Daewooko auto?

Turo

Onko kukaan vielä niin seonnut, että olisi ostanut Nubiran? Vai veikö järki voiton, ja ostitte toisen merkin?

Luulisi eksoottisen merkin ruostuvan täällä suolatussa pohjolassa käsiin, siksi kierrän kaukaa.

18

2704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aki

"Luulisi eksoottisen merkin ruostuvan täällä suolatussa pohjolassa käsiin, siksi kierrän kaukaa."

Luulo ei ole tiedon väärti. Se, että sinä ostelet mutu-pohjalta mitä haluat, ei häiritse minua. Miksi sinua siis häiritsee, jos joku valitsee autokseen vaikkapa Nubiran? Häiritseekö sinua, että joku uskaltaa luottaa uuteen merkkiin, mutta sinulla itselläsi ei kantti riitä? Yksikään autolehti ei ole testeissään vielä Nubiraa huonoksi haukkunut, päin vastoin. Nubira on saanut kehuja hinta/laatu-suhteestaan.

• Mitnic

Minä näin hienon skodani ikkunasta tänään raevoon

• Daewooooooooooooooooooooooooo

Lopeta se liimanhaistaminen ja mene kouluun!

• Samu
        Daewooooooooooooooooooooooooo kirjoitti:

Lopeta se liimanhaistaminen ja mene kouluun!

Mitnic ei ole liimanhaistaja vaan pitkäaikainen ja kunnioitettu Skoda-palstan kirjoittaja.

• EuroCarsRulz

älkääkä riisikippoa!Miten tää voi kuuluu johonki autojen palstoille,vaikka kyseessä ei ole edes mikään auto??Koskee kaikkia riisikippoja,ei pelkästään daivuuta.Euroalueella tehdään AUTOJA,isolla A:lla,miksette ostais laadukasta,arvoonsa pitävää autoa vaan joku mopo jaappanilainen,rahasta taitaa olla puutetta,kun ei varaa parempaan,vai meneekö rahat siihen,että riisikiposta meinataan tuunaamalla tehdä auton näköinen,jollain ihme linnunlaudoilla,haloo???

• valto

Rahastahan se kiinni on!
        Jostain volkkarista tai skeidasta maksetaan DAEWOO:n verrattuna PALJON enemmän eikä ne ole sitäpaitsi yhtään sen parempia!!(ehkä jopa huonompia).Moposta puheen ollen...Daewoo kalos 1.4
        0-100 11,1s.Tuoppa rinnalle joku Polonen josta maksoit uutena alle 15t.(polosta on varmaan hyvä näkyvyys perävaloihin)

• hohhoijjaa
        valto kirjoitti:

Rahastahan se kiinni on!
        Jostain volkkarista tai skeidasta maksetaan DAEWOO:n verrattuna PALJON enemmän eikä ne ole sitäpaitsi yhtään sen parempia!!(ehkä jopa huonompia).Moposta puheen ollen...Daewoo kalos 1.4
        0-100 11,1s.Tuoppa rinnalle joku Polonen josta maksoit uutena alle 15t.(polosta on varmaan hyvä näkyvyys perävaloihin)

nokkiis?

• valto
        hohhoijjaa kirjoitti:

nokkiis?

ITSE!

• Samu
        valto kirjoitti:

ITSE!

Osta Skoda minä ja muut olemme Skodaan tyytyväisiä.

• joops
        valto kirjoitti:

Rahastahan se kiinni on!

1.4??! MOPO!

• Mitnic
        joops kirjoitti:

1.4??! MOPO!

on paras.

• hihih
        Mitnic kirjoitti:

on paras.

miltäköhän kohin?

• Samu
        hihih kirjoitti:

miltäköhän kohin?

epäilijä tai poistatan kirjoituksesi.

• hihih
        Samu kirjoitti:

epäilijä tai poistatan kirjoituksesi.

ko pelottaa?! skeidat sux,sakemannit rulz!

• Mitnic
        hihih kirjoitti:

ko pelottaa?! skeidat sux,sakemannit rulz!

Kuinka uskallat kirjoittaa arvostetun Skoda-palstan sefulle noin, häpeä.

• hihih
        Mitnic kirjoitti:

nyt rupes pelottaa.

• haha

vai pitäs ostaa laatu euromukamasauto.niitä pitää olla kaksin kappalein niin saa ajaa aina toisella kun toinen on huollossa.skoda,opel,audi,volkkari,mersu,bmw ja muut viritelmät,jotka muka on olevinaan laatueuroautoja,kuormittaa täälläpäin korjaamoja enempi mitä nämä "riisikipot" kolmessa vuodessa yhteensä.saab on ainoastaan riisikippojen kera yhtä toimintavarma.

• haha
        Mitnic kirjoitti:

tais mennä herne nenään ja syvälle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe