voisiko täältä löytyä lainaa veronpalautusta vastaan 1000-2000 euroa korko 10 % jonka maksan kuukausittain ja pääosam kerralla kun veronpalautukset maksetaan joulukuussa
odotan vastauksia [email protected] osoiteeseen
veronpalautus
19
1998
Vastaukset
- aikuisten oikeesti
Ei löydy. Yksityisten välillä veronpalautus ei toimi panttina - vain täysi aasi lainaisi sitä vastaan rahaa. Kokeile vippifirmoja, viime vuonna jotkin heistä lainasivat rahaa veronpalautuksia vastaan. Korko oli reippaasti ehdottamaasi korkeampi.
- matti masala
miksi veronpalautus ei toimi panttina kun lainaaja luottaa verottajan maksu kykyyn ja aikatauluun joka on horjumaton ja pankin suoraveloitus sopimukseen joka on myös ehdoton ja varma lainayhtiöt eivät tänä vuonna enään lainaa tällä menetelmällä
- Sulo Otto Mies
matti masala kirjoitti:
miksi veronpalautus ei toimi panttina kun lainaaja luottaa verottajan maksu kykyyn ja aikatauluun joka on horjumaton ja pankin suoraveloitus sopimukseen joka on myös ehdoton ja varma lainayhtiöt eivät tänä vuonna enään lainaa tällä menetelmällä
Jos velallinen on ulosotossa, mitään veronpalautusta ei tule vaan verottaja maksaa summan suoraan ulosottoon. Kun velallinen joutuu pyytämään lainaa yksityiseltä, se osoittaa että ainakin luottokelpoisuus pankin silmissä puuttuu. Ei siinä tilanteessa olisi mikään yllätys, että perintäkin olisi käynnissä.
- aikuisten oikeesti
matti masala kirjoitti:
1) Voit vaihtaa veronpalautustilin.
2) Voit irtisanoa suoraveloitussopimuksen.
3) Saatat ehtiä nostamaan rahat tililtä ennen kuin pankki maksaa suoraveloituksen.
isotalkukirjaimetvirkkeissäpilkutjapisteetelivälimerkithelpottavattekstinlukemistamuutentekstimeneepelkäksipuuroksijotaonvaikealukea - mmmm....
matti masala kirjoitti:
Aloituksesi ajankohta 27.04 viittaa siihen että olet saannut veroehdotuksen missä kyseinen veronpalautus mainitaan. Se ei ole pätevä koska lopullinen veropäätös tapahtuu syksyllä ennen palautus/maksupäivää. Verottajalle saattaa ilmetä syitä muutoksiin ennen sitä.
Pankki lainaa. Tai jos ei lainaa, niin sitten olet käytännön toimillasi osoittanut että olet epäluotettava velallinen.
- Ilmeisesti työssä
Eli olet ilmeisesti työssä, koska tuonkin verran tulossa palautuksia.
Jos luottotietosi ovat kunnossa, niin hae pankista kulutusluottoa.
Jos taas luottotietosi eivät ole kunnossa, niin todennäköisesti myös ulosotossa saatavia, joten veronpalautuksesi menevät suoraan velkojille, ja siten tuo pantti on arvoton.- rehhellinen velkoja
olen eläkkeen saaja ja minulla on vanha maksettu merkintä joten ulosotto velkoja ei ole kaikki palautukset ovat tulossa itselleni siksi haen lainaajaa jotta saisin eurot käyttöön heti en tee niillä mitään jouluna vaan velkojat odottaa rahojaan nyt
- Velkojiesi kanssa
rehhellinen velkoja kirjoitti:
olen eläkkeen saaja ja minulla on vanha maksettu merkintä joten ulosotto velkoja ei ole kaikki palautukset ovat tulossa itselleni siksi haen lainaajaa jotta saisin eurot käyttöön heti en tee niillä mitään jouluna vaan velkojat odottaa rahojaan nyt
Sovi velkojiesi kanssa, että maksat jouluun asti pientä kuukausimaksua, vaikka korkojen verran, ja sitten joulukuussa könttänä velat pois.
Vai onko tällekin jokin este?
Jos olet rehellisellä mielellä liikkeellä, niin kyllä velkojat tuohon järjestelyyn suostuvat. - Strobopallukka
rehhellinen velkoja kirjoitti:
Hienoa kun aktiivinen eläkeläinen jatkaa raha-asioidensa pätevää hoitamista. Noin se elämä sujuu kun hankkii uusia merkintöjä aina kun vanhat uhkaa vanhentua.
- rehellinen velalline
Strobopallukka kirjoitti:
Hienoa kun aktiivinen eläkeläinen jatkaa raha-asioidensa pätevää hoitamista. Noin se elämä sujuu kun hankkii uusia merkintöjä aina kun vanhat uhkaa vanhentua.
en viitsi vastata näiihin asiattomiin viesteihin minulla on 2 maksettua merkinäät ja todellakin olen liikeellä rehellisellä mielellä mutta koska täältä ei löydy ketään jolle kelpaisi helppo raha niin olen saanut lainan yksityiseltä toisen nettisivun kautta
- aikuisten oikeesti
rehellinen velalline kirjoitti:
en viitsi vastata näiihin asiattomiin viesteihin minulla on 2 maksettua merkinäät ja todellakin olen liikeellä rehellisellä mielellä mutta koska täältä ei löydy ketään jolle kelpaisi helppo raha niin olen saanut lainan yksityiseltä toisen nettisivun kautta
Jos olet rehellinen niin silloin lainan antaminen ei ole ongelma. Mutta ehdottamasi pantti tarjoaa helpon mahdollisuuden jättää laina maksamatta ja viisas lainanantaja ei riskeeraa suurella riskillä edes korkeaa korkoa vastaan rahaa. Aina kun raha on "helppoa" pitää hälytyskellojen soida.
- rehellinen velalline
aikuisten oikeesti kirjoitti:
Jos olet rehellinen niin silloin lainan antaminen ei ole ongelma. Mutta ehdottamasi pantti tarjoaa helpon mahdollisuuden jättää laina maksamatta ja viisas lainanantaja ei riskeeraa suurella riskillä edes korkeaa korkoa vastaan rahaa. Aina kun raha on "helppoa" pitää hälytyskellojen soida.
tarkoitan toki helpolla rahalla sitä että kun lainaa minulle nyt 1000 euroa saa jouluun asti kuukausitain korkotuloja ja joulukuussa 1000 lainansa takaisin yhteensä vaikka 1200 euroa
toki lainasta tehdään velkakirja suoraveloitus sopimus ja esitän kaikki tarvittavat todisteet maksusta - aikuisten oikeesti
rehellinen velalline kirjoitti:
tarkoitan toki helpolla rahalla sitä että kun lainaa minulle nyt 1000 euroa saa jouluun asti kuukausitain korkotuloja ja joulukuussa 1000 lainansa takaisin yhteensä vaikka 1200 euroa
toki lainasta tehdään velkakirja suoraveloitus sopimus ja esitän kaikki tarvittavat todisteet maksustaSe OLISI helppoa rahaa, JOS siihen EI SISÄLTYISI (SUURTA) RISKIÄ. Veronpalautus, velkakirja ja suoraveloitussopimus eivät takaa maksukykyä ja -halukkuutta. Miksi näin ei ole on kerrottu ketjussa aiemmin.
- rehellinen vellainen
aikuisten oikeesti kirjoitti:
Se OLISI helppoa rahaa, JOS siihen EI SISÄLTYISI (SUURTA) RISKIÄ. Veronpalautus, velkakirja ja suoraveloitussopimus eivät takaa maksukykyä ja -halukkuutta. Miksi näin ei ole on kerrottu ketjussa aiemmin.
en jaksa enään kiistellä aiheesta minulle vahvistettiin pankista että suoraveloitus sopimuksen voi purkaa vain velkoja ei velallinen joten se on pitävä ja sain siksi lainan yksityis henkilöltä joka käytti järkeään ja luottaa kunnon perus rehelliseen savolaiseen
- aikuisten oikeesti
rehellinen vellainen kirjoitti:
en jaksa enään kiistellä aiheesta minulle vahvistettiin pankista että suoraveloitus sopimuksen voi purkaa vain velkoja ei velallinen joten se on pitävä ja sain siksi lainan yksityis henkilöltä joka käytti järkeään ja luottaa kunnon perus rehelliseen savolaiseen
Sinulla on erikoinen pankki, kertoisitko mikä pankki poikkeaa yleisistä ehdoista. Siitä huolimatta jäljelle jäisi pari mahdollisuutta kuinka velan antaja ei saisi rahoja.
Ihmeellistä itkemistä vielä jos kerran olet saanut rahat. Viisas ei luota tuntemattomaan, varsinkaan itseään rehelliseksi mainostavaan savolaiseen. - fbfnvfnvf.nf
rehellinen vellainen kirjoitti:
Olipa taas sontaa. Vain velallinen voi purkaa suoraveloitus. Verkkopankissa napin painallus ja se on siinä. Tai varojen siirto kätevästi pois.
Velallinen ei voi purkaa suoraveloitus, mutta pankki ja velallinen voi. - all
fbfnvfnvf.nf kirjoitti:
Olipa taas sontaa. Vain velallinen voi purkaa suoraveloitus. Verkkopankissa napin painallus ja se on siinä. Tai varojen siirto kätevästi pois.
Velallinen ei voi purkaa suoraveloitus, mutta pankki ja velallinen voi.Hyvä päivä.
Getting oikeutettu laina on aina ollut suuri ongelma asiakkaiden rahoitustarpeet. Kysymys luotto-ja turvallisuus on jotain että asiakkaat ovat yhä enemmän huolissaan hakea lainaa oikeutettu lainanantajalle. Korko minun lainan 3% ja vähimmäismäärä annan pois, koska laina on 2000 miksi enimmäismäärä on 10,000,000.00. Jos kiinnostaa saada taloudellista tukea, ota yhteyttä
meille tänään: [email protected]
Edunsaajan nimi: ... ... ...
Osoite Edunsaajan: ... ... ....
Maa: ... ... ...
Osavaltio: ... .... ..
Kaupunki: ... ... ...
Zip / Koodi: ... ... ...
Matkapuhelin: ... ... ...
Fax: ... ... ...
Syntymäaika: ... ... ...
Sukupuoli: ... ... .. .
Siviilisääty: ... ... ...
Ammatti: ... ... ...
Tarvittava määrä: ... ...
Tarkoitus lainata: ... ... ...
Laina-aika / kesto: ... ... ...
Heti kun täyttää yllä olevat tiedot, se toimittaa meille
Pöytäkirja / tarkastus osasto välittömästi ja edelleen tarkistettava ja
käsittely hakemuksen.
Terveisin,
Rouva Flora Rose. - 9+6
all kirjoitti:
Hyvä päivä.
Getting oikeutettu laina on aina ollut suuri ongelma asiakkaiden rahoitustarpeet. Kysymys luotto-ja turvallisuus on jotain että asiakkaat ovat yhä enemmän huolissaan hakea lainaa oikeutettu lainanantajalle. Korko minun lainan 3% ja vähimmäismäärä annan pois, koska laina on 2000 miksi enimmäismäärä on 10,000,000.00. Jos kiinnostaa saada taloudellista tukea, ota yhteyttä
meille tänään: [email protected]
Edunsaajan nimi: ... ... ...
Osoite Edunsaajan: ... ... ....
Maa: ... ... ...
Osavaltio: ... .... ..
Kaupunki: ... ... ...
Zip / Koodi: ... ... ...
Matkapuhelin: ... ... ...
Fax: ... ... ...
Syntymäaika: ... ... ...
Sukupuoli: ... ... .. .
Siviilisääty: ... ... ...
Ammatti: ... ... ...
Tarvittava määrä: ... ...
Tarkoitus lainata: ... ... ...
Laina-aika / kesto: ... ... ...
Heti kun täyttää yllä olevat tiedot, se toimittaa meille
Pöytäkirja / tarkastus osasto välittömästi ja edelleen tarkistettava ja
käsittely hakemuksen.
Terveisin,
Rouva Flora Rose.Tällekkin palstalle nuo huijauskirjeet ovat näköjään ehtineet. Tuo google automaatti kielenkääntäjä kone ei onneksi vielä osaa tulkita teksitä sujuvaksi suomeksi. Älkää nyt vaan kukaan ottako yhteyttä tuohon huijaukseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403097- 812984
- 1912504
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362205- 271529
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251