Onks mitään uutta

demoniiih

60

279

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmällään,,,,

      Miks noi juutuubit ei tahdo toimia ,,,,,,,,,,,

      • demoniiih

        haluaa, ettei kaikki ole liian yksinkertaista...;o)...


      • Vaikkapa.Puska
        demoniiih kirjoitti:

        haluaa, ettei kaikki ole liian yksinkertaista...;o)...

        uusimiset eli poistattelijat myllänneet palstaa peräsuoli pitkällä. Siis siinä mielessä ei uutta. Mutta muutenhan täälä tapahtuu koko aika.


      • demoniiih
        Vaikkapa.Puska kirjoitti:

        uusimiset eli poistattelijat myllänneet palstaa peräsuoli pitkällä. Siis siinä mielessä ei uutta. Mutta muutenhan täälä tapahtuu koko aika.

        hirvittää tämän palstan hektisyys...:o/...


    • äkkiseltään vilkasoo nii samoissa ollaan........


      ja almaki kone tökkii.. pitää vissiin tökkästä takas... pärkkele....

      • demoniiih

        teletappimeininkiä...UUDESTAAN...;o)...

        Alama..Tökkäse hellästi...:o)....


      • demoniiih kirjoitti:

        teletappimeininkiä...UUDESTAAN...;o)...

        Alama..Tökkäse hellästi...:o)....

        en ole helläkätinen vaan erittäin kovakourainen... potkasin mokomaa konetta......gklhmtrdihklgfdnmglhn,g... (kiroilua)


      • demoniiih
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        en ole helläkätinen vaan erittäin kovakourainen... potkasin mokomaa konetta......gklhmtrdihklgfdnmglhn,g... (kiroilua)

        minua...Tiedä vaikkast tosta näytöstä ilmestyis Alman mono kohta esiin...:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        minua...Tiedä vaikkast tosta näytöstä ilmestyis Alman mono kohta esiin...:o/...

        mä vaan vähä ravistelin.....:DDDDD


      • demoniiih
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        mä vaan vähä ravistelin.....:DDDDD

        ilmoitat kaikille suuren ilon..tai jotain...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        ilmoitat kaikille suuren ilon..tai jotain...;o)...

        ilmoittelee jos tapahtuis jotai mullistavaa...:DDD mutta nyt on vähä tapahtumat vähissä....:DDD


      • demoniiih
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        ilmoittelee jos tapahtuis jotai mullistavaa...:DDD mutta nyt on vähä tapahtumat vähissä....:DDD

        on tulossa vappu ja kaikki..Eihän sitä koskssn tiedä mikä lymyää nurkan takana...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        on tulossa vappu ja kaikki..Eihän sitä koskssn tiedä mikä lymyää nurkan takana...;o)...

        on niin pelottava juhla.....mäyyyy........


        alma onki tän vapun sulkeutuneena kellariin....:DDDDD turvallisesti nääs.....


      • demoniiih
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        on niin pelottava juhla.....mäyyyy........


        alma onki tän vapun sulkeutuneena kellariin....:DDDDD turvallisesti nääs.....

        tyäläisen juhlaa..tai ainakin ennen oli...Siks mä teen koko vapun yötyötä...Mut en mä tolpalla kuitenkaan...;o)...


    • sola"

      ..hurmostaKIN..vautsi ku en huomannukkaa tän kaiken ihquuuuuuden keskellä... ;)

      Juuh ja kiitos kysymästä uutta kuuluu..tai ainaskin kohta. Pakottivat mut hiusmalliks..en kyllä oo ihan varma vielä, että teenkö oharit..kun oikeestaan tää mun tukka on ihan kiva näinkin.. ;))

      • demoniiih

        Mä olin varmaan karsee malli, ko en antanu tehdä päälleni mitään shokeeraavaa...;o)...

        Juuh..Lahti on tätänykyä IN...vai oliks se toi Mäntsälä..Jos oli niin siks vaan, kun mun täti asuu siel...;o)...


      • Vaikkapa.Puska
        demoniiih kirjoitti:

        Mä olin varmaan karsee malli, ko en antanu tehdä päälleni mitään shokeeraavaa...;o)...

        Juuh..Lahti on tätänykyä IN...vai oliks se toi Mäntsälä..Jos oli niin siks vaan, kun mun täti asuu siel...;o)...

        tosi In. Lahtikin maininnoissa. Ettei ollut jotain elokuvaakin esillä? jos muistelen :D. Nyt ei reesp vaan nou reeps ja hissukseen ;( pieni nurinkäännetty hymy.


      • demoniiih
        Vaikkapa.Puska kirjoitti:

        tosi In. Lahtikin maininnoissa. Ettei ollut jotain elokuvaakin esillä? jos muistelen :D. Nyt ei reesp vaan nou reeps ja hissukseen ;( pieni nurinkäännetty hymy.

        Mäntsälän..ja sen huoltoaseman..Olen ollut siellä tankkaamassa..biiliä sekä ittiäni...Hups...mut en eilen..;o)....


    • Cassis-Alma

      uutta taistelurintamalla,,, viestit katoo samoin kuin eilenki,,, jollakin on kivaa ;o),,,

      Niin, kivaa tiistaista iltaa ;o),,,

      • demoniiih

        kyse on kimppakivasta....;o)...

        Huoh..ei mitään uutta itärintamalta...Mä niin olen syrän kylymänä uottanu viestiä..;o)...Uijuih..pukkas päälle mustan hyymorin...:o/...


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        kyse on kimppakivasta....;o)...

        Huoh..ei mitään uutta itärintamalta...Mä niin olen syrän kylymänä uottanu viestiä..;o)...Uijuih..pukkas päälle mustan hyymorin...:o/...

        viestiä joltainko? eiks joku muista sua,,, paha,,, laita torut menemään,,, ;-D,,, huomaut et miks puhelin ei soi, siihen vastata en voi ;o),,,


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        viestiä joltainko? eiks joku muista sua,,, paha,,, laita torut menemään,,, ;-D,,, huomaut et miks puhelin ei soi, siihen vastata en voi ;o),,,

        Ei, kun sota-aikoina naiset odotti sydän kylmänä viimeistä viestiä rintamalta...Sitä mä vain..;o)....Tajunnan virtaa..huanoa sellasta...;o)...


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        Ei, kun sota-aikoina naiset odotti sydän kylmänä viimeistä viestiä rintamalta...Sitä mä vain..;o)....Tajunnan virtaa..huanoa sellasta...;o)...

        enneuneni ei aina tiedä hyvää,,, ne on karseita,,, siis semmosia et herään siihen kun istun sängyn reunalla ja huudan,,, huudan ja pelkään,,, Ja ikävä kyllä,,, no olkoon,,,


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        enneuneni ei aina tiedä hyvää,,, ne on karseita,,, siis semmosia et herään siihen kun istun sängyn reunalla ja huudan,,, huudan ja pelkään,,, Ja ikävä kyllä,,, no olkoon,,,

        enempää..Tunnistan tuon...keles..:o/...


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        enempää..Tunnistan tuon...keles..:o/...

        sen huomaa,,, tuntuu pahalta,,, niin pahalta ettei ole sanoja enää,,, pakko olla hiljaa, kun sanoja ei tule,,, on vain tunne siitä että taasko,,,


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        sen huomaa,,, tuntuu pahalta,,, niin pahalta ettei ole sanoja enää,,, pakko olla hiljaa, kun sanoja ei tule,,, on vain tunne siitä että taasko,,,

        Haluaa vain unohtaa unen..:o/...


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        Haluaa vain unohtaa unen..:o/...

        mä unohdan... tai sitte en,,, aina siihen asti kun se on siinä,,, aina vaan pelottaa et kuka,,, yleensä joku visio siite kuka on,,,

        Höh, pitää lopettaa tämmönen,,, alkavat vielä pelkäämään,,, suotta,,,


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        mä unohdan... tai sitte en,,, aina siihen asti kun se on siinä,,, aina vaan pelottaa et kuka,,, yleensä joku visio siite kuka on,,,

        Höh, pitää lopettaa tämmönen,,, alkavat vielä pelkäämään,,, suotta,,,

        pitävät, mut se on jotain muuta..Osa meidän herkkyyttä, kykyä aistia asioita..eritavalla...Sen kanssa oppii elämään..pakkohan se on oppia...;o)...


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        pitävät, mut se on jotain muuta..Osa meidän herkkyyttä, kykyä aistia asioita..eritavalla...Sen kanssa oppii elämään..pakkohan se on oppia...;o)...

        sen kans oppii elämään, ja kun ei kerro kaikkea,,, pelotti sillon kun sen huomasin,,, joskus kakruna,,, mut ei enää,,, kun tietoisuus on kasvanut, ja todelliuus on sen näyttäny,,, No ollaan vaan omine tietoinemme,,, josku vaikeeta, haluttas kertoa, mutta kun ei voi/uskalla,,,


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        sen kans oppii elämään, ja kun ei kerro kaikkea,,, pelotti sillon kun sen huomasin,,, joskus kakruna,,, mut ei enää,,, kun tietoisuus on kasvanut, ja todelliuus on sen näyttäny,,, No ollaan vaan omine tietoinemme,,, josku vaikeeta, haluttas kertoa, mutta kun ei voi/uskalla,,,

        tietoisuus, ettei ole yksin.."ominaisuutensa " kanssa :o)...


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        tietoisuus, ettei ole yksin.."ominaisuutensa " kanssa :o)...

        on kun tietää, ja pitää olla hiljaa,,, ei voi/uskalla/tai pelottaa itseäkin kertoa jollekkin,,, Kait tää periytyvää, mun äidinäiti "tiesi" kans,,,


      • Cassis-Alma
        Cassis-Alma kirjoitti:

        on kun tietää, ja pitää olla hiljaa,,, ei voi/uskalla/tai pelottaa itseäkin kertoa jollekkin,,, Kait tää periytyvää, mun äidinäiti "tiesi" kans,,,

        ja kauniita unosia,,, silmissä hiekkaa,,, oiskoon nukkusmasa nakkonu ;o),,,


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        ja kauniita unosia,,, silmissä hiekkaa,,, oiskoon nukkusmasa nakkonu ;o),,,

        Mäolen saanut tuon äitini kautta..myöskin..Jännä..siskollani ei ole ollengan tuota..taitoa;o)...


        Hyvää yötä Sinulle..Kai se "masa" kohta minullakin käy...;o)...


    • pig-brother

      on on , mulla oli alushuosujen vaihtopäivät ja kävin
      itsetekemässä saunassa ja uimassa ja snorklaamassa:)

      • demoniiih

        Hää on nyt sit niin puhtoinen..Lähes tuare...;o)...


      • pig-brother
        demoniiih kirjoitti:

        Hää on nyt sit niin puhtoinen..Lähes tuare...;o)...

        kyl mää pesin itteni vielä saunassa uudestaan kun
        kalat on paskonut siihen lampeeen !
        samalla vedellä kyllä mutta saunassa se on mukamas puhtaampaa :)


      • demoniiih
        pig-brother kirjoitti:

        kyl mää pesin itteni vielä saunassa uudestaan kun
        kalat on paskonut siihen lampeeen !
        samalla vedellä kyllä mutta saunassa se on mukamas puhtaampaa :)

        myöskin pissanneet veteen..ja jopa laatanneet..Siks mä en ui...en..;o)...


      • pig-brother
        demoniiih kirjoitti:

        myöskin pissanneet veteen..ja jopa laatanneet..Siks mä en ui...en..;o)...

        joo ne an laatannu sinne muttta vasta sen jälkeen
        kun mä kävin siellä.

        ....niiiih tarkoititko että kalat laattaa jos käyt pulahtamassa ?
        ei kai :)


      • demoniiih
        pig-brother kirjoitti:

        joo ne an laatannu sinne muttta vasta sen jälkeen
        kun mä kävin siellä.

        ....niiiih tarkoititko että kalat laattaa jos käyt pulahtamassa ?
        ei kai :)

        Ei kalat tee kaloille kiusaaa..;o)...

        Kalat laattaa, kun ne joutuu juamaan saastevettä..sinileväistä..ja muutakin..moskaa..;o)...


      • pig-brother
        demoniiih kirjoitti:

        Ei kalat tee kaloille kiusaaa..;o)...

        Kalat laattaa, kun ne joutuu juamaan saastevettä..sinileväistä..ja muutakin..moskaa..;o)...

        minun lammessa onkin lähdevettä. sitä vois
        juoda mutta kun kasvatan siellä kaloja.
        mutta mä meen tuonne taustalle kun juorukin
        on nopeempi kun mun netti täällä maaseudun rauhassa.
        olisimpa hämeessä kun eiks kaikki oo vähän hitaalla siellä...
        tai siis ei ...siis...
        no onneks sä et oo hämeestä :)


      • demoniiih
        pig-brother kirjoitti:

        minun lammessa onkin lähdevettä. sitä vois
        juoda mutta kun kasvatan siellä kaloja.
        mutta mä meen tuonne taustalle kun juorukin
        on nopeempi kun mun netti täällä maaseudun rauhassa.
        olisimpa hämeessä kun eiks kaikki oo vähän hitaalla siellä...
        tai siis ei ...siis...
        no onneks sä et oo hämeestä :)

        Sukkelan vikkelä savokarjalainen...;o)...

        Hauskaa taustallaoloa Sinulle..Joskus taas vuorovaikutellaan, kun sille päälle satutaan...;o)...


      • demoniiih

        rajana Teillä nyt...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        rajana Teillä nyt...;o)...

        täs juuri, eli tuossa katon yläpuolella roikkuvien pilvien kera.;D

        Sitä katsellaan sitten taivasalla kaikennäköistä tarjontaa.
        Onhan siellä tuolla taivaalla noita kanavia pilvin pimein, jos ei pilvet peitä taivasta.;)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        täs juuri, eli tuossa katon yläpuolella roikkuvien pilvien kera.;D

        Sitä katsellaan sitten taivasalla kaikennäköistä tarjontaa.
        Onhan siellä tuolla taivaalla noita kanavia pilvin pimein, jos ei pilvet peitä taivasta.;)

        muuta, kuin taivaalle qurggimaan..niitä kanavia...:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        muuta, kuin taivaalle qurggimaan..niitä kanavia...:o/...

        Niskat jumissa nytkin tollotan kohti taivasta, joskos sieltä jotain hyvää olisi tarjolla.:DDD


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Niskat jumissa nytkin tollotan kohti taivasta, joskos sieltä jotain hyvää olisi tarjolla.:DDD

        jäisit koukkuun johonkin ihme sarjaan..tai kahteen..kolmeenkin..Kyllä sitten tulis palstan poijille ikävä..:o/...


      • demoniiih

        entinen rauha ja samat kujeet täälläkin...Taidan vaihtaa vapuksi sentään uuden naamarin...;o)...

        Juuh..tuubitukset löytyy kyl..kun hitusen vaivaa näkee :o)...


    • täällä ollaan. Vai onkoha toi ketsuppia? Nakit silmillä ja muussi sylissä.

      • demoniiih

        Sopii kuitenkin kuvaan....Sä olet maastoutunut hyvin huuhaahengen mukaisesti..Just tuosta tunnistaa tosi huuharin..Hualellinen paneutuminen päivän...ööh..viikon..siis koko vuaden aiheeseen...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Sopii kuitenkin kuvaan....Sä olet maastoutunut hyvin huuhaahengen mukaisesti..Just tuosta tunnistaa tosi huuharin..Hualellinen paneutuminen päivän...ööh..viikon..siis koko vuaden aiheeseen...;o)...

        olin pari päivää piilossa Mäntsälän Shellin jätepöntössä.......


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        olin pari päivää piilossa Mäntsälän Shellin jätepöntössä.......

        tuon vaikuttamisen taidon..Ksa..mä olen vallan otettu Sun antaumuksellsiesta..heittäytymisestä tähän jaloon ja tosi pyhään huuhailuun..;o)...Sä teetb tästä taidetta...autenttista..ja ties mitä..;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        tuon vaikuttamisen taidon..Ksa..mä olen vallan otettu Sun antaumuksellsiesta..heittäytymisestä tähän jaloon ja tosi pyhään huuhailuun..;o)...Sä teetb tästä taidetta...autenttista..ja ties mitä..;o)...

        riivaaja vallannut sormensa ja pistää kirjoittamaan höperöhköjä. (Höperöhköä ei sovi sotkea hype-röhköön, joita näkee ensi viikonloppuna teekkarilakki ja vappunenä päässä)


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        riivaaja vallannut sormensa ja pistää kirjoittamaan höperöhköjä. (Höperöhköä ei sovi sotkea hype-röhköön, joita näkee ensi viikonloppuna teekkarilakki ja vappunenä päässä)

        Sekin sopii huulle tooosi hyvin..Kas, kun et ole ainoa, jolle käy niin..Jonkun riivaajainen oli laittanut tänään kirjoittamaan huulle, et Demoniiilla ja Kotkalla olisi jonkin sortin kuuma suhde...;o)...Eihän se ole ollankaan totuus..Minullahhan on teihin ihan kaikkiin huuhaan miekkosiin tosi tulinen suhde..Tulisin kai tuohon Puska Paskaan...luulisin...;o)...


    • Mitäs täällä uutta voisi olla;) Muuta kuin jotain uutta.....

      • x vieras

        Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

        Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

        Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan


      • x vieras kirjoitti:

        Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

        Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

        Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

        Anne minä en pidä kummitus jutuista:( Pelkään niin et vapisen kintaat märkinä!!


      • x vieras
        x vieras kirjoitti:

        Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

        Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

        Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

        Leikkausarpi alkaa parantua jo ihan mukavasti.


    • http://www.youtube.c

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe