Pyysin tarjoukset ok-talon tarpeisiin niin hinnat oli vaihtelevat, terra ja carlcon oli kallein ja k-rauta toiseksi edullisin. Kannattaa kysellä ja pyytää tarjous. Starkilla oli eniten asiantuntemusta ja hyvä palvelu.
Starkki on rautakaupoista edullisin
9
2079
Vastaukset
- jhgdkjshal-jFGA_GSF_
Paskat ole. Oletko käynyt starkilla viiden jälestä. Yksin saa olla myymälässä. Ei siellä ole ketään palvelemassa saati asiantuntemassa. Ja se on ihan eri asia jos joku myy perustusharkot ja salaojaputket vaikka vähän tappiolla kuin ostaa oikeasti koko talon tarpeet edullisesti. On pöljää sitouttaa itsenä yhteen kauppan.
- terraristi
Ei sitä muuta kelloajat eikä mikään on se vaan niin.
- Starkkii
terraristi kirjoitti:
Ei sitä muuta kelloajat eikä mikään on se vaan niin.
Starkki on kallein kauppa. Joku yksittäinen sisäänveto tuote voi saada asiasta ymmärtämättömät luulemaan että jokainen tuote on edullisempi muihin verrattuna.
- Pienrakentaja
Laitoin sinne sähköisesti tarjouspyynnön vajaan tonnin roippeista. Eivätpä viitsineet edes vastata. Näemmä riittää asiakkaita muutenkin. Sain romut toisesta rautakaupasta sopuhintaan.
En nyt saanut kuitenkaan vertailupohjaa, kannattaako sieltä pyytää tarjousta jatkossakaan.- fdgewratg
En tiedä onko Starkki halvin mutta Carlson on ainakin kallein ja se on aivan vitun varma asia. Nyt voi joku Carlsonin työntekijä tulla tänne kirjoittelemaan että eipäs kun Carlson on halvin, mutta paskaa jauhaa. Rauta-Carlsonin tuotteista kun saat vähintään 30% alennusta niin hinta alkaa ehkä olla samoissa halvimman kanssa.
- halvin
fdgewratg kirjoitti:
En tiedä onko Starkki halvin mutta Carlson on ainakin kallein ja se on aivan vitun varma asia. Nyt voi joku Carlsonin työntekijä tulla tänne kirjoittelemaan että eipäs kun Carlson on halvin, mutta paskaa jauhaa. Rauta-Carlsonin tuotteista kun saat vähintään 30% alennusta niin hinta alkaa ehkä olla samoissa halvimman kanssa.
Onkos se silloin kallein vai
- Kalliolehto
halvin kirjoitti:
Onkos se silloin kallein vai
on ollut meidän pääasiallisin myyjä jo tuhansien eurojen edestä. Erityisesti isommissa kaupoissa ollaan tehty tarjouskilvat ja Starkki on aina voittanut, siispä sieltä on haettu pikkutarvikkeitakin. Hyllyhinnathan on ihan poskettomat, mutta Starkkokortilla jo lähtee hinnasta hyvin pois tai sitten "oman" myyjän kautta kysyy halvimman hinnan. Palvelu on ollut loistavaa, en voi kuin kehua Starkkia.
- sgölsdfgölsdjfgösjfg
Kalliolehto kirjoitti:
on ollut meidän pääasiallisin myyjä jo tuhansien eurojen edestä. Erityisesti isommissa kaupoissa ollaan tehty tarjouskilvat ja Starkki on aina voittanut, siispä sieltä on haettu pikkutarvikkeitakin. Hyllyhinnathan on ihan poskettomat, mutta Starkkokortilla jo lähtee hinnasta hyvin pois tai sitten "oman" myyjän kautta kysyy halvimman hinnan. Palvelu on ollut loistavaa, en voi kuin kehua Starkkia.
Minkä myyjän? Onko siellä sellasiakin? Mä luulin, että siellä ei oo henkilökuntaa ku kassalla. Tai en mä ainakaan oo nähny.
- hkhjkh
sgölsdfgölsdjfgösjfg kirjoitti:
Minkä myyjän? Onko siellä sellasiakin? Mä luulin, että siellä ei oo henkilökuntaa ku kassalla. Tai en mä ainakaan oo nähny.
harmi ettei siellä myydä silmälaseja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232