onko näissä ollut laakerivikoja? vai onko siellä enää niitä?
206:n taka-akseli?
18
5763
Vastaukset
- 206+
Olisin kiinnostunut samasta asiasta, tiedossani yksi tapaus, merkkikorjaamossa voi olla kallis korjata, mutta osaamista voi löytyä halvemmistakin korjaamoista. Tällä hetkellä meille ongelma ei ajankohtainen, mutta jos , niin olis hyvä olla tietoa korjausarvioista ja henk. koht. kokemuksista.
- Veio
Kyllä niissä on. 150-200 tkm kilometreillä on moniin akseliremontteja tehty.
Jos olet käytettyä ostamassa, niin tarkkana kannattaa olla, jos ei missään näy mainintaa tuon korjauksen tekemisestä. Jos on rasvanipat asennettu ja niistä näkee, että sinne on myös rasvaa laitettu, niin sitten ei niin huolta. - Leijona hahaaaaa
on ja jopa takuu aikana vaihdettu jos em vikapesällä on ehtinyt ajaa niin paljon kahdessa vuodessa: mutta unohda pösöt: tarkoitettu autoasentajille jolla nosturi ammattitaito työkalut jos em ehdot ei täyty niin unohda: kaikki pösöt mallista riippumatta on harrasteautoja: takuu ajan harrastaa ( kusettaa ) liike ja sitten sää itte!!!
- Areva laatua!!!
vikoja riittää: pösöt on tarkoitettu autoharrastelijoille mekaanikoille: korjaa kolmisen päivää ja aja pari päivää sitten taas korjataan: ei uskoisi kuinka paljon voi autossa vikoja olla: osta pösö niin näet!!!
- 30v pösöllä
oun ajna 30 pösöillä n 1 miljoona km no promlem. on ollu
404 405 505 ja nyt 406.kaikki paljon ajettuka. - jj
30v pösöllä kirjoitti:
oun ajna 30 pösöillä n 1 miljoona km no promlem. on ollu
404 405 505 ja nyt 406.kaikki paljon ajettuka.60tkm välein, eivät ole enään Nadellan tekemiä laakereita, vaan joko Saksalaista tai Italialaista paskaa.
- ex307pommi
jj kirjoitti:
60tkm välein, eivät ole enään Nadellan tekemiä laakereita, vaan joko Saksalaista tai Italialaista paskaa.
tekemiä laakereita, se kokonaisuus on perin ranskalainen elikkä heikko!!!!, katsoisivat vaikka kuplavolkkarin vääntösauvoista mallia että miten ne tehdään kestäviksi, mutta jos katsoo vaikka 307:skan vararenkaan laskusysteemiä, oiva esimerkki miten yksinkertaisesta asiasta tehdään idioottimainen..vaijerit solmussa..ei voi kun nauraa
- Plogsih
ex307pommi kirjoitti:
tekemiä laakereita, se kokonaisuus on perin ranskalainen elikkä heikko!!!!, katsoisivat vaikka kuplavolkkarin vääntösauvoista mallia että miten ne tehdään kestäviksi, mutta jos katsoo vaikka 307:skan vararenkaan laskusysteemiä, oiva esimerkki miten yksinkertaisesta asiasta tehdään idioottimainen..vaijerit solmussa..ei voi kun nauraa
Minkäslainen 307 sulla on ollut? Aika ihme homma jos sen alta olet vääntösauvajouset löytänyt, mutta ilmeisen perehtynyt olet autosi tekniikkaan..
- X-Parts
206:n taka-akselin laakeroinnin ongelmat ovat tyyppivika. Laakereiden lisäksi akselista menee myös akseliputki.
Lisätietoa: http://www.x-parts.fi/Taka-akselistot.html - Petterinenonen
206 pösöön saa Paraisilta taka-akselin 500 euroon, eli 150 halvempi kuin tuo ylempi linkki!
http://www.leijonaosat.com/- 205gti 1.9
kannatta kysyä pösöforumilta, sieltä löytyy asiantuntemusta ja saattaspa löytyä joku joka tekee sulle akselin ja kunnnollisen, leijonaosista itsekin tilasin 205GTI malliin pari vuotta sitten: auto kesäkäytössä, talvet lämpimässä tuuletetussa tallissa, nyt aivan ruostunut koko akseli ja nitisee..vaikka nipat ja rasvattu joka vuosi: eli tekevät mahdollisemman halvalla: siitä yli missä aita matalin ja myydään kalliilla...ei voi suositella: käyppäs katsomassa paraisilla mika ryskäpaja....
- patarautaa
pökötti 206 2012 taka-akseli vaihtoon.kamala kolina montuissa.sisäpuolen raidetanko meni vaihtoon eka katsastuksessa.kaikenlaisia kotteroita on ollut mutta ekakerta joutu vaihtaa tollasen.
- mun206samavika
mitä maksoi????
- kokemustaon_
Meidän vm. 1999 ja 2000 Peugeot 206 autoissa on ollut juurikin taka-akselivikoja ja koiranluut ovat hajonneet, kuten myös iskunvaimentimet. Suosittelen automerkin vaihtamista, mutta en DS:ään enkä Shitikkaan.
- KerroRohkeasti
Mikähän mahtaisi olla tuossa mainitsemassasi 400 - 500 euron hintaluokassa se auto, jossa ei olisi ongelmia?
Laita nyt vaikka kolme esimerkkiä niin valitsen niistä mieluisan.
Kyllä taka akselin laakerointi yleensä pettää 150-200tkm kieppeillä. rasvausnipoilla varustettu remontoitu akseli pitäisi kestää auton loppuiän
- huoletontamenoa
eipä nää muiden murheet mua hetkauta vaikka pösöillä olen jo 70 luvulta asti ajellu,405:sta on ollu 4kpl, kaikilla yli350th ajettu, yhtään akseli/laakerivikaa ei ole tarvinu korjailla, hyvin menee ,mut menkööt vaikka lepikkoon... muutaman satkun laatupeli...joka eiainakaan ruostu.
- miksimiksimiksi
huoletontamenoa kirjoitti:
eipä nää muiden murheet mua hetkauta vaikka pösöillä olen jo 70 luvulta asti ajellu,405:sta on ollu 4kpl, kaikilla yli350th ajettu, yhtään akseli/laakerivikaa ei ole tarvinu korjailla, hyvin menee ,mut menkööt vaikka lepikkoon... muutaman satkun laatupeli...joka eiainakaan ruostu.
uusimmatkin 405 mallit on iältään jo päälle 20 vuotiaita
malli on jo niin vanha, että siitä puuttuu kaikki nykyisin olemassaolevat turva/mukavuusvarusteet
miksei sitä voisi ajaa vaikka 1978 mallin 120L skodalla, mutta kerran me täällä vaan eletään, että miksi sitä pitää kiduttaa itseään äärimmäisillä tavoilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu
Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)886240Haistoin ensin tuoksusi
Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu252584- 292106
- 631837
- 121631
Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?
Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais51428Kyllä poisto toimii
Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa141341- 91337
"Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..
"Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla71269- 141223