Kamalaa aikaa tää kevät. Mulla ei siitepölyt aiheuta mitään rajua räkäisyyttää ja aivastelua, vaan vaikean limakalvoturvotuksen nenän onteloihin. (Tai on mulla sellaista kirkasta lirua vuotoa hieman nenässä, mutta ei juurikaan niistää tarvi. Silmät on myös aamuisin sen tuntuiset kuin niissä olis sahajauhoa.) Huhtikuun lopussa alkaa kamala otsapäänsärky, joka säteilee nenän varteen. KAmala paineen tunne koko ajan otsalohkolla. Silmien liikuttaminen sattuu, huimaa ja olo on sumuinen, eikä ajatus kulje normaalisti. Aamulla aina nenä tukkeessä. Tää särky ja painen tunne on niiiiiin rasittavaa, eikä siihen tunnu mikään auttavan. Allergialääkkeitä on kokeiltu, samoin nenäsumutteita. Särkylääkkeitäkin on pakko syödä, ne auttaa hieman, niin että jotenkin pystyn olemaan ja elämään tämän säryn kanssa.
Mulle on lääkäri sanonut tutkimuksissa että mulla on kapeat käytävät tuolla nenässä, ja se altistaa tällaiselle vaivoille. Muutenkin kun tuo nenäni on hyvin kapean mallinen.
Onko kellään kokemusta vastaavasta??
Poskiontelooireista!!
Otsa halkeaa
2
658
Vastaukset 2
- Sama kipu
Jos kipu on ainoastaan toisella puolella päätä niin vilkaise migreenisivulta Hortonkeskusteluja.
- ...
Kokeile nenäkannua yhdessä nenäsumutteen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70656
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123632- 67606
- 53587
- 55535
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 34437
- 51435
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113434Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?19430- 49427
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Veikkauksen asiamiehen provikat?
Minkä verran peliautomaatin pitäjä saa peliautomaatin tuotosta?28379