Starkki on rautakaupoista edullisin

160 m2

Pyysin tarjoukset ok-talon tarpeisiin niin hinnat oli vaihtelevat, terra ja carlcon oli kallein ja k-rauta toiseksi edullisin. Kannattaa kysellä ja pyytää tarjous. Starkilla oli eniten asiantuntemusta ja hyvä palvelu.

9

2079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgdkjshal-jFGA_GSF_

Paskat ole. Oletko käynyt starkilla viiden jälestä. Yksin saa olla myymälässä. Ei siellä ole ketään palvelemassa saati asiantuntemassa. Ja se on ihan eri asia jos joku myy perustusharkot ja salaojaputket vaikka vähän tappiolla kuin ostaa oikeasti koko talon tarpeet edullisesti. On pöljää sitouttaa itsenä yhteen kauppan.

• terraristi

Ei sitä muuta kelloajat eikä mikään on se vaan niin.

• Starkkii
        terraristi kirjoitti:

Ei sitä muuta kelloajat eikä mikään on se vaan niin.

Starkki on kallein kauppa. Joku yksittäinen sisäänveto tuote voi saada asiasta ymmärtämättömät luulemaan että jokainen tuote on edullisempi muihin verrattuna.

• Pienrakentaja

Laitoin sinne sähköisesti tarjouspyynnön vajaan tonnin roippeista. Eivätpä viitsineet edes vastata. Näemmä riittää asiakkaita muutenkin. Sain romut toisesta rautakaupasta sopuhintaan.

En nyt saanut kuitenkaan vertailupohjaa, kannattaako sieltä pyytää tarjousta jatkossakaan.

• fdgewratg

En tiedä onko Starkki halvin mutta Carlson on ainakin kallein ja se on aivan vitun varma asia. Nyt voi joku Carlsonin työntekijä tulla tänne kirjoittelemaan että eipäs kun Carlson on halvin, mutta paskaa jauhaa. Rauta-Carlsonin tuotteista kun saat vähintään 30% alennusta niin hinta alkaa ehkä olla samoissa halvimman kanssa.

• halvin
        fdgewratg kirjoitti:

En tiedä onko Starkki halvin mutta Carlson on ainakin kallein ja se on aivan vitun varma asia. Nyt voi joku Carlsonin työntekijä tulla tänne kirjoittelemaan että eipäs kun Carlson on halvin, mutta paskaa jauhaa. Rauta-Carlsonin tuotteista kun saat vähintään 30% alennusta niin hinta alkaa ehkä olla samoissa halvimman kanssa.

Onkos se silloin kallein vai

• Kalliolehto
        halvin kirjoitti:

Onkos se silloin kallein vai

on ollut meidän pääasiallisin myyjä jo tuhansien eurojen edestä. Erityisesti isommissa kaupoissa ollaan tehty tarjouskilvat ja Starkki on aina voittanut, siispä sieltä on haettu pikkutarvikkeitakin. Hyllyhinnathan on ihan poskettomat, mutta Starkkokortilla jo lähtee hinnasta hyvin pois tai sitten "oman" myyjän kautta kysyy halvimman hinnan. Palvelu on ollut loistavaa, en voi kuin kehua Starkkia.

• sgölsdfgölsdjfgösjfg
        Kalliolehto kirjoitti:

on ollut meidän pääasiallisin myyjä jo tuhansien eurojen edestä. Erityisesti isommissa kaupoissa ollaan tehty tarjouskilvat ja Starkki on aina voittanut, siispä sieltä on haettu pikkutarvikkeitakin. Hyllyhinnathan on ihan poskettomat, mutta Starkkokortilla jo lähtee hinnasta hyvin pois tai sitten "oman" myyjän kautta kysyy halvimman hinnan. Palvelu on ollut loistavaa, en voi kuin kehua Starkkia.

Minkä myyjän? Onko siellä sellasiakin? Mä luulin, että siellä ei oo henkilökuntaa ku kassalla. Tai en mä ainakaan oo nähny.

• hkhjkh
        sgölsdfgölsdjfgösjfg kirjoitti:

Minkä myyjän? Onko siellä sellasiakin? Mä luulin, että siellä ei oo henkilökuntaa ku kassalla. Tai en mä ainakaan oo nähny.

harmi ettei siellä myydä silmälaseja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3115
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1280
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe