Onko tuttu?

Ensimmäinen kerta

Sain tällaisen sähköpostin osoitteesta [email protected]. Onko muille tullut? Mistähän on kyse?


Hei!
Yours sahkopostitse minulle auttanut on virasto, tuttavat. Olen paattanyt kirjoittaa sinulle.
Olet sita vastaan ????? En voi kirjoittaa sinulle, jos haluat sen. Lahetan teille valokuva.
Nimeni on Mary. I `m 29 vuotta vanha. Oma kasvu 175. Oma paino 54. Kirjautumistunnukseni horoskooppimerkki syopaa.
En ollut koskaan naimisissa myos minulla ei ole lapsia.
Etta sina olet kiinnostunut, voit kysya minulta. Ok
odottaa vastauksenne.
Yours Mary.

20

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lasseliemola

      Roskapostia, poistoon vaan.

      • yahoo-boy?

        Youtubessa on paljon videoita noista, esim. haulla russian scam, nigerian scam jne.


    • kertoi jo...

      Onnea, sut on korkattu!!!!

      Jos oli siis eka kerta niin mitä opit tästä..?

      DELAA kaikki tuollainen maili HETI!!

    • Spämmi Mämmi

      Minullekin tuli samankaltainen sähköpostiviesti, jonka lähettäjä oli [email protected]. Tämmöistä tekstiä löytyi viestin esikatselun kautta:

      ¤¤¤¤
      Hei!
      Olet sahkopostitse minulle auttanut on virasto, tuttavat. Olen paattanyt kirjoittaa sinulle.
      Olet sita vastaan ????? En voi kirjoittaa sinulle, jos haluat sen. Lahetan sinulle valokuvan.
      Nimeni on Anastasija. I `m 28 vuotta. Oma kasvu 172. Oma paino 52. Kirjautumistunnukseni Zodiac Oinas.
      En ollut koskaan naimisissa, myos minulla ei ole lapsia.
      Etta sina olet kiinnostunut, voit kysya minulta. Hyvin
      Odotan kirjeen ...
      Yours Anastasiya.

      ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

      Lisäksi sähköpostin liitteenä olisi ollut peräti jokin kuvakin, joka on nyt avaamattoman viestin kanssa roskapostien kaatopaikalla.

      Tuli vain mieleen, että onko itse viestin avaaminen jollakin tavalla vaarallista koneelle?
      Jos viestin avaa, niin lähettäjä voi käsittääkseni saada tiedon siitä itselleen ja lähettää lisää moskaa toimivaksi varmistuneeseen osoitteeseen.
      Mutta voiko tuo pelkkä viestin aukaiseminen tartuttaa koneelle jotain?

      • Alkup.

        Viesti oli melkein identtinen. Joku kuva oli minullekin tulleessa viestissä liitteenä. Minuakin kiinnostaisi tietää vastauksia edellisen kirjoittajan kysymyksiin...


      • skenfgk

        avasin tosin vasta nyt kun on harvemmin käytössä oleva sähköposti.


    • pikku-ööö

      minullekin tuli postia samasta osoitteesta, tosin en ole vielä avannut sitä enkä aiokkaan nyt kun kuulin asiasta. en tiedä, mistä ovat saaneet selville minun sähköpostiosoitteeni. olen kyllä käyttänyt yahoon hakukonetta.

      • anti-scammer 284

    • jkhhdjuol

      Mulle on tullu kans samasta osoitteesta postia, mutta en ole aukaissu sitä, kun en tuntenut osoitetta ja pelkäsin, että siinä on jonkinlainen virus (kuten varmasti onkin).

    • MinäIte.

      Minä kun laitoin tänne vatauksen, niin se oli poistettu.

      Ratkasin kuitenkin silleen, että jos roskapostiin tulee niitä roskapostia, niin sähköpostiohjelma poistaa ne heti ja automaattisesti lähettää lähettäjälle ilmoituksen suunnilleen näin, että "vastaanottajaa ei löydy". Mulle on sitten ihan sama mitä sinnen roskapostilaatikkoon tulee - ainakaan mun ei tarvitse kokoajan torjua ja poistella.

      • youtube-katsoja 294

        näillä on ohjelmia, joissa on mahd. iso joukko lähettäjänimiä ja kohteena iso joukko saajia, joita lisätään tietysti koko ajan. Itse katselin suomi24-sähköpostia, niin siitä en löytänyt mitään torjunta-ohjelmaa. Tosin lopetin keksityn sp.osoitteen tuon tietomurto-jutun jälkeen.
        http://www.youtube.com/watch?v=yTTkFsIdCuI&feature=related
        online dating scammers, jos joku kuulostaa liian hyvältä, niin ....


      • ongelmaan.
        youtube-katsoja 294 kirjoitti:

        näillä on ohjelmia, joissa on mahd. iso joukko lähettäjänimiä ja kohteena iso joukko saajia, joita lisätään tietysti koko ajan. Itse katselin suomi24-sähköpostia, niin siitä en löytänyt mitään torjunta-ohjelmaa. Tosin lopetin keksityn sp.osoitteen tuon tietomurto-jutun jälkeen.
        http://www.youtube.com/watch?v=yTTkFsIdCuI&feature=related
        online dating scammers, jos joku kuulostaa liian hyvältä, niin ....

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9037573


      • MinäIte.
        youtube-katsoja 294 kirjoitti:

        näillä on ohjelmia, joissa on mahd. iso joukko lähettäjänimiä ja kohteena iso joukko saajia, joita lisätään tietysti koko ajan. Itse katselin suomi24-sähköpostia, niin siitä en löytänyt mitään torjunta-ohjelmaa. Tosin lopetin keksityn sp.osoitteen tuon tietomurto-jutun jälkeen.
        http://www.youtube.com/watch?v=yTTkFsIdCuI&feature=related
        online dating scammers, jos joku kuulostaa liian hyvältä, niin ....

        Minä käytän Windows Liven sähköpostiohjelmaa ja siinä on mahdollisuus torjua kaikki roskapostit.

        Niin kuin aiemmin kerroin olen torjunut kaikki roskapostit, niin sen jälkeen ei ole tullut yhtään roskapostia.


    • HA HA HA!

      Tuo oli hyvä, "horoskooppimerkki syöpää"! Näkee, että on yritetty suomentaa Google translatella. Ohjelma kun ei ymmärrä, että horoskooppimerkki "cancer" tarkoittaa suomeksi sekä rapua että syöpää.

      • Pöljämies

        Yhä edelleen tulee samasta osoitteesta sähköpostia, laitoin tarinaa eteenpäin, katsotaan minkälainen kirje sieltä tulee, tällainen tuli jo:

        Miten on sinun paiva? Olen hyvin iloinen ja lue uudet kirje!Anteeksi. En ole ole ohjelmaa MSN. (Skype / Yahoo Messenger, Facebook)Tanaan erinomainen paiva ja olen taynna energiaa!Kirjeenvaihto te on hyvin mielenkiintoinen minulle ja ilo kirjoittaa uuden kirjeen sinulle!Haluan kertoa teille enemman itsestani ja elamastani!Olen hyvin iloinen henkilo ja olen jatkuvasti mielellani kaikki tapahtuu elamassani! Olen vilpittomasti luottaa, etta elama ei peli ja vain meista riippuu siita, mita on! )))) Olen jo puhui, etta olen sinkku ja avataan kaikille uusille!Olet jo nahnyt kuvani ja voivat esittaa vahan odotan .))))Oma kasvu 172 cm ja minun paino - 52 kg.Synnyin kaupungissa Velikie Luki Kesakuuta, 15. 1982.Kaikki lapsuuteni on ohi tassa kaupungissa. Nyt asun Novgorodin .. Olen yhden lapsen vanhempieni, siis ne hyvin paljon rakkautta minua .))))Vanhempani asuvat Velikie Luki nyt. Ne on jo hyvin vanha, mutta niiden elama on aina ollut nayte jaljitelma. Olen hyvin paljon rakkautta heita ja yritan kayda useammin. Vanhempani ovat tutkimus minua kaiken hyvan, etta pystyn vuonna elama! Olen hyvin kiitollinen siita, etta he ovat esittaneet minulle taman elaman !!!!!!Olen siirtynyt Novgorodin, kun ovat jattaneet koulun. Olen saanut koulutuksen kondiittori ja nyt olen toissa paivittaistavarakaupan sivuliike.Asun Novgorod, yli 10 vuotta. Minua pieni asunto, jossa asun. Varmasti suurin osa ajastani on omistettu tyolle, mutta kaytan vapaa-ajan mahdollisimman paljon hauskaa ja hyodyllista.Jotkut kertaa viikossa menen urheilua on hyva kuva ja terveys. Yleensa olen float ja kunto. Se on jo tullut hyva tapa ja tuo suuri ilo! Minua monia hyvia ystavia ja meilla usein tuhlata aikaa yhdessa. En halua istua kotona ainoa! Kotikaupungissani monta hyvaa paikka kavella, levata ja viihde. Mina ja kaverini menevat usein elokuvissa, teatterissa, kahvilassa, seurat tai yksinkertaisesti nautimme kavelee ulkona.Rakastan elokuva erittain paljon! Erityisesti rakastan komedioita ja animaatioita! Minulle oli hyvin muistetaan elokuva "Avatar"! Naytit tama elokuva? On funy animaatio samanlainen "Vakeva ikaan" tai "Madagaskar!"It `s hyvin funy!Haluan menna suksilla erittain paljon! Rakastan luonne erittain paljon! Oma suosikki elain on koira, mutta en voi mitenkaan uskalla panna sita !)))) Pidatko koirat?Minua erittain viihtyisa asunto, ja olen erittain mielellani valmistautua. Voin valmistaa melkein mista tahansa ruokia paaasiassa, etta joku on syonyt sen .)))) siis ystavani tulevat usein minulle kay!Kuten olen jo kertonut, tarkeinta minulle terveellisen elamantavan, siis en polta tupakkaa. Olen kuullut, etta monet ulkomaalaiset ajattelevat, etta venalaiset juoda paljon vodkaa! Varmasti se ei niin ikaan, mutta on osa totuutta. En juo vodkaa ja olen mieluummin hieman hyvaa viinia. Mutta vain silloin, kun yritys ja paahtoleipaa.)))Haluaisin oppia lisaa teita! On todella mielenkiintoista minulle!Varmasti odotan teidan uusia kuvia myos! Take Care Yours ystava Anastasija.


      • Pöljämies
        Pöljämies kirjoitti:

        Yhä edelleen tulee samasta osoitteesta sähköpostia, laitoin tarinaa eteenpäin, katsotaan minkälainen kirje sieltä tulee, tällainen tuli jo:

        Miten on sinun paiva? Olen hyvin iloinen ja lue uudet kirje!Anteeksi. En ole ole ohjelmaa MSN. (Skype / Yahoo Messenger, Facebook)Tanaan erinomainen paiva ja olen taynna energiaa!Kirjeenvaihto te on hyvin mielenkiintoinen minulle ja ilo kirjoittaa uuden kirjeen sinulle!Haluan kertoa teille enemman itsestani ja elamastani!Olen hyvin iloinen henkilo ja olen jatkuvasti mielellani kaikki tapahtuu elamassani! Olen vilpittomasti luottaa, etta elama ei peli ja vain meista riippuu siita, mita on! )))) Olen jo puhui, etta olen sinkku ja avataan kaikille uusille!Olet jo nahnyt kuvani ja voivat esittaa vahan odotan .))))Oma kasvu 172 cm ja minun paino - 52 kg.Synnyin kaupungissa Velikie Luki Kesakuuta, 15. 1982.Kaikki lapsuuteni on ohi tassa kaupungissa. Nyt asun Novgorodin .. Olen yhden lapsen vanhempieni, siis ne hyvin paljon rakkautta minua .))))Vanhempani asuvat Velikie Luki nyt. Ne on jo hyvin vanha, mutta niiden elama on aina ollut nayte jaljitelma. Olen hyvin paljon rakkautta heita ja yritan kayda useammin. Vanhempani ovat tutkimus minua kaiken hyvan, etta pystyn vuonna elama! Olen hyvin kiitollinen siita, etta he ovat esittaneet minulle taman elaman !!!!!!Olen siirtynyt Novgorodin, kun ovat jattaneet koulun. Olen saanut koulutuksen kondiittori ja nyt olen toissa paivittaistavarakaupan sivuliike.Asun Novgorod, yli 10 vuotta. Minua pieni asunto, jossa asun. Varmasti suurin osa ajastani on omistettu tyolle, mutta kaytan vapaa-ajan mahdollisimman paljon hauskaa ja hyodyllista.Jotkut kertaa viikossa menen urheilua on hyva kuva ja terveys. Yleensa olen float ja kunto. Se on jo tullut hyva tapa ja tuo suuri ilo! Minua monia hyvia ystavia ja meilla usein tuhlata aikaa yhdessa. En halua istua kotona ainoa! Kotikaupungissani monta hyvaa paikka kavella, levata ja viihde. Mina ja kaverini menevat usein elokuvissa, teatterissa, kahvilassa, seurat tai yksinkertaisesti nautimme kavelee ulkona.Rakastan elokuva erittain paljon! Erityisesti rakastan komedioita ja animaatioita! Minulle oli hyvin muistetaan elokuva "Avatar"! Naytit tama elokuva? On funy animaatio samanlainen "Vakeva ikaan" tai "Madagaskar!"It `s hyvin funy!Haluan menna suksilla erittain paljon! Rakastan luonne erittain paljon! Oma suosikki elain on koira, mutta en voi mitenkaan uskalla panna sita !)))) Pidatko koirat?Minua erittain viihtyisa asunto, ja olen erittain mielellani valmistautua. Voin valmistaa melkein mista tahansa ruokia paaasiassa, etta joku on syonyt sen .)))) siis ystavani tulevat usein minulle kay!Kuten olen jo kertonut, tarkeinta minulle terveellisen elamantavan, siis en polta tupakkaa. Olen kuullut, etta monet ulkomaalaiset ajattelevat, etta venalaiset juoda paljon vodkaa! Varmasti se ei niin ikaan, mutta on osa totuutta. En juo vodkaa ja olen mieluummin hieman hyvaa viinia. Mutta vain silloin, kun yritys ja paahtoleipaa.)))Haluaisin oppia lisaa teita! On todella mielenkiintoista minulle!Varmasti odotan teidan uusia kuvia myos! Take Care Yours ystava Anastasija.

        Lisää skeidaa, tarina jatkuu näin:

        Miten sina? Olen iloinen ja lue uudet kirje!

        Jokaisen uuden kirjeen opimme toisiamme enemman ja tama suuri ilo!

        Varmasti kirjeenvaihto ei korvaa meille henkilokohtaisesti, mutta jo nyt on tunne toisiamme ennen tapaamme kasvokkain !))))))))))))

        Anna anteeksi, en ole aina voida vastata nopeasti. Minulla ei ole Internet talosta.

        Kaytan Internet tyon, kun on vapaata aikaa.

        Tanaan erinomainen saa ja olen erittain toivottavaa lopettaa todennakoisemmin tyota ja menna kavelemaan!

        Miten on sinun paiva? Toivon, etta te hyvalla saalla liian?

        Olen hyvin iloinen ja aktiivinen nainen!

        Haluan ajatella elamaa ja haaveilla tulevaisuudesta. Jaljelle jaa aiemmin ole niin tarkeaa,

        koska jo aikaisemmin koskaan palaa. Olen tottunut itse vain positiivisia muistelmat.

        Olen todella unelma kovasti ja haluan, etta elamani on ollut taynna kauniit varit, ilo ja onni.

        Ihmiset elaa vain kerran ja vain hanelle, riippuu siita, miten he viettavat aikaa ja mita jaa sen jalkeen itsensa. Valitettavasti monet ihmiset unohtaa sen.

        Olen hyvin paljon rakkautta Novgorod, mutta olen vasynyt kiireessa suurkaupungin enemman ja enemman. Jos tottua tahan kaoottinen virta paivaa, on mahdollista ei

        varoitusajalla elama vain kulkee. Mutta jos lopettaa ja paremmin nahda kaikki, joka ymparoi meita, me on yllattynyt niin paljon edes huomaa .))))))))))))))

        Lapsuuteni on suorittanut kaupungin Velikie Luki yhdessa vanhempieni kanssa. Vanhempani ovat talon ja kaunis puutarha.

        He ovat luoneet taman puutarhan yhdessa, kun olin pieni lapsi. Tama yllattavan ja kaunis paikka! Kun puutarha on paljon puita ja kukkia.

        Kaikkein eniten pidan valkoisia ruusuja! Venaja todella hyvin iso ja kaunis maa! Olen aina haaveillut matkustaa, mutta valitettavasti ei ollut paljon aikaa tahan tarkoitukseen.

        Talla kertaa haluaisin viettaa lomaa omassa maassa! On epatodennakoista matkustaa minulle! Toivon, etta meista tulee hyvia ystavia ja sinun tulee osoittaa minulle kaikki kauneimmat ja mielenkiintoisimmat nahtavyydet.

        Olen hyvin paljon rakkautta meresta, hiekasta ja huutoa lokki! Suurin unelmani on nahda merelle! En ole koskaan nahnyt sita!

        Joskus unessa mina edustan, niin lahden lumivalkoinen ranta ja aallot kattaa minun parafiinioljya. Luultavasti siksi my vari sininen. Mika vari Rakastatko enemman?

        Haluatko kuunnella musiikkia? Tama suuri ilo!

        Tyolle olen jatkuvasti kuunnella radiota. Rakastan musiikkia eri suuntiin! Mutta suosikkeihin Duran Duran, Sting ja Bryan Adams!

        Kuten olen jo kertonut, nyt olen sinkku. Olin suhteet ennen, mutta ei koskaan ollut naimisissa. On surullista historiaa. Viimeinen suhteet ovat paattyneet jo vuosia sitten. Valitettavasti elamassa kaikki vaihtelee ja emme aina voi muuttaa sita.

        Mutta nyt se on ohi ja olen kanssa avoin kattaa uusiin paiva!

        Olen vilpittomasti luottaa, etta minun onni eteenpain ja aion loytaa mies, joka kunnioittaa ja rakastaa minua. Minusta tuntuu, etta jokaiselle naiselle tarkeinta aina varmistettava mies, etta tama henkilo ei koskaan pettaa sinua!

        Valitettavasti Venajan taloudellinen tilanne ei ole niin hyva. Olen monta vuotta ajatella elaman toisessa maassa. Etsin vain vakavista suhteista ja uskon, etta aion loytaa hyva mies! Nyt olen kaikkea halua tuhlata aikaa minun loma ja matka oman maan lepoon.

        Tarkeinta minulle valisissa suhteissa mies ja nainen - luottamus, ymmarrysta, kunnioitusta ja tukea toisiaan. Haluan etta mieheni oli minulle paras ystava ja olen varma hanelle aina.

        Jokainen nainen haluaa olla mies ainutlaatuinen ja suosikki. Mita suhteissa tarkeinta sinulle?

        Olen erittain halua kuulla teidan ajatuksia !))))))

        Olen kanssa karsimattomyys on odotettava uuden kirjeen ja varmasti uusia kuvia!

        blaa.blaa.blaa jne...................................


      • jep jep
        Pöljämies kirjoitti:

        Lisää skeidaa, tarina jatkuu näin:

        Miten sina? Olen iloinen ja lue uudet kirje!

        Jokaisen uuden kirjeen opimme toisiamme enemman ja tama suuri ilo!

        Varmasti kirjeenvaihto ei korvaa meille henkilokohtaisesti, mutta jo nyt on tunne toisiamme ennen tapaamme kasvokkain !))))))))))))

        Anna anteeksi, en ole aina voida vastata nopeasti. Minulla ei ole Internet talosta.

        Kaytan Internet tyon, kun on vapaata aikaa.

        Tanaan erinomainen saa ja olen erittain toivottavaa lopettaa todennakoisemmin tyota ja menna kavelemaan!

        Miten on sinun paiva? Toivon, etta te hyvalla saalla liian?

        Olen hyvin iloinen ja aktiivinen nainen!

        Haluan ajatella elamaa ja haaveilla tulevaisuudesta. Jaljelle jaa aiemmin ole niin tarkeaa,

        koska jo aikaisemmin koskaan palaa. Olen tottunut itse vain positiivisia muistelmat.

        Olen todella unelma kovasti ja haluan, etta elamani on ollut taynna kauniit varit, ilo ja onni.

        Ihmiset elaa vain kerran ja vain hanelle, riippuu siita, miten he viettavat aikaa ja mita jaa sen jalkeen itsensa. Valitettavasti monet ihmiset unohtaa sen.

        Olen hyvin paljon rakkautta Novgorod, mutta olen vasynyt kiireessa suurkaupungin enemman ja enemman. Jos tottua tahan kaoottinen virta paivaa, on mahdollista ei

        varoitusajalla elama vain kulkee. Mutta jos lopettaa ja paremmin nahda kaikki, joka ymparoi meita, me on yllattynyt niin paljon edes huomaa .))))))))))))))

        Lapsuuteni on suorittanut kaupungin Velikie Luki yhdessa vanhempieni kanssa. Vanhempani ovat talon ja kaunis puutarha.

        He ovat luoneet taman puutarhan yhdessa, kun olin pieni lapsi. Tama yllattavan ja kaunis paikka! Kun puutarha on paljon puita ja kukkia.

        Kaikkein eniten pidan valkoisia ruusuja! Venaja todella hyvin iso ja kaunis maa! Olen aina haaveillut matkustaa, mutta valitettavasti ei ollut paljon aikaa tahan tarkoitukseen.

        Talla kertaa haluaisin viettaa lomaa omassa maassa! On epatodennakoista matkustaa minulle! Toivon, etta meista tulee hyvia ystavia ja sinun tulee osoittaa minulle kaikki kauneimmat ja mielenkiintoisimmat nahtavyydet.

        Olen hyvin paljon rakkautta meresta, hiekasta ja huutoa lokki! Suurin unelmani on nahda merelle! En ole koskaan nahnyt sita!

        Joskus unessa mina edustan, niin lahden lumivalkoinen ranta ja aallot kattaa minun parafiinioljya. Luultavasti siksi my vari sininen. Mika vari Rakastatko enemman?

        Haluatko kuunnella musiikkia? Tama suuri ilo!

        Tyolle olen jatkuvasti kuunnella radiota. Rakastan musiikkia eri suuntiin! Mutta suosikkeihin Duran Duran, Sting ja Bryan Adams!

        Kuten olen jo kertonut, nyt olen sinkku. Olin suhteet ennen, mutta ei koskaan ollut naimisissa. On surullista historiaa. Viimeinen suhteet ovat paattyneet jo vuosia sitten. Valitettavasti elamassa kaikki vaihtelee ja emme aina voi muuttaa sita.

        Mutta nyt se on ohi ja olen kanssa avoin kattaa uusiin paiva!

        Olen vilpittomasti luottaa, etta minun onni eteenpain ja aion loytaa mies, joka kunnioittaa ja rakastaa minua. Minusta tuntuu, etta jokaiselle naiselle tarkeinta aina varmistettava mies, etta tama henkilo ei koskaan pettaa sinua!

        Valitettavasti Venajan taloudellinen tilanne ei ole niin hyva. Olen monta vuotta ajatella elaman toisessa maassa. Etsin vain vakavista suhteista ja uskon, etta aion loytaa hyva mies! Nyt olen kaikkea halua tuhlata aikaa minun loma ja matka oman maan lepoon.

        Tarkeinta minulle valisissa suhteissa mies ja nainen - luottamus, ymmarrysta, kunnioitusta ja tukea toisiaan. Haluan etta mieheni oli minulle paras ystava ja olen varma hanelle aina.

        Jokainen nainen haluaa olla mies ainutlaatuinen ja suosikki. Mita suhteissa tarkeinta sinulle?

        Olen erittain halua kuulla teidan ajatuksia !))))))

        Olen kanssa karsimattomyys on odotettava uuden kirjeen ja varmasti uusia kuvia!

        blaa.blaa.blaa jne...................................

        Näytää venäläiset kusettaa meitä suomalais kun mullekin tuli aivan saman laisia viestiä.sähköposti osoite oli vai [email protected]


    • Vedätäntakaisin

      Hei minun ystava xxxx. kiitos vastauksesta. Kuinka voit? Sinun nimesi xxxxx??? Olemme hyvin kaukana toisistaan, mutta toivon, etta se ei esta vuoropuhelua.
      Etsin vakavaa suhdetta. Meidan on ymmarrettava se yhdessa sen jalkeen, kun kirjeenvaihtoa. Haluan kertoa sinulle itsestani. Toivon, etta voitte kuvitella minun elamani ja luonnetta.

      Asun Russia (Venaja)! Olen 40 vuotta vanha. Oma syntymapaiva 10 elokuuta. Minulla on vihrea silmat ja musta hiukset, Olen brunette :) Voit nahda sen kuvani. Lahetin teille tanaan. Oma kasvu on 168 cm, oma paino 59 kg.

      Luultavasti sinulla on kysymys: miksi tama kauneus ei naimisiin Venajalla :) Tosin en voi menna naimisiin Venajalla, mutta venalaiset miehet ovat erittain ajattelematon.

      Minulla oli aikaisemmin poikaystava ja vakavia keskinaisia suhteitaan, mutta se on aina paattyi huonosti. Ensimmainen poikaystavani ei halua lapsia. Han puhui - lapset liian suuri lasti. Toinen poikaystava "rakasti" alkoholin (vodka 1 litra Standard). Sanoin hanelle: Valitse, mina tai pullo. Han kertoi, etta vapaus hanelle ennen kaikkea. Olen pettynyt Venajan miehet.

      Nyt olen paattanyt loytaa miehia muusta maasta. Ja olen pettynyt miehia nuorempia. Haluan aloittaa keskinaisen suhteita miehen vanhimmat ian. toivoisin, etta te tiesitte, ikaan katsomatta ei pelota pois minua. Olen erityisesti etsia ihmisen vanhinta ika ja siksi olen kirjoittanut teille. Toivottavasti ette vastusta vastaa nainen nuorena. Isani sotilas ja nain ollen meidan perhe matkusti ympari Venajaa paljon.

      Asun minun aiti ja isi 10 km Kazan on Suburb. Tietoja minun vanhemmat kerron seuraavalla kerralla enemman. Haluan etsia, miten elamassa. Joka paiva menen keskustaan Kazan tyota. En loytanyt tyota reunalle kaupunki. vain keskustassa Kazan, on helpompi menna paivittain keskustaan Kazan tyota, kaytan bussikuljetus.

      Tyoskentelen tavallinen myyja kaikki korjaukseen asunnot, mutta minun tehtavani :)
      Se monimutkaisia ja vastuullista tyota, mutta mina en pelkaa vastuuta. :)

      Kirjoitan teille Internet-kahvilassa. Voin kirjoittaa sinulle joka paiva.
      Toivon, etta kirje ei pelota pois sinua.
      Haluan, mita tiesi minun luonne ja minun elamankaari.
      Nyt minulla on joitakin kysymyksia teille.
      Kerro minulle elamastasi.
      Kerro minulle about your city.
      On erittain mielenkiintoista minulle.
      Sinulla lapsia?
      Jos sinulla on lapsia, etta se ei ole ongelma minulle.
      Olen hyvin paljon rakkautta lapsille, ja toivon saavani lapsia joskus.
      Olet ollut naimisissa? Mita sina viela haluat tietaa minusta?
      Toivon, etta saat vastauksen nopeasti :)

      Terveisin Anastasiya

      • roskapostiviesti:

        " Wed, 17 Nov 2010 00:21:38 0100
        Lähettäjä: JOHN COOPER

        Vastaanottaja: [email protected]

        Vastausosoite: [email protected]

        Otsikko: Odotan vastausta
        Hei,

        Olen lähettänyt sinulle sähköpostia aiemmin, mutta et vastannut. Minun ensimmäinen email sanoin minun myöhään asiakas joiden sukulaisia en saa yhteyttä. Minun on pakko tehdä näin, koska en halua pankki ajaa minun asiakkaan varoja pankin treasury kuin noutamatta jäänyt perintönä.

        Tämä posti on kirjoitettu ja tarkoitettu pyytää teiltä apua voidaan esittää Next of Kin edesmenneelle Client koska olet ulkomaalainen ja vain ulkomaalainen voi asettaa vaatimuksia tämän perintö. Hallintoneuvosto Pankin ottanut yhteyttä tässä asiassa, ja olen vielä antaa Next of Kin antaa väittää rahastolle (5m kiloa). Alle selkeä ja oikeutettu sopimuksen teidän kanssanne, minä teiltä suostumus tulee esittää lähiomaisille niin että olen myöhässä Asiakkaiden rahasto ei Haltuun Pankin ja työnnetään pankin treasury kuin noutamatta jäänyt laskuja.

        Yksinkertaisuuden vuoksi avoimuutta tässä asiassa, olet vapaa tekemään välittömästi yhteyttä varten lisäselvityksiä ja asiasta. Minä tarvitsen sinua myös Vahvistamme

        1.Full NIMET

        2.AGE

        3.OCCUPATION

        4.SEX

        5.RESIDENTIAL OSOITE ja

        6.CONTACT puhelinnumero varmistua siitä, että olen tekemisissä kanssa oikealle henkilölle.

        Kiitos oikein paljon odotettua hyväksymistä, kun odotamme teidän nopeaa vastausta tämän asian kiireellisyys vaatii.

        Kunnioittavasti.


        -

        John Cooper.

        Lontoo (Yhdistynyt kuningaskunta)."

        Minua huvitti suuresti viestin kömpelö suomi. Nyt huijarit hallitsevat näköjään jo käännösohjelmaakin... Muistaakseni suuri osa näistä nigerialaiskirjeet on kirjoitettu englanniksi, ja tuon kielen kömpelyyttä en pysty kommentoimaan, tankeroinhan itse ns. lontooksi.
        Ilmeisesti riittävän moni menee lankaan, jotta huijaus kannattaa.


    • Reijox

      ja lisää tulee ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe