kelvollinen mies(nyt olen varmaan pilalla kun olen tehnyt "syrjähyppyjä")

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe