Arbitraasi

Metsästääkö joku arbitraasikohteita?Aloin tutustua aiheeseen eilen ja meni koneella monen monta tuntia enkä löytänyt yhtään.Onhan niitä vaikea löytää mut jos jollain on hyviä kikkoja tai asiantuntemusta niiden löytymiseen niin vinkkejä otetaan vastaan ilomielin.

10

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ()-()-()

      Se on arbuusi eli vesimeloni.

      • Laiskasunnuntai

        Kyllä noita arbitraaseja yllättävän useastikin löytyy, mutta vaatii ison pelikassan jos meinaa edes jotain saada irti. Tuolla enemmän arbitraaseista.....

        http://www.mylazysundays.com/


    • Anonymous2

      Fiksu veto kirjoittaa omalla nimellä tälläisellä palstalla.

      • penttiimpotentti

        Fiksua tai ei mutta tosiasia on kun ottaa heti aamusta patukkaa poskeen ja parrua perseeseen niin avot johan päivä pärähtää käyntiin.


      • Parrunpoika
        penttiimpotentti kirjoitti:

        Fiksua tai ei mutta tosiasia on kun ottaa heti aamusta patukkaa poskeen ja parrua perseeseen niin avot johan päivä pärähtää käyntiin.

        Haluuksä parrua piirakkalörtsyyn? Voin keittää kuumat sopat sinne vai mitä häh?


      • Itis rules
        Parrunpoika kirjoitti:

        Haluuksä parrua piirakkalörtsyyn? Voin keittää kuumat sopat sinne vai mitä häh?

        Kävin viime kesänä savonlinnassa ja vedin jossain parkkiksella röökiä niin siellä oli sellane lafka ku lörtsypojat, sit stadissa törmsin lörtsypoikien lörtsyihin kaupassa ja mä meinasin delaa järkytyksestä.
        Tuleeks niitten lafkan nimi siitä että niillä kundeilla on aina lörtsyt housuissa vai mitä vittuu, mistä moinen nimi. Mä vaan kelasin että lörtsyt kun on sulle tuttuu juttuu niin taidat vedellä niitä lörtsypoikia lörtsyyn ihan oikeesti, voitsä kertoo miksi?


      • Mitä sen väliä vaikka ihmiset tietäiski kuka oon.Mä sentään yritän keskustella asiallisesti veikkaamisesta enkä ees lähe tollasiin alapääjuttuihin.Alotan ne sit vasta ku oon kunnolla kännissä.Ihmettelen kyl et miks ihmiset kirjottelee täällä tollasia ku on parempiakin paikkoja noihin.Mä yritän silti kalastella täältä ne asialliset kommentit/vihjeet...Persettä ei oo kyl tullu vähään aikaa :)


      • kljkljklj
        tonitakala kirjoitti:

        Mitä sen väliä vaikka ihmiset tietäiski kuka oon.Mä sentään yritän keskustella asiallisesti veikkaamisesta enkä ees lähe tollasiin alapääjuttuihin.Alotan ne sit vasta ku oon kunnolla kännissä.Ihmettelen kyl et miks ihmiset kirjottelee täällä tollasia ku on parempiakin paikkoja noihin.Mä yritän silti kalastella täältä ne asialliset kommentit/vihjeet...Persettä ei oo kyl tullu vähään aikaa :)

        "Persettä ei oo kyl tullu vähään aikaa :) "

        Hyvä että olet rehellisesti naisen puutteessa elävä runkkari.


    • Stadin kundi

      Nätti poju et sillei hei! Tulepas Tepon apartmentille niin saat maistaa hunajaa hei! Teppo luonnollisesti tarjoaa kyydit ja safkat. Teppo kokkaa romanttisen kynttiläillallisen ja kukaties sen jälkeen Teppo siirtyy kanssasi samettilakanoiden sekaan painimaan hei! Teppo voi vaihtaa lateksilakanan valmiiksi, ettei synny sotkua hei!

      ps. Tällä palstalla jahdataan lähinnä Tepon vihjeitä ja välillä jengi juoksentelee munan perässä.

    • n8n8n9

      www.annabet.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe